April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier: vanacht best goed geslapen, werd alleen wel vaak wakker van pijn in mn buik, hij was constant hard:( En trok heel erg...

Nu eigenlijk weinig last, alleen harde buik die niet echt weg ga. En de kleine voel ik bijna niet bewegen... Gelukkig heb ik om 15 uur sowieso een afspraak staan bij de gyn.
    Dus meteen even aangeven.

Ook houd ik ontiegelijk veel vocht vast. Kom bijna elke dag aan:$

2. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ Sanne, Persoonlijk zou ik de gyn bellen en je verhaal vertellen zoals je dit hier hebt gedaan. Dus ook met je twijfels over de andere medicatie. De sederende werking klinkt idd niet echt aantrekkelijk maar kan je aan de andere kant wel helpen om tot rust te komen voor de bevalling…. Heel veel sterkte meid!
    O lees later dat je toch van plan bent te bellen. Ben benieuwd wat de gyn zegt!

@ CVM, hoe was het bij de gyn?
    @ Musty, ben blij dat jou beeb ook niet rustiger wordt zoals ze overal vertellen en te lezen valt… Laat maar lekker bewegen hoor :D

@ FB, waarom kun je beter niet kijken vanaaf? Te emo..? Succes bij de gyn!

Hier,
    Net om boodschappen geweest, kheb nu nog m’n spijkerbroek aan maar oeff dat zit echt niet lekker meer. Zo maar ff m’n ‘yoghurtbroek’ aan trekken… Kheb trouwens veels te veel boodschappen mee haha, tlijkt wel of ik al aan het inslaan ben voor het geval ik moet bevallen ;)

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Zo daar ben ik weer :)

Sanne: ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen!
    Foeske: Haha hoort erbij, hamsteren. Je zou t maar tekort komen ;)

Net bij de vk geweest, even een huilbui gehad toen ze vroeg hoe het ging. Soms overvalt het overlijden van mn tante me ineens terwijl het verder eigenlijk heel goed gaat emotioneel gezien. Maar moest nu de info-avond afzeggen dus er niet over praten kon ook niet. Anyway, luchtte wel op.

Bloeddruk was stabiel, dwz wel hoog maar niet hoger dan de vorige twee weken dus hebben samen besloten het hypertentie beleid maar te laten voor wat het is. Elke keer doorgestuurd worden naar het ziekenhuis gaat ook zo vervelen ;) Geen eiwitten gelukkig en zie nog geen sterretjes dus ik vind het wel prima zo. De hoofdpijn is weinig aan te doen, komt echt door die bloeddrukschommelingen, het enige wat ik kan/mag doen is op gezette tijden pcm nemen om het te onderdrukken maar daar ga ik echt niet aan beginnen. Dan maar hoofdpijn.
    Dan het vochtprobleem...ik hou inderdaad héél veel vocht vast maar zolang mn bloeddruk niet nog hoger word en er geen eiwitten vrijkomen is het gewoon iets wat bij mij hoort in de zwangerschap. Moet wel heel veel blijven drinken om mn nieren aan het werk te houden omdat ik zo weinig plas. Dus moet er echt goed op letten, de afgelopen dagen is er een beetje de klad in gekomen door al het gedoe.

Dan nog bevalling/kraamzorg: Heb over twee weken een extra lange afspraak om e.e.a door te spreken, omdat ik de info-avond nu ook mis. Daarin kan ik ook aangeven wat ik kwijtwil. Heb wel vast gevraagd hoe het zit met kraamzorg bij de bevalling: Zij vinden het wel heel fijn als er een kraamverzorgster in huis is (die bellen ze vaak na 8 cm ontsluiting) voor het geval er complicaties zijn NA de geboorte. Maar omdat ik er nogal afwijzend tegenover sta mag het bijvoorbeeld zo zijn dat de kraamverzorgster in een andere ruimte verblijft tot ze écht nodig is in geval van nood. Heel lullig dan voor die kraamverzorgster die misschien haar bed wordt uitgebeld, maar dat is niet mijn probleem zei de vk ;)

