@ luckey.... hoop dat de kleine snel goed van zich laat voelen klinkt alsof je lichaam t probleem van bekken ergens (bv rug idd) probeert op te vangen @ vica.... pffffffffff gedachten alleen zws wisselwoning bevalling terug verhuizen kraamtij.... zou gillend gek worden, *knuf* met onze meis gaat t wel redelijk morgen de kno bellen en ben benieuwd! @ hier vanacht ook volop weeen gehad, buik is van vorm veranderd dus zal goed aan t zakken zijn de laatste dagen merk ik echt dat mn energie op op is kan niks meer hebben,ben echt niet te gnieten heb ook totaal geen puf voor ook maar iets nog even en dan heeft manlief vakantie kijk erg uit naar de 24ste en dan die BI en nu met dat dalen, snap nu waar de fysio en gyn me voor gewaarschuwd hadden maar ja genoeg geblaat van mij, ik ga wat rommelen op de pc
@ Fb, Hoop dat het indalingspijn is wat we voelen, want kan wel door de grond zakken. En als ik jou verhaal zo lees ben ik niet de enige @ Vica, bedankt voor de tips maar tis net zon circus bij ons in bed . Ik drapeer mezelf helemaal rond een voedingskussen en er staat een rugsteun op het matras zodat ik niet meer plat kan liggen i.v.m. maagzuur pff ik vind het wel genoeg zo (en hubby ook denk ik ) @ Musty, is idd niet charmant maar tgeeft wel iets verluchting idd. Kheb geen compressen dus leg hier wel eens een nat washandje in de koeling, werkt goed maar is al snel weer opgewarmd. Kmoest van de week toevallig nog denken aan de pijn die de fysio je voorspelt had . Komt hier dus ook wel uit
Sterkte iedereen met de pijn en/of jeuk! Hier maar eens een tas/-koffertje voor het ziekenhuis inpakken. Het gaat nu prima, maar dat kan dus vrij snel omslaan (als ik jullie verhalen zo lees) en dan kan het maar beter alvast klaar staan. Verder wat aanrommelen in de babykamer
@ Hanna, Lekker zo'n rommeldagje Ik heb even jullie advies nodig! M'n doopsuikers zijn inmiddels klaar maar ben aan het puzzelen hoe ik de kaartjes straks wil schrijven. Dus ff getest met kleurtjes en manieren. Wat vinden jullie van de kleur/ opstelling tekst? (Heb even onze geb.datum + naam gebruikt ) De De naam straks wordt 4 of 5 letters... (zie hyves).
De meest linker springt er voor mij uit. Mooiste verdeling van de tekst en de mooiste stift. Strak en helder.
evt ijsklontzakjes vullen en in washandje als je die zakjes hebt of klinkt even heel ranzig, maar heb je niet iets van een pakje vleesbeleg in de vriezer (en die straks gewoon wegdonderen) en dat in een hydrofiel washandje
@Foeske, het is idd wel een heel gedoe met nog meer kussens in bed hahaa. Ik vind de linkse ook de leukste! @Musty, wanneer heeft hubby vakantie? Hopelijk heb je dan een beetje de tijd om nog even snel bij te komen. @Hanna, oh leuk he dat aanrommelen in de babykamer . Hier de was opgevouwen, 3e was zit in de machine. Kledingkasten zijn uitgezocht. Een stapeltje voor de aankomende 2 weken, een tas met spullen die meegaan en de rest in dozen ingepakt om na de renovatie weer uit te pakken. Wat een gedoe zeg! Straks nog de bedden opmaken, spullen voor de beeb inpakken, commode verplaatsen want die moet uit onze kamer en verder zie ik het wel vandaag. Het blijkt dus dat ons raam in de slaapkamer voor een flink lange tijd dichtgemaakt wordt. Aan het eind komen er dan nieuwe ramen in. En tegen die tijd hoop ik dat de baby een beetje doorslaapt en dus al op de kinderkamer ligt. Dus heb besloten de commode maar alvast naar de kinderkamer te verplaatsen. Vind een beetje fatsoenlijk licht toch wel belangrijk bij de commode.
Vica: Jij bent druk bezig zeg.... Dat mocht toch niet! Denk aan jezelf!! (snap t wel hoor, je moet wel)
Zo heb lekker vanaf een uurtje of 1 tot net op bed gelegen... Heerlijk zeg!! Heb lekker tv gekeken en vrij snel in slaap gevallen. Daarna nog een boekie gelezen en rond 6 uur eruit gegaan, want kreeg toch wel érg honger! Maar t heeft me wel goed gedaan! Zodra ik uit bed stapte meteen weer pijnen natuurlijk, helaas! Ik heb ook t idee dat mijn buik aan t veranderen is. Heb t idee dat hij wat rechter aan t worden in aan de voorkant. Alsof hij recht loopt ipv bol. Hebben meer mensen dit? xx
FB, Wel fijn dat je nog wat gerust hebt! En gefeliciteerd met de 36 weken!! Dat begint er behoorlijk op te lijken he?! Allemaal bedankt voor jullie advies, ik had zelf ook de linker in gedachten dus is wel ff fijn om bevestiging te krijgen . Nu maar ff op de bank en als het een beetje meezit vroeg m'n bed in
Yep, moet helaas wel. Juist nu de klachten steeds erger worden wil ik een hoop gedaan hebben. Anders komt alles op de schouders van anderen terecht en daar kan ik niet op rekenen. En voor hubby alleen is het teveel.
