April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Titania owww balen :( Onze laptop is vorig jaar helemaal gecrasht.. we waren toen al onze digi-foto's kwijt.. alle weekendjes weg.. vakantie's.. dagjes uit.. feestjes.. WEG :(

Sindsdien maak ik echt back-ups en fotoboeken !!!

Hopenlijk valt het bij jou mee ;)

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Girls ik ga ook mijn bedje opzoeken..

Sweet dreams !!!!!!!

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Super nieuws he Seertje!!!!!:D
    Ik duim voor jullie...

Morgen dan maar even goed shoppen en jullie laatste spulletjes halen;)

Voor de rest even geen zin om te reageren! sorry

xx

4. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Hehe ben ik ook weer van de partij.

Alees weer snel beetje doorgenomen en heb er weer veel van opgestoken!

Dat van die bh's en tabletjes voor bv wist ik ook niet;)

@seertje wat een supernieuws!!!!!!!!!

@cvm: heel veel sterkte !!

@hier: lekker vroeg wakker :( dochter was al om half zeven wakker!
    en ik heb mega slecht geslapen doordat ik heel erg las van mn rug had vannacht, wist niet hoe ik moest liggen!
    Rare is dat het nu redelijk weg is maar nog wel zo'n menstruatiepijn heb aan voor en achterkant....

Nou ik ga dewas maar vast aan zetten.

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Goeiemorguh allemaal!
    Het is weer weekend, zo fijn !:D

Vanochtend redelijk op tijd wakker (voor een zaterdag dan) door de katten die ons lastig vielen omdat ze honger hadden...
    Dus maar opgestaand, oud papier buiten gezet en boodschappen gedaan. Straks nog even afwassen, stofzuigen en beetje poetsen, en de rest van het weekend relaxen!!!

@all: Ik las hier dat iemand het boxkleed ook ging wassen, daar had ik helemaal niet aan gedacht, maar is dat ook nodig???? En ledikantdekentjes ook toch? Eigenlijk ALLES toch??? haha

Wat moeten jullie allemaal nog doen voordat de kleine mag komen?
    Ik ga dit weekend een lijstje maken, maar heb tot nu toe even de volgende dingetjes:

* wassen (alle babyspullen dus;))
    * adressenlijst maken voor geboortekaartjes
    * vluchttas inpakken
    * kraamlijst doornemen en laastste spulletjes halen

Ik ben bang dat ik iets mis, hebben jullie een idee????

6. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goeie morge!
    Hier heerlijk geslapen, al lukt dat me gelukkig altijd wel.

Seertje
    Wat een super nieuws over jullie super meis.
    Succes met de laatste dingetjes thuis. Nog even en dan kan ze van jullie warme nest genieten.

Mini
    Toch wel lekker dat je al zoveel dingentjes op de ochtend hebt kunnen doen, zo hou je lekker veel relaxe tijd over vandaag!

Hier nog doen voor baby:
    * adressen up to date maken
    * wiegje, maxicosie, reiswieg opmaken (alles nog wassen)
    * koffertje in pakken (moet nog kopen; lipbalsem en uhhhh...)
    * camcorder kaart legen (evt filmpjes verwerken op PC)
    * instrucie lijstje voor man (nr VK, Kraamzorg, site van geboorte kaartjes, wat en hoe met T)
    * Huis aan kant houden
    * van de week nog even naar Hema voor laatste dingen

Vanmiddag ga ik met mijn zusjes naar Babypark
    Alle grote dingen hebben we al, maar nu de kleine dingetjes nog
    (muziekje, box voor billendoekjes, evt kleertjes, evt extra boxkleed, we zien wel)

Genoeg te doen dus!

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

#527 Vica86, 5 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mrt 2011
    Goedemorgen!

@Fleuri, leuk naar babypark! Veel plezier!

@MiniMe, zo jij bent lekker druk geweest al!

@Jojoki, balen van je slechte nacht! hoe gaat het nu met je rug?