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Nikske, ik snap helemaal dat je er om moet huilen! Het is ook gewoon niet niks om over dit soort dingen beslissingen te nemen. Liever wil je dat de natuur zelf beslist, dan voelt het beter. Maar je redenering dat je kindje ook echt baat heeft bij een moeder die er is na de geboorte, klopt helemaal!
    Dat gevoel van falen dat is volgens mij een beetje inherent verbonden aan het moederschap ;) Heb je het niet bij de verwekking, de zwangerschap of de bevalling, dan wel bij de borstvoeding, bij of je wel/niet/veel/weinig werkt, of je zelf hapjes bereidt of potjes geeft, of nog weer andere dingen. We willen het zo graag allemaal 1000% goed doen, maar dat bestaat niet. En dus voelen we ons al snel falen. Maar dat is dus gewoon onzin (help jij mij hier weer aan herinneren als ik straks voel dat ik faal bij iets? ;)) Enne, wacht eerst nou maar rustig de uitslagen af, misschien komt alles vanzelf goed meis. (Lekker makkelijk gezegd hè…) Als een zh besluit tot inleiden heeft dat écht een goede reden, want dat doen ze absoluut niet zomaar! En eigenlijk ook nooit met het gemak van de moeder op het oog. Er zijn vrouwen die vergaan van de pijn of wat dan ook, die smeken om ingeleid te worden, en dat niet worden, omdat het kindje het nog goed heeft in de buik. Dus als ze bij jou voor inleiden pleiten, is dat in het belang van je kindje en niet zozeer voor jou, probeer het maar op die manier te zien :p

Ow jammer dat dat dus echt gebeurt… Ziet het er nog wel een beetje mooi uit? En voelt het nog wel lekker? Je hebt gelijk: het moet toch een keer gebeuren, maar ik vind het wel zonde!

Vica, krijg jij ook altijd rugpijn van afwassen? Ik vind dat zo’n belastende klus… (Net als stofzuigen, was ophangen, bed opmaken, etc etc…) Het huishouden is echt niet voor mietjes!

Seertje, hihi gefeliciteerd met je draadloze baby :D Krijg je thuis meteen je uitgestelde kraamzorg?

Mobius, wat heerlijk dat je alles klaar hebt! Ik ben nog lang niet zo ver… En leuk hè, een banner in het laatste vakje!

Musty, oei dat klinkt echt wel alsof de kleine zich elk moment kan laten zien! En tegelijkertijd kan het ook nog weken duren… Waar hoop je zelf op? Dit rommelen kan ook niet fijn zijn en kost waarschijnlijk heel veel energie.

CVM, ik weet niet of je gewichtstoename zorgelijk is, maar lekker lijkt het me niet! Ik mik op een pond per week erbij deze laatste weken, dus twee kilo in een week is wel errug veel. Kan me voorstellen dat je enorm last hebt van al dat vocht dat je vasthoudt.
    Bij ons is het bevallingspraatje rond de 36 weken, dus dat kan wel kloppen dat je daar nog niets over gehoord hebt. Ik krijg dan ook een dubbele afspraak (van 30 minuten) om alles aan bod te laten komen. Bij mijn poliklinische bevalling waren alleen de vk en een zuster aanwezig (en die alleen als het nodig was, om de vk te assisteren). Fijn dat de vk je gelijk gaf over de kraamverzorgster die er niet per se bij hoefde te zijn!

Luckey, ik wil het met de vk ook nog even hebben over een evt. gewijzigd ‘belprotocol’, omdat mijn eerste bevalling best voorspoedig ging en ik nu niet te laat wil bellen. En dat van dat hechtmateriaal daar ga ik ook even naar vragen, n.a.v. jouw opmerking!

Cijfertjes: ik zit nu nog steeds ongeveer op +7 kilo, dat blijft al een paar weken een beetje hangen...

Star, jij rommelt ook flink! Gelukkig goede uitslagen. Ik hoop dat je betere nachten gaat krijgen!

Foeske, jij ook betere nachten gewenst!

Bewegingen: ik voel ons kindje nu ook veel vaker dan een paar weken geleden. Ik denk dat dat komt omdat de kleine nu steeds meer klem zit én sterker wordt, waardoor ik alles beter voel. Ik had een aantal weken geleden echt ‘last’ van die placenta aan de voorkant en dat ik ons kindje daardoor zo weinig voelde. Nu lijkt dat minder uit te maken. Maar het zijn wel ‘kleinere’ bewegingen, meer het ‘ik zit klem en ik probeer me nog een béétje uit te rekken, maar dat lukt niet meer zo goed’ :D dan het getrappel.

