April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wrom? Je kind is het belangrijkste onderwerp in je leven momenteel, en daarom zitten we allemaal hier... om erover te kletsen! Wat een SUPERfoto! Echt een lucky shot! En dan nog zooo schattig!!!

Neee hoor, tis weer helemaal rustig ;). Had ik gisteren een dramatische nacht gehad, en me de hele dag ellendig gevoeld met ondragelijke harde buiken... vannacht geslapen als een roosje. Ben er maar 2x uit geweest om te plassen en rennies te nemen.. nou dat stelt niks voor ;). Wel even lekker bij kunnen komen, en nu is de kleine ook weer lekker aan het dansen in mn buik, buik is ontspannen en ik voel me weer prima... hij gaat er dus vast nog niet uitkomen :(
    Vanmiddag naar de vk, maar meer dan een gewone controle zal het wel niet zijn.

Nou heb jij een slechte nacht gehad! We lossen elkaar af! Je voelt je als je zo hebt lopen spoken 's nachts overdag zo ellendig... en dat vind ik nog het ergst! Probeer maar lekker te ontspannen in het zonnetje vandaag ff!

Ik zit aan een keukentafel helemaal vol met papieren van de zaak. Facturen, debiteuren, crediteuren, belasting... bah :x. Ben maar meteen begonnen vanmorgen dan ben ik er voor de middag vanaf en kan ik wat leukers gaan doen. Heb je zwangerschapsverlof van je eigen baan, kun je nog de administratie van de zaak van je man doen. Had het al veel eerder moeten doen, maar steeds zoooo geen zin in ;). Hopelijk kan ik dan vanmiddag na de vk ff met mn zoon naar de speeltuin of picknicken in het bos, vind ie ook leuk.

@Sam: Gefeliciteerd met Tess!!! Superleuke naam!

@Hanna79: Succes vanmiddag bij de controle! Ik ben reuzebenieuwd of ze al een plan de campagne maken of je nog even door laten lopen!

Nu... back to work for me :x

2. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Moruguh,

Sam, gefeliciteerd met Tess!

Hier nog steeds BIB dus ik zal morgen waarschijnlijk gewoon weer op controlle kunnen bij de VK.

Eerst maar eens een bezoekje brengen aan de markt in 't dorp verder op. En anders morgen hier in de binnenstad. *zucht*

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Star... misschien nog een tip om de "onderkant" wat te verlichten.
    afwisselend een koud washandje en warm washandje ertegen doen. Telkens 5 minuutjes vasthouden en zeker een half uur zo afwisselen...
    Dat haalde echt de druk ervanaf bij mij.
    Verder elke dag even de douchekop erop richten... niet te lang want dan verweekt de boel en kan het juist meer pijn geven.
    Ook gewoon recht erop gaan zitten.... pijnlijk maar wel beter

CB net weer weg... wat een vragen zeg bahbah.
    Maar goed tegenwoordig moet het ook wel he. Echter zal ik nooit bij hun aan de bel trekken als mij niet goed gaat, ga wel nar de huisarts dan..... Helaas niet gewogen.
    Kan echter wel op elk moment langskomen, gewoon even bellen van te voren.

Dames met BIB... jullie houden de spanning er wel in zeg!!!!

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Ja die gekke geluidjes maakt Jesley ook!
    Vooral snachts.
    Vond ik in het begin zo eng, waardoor ik bijna niet sliep!

Vandaar dat hij snel van zijn wieg naar zijn eigen bedje is gegaan.
    Maar volgens kinderarts is het volkomen normaal
    Zijn zelfs onderzoeken naar geweest

Hoe was de afspraak met het CB?

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik zou persoonlijk niet langer doorlopen hoor...
    Bij mij zou 41 weken toch max zijn.

Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen vanmiddag!:)

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij gaan straks naar een soort recreatie gebiedje, lekker daar zitten aan t water...
    Ben benieuwd hoe dat met Jesley gaat.
    Maar zet m in de schaduw en hoe m goed in de gaten.

Hebben jullie de kleintjes al water gegeven??
    Ik heb het gister geprobeerd (op aanraden van CB) maar hij vind het echt niet lekker.
    Hij ging bijna kokhalsen!

Moet ik dan lauw water geven?
    xx

7. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Nou dit herken ik helemaal, gister net zo'n dramadag gehad! Jeetje wat kan dat frusterend zijn. Weet wel dat hij d'r niets aan kan doen, maar merkte toch wel frustratie bij mezelf :( Komt ook wel een beetje omdat ik geen kant uit kan. In verband met keizersnee mag ik nog niet autorijden, en kan nog niet hele stukken lopen... Dan komen de muren weleens op me af... Klinkt wel erg depri he?! Zal straks wel beter gaan zodra ik weer wat meer kan. Gelukkig kan ik verder wel ontzettend van hem genieten!

