Ja heeft Robin ook af en toe! Ik dacht dat het krampjes waren, maar kan ook dromen zijn wat Musty zegt. Bij Robin is het echt 5 sec ofzo, en dan slaapt hij weer verder alsof er niets gebeurd is
@huilen.... ik kreeg vorige week te horen op cb dat ze zon half uur mogen huilen..... maar ben er zelf tegen....mits natuurlijk geen huilen is op aandacht of iets af te dwingen zeg maar @fb... prachtige foto(s) zag net ook op hyves, wat een heerlijk manneke @ hier pooh beide kids liggen eindelijk nock out onze meis was snel in dromeland (gaat tussen half 7 / 7 uur na bed) maar ons manneke wilde elk uur aan de borst, ligt nu in dromeland naast me morgen moeten beide naar CB ben benieuwd!!! vanmiddag was dinnetje hier lekker getheeleut met cupcakes (YAM) zij heeft ons meis van kdv weer gehaald voor me en zo leuk!! ze heeft al zolang kinderwens maar dr vriend wilde wachten en wachten en nog meer wachten en wat een engelengeduld had zij, maar ook verdriet ervan maar! vandaag de laatste pil vertelde ze duim zo hard voor ze zaterdag gaan we eruit naar rotjeknor ook shoppen, ben nu totaal 21 kilo kwijt tijd voor nieuwe kleding
Leuk voor je vriendin!!! Dat zijn blije berichten... hihi Goed van de kilo's!! Ik ben er 14/15 kwijt... nog 5 kg te gaan(die willen niet meer) en dan ben ik terug op mn gewicht voor de zwangerschap. En dan wil ik nog 7 a 10 kg extra Maandag gaan mn vriend en ik SonjaBakkeren hahaha en dan binnenkort ook sporten, als mn lichaam het weer een beetje toelaat...
@ FB... lekker ook al die kilo's kwijt! sonjabakkeren vond ik meevallen (let wel dat was in 2008) was daarmee 5 kg in 1 maand kwijt daarna mee gestopt ivm zs ben erg blij, had de zwangerschap nu 1 groot pluspunt toch nog het blijven afvallen zonder er iets aan hoeven te doen @ dinnetje.... zit er zelf helemaal van te stuiteren hihihi zijn als zussen (18jr beste dinnetjes) kunnen kids ook samenspelen enzo ze wilde meteen mn boeken lenen en had nog boel kortingsbonnen waar ik niets mee doe leuk leuk
@Musty, super leuk voor die vriendin!. @FB, sneu he dat spugen.. Vince was er ook niet blij mee want hij had nog honger.. Nu dus aan wat extra voeding. @Gewicht.... wil er niet over praten, niet aan denken... Hier gaat er dus wederom niks af... Wordt eens tijd denk ik voor een dietiste, maar ja... de financieen zijn er niet naar.
*Ja dat spugen af en toe.. pfff Denk dat hij er zelf weinig last van heeft, alleen sneller honger inderdaad. Wel heeft hij last van maagzuur heb ik t idee! *Bij sommige zorgverzekeringen krijg je een dietiste vergoed. (bij die van mij wel)
Ik ga zo lekker even douchen als mn vriend thuis is uit zn werk. Jesley ligt hier lekker in zn box te slapen op zn buik, en wil m niet wakker maken.... Dus even wachten tot mn vriend thuis is. Slaap lekker allemaal (ondanks de gebroken nachten)
Mijn zoontje heeft best lang berg gehad, zeker tot hij een jaar of 1,5 was, en ik heb zijn haar nooit veel gewassen! @SonjaBakkeren: Ik heb het een keer 5 weken gedaan (en me niet eens strikt aan de hoeveelheden gehouden ) en was toen 11 kilo kwijt... en ik heb het een keer 3 weken gedaan en was toen 5 kilo kwijt. Was wel na de geboorte van mijn zoon, maar toch
@Musty: Wat leuk voor je vriendin! hopen dat het snel raak is @Kilo's: Eerste dagen na de bevalling ging het heel goed, ben nu zo'n 11 kg kwijt, maar de laatste 3,5 kg moeten nog, en gaan er niet zo af ben ik bang. Toch minder snoepen (lukt nog niet zo goed...) en weer langzaamaan gaan sporten zodra het mag. Ik pas mn eigen kleding wel, maar mn broeken zitten nog redelijk strak (niet alleen bij mn buik, ook mn benen en billen zijn nog wat 'voller' haha)
@Sonjabakker: Ik heb het ooit een week (jaja) volgehouden, en alleen overdag gedaan (diner niet uit het boekje), en was toch ook al 1 kg afgevallen. Mss nog maar een keertje een paar weken doen ofzo. Ik had trouwens wel echt trek hoor! Normaal eet (vooral ontbijt) ik wel meer!
