Haha wel herkenbaar dus (schoon)ouders die zich ermee bemoeien...Ach misschien ben ik ook niet helemaal eerlijk, van mijn eigen moeder kan ik namelijk veel meer hebben. Maar die brengt dingen ook op een andere toon, dat scheelt denk ik. Luckey: Herkenbaar hoor, die voedingen. Liv heeft vandaag een slaapdag gehad, dronk om de 4 uur (en dan moest ik haar echt wakker maken ervoor!!!) en daarna kwam ze ineens om 16.30, 17.30 en 18.30!!! Nu ligt ze sinds 19.00 uur heel tevreden te knorren boven, dus ga haar uiterlijk 22.30 wakker maken als ze zich niet meld, dan kan ik daarna ook lekker mn bedje in. Vandaag druk geweest met foto's plakken. Fotograferen is echt een hobby van me en albums bjhouden ook. Hou dus albums bij voor onszelf, voor de stiefkids (ook zodat ze later zien dat wij echt wel leuke dingen met ze deden, ook als hun mama dan anders beweerd) nu dan voor ons meisje. En hou een dagboek bij voor Liv en heb mn zwangerschapsdagboek afgemaakt. Was een hoop gesorteer, sommige foto's had ik namelijk 4-dubbel, voor alle boeken 1 Ben inmiddels aardig op weg, alles tot en met de dag vd geboorte is bijgewerkt (vanaf februari, dus das netjes haha) Nu nog de foto's van de kraamweek sorteren en inplakken, maar dat ga ik ergens dit weekend wel doen. Heb zin in morgen!!! Hubby is lekker vrij vanwege goede vrijdag, bedrijf is dan dicht
Hey hey, Ik wilde even zeggen dat wij zondag een hele mooie zoon hebben gekregen. Hij heet Robin! Het is een heerlijk ventje en hij doet het heel goed! Liefs
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Robin! Geniet ervan. Leuk zeg al 3 keer een dubbele naam.
Bevallingslijst uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten of hou het geheim ♥ Ik krijg een zoon! ♥ Ik krijg een dochter! 13 april 2011 *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv 19 april 2011 *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 30 april 2011 *Saona, 2e kindje, thuis als het mag nav groeiecho 36 wkn, bv [FONT=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif]2 [/FONT]jongens ♥ 1 meisje ♥ 2weet niet/geheim Geboren: 05-01-2011 - Laravelk - David - 26 weken 04-02-2011 - Seertje - Maura Elisa - 31+5 weken - 1555 gram - 39,5 cm 12-03-2011 - Jorietje - Lars - 36 weken - 1870 gram - 44cm 19-03-2011 - Nikske89 - Naud - 37+5 weken - 3615 gram - 50cm 22-03-2011 - FB1984 - Jesley Jayden - 38+2 weken - 3585 gram - 51cm 23-03-2011 - Kelly1980 - Sam - 38 weken - 3390 gram - 49 cm 23-03-2011 - Jojoki - Sam - 37+2 weken - 2815 gram - 47 cm 24-03-2011 - Leonie Anita - Lotte - 38+6 weken - .... gram - .. cm 24-03-2011 - BramTim - Rune - 35+3 weken - 2660 gram - .. cm 24-03-2011 - Foeske - Jelte - 38+3 weken - 3854 gram - 51 cm 24-03-2011 - Spirit70 - Lennart Dean - 37+1 weken- 3125 gram 27-03-2011 - Musty - Mathieu -Dareau cornell philip - 37+4 weken - 3520 gram - 54 cm 27-03-2011 - Titania - Krystian - 38+5 weken - 3010 gram - 46 cm 30-03-2011 - MiniMe81 - Robin - 38+5 weken - 2506 gram - 48 cm 30-03-2011 - Baukje1985 - Jelte Martijn - 39+1 weken - 3160 gram - 52 cm 30-03-2011 - Aliekeleppink - Eline Romee - 40+1 weken - 3640 gram - 53 cm 01-04-2011 - Violet32 - Emma - 40 weken - .... gram - .. cm 02-04-2011 - Kevercabrio - Rive Yasmine - 39+6 weken - 4200 gram - 54 cm 03-04-2011 - Vica86 - Vince Johannes - 39+4 weken - 4110 gram - 52 cm 03-04-2011 - CVM - Liv Elize - 38+4 weken - 3000 gram - .. cm 04-04-2011 - Star2 - Ryan - 39.4 weken - 2700 gram - 49cm 05-04-2011 - Luckey - Alina - 39+1 weken - 3330 gram - 51 cm 05-04-2011 - Me2 - Guus - 39+2 weken -3340 gram - 51 cm 07-04-2011 - Chantico - Nathan - 40+3 weken - .... gram - .. cm 08-04-2011 - Sanne85 - Finn Jaakko - 40 weken - .... gram - .. cm 09-04-2011 - Fleuri - Feline - 40+5 weken - 3340 gram - 52 cm 09-04-2011 - Suus1982 - Stijn - 39+5 weken - 3700 gram - 52 cm 12-04-2011 - Mobius - Mathias - 40+5 weken - 3915 gram - 52 cm 17-04-2011 - Sam28 - Tess - 39+5 weken - 3100 gram - .. cm 17-04-2011 - Touwtje - Robin - 41+5 weken - .... gram - .. cm Geboren: 21 jongens 9 meisjes VK Ziekenhuis (Gyn.) Overige onderzoeken en afspraken Nog 4 te gaan die meekletsen.... Fredje kletst helaas bijna alleen met de andere april mama's mee. Heb gelezen dat ze maandag ingeleid gaat worden...