Sanne, ik snap héél goed dat je tegenzin hebt bij die ongeteste medicatie! Heel duidelijk tegen de gyn zeggen, en dan kan die je adviseren over wat het zou betekenen om je nu in te gaan leiden. Is het misschien een idee om één nacht een wat sterkere slaappil te nemen (die wél mag tijdens de zs), zodat je even wat slaap bij kunt tanken?

FB, misschien een harde buik door een groeispurt van je kindje? Hoop dat de gyn je gerust kan stellen!

5. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    nikske: jeetje meis, wat heftig!! Voel je je aub niet schuldig ofzo. Je faalt echt niet!! Het is toch zo niet te doen? Dan maar even korter in je buik, maar evengoed op tijd ;) Echt niet zo aan jezelf twijfelen!
    Met die paar dingen die je nog resten om te doen, komt het echt goed!
    musty: lief van je schoonvader!
    cvm: ik zou wel naar de infoavond gaan en idd met de intake is vast wel wat te regelen.
    kelly: beterschap voor jou en je meisje!
    foeske: je was idd druk zeg! Wel gezellig :) Maar jeetje, wat schrikken van het bloed!
    Ff een heel ander vraagje: hoe oud is je vriendin met CF?
    luckey: fijn dat de plankjes hangen en je boom klaar is! Scheelt weer!
    vica: jij ook jeuk? Sterkte!!
    Jij bent wel errug druk :$ Rustig aan jij!
    musty: KNUF!!
    FB: gaat het vandaag beter met je? KNUF!!
    foeske: 1ste kaartje vind ik het mooiste :)
    cvm: schrikken of niet van je voorweeën?
    luckey: suffe uitspraken!! LLL oftewel lekker laten lullen ;)
    COOL!!!
    Maura: dank jullie wel weer voor de superlieve reacties!!
    mobius: wat fijn weer dat je ouders je komen helpen! KNUF ook voor jou!
    Jawel, ga het ook redden. Als debielen hun kind kunnen grootbrengen, dan kan ik het ook ;) Nee maak maar een grapje. Het komt ook wel goed, het is alleen wennen denk ik.
    musty: jeetje, bij jou gaat het ook lekker he met weeën :$
    cvm: gaat snel dat aankomen :$ En steeds hoofdpijn is ook niks....
    Ga alles maar goed bespreken bij de vk!
    luckey: zielig dat je kleine mannetje zich niet lekker voelt.....Sterkte en beterschap!
    vica: sterkte bij het zkh!
    star: hmmm, ook bij jou onrustig :( Sterkte meis!
    sanne: ik zou persoonlijk dat middel niet gebruiken. Toch te eng....
    cvm: och meis toch! KNUF!!
    FB: lekker dat je bedankjes klaar zijn! Heb je de stickers bij Vistaprint besteld toevallig?
    cvm: wat ontzettend fijn dat je een prive infomiddag hebt ;) Dan kun je echt alles rustig bespreken!
    chantico: hihi, dank je. Vond het een mooie uitspraak :p Ja we krijgen, als we willen, gelijk kraamzorg.

Zo Seertje gaat maar eens kolven en dan slapen. Ben echt gaar!!!!
    Was vandaag van 8.45 tot 13.30 in het zkh voor 2 voedingen. Ze had vanochtend haar sonde eruit getrokken, maar helaas moest er een nieuwe gegeven worden....Heb haar wel in haar nakie mogen zien, dus echt draadloos. Leuk!! Heel even een normale baby!!
    Toen ff een boodschapje gedaan. Straks om 17.45 weer in het zkh.

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Oja onze kleine meid is ingedaalt!!! Vandaar dus die weeën zaterdagnacht! Vorige week zat ze nog helemaal boven het bekken, nu zit ze bewegelijk in het bekken, ze heeft nog een héél klein beetje bewegingsruimte zei de vk :)

En heb volgende week maandag nog een liggingsecho, dan gaan ze ook een schatting maken van het geboortegewicht :)

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Seertje: wat een top nieuws!! op naar het einde van de week!

Meiden met alle perikelen avn de laatste loodjes: succes en idnerdaad schreef iemand het al, er is niets van falen bij hoor! Als je gyn beslist dat er wordt ingeleid doen ze dat echt alleen voor het kindje!!

Ben nu nog even heel druk op kantoor dus kom later weer terug.

