April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Gecondoleerd cvm, heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd.
    *liefs*

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    CVM: Gecondoleerd met dit verlies. Heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd..... *Knuffel!*
    (brok in mn keel, tranen in mn ogen)

3. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cvm: gecondoleerd!! dikke knufs!

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ CVM..gecondoleerd met dit enorme verlies :(
    heel veel sterkte voor jou en je familie *knuf*

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sterkte met dit verlies.... :(

6. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    CVM: gecondoleerd! Heel veel sterkte met dit grote verlies...

7. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    CVM: sterkte met het verlies van je tante. Stom he dat de wereld doordraait maar die van jou staat even stil. Veel succes met alles.

8. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Mauraaaaaaa wat ben je een kanjer!! Laat papa en mama maar lekker stressen met alles in orde maken voor jou. Nog een paar daagjes meis en je komt in een heel liefdevol warm nestje thuis en dan kunnen jullie eindelijk ECHT gaan genieten.

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Seertje, wat een geweldig goed nieuws over jullie kleine Maura! Snel de laatste dingen in huis halen en dan straks eindelijk genieten van je gezinnetje thuis!

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

CVM, gecondoleerd met het verlies van je tante :( Is ze rustig heengegaan? En trekt je moeder het een beetje? Sterkte de komende tijd, en zorg inderdaad wel goed voor jezelf je kindje, ook al moet er vast van alles gedaan worden.

11. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    @ cvm:
    gecondoleert meis!!! Heel veel sterkte en kracht voor jou en je familie.
    Dikke knuffel

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    CVM, gecondoleerd met het verlies en heel veel sterkte voor de komende tijd.... Vreemd idee dat de wereld doordraait maar ook stilstaat op hetzelfde moment.... Knuffel!!!!

Hier... vanochtend was vruchtbaar.
    Bouwmarkt verf gehaald om karweiboom te verven, bij Intratuin lekker ontbeten en vogelhuisje gekocht, boodschappen gedaan en poster gehaald (kreeg een gratis van kruidvat???!!!!).
    Verder wandplank opgehangen op babykamer en manlief gaat straks (hoop ik) verven....
    Nu even rustig aan en dalijk bami met gebakken ei eten.....

Vluchttas.... heb er al in: tandenborstel, tandpasta, dextro en labello hahahahaha. Kleertjes vd kleine hangen nog boven de commode en die van mij moet ik nog uitzoeken.....

13. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    CVM
    Ook namens mij gecondoleerd.
    Heel veel sterkte met het verwerken van jullie dierbare tante.
    Hoe gaat het met je moeder?

14. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    cvm: gecondoleerd meis. Heeeeel veel sterkte gewenst de komende tijd! Goed dat je ook aan jezelf en je kleine denkt :)

15. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties!

16. Hanna79

Hanna79 Niet meer actief

@cvm: gecondoleerd met je tante en heel veel sterkte voor jullie de komende tijd!

@seertje: wat fijn dat jullie meisje bijna naar huis mag! Is het een beetje gelukt om alles in huis te halen?

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    CVM gecondoleerd meis, heel veel sterkte de komende tijd!!!

Hier een heftige dag:
    Ik had al een aantal dagen wat jeuk over mijn hele lichaam en al langere tijd jeuk aan handen en voeten zoals ik gisteravond al zei hier, maar dit leek steeds wel weer weg te gaan..

Tot gisteravond.. Ik lag in bed en kreeg me toch een jeukaanval.. niets hielp (mentholpoeder, douche, koelen), op een gegeven moment stond ik gewoon mijn rug tegen de deurpost te schuren!! Van frustratie toch mijn VK gebeld of ik nog iets anders kon proberen want hield het niet vol om tot woensdag te wachten, maar zij wou het met de dienstdoende gyn overleggen.. zo gezegd zo gedaan, even later belde ze me terug dat ik me vanochtend op de verloskamers moest melden ivm controle, de gyn dacht namelijk aan galophoping/leverstuwing..

Vanochtend om 10.00uur aangekomen op de verloskamers, werd er een CTG gemaakt.. de kleine deed het goed maar er was lichte weeenactiviteit te zien om de 10 minuten.. er werd een echo gemaakt, bloed afgenomen & 2 plasjes nagekeken..

Opzich zagen al die controles er goed uit, maar de jeuk werd alleen maar erger en ik wist echt niet meer waar ik het moest zoeken.. heb nu medicatie gekregen en ik moet me donderdag terug op de verloskamers en bij de Gyn melden..

Als de jeuk dan niet over is gaan ze bespreken om me bij 37 weken in te leiden..

Pff was een lange ochtend/middag en ben blij dat ik nu op mijn eigen bank thuis zit.. alleen die JEUK !!!!!!!!! aaaaaaaah... :(

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ nikske... wow jeetje, sterkte!~hopelijk neemt de jeuk snel af :(

heb zon gevoel dat er een hoop 'vroege' april beebs komen :)

@ hier, geen rotjeknor door alles, dus schoonvader hierheen die t toetsenbord gehaald en meegenomen.... niet de goeie :(
    dus wij hadden iets van pech
    gaat die eigenwijze schoonvader van me stad en land af (72 jr) belt ie om half 6 dat ie er 1 gevonden heeft
    nieuw bij een fabriekje (vraag t me niet) en dat ik hm cadeau krijg :D

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Musty wat lief zeg van je schoonvader :) !!

Ja ik hoop ook dat de jeuk afneemt, niet alleen voor mezelf, maar ik word liever niet bij 37 weken ingeleid, ookal weet ik dat ons mannetje dan gewoon mee naar huis mag enzo, is toch fijner als hij gewoon kan blijven zitten tot hij er zelf aan toe is...
    Nja het is even afwachten nu...

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: Zeker heftig dagje! Dat verwacht je niet op een zaterdagochtend. Hopelijk werkt de medicatie tegen de jeuk. Is toch een heel gek idee dat je over 1,5 week anders je kindje al hebt???? :$

@Musty: Wat ontzettend lief van je schoonvader!

Deel Deze Pagina