Nou meiden ik lig weer in het zh sinds 2 uur vannacht. Net eindelijk me ruggeprik gehad. Wat een geweldige prikker was dit, k heb er niets van gevoeld. Nu voel ik alleen van mega zware weeen nog de druk op me bekken. Want ja mr is natuurlijk nog niet ingedaald.
Goedemorgen! Hier een drama nacht gehad. Het begon met het spugen gisteravond. Vannacht werd hij om 02.00 uur al wakker voor een voeding. Hierna kwam hij maar moeilijk in slaap. Hij was heeeel onrustig. Vervolgens heeft hij geslapen tot iets voor 5. En toen was het mis. Alleen maar gillen gillen gillen.. Wederom flesje gemaakt want meneer gaf duidelijk aan te willen drinken. 1e 3 slokken ging redelijk (met enorm gespartel van armen en benen op het moment dat hij door moest slikken) maar daarna bleef hij vragen om de fles, sterk te zuigen... maar durfde niet meer door te slikken dus duwde alles weer uit zijn mondje. Na even proberen kwam wederom alles eruit. Fijn, mama onder, bed onder, Vince onder... Sindsdien is hij nu nog wakker. Krijsen, krijsen en nog eens krijsen. Nu sinds kort is hij stil en ligt maar te kijken en te kijken.. Hij lijkt niet te willen slapen. Als ik niet om 11.00 uur een afspraak had had ik inmiddels bij de HAP gezeten zo erg was dit gekrijs van hem. Gewoon huilen is er werkelijk niks bij.. Begon bijna mee te huilen... Ik zelf zit er dus ook helemaal doorheen. Mega hoofdpijn en ik weet gewoon niet meer wat ik ermee aan moet. Hopelijk heeft de KA een wondermiddel ofzo..
Nou nogmaals maar een update net heel me reactie weg. Heb een uurtje geleden nog maar 3cm gemeten dus hebben ze me vliezen maar gebroken. Mr kan nu waarschijnlijk beter indalen. Hij heeft wel in het vw gepoept dus we moeten sowieso wat langer blijven. Net ook een zo'n 20 min geleden een weeopwekker erbij gehad. Dus ben heel benieuwd. Me mams is even thuis een tukje doen en manlief heeft hier een bedje gekregen. Ik ga het ook maar proberen, ben nog wel te hyper. Hihi
@koeky: wat superspannend! Zet hem op! @vica: oh kan me zooo goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit, je voelt je zo machteloos dat je je ventje niet kan helpen. Ik kan me niet voorstellen dat er niets aan te doen is, dus ik denk wel dat je bij de KA aan het juiste adres bent. Hij zorgt maar dat het probleem opgelost wordt, daar heeft ie voor geleerd! Heel veel succes, ik hoop dat je het nog even volhoudt tot 11 uur. Dikke knuffel!
Goeiemorgen, Koeky, succes!!! Gewicht: Stomme kilo's. hier van de 25 zijn er maar 10 af nu...dus nog 15 te gaan tot startgewicht en het liefst nog 5 extra. Ben wel eens eerder ruim 20 kilo afgevallen dus ik weet wel dat ik het kan én hoe (streep je slank dieet van margriet, haha het werkt echt!!!!! en zonder veel moeite!) maar geef borstvoeding dus mag niet lijnen. Ben wel sinds dinsdag gestopt met snoepen, dus eet nu 3 gewone maaltijden per dag, dan wel 's avonds een aardige portie, en als tussendoortjes enkel fruit en magere yoghurt, water en cola light. Wie weet dat het in combinatie met het borstvoeden toch iets doet Vica, zwaar he zo'n nacht. Hier precies hetzelfde, zonder het erge gillen dan gelukkig. Gister heeft Liv aardige tijd tussen 2 voedingen gelaten, ze had om 1630 gehad en daarna om 21.00 uur. Toen weer om 22.30, 03.00, 05.00 en om kwart voor 6, toen ze net weer in haar eigen bedje lag, bleef ze maar brullen. Ik was bekaf en kon het even niet opbrengen om mn bed uit te komen dus hubby heeft haar op zn borst gelegd in bed tot ie er om 7 uur uitmoest en toen heb ik maar weer gevoed. Nu is ze gelukkig wel even knocky dus mama kan even bijkomen. Gisteravond zijn we met de jongens een uurtje naar de kermis geweest, Liv mocht even naar mn moeder.Wilden er even uit met de boys, zoveel leuke dingen hebben we de laatste tijd niet met ze gedaan de laatste weken zwangerschap en rondom de geboorte dus was wel even nodig voor ze. Liv heeft er niets van gemerkt dat ze bij oma was,hele tijd geslapen maar voor mama was het best moeilijk!!! Was zo blij dat ik haar na dat uurtje weer vast kon pakken!