Even vlug update van mijn kant: hier vanmorgen groeiecho gehad. Hij zit iets boven gemiddeld, maar niet te groot, is nu circa 2700 gr. Wordt geschat op geboorte gewicht van circa 3600 gram (is meer dan mijn anderen maar volgens mij echt niet groot). Ze heeft stiekem al even naar de dikte van het litteken van de keizersnee gekeken., maar kan pas echt zien over 2 weken als de buik zijn meeste groei heeft gehad. Was nu 6 mm. Hier is 2,5 mm de limiet om weer natuurlijk te bevallen na een keizersnee dus tot nu toe in de goede zone!! Vruchtwater prima en doorbloeding ook. Allemaal weer een geruststelling. Hopelijk dus op naar de normale bevalling!

Ik ga morgen nog even tot vrijdagavond naar Nederland om mijn werk over te dragen en de laatste dingen op kantoor te doen en dan verlof!

8. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    CVM
    Fijn dat ze is ingedaald!

9. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    hey meiden,

Gyn heeft nog niet terug gebeld. Zat net even, in een vlaag van verstandsverbijstering, te bedenken dat ik het wel jammer vond dat ik de naam van dat sederende middel niet weet. Anders had ik misschien op internet wat ervaringen kunnen zoeken ofzo. Aan de andere kant maar beter dat ik de naam niet weet..... geeft ook weer veel onrust he. :p

Heb net even een paar keer lekker kunnen janken. Wat lucht dat op zeg! Zusje belt: traantjes, mama belt: traantjes, zwager belt: traantjes, dinnetje belt: ja hoor, traantjes.
    En iedereen zegt hetzelfde, eerst goed uitvragen wát voor werking het middel op het kindje heeft en dán pas besluiten of ik het wil of niet. Ik besef heel goed dat ik waarschijnlijk geen andere keus heb. De Vk zei dat ik dan overdag heel goed in de gaten moet gaan houden of de beeb nog beweegt, maar dat lijkt me ook voor stress zorgen. Ach, ik hoop dat de gyn snel belt, dan kan ik m'n hart luchten.

@ Musty: met die jeuk is Dr S inderdaad m'n vaste gyn. Zij heeft me vorige week opgevangen en sindsdien begeleid ze me hierin. Op zich wel prettig om niet steeds te wisselen.

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey dames,

Even kort hoor, heb best nog wel wat te doen!

@Sanne, ben benieuwd wat je gyn zegt! Laat goed weten hoe je er over denkt hoor!

@Cvm, fijn dat het goed was bij de vk en super dat ze is ingedaald :D.

@Seertje, slaap lekker ;). Fijn dat Maura het zo goed doet!

@FB, balen van je nacht zeg! Hier is mijn buik ook altijd hard. Heel vervelend.

@Me2, fijn dat de groeiecho goed was!

@Foeske, stiekem last van nesteldrang ;)??

Hier waren de uitslagen goed. Galzouten wordt ik volgende week dinsdag voor gebeld wat de uitslag is.
    Bloedplaatjes waren voor het eerst niet gestegen! Was exact hetzelfde aantal als donderdag. Dus nog wel veel te hoog.
    Bloeddruk was goed 115/80.
    Verder hoefde ik geen onderzoeken want had ik donderdag al gehad.

Vandaag ook gebeld door de woningbouw. Morgenochtend komt er iemand langs om alles exact uit te leggen, waar ze bij moeten en waar ik dingen mag stallen enzo.
    Ook wordt dan voor het laatst de meterstand opgenomen enzo. Volgens mij gaat volgende week het gas er helemaal af al!

Ik heb zowiezo besloten dat ik zo snel mogelijk over wil naar de wisselwoning. Liever 3 weken daar zitten dan 2 weken en nog een week extra in de stress ervoor.
    Moet het nog met hubby overleggen, die zal het niet leuk vinden want we hebben daar geen internet. En dus kan hij zijn spel niet spelen.
    Maar zodra ik de sleutel krijg wil ik direct spullen en dozen overhuizen. Heb een steekwagentje gekregen van mijn schoonzus dus hoef dan nauwelijks wat te tillen.
    Als we dan over zijn kan hubby nog de dingen verwijderen wat moet. Gordijnen en rails, stopcontacten (extra bijgemaakt door ons), keukenkastjes (willen we bewaren voor in de voorraadkast of schuur) enz...