's Nachts is hij gelukkig erg rustig. Komt inderdaad ook om de 3 a 4 uur, maar is wel rustig zodra je klaar bent met voeden en je legt hem weer in zijn bedje.

Aan alle zwangere dames: veel succes met de laatste loodjes. Geniet nog maar even dat je je handen vrij hebt ;)

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd! Gaat het goed met je kleine meisje? En jouw naweeën al voorbij?
    Ik heb ook een snelle bevalling gehad, en de naweeën waren binnen een week helemaal over.

9. Chantico

Spannend ja. Waar hoop je zelf op? Heerlijk dat je haar zo goed voelt!

10. Chantico

Isra, ooo wat vervelend zo'n slechte nacht! Hoop dat je vandaag een beetje bij kunt slapen.

Saona, lekker dat je een goede nacht hebt gehad. Sterkte met het papierwerk!

Koeky, zucht maar lekker hoor! Als het zo rustig is in je buik, kan je bijna niet geloven dat je kindje er oooooit nog uit komt, toch? Toch kan het ook met een hele rustige buik opeens zover zijn. Hou vol!

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, ja veel willen ze weten het van het cb!

@FB, ik geef geen water. Hij krijgt genoeg voeding binnen en ik heb de flessen al verdund met 10cc extra water. Als ik merk dat hij het heeel warm krijgt dan ga ik het wel proberen. Wat je trouwens ook mag geven is afgekoelde rooibos thee. Wellicht vind hij dat wel lekker.

@Baukje, wat vervelend dat je niet echt veel kan doen nog!

Vraagje, hebben jullie ook een ramen wassen verbod gekregen? Ze hebben mij gezegd zeker 6 weken geen ramen te wassen. Maar ja, tijdens het eind van de zwangerschap heb ik het niet gedaan omdat ik dacht dat we de schuifpuien gelijk zouden krijgen met de renovatie. Maar die krijgen wij pas 27 mei. En de ramen zijn echt mega ranzig. Ze hebben hier de balkons (ook de plafonds) gereinigd, maar ja.. als die ranzigheid gaat op je ramen zitten.
    Wat zouden jullie doen? Gewoon rustig aan wassen? Ik heb verder nergens geen last van. Dus zou eigenlijk niet weten waarom ik dat niet zou mogen doen.

12. Chantico

Nathan heeft net voor de tweede keer de gehoortest niet gehaald... Waarschijnlijk/hopelijk omdat hij verkouden is (ligt echt te 'ronken' bij elke ademhaling), maar toch niet leuk. Word gebeld voor een volgende afspraak, met andere meetmethode...

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Inderdaad, vervelende is gewoon ik kan nog maar zo weinig en heb in de huishouding zo weinig hulp :( dus het is hier echt een zwijnenstal. Komt ook omdat manlief nog steeds aan het verbouwen is. Dus die wil ik ook niet teveel lastig vallen. Mijn vader helpt 'm ieder weekend en mijn moeder helpt ook waar ze kan maar die tobt ook met haar gezondheid en werkt ook nog eens door de weeks dus daar wil ik ook niet te veel aanspraak op doen. Straks misschien nog ff op zoek bij de gamma naar eea. Als het lukt.... pffffff moet nodig m'n benen scheren maar kan niet meer zo makkelijk bukken ;). Bikinilijn moet trouwens ook nog maar dat mag manlief doen lol.

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

*Knuffel*

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik zou het gewoon rustig en voorzichtig proberen. Lukt het niet dan maar ranzige ramen.

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Chantico: hoop ook dat NAthan de volgende keer slaagt. IS toch niet leuk als het 2x niet lukt...

Hier gilt iemand dus zwaai even naar de rest!

17. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ach jeetje wat een zorgen heb je dan volgens mij. Hopelijk is het inderdaad gewoon omdat hij verkouden is maar ik zou ook pas gerust zijn als er een goede meting komt. Ik duim voor je!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Pfff... ik wil naar de zeeman! Maar zit te wachten op de stomme toeslagen! :( Mag van mezelf even geen kleertjes kopen van het leefgeld en toeslagen zijn een goed excuus toch ;) zeker met 25% korting op babykleertjes.. :p

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Chantico, he wat een vervelend nieuws. Hopelijk is het gewoon zijn verkoudheid en is de volgende uitslag wel goed.

@Koeky, ik ga het morgen maar eens proberen om de ramen te wassen. Jij sterkte met de laatste loodjes. Kan me voorstellen dat je niet veel meer zelf kan.

Hier drama met de fles. Alweer bijna een uur bezig en meneer heeft inmddels 90/100 cc op. Er zit hem steeds dat maagzuur dwars en dan kan hij gewoon een paar minuten tot zelfs wel een kwartier niks drinken. :(

20. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    ben er toevallig gisteren even doorheen gelopen en ze hebben erg leuke kleertjes hangen.

Deel Deze Pagina