April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben er even kort.
    Heb wel alles meegelezen:

Sanne:
    Het zit jou ook niet mee he! Kan me goed voorstellen dat je het er helemaal mee gehad hebt....

CVM:
    Wil je heel veel sterkte wensen, wat is het toch een rot ziekte...

Musty:
    Wat heb jij een schattige profielfoto

Mobius:
    Wat kan jij toch goed op iedereen reagere! Petje af

Verlof:
    Zoals Nikske al zei: ook in je verlof heb je het druk met van alles en nog wat. Ben bezig met kleding sorteren, ohh wat heb ik zin in de lente/zomer. Ben ook bezig met het maken van 2 digitale foto albums. Vind het altijd moeilijk om te beginnen, maar nu ik bezig ben is het zoooo verslavend!

Dadelijk even uurtje op de bank!
    Kom vanavond weer even lezen...

Ohh heb trouwens nog een blote buik foto gemaakt, zal zo even posten

2. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn buik :)

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier t zelfde probleem probeer t al weken te filmen.....
    eerdaags manlief maar eens aan t werk zetten met de camera, glukkig wordt ons manneke alleeen maar actiever net als zn zus ipv rustiger aan t eind van de zs :D

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :)yup elk huisje heeft zn kruisje

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ foeske.... zeep of iets van olie of vocht effe in laten trekken en dan proberen? kan je niet met spiegeltjes zien wat er aan de hand is aan de achterkant van je oor (als je hm snapt;))

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    golfslagbad.... van sem hebben we geen filmpje was die was gewoonweg nooit zo actief...
    deze regelmatig maar zodra ik anders ga zitten of iemand roep om te kijken, wordt het weer rustig.... balen man... nou ja camera staat naast me dus wie weet dalijk nog...

fleuri, prachtige buik!!!!!

Voedingsbh's... ga eens op zoek naar een mooie. hema is super maar bij een dun shirt zie je daar de zoogcompressen zetten en dat vindt ik niet mooi..
    heb nog 2 andere van destijds liggen, iets gevoerd, super lekker maar geven geen steun en zitten allemaal boebels in die weer te zien zijn....
    bovendien weet ik niet goed welke maat ik moet pakken.....
    iemand tips???

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ fleuri... wat een lief buikie!

en thnx heb een foto bewerkt van dr:D tenminste alleen dat witte om dr gezichtje die vorige week nog helemaal gaaf was ;)

wat voel me kollosaal tegenover de meeste hier :) waggelend nijlpaard eerder

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ luckey... en op t moment dat je de camera weg zet beginnen ze weer :p en als je die dan weer durft te pakken:x:)

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ luckey.... heb uit t kraamboek dat je deze periode t beste voedingsbh''s kan kopen dit omdat wanneer de productie op gang/stuwing weg is je kan verwachten dat je borsten de maat van nu zijn

ik heb voedingsbh's van de v&d van triumph zitten zalig en van prenatal

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje, mn meis heeft de slaap goed te pakken
    mama zit zich te vervelen:)

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He nu ook een voedingsbh van H&M voor het eerst (ze hebben nu ook grotere maten) en die zit ook heerlijk.

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik ga maar gewoon eens bij de prenatal neuzen geloof ik..
    mijn borsten zijn dus niet veel gegroeid, allen qua omvang 1 maat maarja dat is ook omdat ik ben bijgekomen he.....
    ik wil gewoon mooie bh's hebben die niet alles laten doorschijnen.... och en anders bij wehkamp maar bestellen en thuis onder toeziend oog van manlief passen whahahahaha. hij heeft ook nog wat te kijken.....
    (de een is nu ook groter dan de ander).....
    bovendien wil ik hem voor volgende week zaterdag hebben ivm fotoshoot en ik heb anders geen mooie bh's. Weet nog niet wat voor shoot het gaat worden en wat ik aan doe...
    Nikske heb jij nog tips???

zoon heeft gekke ontlasting.... laat een olielaagje achter in de wcpot.... gek hoor...

13. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ Fleuri, mooie buik hoor! Ziet er leuk ook met je navel die uitsteekt ;)

@ Musty, wauw ik heb je nog nooit gehoord dat je jezelf aan het vervelen bent! Wel een prestatie ;)

@ voedingsbh, sorry geen verstand van en hier ook niet nodig…

Hier,
    Kreeg net een helder moment :D :cool:… Kmoest toch onze trouwringen nog afgeven om te poetsen dus heb daar meteen gevraagd of ze m’n dopje waarmee de oorbel sluit kon doorknippen (was van kunststof), gelukkig is dit gelukt haha, heb ook altijd van die handige dingen ….

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mooie buik Fleuri!!

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ foeske.... lol whahaha idd, maar ben al vanaf 6 uur bezig om 8 uur was t huis aan kant boodschapjes zijn dr en en en..... aleen beetje stoffen en kruimels achter mn meis opruimen ;)

16. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hey meiden,

Nou, dat was me een nachtje wel. De lauwe douche bood verlichting gelukkig en daardoor kon ik wel redelijk goed in slaap komen. Om 00.30 uur werd ik wakker van de jeuk en heb het 4 uur zien worden. Daarna weer in slaap gevallen en om 5.30 uur wakker geworden van de wekker van manlief. Daarna weer wat geslapen tot 8 uur. Aan het einde van de ochtend maar wat liggen soezen op de bank.

Vanmorgen gelijk naar het zkh gebeld en goed van leer getrokken. Compleet met tranen :). Recept was inderdaad niet gefaxt, lag er nog. Dringend verzocht om het gelijk te faxen zodat ik het vanmiddag kan ophalen in de apotheek. Wie weet biedt het wel wat verlichting bij me en kan ik het weekend doorkomen. Ass bood wel haar excuses aan.

Heb me wel voorgenomen vannacht dat als in het weekend blijkt dat de medicatie geen verlichting biedt ik het weekend niet door ga tobben maar naar de HAP ga. Ben inmiddels van mening dat ik mezelf dit niet te lang hoef aan te doen.

@ Fleuri: wat een mooie buik!

@ Jeukende handen en voeten: dit kan komen door vochtophoping. Let op: als de binnenkant van je handen en of de onderkant van je voeten jeuken bel dan aub je vk!! Het kan zijn dat je een zwangerschapscholestase ( galstuwing in je lever ) hebt of aan het ontwikkelen bent!! Dit kan heel gevaarlijk zijn voor je kindje. Zwangerschapscholestase kan alleen worden vastgesteld door een kweek van je bloed, dit is bij mij dus ook de kweek die nu weg is naar rotterdam en waarvan ik 17 maart de uitslag krijg.

@ Musty: als het vervelen echt heel erg word heb ik nog wel wat klusjes hoor ;);)

@ voedingsbh: ik draag een voedingsbh omdat een meegroeibh niet lekker zit. Ik heb er 3 van het merk Anita. Gewoon bij de lingeriezaak gekocht. Wist ik gelijk zeker dat ik de juiste maat had. Deze waren wel prijzig hoor, geloof iets van 35 euro per stuk.

Zo en dan nog even spammen met mijn buikfoto van vandaag!

17. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Mooie buik Sanne :) En goed dat je alsnog je medicatie kan gaan halen ;)

Ik ga zometeen lekker soppen in bad en vanavond verjaardagsfeestje van de zus. Dus ga waarschijnlijk morgen pas terug meelezen

xxx

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Sanne, hier is het alleen de onderkant van mijn voeten en de binnenkant van mijn handen die jeuken. Verder heb ik geen jeuk (ja tepels, maar mijn boobs groeien altijd pas aan het eind vd zwangerschap).
    Maar kunnen ze die leverwaardes niet zien bij gewoon bloedprikken dan? Ik dacht dat ik me er geen zorgen om hoefde te maken omdat gisteren de uitslagen goed waren van de lever, maar dit was wel allemaal na 1 uur binnen. Geen kweek..

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Fleuri en Sanne, mooie buiken!

@Lijstje, hier doe ik altijd alles volgens een lijstje. Dit weekend ga ik echter ook hubby aan het werk zetten voor de bevallingsdingen die nog gedaan moeten worden.

@Musty, is je meisje alweer wakker?
    Mooie foto van haar trouwens!

@Foeske, fijn dat het lekker was bij de kapper! Vind ik ook altijd zo heerlijk!

20. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat je ondanks alle klachten zo mooi en stralend op de foto staat, SUPER!

Deel Deze Pagina