Ben nu dus ook echt druk in de weer. Schoonzus is net met ons gescheiden afval naar de winkel. Ik ga even de afwas afmaken en dozen inpakken (lichte spullen anders krijg ik op mijn kop van schoonzus hahahaha).

11. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    @ vica: fijn dat de uitslagen goed waren. Nu maar hopen dat de galzouten geen afwijkingen laten zien.

12. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    @ CVM, blij dat je bloeddruk goed is! Overleiden van je tante heeft ook zo z’n tijd nodig om het te verwerken, geeft dus niets dat je hier emotioneel om wordt! Wat super dat je wat extra tijd krijgt om de bevalling door te spreken, das goed geregeld! :D Wat fijn om te weten dat jullie meis is ingedaald. Hoop woensdag ook dit bericht te krijgen :cool:

@ Seertje, M’n vriendin is voor een CF-er al ‘bejaard’ ze is n.l. 36. Vrijdag wordt ze weer opgenomen voor een kuurtje. Ze baalt als een stekker dat ze niet bij me kan zijn als de kleine er is, maar ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd nu denk ik dan maar…

@ me2, Lijkt me idd een gezond gewicht! Fijn dat alles goed is! Lekker om dat weer ff bevestigd te krijgen.

@ sanne, pff had gehoopt dat de gyn al had gebeld… Hoop dat hij je snel duidelijkheid kan geven!

@ Vica, kdenk niet dat het nesteldrang is, deed het ook niet bewust eigenlijk haha.
    Je hebt weer lekker rust in je kont zie ik wel ;) Gelukkig was alles goed, succes morgen khoop dat het allemaal duidelijk wordt voor je.

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey girls..

Heb even alles beetje doorgelezen maar ga zo koken dus heb even geen tijd om op alles te reageren :)

Sanne die sederende medicatie zou mij ook tegenstaan!! Maar goed mijn termijn is ook anders om het kindje te halen als de jouwe... Ik moet net zo goed wachten tot 37 weken, dus ook nog 1 week... Ik begrijp echt hoe je je voelt, het put je gewoonweg uit !!

Vica fijn dat de uitslagen goed waren :) Heb je wel iets tegen de jeuk gekregen ??

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Bij de gyn. was alles goed.
    Hij ligt nog steeds netjes met zn hoofd naar beneden...
    Waarschijnlijk ook al ingedaald.
    Hij word geschat op 3kg nu. En zal word geschat op rond de 4 kg bij geboorte!

Ik heb wel aangegeven:
    -Dat ik heel veel vocht vast houd en veel aankom de laatste dagen.
    -Jeukende handen en voeten
    -Dat ik wazig, dubbel en sterretjes zie.

Ik moest dus meteen bloedprikken. Overmorgen hoor ik de uitslagen.
    En de uitslagen voor de jeuk duren ongv 1 a 2 weken.

Op de terugweg in de auto werd ik steeds enger.
    Ik zal steeds meer dubbel, kon niet meer smsen... alles wat ik typte ging verkeerd en werd helemaal gek.
    Vriend wou nog even naar Praxis en daarna meteen naar Mac gereden omdat ik t idee had dat ik misschien gewoon hele erge honger had.

Eenmaal bij de Mac ging mn pink tintelen en slapen, en dan trok langzaam door, vinger naar vinger, en zo trok t ook weer langzaam weg... Dubbel zien bleef ook, en kreeg harde pijnlijke buiken!:$
    Gelukkig heeft dit totaal half uurtje geduurd, maar ben er erg van geschrokken. Ik heb t idee dat ik toch honger had ofzo. Nu geen last meer.

Ik heb me wel voorgenomen als het terug komt, bel ik meteen t ziekenhuis!!

Zat wel te lezen dat zwangerschapsvergiftiging alles symptonen heeft waar ik last van heb...:(Wat moet ik hier nou mee???

xx

15. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    @FB, phoeh 4 kilo klinkt heel wat! Geen idee of dat ook zo is hoor… Klinkt niet echt lekker, zou ook schrikken maar ben blij dat het nu weer beter met je gaat! Ik zou idd ook bellen als je het weer hebt. Probeer niet te veel te lezen erover, wekt misschien alleen maar meer ongerustheid op?! Goed dat je bloed geprikt is en nu maar proberen om geduldig af te wachten.