Touwtje: van harte met Robin!! Wat zijn er toch een hoop gelijk gestemden qua naam ind e april mama's! Leuk!!
@Vica: He wat sneu voor Vince zeg! Mss toch maar de HAP bellen he, dit is niet te doen zo! Robin wou net ook niet slapen, had wat last van krampjes. Heeft net 2 uur bij me op de borst geslapen, dat is het enige waar hij rustig van werd. Nu ligt hij lekker op een kussen op de bank. @CVM: Wat leuk dat je dat allemaal zo goed bijhoudt zeg! Ik heb ook een dagboek van 'mijn baby's eerste jaar', maar moet er nog aan beginnen (mss morgen maar eens doen anders ben ik straks alles weer vergeten van de 1e dagen). Ook moet ik wat meer foto's maken, is zo leuk voor later!
@Cvm, oh ja die fotoalbums.. Altijd goed idee!!!! Ik vind het zoooooo verschikkelijk dat al mijn foto's van de bevalling van Rebecca en de 1e 5 maanden van haar leven weg zijn! Staan allemaal bij ex op de pc (waarschijnlijk al verwijderd). @MiniMe, ik wil nu niet bellen want hij slaapt eindelijk. De nacht zal ook wel goed gaan aangezien hij toch op mijn buik ligt (ligt hij nu ook).. Morgen ga ik denk ik gewoon naar de hap.. morgenavond.. Dan ga ik morgen ook even van de hele dag noteren wat hij doet en wanneer hij echt extreem last heeft..
Hi meiden ik kom nog ff snel om een hoekje piepen Ben vandaag weer goed gekeurd. Heel verrassend, ze hopen dat ik nog voor dinsdag wat van me laat horen maar denk het nog steeds niet ik ga gewoon voor bevrijdingsdag
Touwtje... PROFICIAT MET ROBIN. Alles goed gegaan???? Hier futloos.... moet echt gaan liggen straks hoor. Dat neem ik me al de hele week voor maar is er nog niet van gekomen. Ga ook het buro bellen voor even te laten wegen.....
@Koeky, fijn dat jij ook weer goedgekeurd bent! @Luckey, hopelijk red je het vandaag om even te gaan rusten. Hier op zich een redelijke nacht gehad. Vince bleef slapen naast mij toen ik hem daar slapend neer heb gelegd. Normaal is hij gelijk wakker als ik hem verplaats. Dus ik heb iets vaster kunnen slapen. Hij heeft 5,5 uur geslapen achter elkaar. Na de voeding nog even geslapen maar nu is hij alweer een uurtje wakker zowat. Continu wegslikken en bellen blazen (duidt op misselijkheid). Ik zit te twijfelen, of de huisarts bellen en vragen of hij niet toch nog vandaag medicijnen voor wilt schrijven, of wachten tot vanavond en dan gewoon maar naar de HAP gaan. Mijn eigen huisarts is er nu en die neemt mij niet serieus. Zal dus denk ik ook niet zomaar medicijnen voorschrijven. Hubby heeft vandaag een kort dagje, is waarschijnlijk rond 1 uur vrij. Lekker hoor! Ik ga maar eens wat wasjes draaien en hopelijk laten de kids het toe dat ik ook nog kan afwassen..