Hier mocht ik uitslapen maar was helaas al vroeg wakker. Werd lichtelijk paniekerig toen ik er achter kwam dat we over 2 weken al in de wisselwoning moeten zijn!
    Dus moet echt dringend gaan inpakken!

Maandagmiddag komt mijn schoonzus helpen. Nou ja helpen.... dan mag ik dus echt niks doen van haar. Was haar eis dat ik dan alleen instructies ga geven.

Aan mijn familie hoef ik geen hulp te vragen denk ik! Ja had mijn zusje al eens gevraagd weken geleden, maar die doet net of haar neus bloedt. Krijg gewoon geen reactie erop.
    Ik denk dat ik maar gewoon dozen pak en alles wat ik zie erin gooi. En dan maar opschrijven waar de spullen vandaan komen.

Vandaag alleen in de planning om de auto grondig schoon te maken. Samen met hubby en de kids. Dus binnen en buitenkant uitmesten. Wil ik gelijk de maxicosi erin plaatsen. Dit zal nogal een gepuzzel gaan worden denk ik. De auto ligt nu vol met rotzooi, schaam me dood ermee hahaha. Maar ik kan niet goed meer bukken dus ja..
    Vanmiddag gaan we even naar mijn schoonzus en zwager.

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Fleuri: Veel plezier bij Babypark! Blijft toch leuk he! Ik mag van mezelf voorlopig niet meer naar babywinkels, dan blijf ik maar kopen, en ik moet straks ook nog dingetjes te vragen hebben aan het kraam bezoek natuurlijk ;)

@Vica: Wat lief dat je schoonzus komt helpen! Is ook wel nodig denk ik he. Ik merk dat ik gewoon veel minder kan nu mn buik zo hard aan het groeien is (en dan heb ik nog niet eens last van mn bekken of andere klachten!). Kan me wel voorstellen dat je er van gaat stressen, de tijd gaat zo snel. Maar komt vast allemaal goed!

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Fleuri: Bedankt voor de tip om maxicosi en reiswieg op te maken. Dat zou ik dus echt vergeten...
    De Maxicosi zit nog in plastic; binnenkort ook maar eens oefenen hoe die in de auto gezet moet worden. Net als dat we nog even precies moeten weten hoe de kinderwagen in- en uitklapt haha
    Je weet maar nooit hoe snel de kleine komt!

10. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag wordt het voor deze zwangerschap de eerste keer dat ik naar een babyzaak ga
    (Prenatal niet meegerekend)
    Heb dat bewust gedaan, aangezien we toch eigenlijk alles wel hebben voor de komst van een kleine. Nu is het dus super leuk, heb er ook lang naar uitgekeken, net als mijn zusjes. Die vinden het volgens mij nog het leukste ("nog 3 weken en dan gaan we he?'' hihihi)

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen

nou ja goeie

heb de paginas terug gebladerd

@ seertje wat een super goed nieuws!!! heerlijk!

hier gisteravond echt drama! onze meis echt krijsen en helemaal aan me vast gekleeft, konden en mochten niks doen want ze zou me maar een seconde niet vast hebben
    enorm benauwd slijm opspugen
    zodra we dr probeerde neer te leggen was t helemaal feest
    uiteindelijk 11 uur bij HaP en ja hoor ze heeft weer oorontsteking

Maandag bel ik de kno op en die zal t weten:x ben t echt beu

onze wilde plannen naar rotjeknor gaan ook niet door, schoonvader komt hierheen

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Musty, beterschap met je meis!

Hier had de kleine meid vanmorgen een verrassing op haar mondje..
    Wat een timing zeg!

Tadaaaa

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Iemand enig idee hoe lang een koortslip besmettelijk is?
    Als hij weg is is er dan ook geen besmettingsgevaar meer?

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Musty: Sterkte met je meisje!

@Vica: Ohhh een koortslip, dat is shit, daar komt ze nooit meer vanaf (ik krijg het ook een paar keer per jaar). Het is besmettelijk zolang er blaasjes opzitten geloof ik. Als er een korstje op komt niet meer. Maar is wel weer weg tegen de tijd dat jij moet bevallen hoor (normaal gesproken een week tot 10 dagen).