Gefeliciteerd met je 36 weken! Wat betreft je buik, ik heb er eigenlijk niet echt op gelet dus weet niet of het hier ook zo is.
Vica... je hebt gelijk hoor. elk moment Zp is even een rustmoment maar goed als dat maar 10 minuten duurt is het nog erg kort. Ken het gevoel van alles willen doen, niet alles op manlief af`schuiven`, maar heb dan ook minder pijn dan jullie... Ik kan nog normaal lopen en hoef niet te schuifelen bv.... Foeske.... linker is het leukste alhoewel ik de 3e ook leuk vindt... Musty... knuffel hoor.... is er geen enkele manier waarop je nog kunt bijtanken???? Hier.... eerste optocht is achter de rug en heb hele tijd gestaan (2 uur ongeveer). ben blij dat ik nu op de bank kan hangen met mijn beentjes hoog en kussentje in de rug. Veel snoep en hebbedingetjes gevangen... Morgen rustdag en dinsdag weer een optocht maar aangezien deze langer duurt, neem ik een klapstoel mee....
De kinderkamer is HELEMAAL renovatieproof. Op het laatste moment alleen nog resterende kleertjes pakken en gordijnen eraf halen. Dat mag hubby doen haha. Onze slaapkamer is bijna renovatieproof. Ik heb voor de beeb maar alles ingepakt aan kleine maatjes en verzorgingsspullen. We gaan er maar vanuit dat de kleine niet komt voor volgende week vrijdag hahaha. En anders pak ik alles uit de bakken die paar dagen. De woonkamer is een BENDE!!! Bah wat 2 kids wel niet aan kunnen richten zeg! Hubby heeft vandaag op de kids gelet terwijl ik lekker druk bezig was. Hopelijk gaat hij het zo ook nog opruimen hahahaha. Nu even douchen, morgen de vk bellen voor de jeuk. Zal dan denk ik langs de vk en ziekenhuis moeten... Dus moet vroeg op om hubby naar zijn werk te brengen. Na het douchen nog even lekker tv kijken met de laptop erbij en dan optijd naar bed denk ik!
Ik heb het beddegoed en de omslagdoeken (bijna allemaal) gewassen. De kleertjes doe ik volgende week denk ik. Wil het ook niet te vroeg doen, want dan ligt het maar stof te vangen Ik ga alleen de kleinste maatjes wassen (50 en 56), de rest komt later wel (of als het snel nodig is, dan is het ook snel gedaan). Ik heb trouwens zo'n dekentje van Prenatal gekocht (zo'n lekkere zachte). Nou hangt er een kaartje aan dat ie na wassen een 'badstof uiterlijk' krijgt of zoiets. Dat vind ik zo zonde, maar ja, ik wil m ook niet ongewassen in het wiegje leggen... Hebben jullie ook zulke dingen?
Ik heb nu twee keer even 'menstruatiepijn' gehad, wat bij indalen kan gebeuren. Verder heb ik van die pijnsteken in mijn schaambeen als ik me omdraai in bed. En het voelt 'zwaar' down under, al een week of zo met zekere regelmaat. Wat voor vreemd iets voel jij dan?
Hoi hoi, nou ben weer bijgelezen haha, gelukkig is het weekend, dan word er tenminste wat minder geschreven @Verbouwen: Moet er even niet aan denken nu! Ik benijd niemand die hoogzwanger in die situatie zit! @Jeuk: vervelend zeg, kn me voorstellen dat jullie er gek van worden! @Musty: Sterkte, kan me voorstellen dat de koek nu wel op is, je hebt al sinds het begin zoveel problemen gehad! Verder....sorry ik weet het niet meer. Hier: Vannacht flinke voorweeën gehad (denk ik) Om de ongeveer 8 a 12 minuten. Na anderhalf uur ben ik in slaap gevallen dus zal het toen opgehouden zijn Kreeg het wel even spaansbenauwd, deed echt wel zeer al duurde ze gelukkig kort maar vriendlief lag bezopen naast me (te snurken, stinkend naar rook en alcohol, lang leve carnaval) Probeerde hem nog wakker te schoppen en naar het stapelbed van de jongens te bonjouren want hij irriteerde me mateloos maar was geen beweging in te krijgen Is het normaal dat oefenweeën echt pijn doen? Ik hadf overigens gehoopt dat de kleine hierdoor mss zou indalen, maar nee hoor, vandaag zat ze nog hartstikke hoog! Vanmiddag tot na het avondeten bij mn ouders geweest met alle broers/zus/kids. Mn moeder wilde graag iedereen bij elkaar hebben, beetje afleiding ook. Ben nu behoorlijk gesloopt maar goed, het was toch ook wel gezellig samen!