Vica.. fijn dat je even lekker heb kunnen slapen. ik zou de arts gewoon bellen hoor, het is toch geen doen zo. krijg je nu NEE, dan alsnog vanavond naar de HAP gaan. Pfff je laat een kindje toch niet lijden!!!! Knuffel hoor. Kleding... wat hebben jullie kiddies overdag aan nu. Bij Sem deed ik gewoon, nu twijfel ik gewoon heel erg. Korte mouwtjes of toch maar liever lange mouwtjes.... zucht
Touwtje gefeliciteerd met jullie zoontje Robin. Mooie datum dat hij geboren is ha ha. Hier gaat het prima. Ik heb ervoor gekozen om Tess op uur en tijd te voeden en dat gaat echt heel erg goed. Ze komt s'nachts 1 keer tussen 3 en 4 en krijgt om 22.00 uur de laatste voeding. Ik heb dus geen klagen. Het was tot gisteren wel even spannend, want mevrouw haar temperatuur schommelde veels te veel en ze had nog nauwelijks geplast. Er moest gisteren echt verandering in komen anders moesten we naar het ziekenhuis, maar ze doet het sinds gister middag heel erg goed. Ik ben helemaal opgelucht. Ze woog gister 3000 gram dus ze is niet super veel afgevallen gelukkig. We hadden veel meer verwacht.
Ze willen niks voorschrijven dus dat wordt de HAP vanavond! @Kleding, hier heeft hij gewoon een dun pakje aan. Shirt lange mouwen en broekje. Binnen heb ik zijn sokjes uitgedaan omdat hij toch heeel snel warm wordt. Ik heb eigenlijk geen eens leuke shirts met korte mouwen in een kleine maat. Ga eens even kijken wat ik heb liggen in maatje 62. Wellicht valt er 1 een maatje kleiner uit.
Pfff ik kom zo nergens aan toe zeg! Vince zit nu al aan zijn 3e fles vanaf 5 uur. Die van 5 uur vrij slecht gedronken, die van 8 uur maar de helft op, nu dus weer... Normaal laat hij er 4-5 uur tussen zitten... Heb nog niet eens tijd gehad om zelf te ontbijten. Hij doet echt kleine hazeslaapjes en in die tijd mag ik blij zijn als ik een klein beetje was op kan vouwen.
Vica: gewoon naar de HAP vanavond. Dit is geen doen.... Luckey: hoop dat je wat kan rusten... Sam: fijn dat alles nu goed loopt! Hier waardeloze nacht. Guus kwam elk uur omdat hij niet genoeg drink en na 3 min. aan de borst in slaap valt en met geen mogelijkheid wakker is te maken....iemand tips??
@Touwtje: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Robin!!! @Koeky en Isra: fijn dat jullie een goede controle hebben gehad! Hopelijk gaat het dan nu ook snel gebeuren @Saona:wanneer mag jij weer op controle? Jouw datum komt nu ook steeds dichterbij! @Vica: wat vervelend dat ze niks willen voorschrijven! Ik duim voor je dat ze bij de HAP niet zo moeilijk doen. @hier: ik sta wel echt met stip bovenaan op de bevallingslijst Vanmiddag naar de VK en dan hoop ik dat er wel al iets aan de gang is en ze dus kan strippen. Het zal nu in ieder geval niet lang meer duren! Dat is aan de ene kant heel spannend, maar aan de andere kant geeft het blijkbaar ook rust want ik heb voor de verandering erg goed geslapen
Pff... dingen die ik probeer als Vince zo vast in slaap valt tijdens de voeding zijn als eerst sokjes uit. Beetje kriebelen onder de voetjes. Werkt dat niet dan even op een andere (koudere) plek leggen. Bijvoorbeeld even op het dekbed snachts. Anders luier verschonen? Meer kan ik niet bedenken helaas.. Tenminste iets anders werkt hier in ieder geval niet.
@Hanna, fijn dat je goed geslapen hebt! Hopelijk kunnen ze strippen vandaag en heeft het effect! Hier, hij heeft 50cc gedronken Verder alleen kokhalsen en belltjes blazen Bah word er zooo moedeloos van. Ik hoop echt zoooooo dat ze bij de HAP medicijnen geven. Het duurt namelijk ook nog een paar dagen voor ze eenmaal goed werken.