Je hebt wel echt een mooie meid zeg! Die ogen! Too cute!
    (ik had altijd graag een halfbloedje gewild, maar ja...zit er niet in hihi;))

15. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @seertje; wat een super nieuws zeg...

@minime; ik heb alles gewassen, inclusief het boxkleed en dekentjes!

@fleuri; veel plezier..

@musty; wat zielig voor je meisje, heeft ze buisjes? Dat heeft bij mijn dochter toen heel goed geholpen. Net als dr neusamandelen knippen, merkte echt een heel groot verschil.
    Beterschap iig.

@vica; Mooi meid heb je. Ach een koortslip, daar kom je idd niet meer vanaf. Zo nu en dan krijg je een blaasje. Heb geen idee in hoevere het besmettelijk is eigenlijk.

16. flower83

flower83 Actief lid

3 jul 2009
    127
    0
    0
    noord-holland
    hey meiden

hier weer is een berichtje van mij.. al een tijdje niet mee gekletst simpel weg geen zin en tijd hihi...
    heb een klein beetje bij gelezen dus ben weer een beetje op de hoogte blij dat het met iedereen goed gaat.
    zelf heb ik de laatste 3 weken onwijs veel last van vocht vast houden maar dan ook echt over mijn hele lichaam.
    en heb nu ook erg veel last van slapende en tintelende vingers ppf vooral s'nachts erg vervelend. hebben jullie daar ook zo''n last van??
    zal proberen vanaf nu alles weer een beetje bij te houden net als in het begin hihi...

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Even snel want we staan op het punt om weg te gaan.

De koortslip komt idd steeds terug. Ze had haar 1e uitbraak rond haar 1e verjaardag. ZZoooooo zielig! 1e uitbraak is altijd gigantisch!

Nu maar hopen dat ze er niet aan gaat zitten en hij snel weg trekt. Ze heeft ook gelijk een plek onder haar lip aan de andere kant.
    Ik ben gelukkig niet bang dat ik het ook krijg. Heb het nog nooit gehad en dat terwijl mijn moeder het toch regelmatig heeft.

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Flower: Ja, heb ik ook last van. Mn middelvinger aan de rechterhand is de hele dag door verdoofd, al een paar weken lang, erg irritant. Als ik 's ochtends wakker word is mn hele hand aan het tintelen! Ook als ik iets vastpak, krijg ik weer last. Het wordt ook steeds iets erger naarmate de zwangerschap vordert, maar ik houd ook steeds meer vocht vast. Mn enkels en kuiten zijn al een tijd niet meer wat ze geweest zijn....
    ach ja, nog een paar weekjes, en dan is het weer over (als het goed is;))

@Vica: Ik denk niet dat jij het dan nog ooit krijgt idd. Ik heb er redelijk vaak last van (bij verminderde weerstand; ik ben eigenlijk nooit ziek, maar krijg dan wel een koortslip). Ik ben al bijna 7 jaar samen met hubby, maar hij heeft het nog nooit gehad! (zou inmiddels dan toch wel een keer besmet moeten zijn).

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Vica: Mocht je meisje er weer last van krijgen als de baby geboren is, dan moet je wel voorzichtig zijn. Voor pasgeboren baby's kan het namelijk heel gevaarlijk zijn. Dus niet met de baby knuffelen bij een actieve koortslip en een mondkapje om.

20. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hi allemaal,

vanmorgen om kwart voor 6 is mn tante overleden. Ben vanmorgen bij mn moeder geweest maar nu weer thuis. Ik kan toch niets doen en moet ook aan mn beebje denken. Hier in het dorp is de carnavalsgekte losgebroken. Straks begint de optocht die langs ons huis komt. Tja alles gaat gewoon door en dat hoort ook, maar toch ook een gek idee!

Deel Deze Pagina