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja, dat dubbel zien en ook nog eens dat slapen en tinteling in mn handen had ik nog nooit gehad... dus was wel eng:(

17. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Gyn heeft gebeld. Ik heb goed uit kunnen leggen hoe ik me nu voel en dat ik er crazy van wordt. Omdat ze toch wil proberen tot het termijn van 37 weken te rekken heeft ze overleg gehad met het team om te kijken wat ze voor me kunnen doen.

Morgen moet ik bij de apotheek toch de andere medicatie ook ophalen. Dit krijg ik in een lage dosering voorgeschreven. De medicatie moet ik innemen voordat ik ga slapen, omdat het sederend werkt en zo kan ik in iedergeval aan mijn nachtrust komen en verwachten ze overdag geen vermoeiende toestanden voor me. Overdag mag ik dan nog ( als het nodig is ) 1 tabl loratidine erbij nemen.

Ik kom weer onder volledige controle bij de gyn te staan. Dr S word mijn vaste gyn. Ze heeft aangegeven ook bij de bevalling aanwezig te zijn. Morgen moet ik bellen om een afspraak te maken voor een consult bij haar.

Ze hopen dat ik het nu op deze manier dan zo lang mogelijk uit ga houden, maar als het dus niet gaat halen ze ons mannetje met 37 weken.

Ik heb gevraagd naar de risico's voor de baby. De baby kan minder gaan bewegen, dit moet ik toch proberen in de gaten te houden. Bij twijfel wordt er dan een ctg gemaakt. De gyn zal bij de bevalling aanwezig zijn omdat de meeste kindjes bij gebruik van die medicatie 'slap' worden geboren, ook tijdens de bevalling is er een risico dat de hartslag eerder weg zal vallen. Ze hebben dus gelijk medische zorg nodig om op te starten. Er zijn geen verdere gevolgen voor het kind.

We hebben beste even aan de telefoon gehangen en het gyn-team is nu van mening dat ze eerst voor mij moeten kiezen. De baby komt pas later in beeld. Op zich begrijp ik dat wel, toch blijft het heel dubbel voelen allemaal.......

Ik ga het even allemaal laten zakken. Vanavond heb ik een verjaardag van een soort pleegzusje van manlief, even mijn gedachten verzetten. En morgen vol goede moed naar de apotheek....

Liefs!

18. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    He bah wat naar lijkt me dat! dikke knuffel! Gelijk je vk bellen als het weer gebeurd hoor en ook goed vertellen dat je jezelf toch echt zorgen maakt om een zw.verg.

Sterkte meis!

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hallo dames ik kom weer even binnen vallen. Jullie kletsen ook wel veel hoor over de dag genomen ;). hihihihi

Probeer vanavond wel ff bij te lezen ben nu zo moe. Heb te lang door gewerkt. En zit vol vocht, zoveel dat ik het zelfs voel in m'n handen. :( Herkende het gelijk van m'n dochter d'r zwangerschap. Zo op het eerste gezicht zie je het niet maar m'n huid staat strak en als ik lang in een bepaalde houding blijf zitten blijven de huidplooien (of is het de leeftijd en zijn het rimpels ;)) gewoon zitten, als ik er wat druk op uitoefen met m'n vinger trekt 't zeer langzaam weg. En ik maar hopen dat het me bespaard ging blijven. Vanmiddag na me werk heel even gezeten, en natuurlijk deed het internet het niet. *zucht* dus in tussen maar ff rustig zitten zitten en ff snel wat schoongemaakt want ook helaas is het beneden nu een chaos. Lang leve de verbouwing. Maar volgens de planning van manlief is volgend weekend kamer 1 af. Dan kan hij in de oude kamer van m'n dochter en 2 weken daarna kamer 2 voor uk. En dan ben ik even voor een paar maandjes uitverbouwt. Hoewel eigenlijk wil ik de tuin verbouwen maar goed eerst maar eens op papier krijgen wat we nou willen want dat is nog knap lastig met zo'n smalle tuin. Niemand tuin achitect toevallig ;).

Ik ga nog ff aan de keuken verder want heb tijdens het opruimen heel het aanrecht vol gemikt met zooi. Gelukkig eten we patat vnv dus hoef me niet te haasten.

Misschien tot straks, en anders kom ik morgen weer ff online OW ik heb morgen nog een pretecho :) ben benieuwd hoe groot uk is :D (vooral omdat ze me een kleine beeb hebben beloofd en hij zat vorige keer al boven gemiddeld :p)

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Sanne Dikke knuffel meis

Deel Deze Pagina