April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jeej spannend! Als het echt slechter gaat vandaag nog bellen he.

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Sorry voor mijn makkelijke reacties hoor (iedereen quoten). Heb geen energie om alles te onthouden dus dan maar even zo.

Hier was de gezichtsbehandeling heeeeerlijk! Alleen wel pijnlijk voor mijn rug.
    Lag toch niet fijn zo plat op mijn rug. Kreeg het wat benauwd en werdt wat licht in mijn hoofd.
    Maar verder was het super super super ontspannend!

Jeuk wordt wel erger.. over mijn hele lichaam.

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #883 Me2, 9 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
    Net ook controle gehad bij de gyn. baby ligt nog steeds goed en al ingedaaals ookal is dat dus zeker bij een derde niet nodig volgens de gyn. Bloeddruk keurig 120/65 terwijl bij mijn eerste kind de laatste 7 weken dat 150/100 was en ik medicatie moest (maar had er verder geen last van).
    Hier ook geen noemenswaardige dingen Heb zwangerschapsdiabetes voor de 2de keer, maar daar heb ik verder geen last van, behalve dat ik soms echt moet etebn en moet niet vergeten te spuiten en bloed te controleren. Heb snachts maagzuur maar niet heel erg. 1 Rennie en ik kan weer slapen...jeuk aan mijn benen maar die smeer ik in met Dermalex, verder geen pijntjes oid. Voel me verder prima. Was bij de andere 2 ook zo.
    Ik zou me niet bezwaard voelen als ik jou was maar er van genieten!

FB: ook weer spannend voor jou! Hpopelijk blijft het allemaal stabiel!

Fleuri: wat goed dat ze nu weer goed ligt! Houden zo!

Ik vraag me af of er nog babies in april gaan komen of dat iedereen nu voor maart gaat hahahahahaha

4. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga voor april hoor!
    Reageer vanavond wel eat uitgebreider. Zit nu op m'n phone

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik ga ook voor april hoor! 3 april lijkt me wel mooi! Kan ik nog even lekker 3 weken slapen en rusten tijdens mijn verlof!

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik ga ook voor april hoor... mijn moeder beweert 14 april....
    vorige keer zei ze 14 maart en kwam sem 16 maart.....

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    even ego tussendoor

vanmiddag bij de kno geweest, onderzoek oren neus en keel
    achter de trommelvliezen zag hij overduidelijk dat t vol slijm zat en niet weg kon
    neus was goed, keel heeft ie niet gezien want (godzijdank!) begon ze me toch te spugen
    en kon ie met eigen ogen zien dat t tot stikkens toe ging en alleen maar slijm!

(inmiddels zijn we 4 van die spuugbuien verder)

daarna werden we meteen doorgestuurd naar de anesthesist
    ze is nu op de spoedlijst voor buisjes gezet zodra er een plekje vrij is... en ook zoiezo voordat ik ingeleid word

eindelijk wordt ik niet meer voor debel en overbezorgd en weet ik wat uitgemaakt

ze ligt nu uitgeput nock out op bed :(
    en ik kan niet meer op linkerbeen staan yippy

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ luckey.... ik zie je pb tegemoet

@ sanne... yay eind is in zicht! *knuff* succes bij de gyn morgen

@ star... oei oei voorzichtig meis! hopelijk beterd t zich

@ FB.... :$jeetje meis.... duimen draaien hier voor je

@ chantico.... heerlijk van genieten dat je zs zo loopt! en je zeker niet bezwaard voelen!

@ vica.... heerlijk dat de behandeling zalig was!

@ hanna... rust is rust heh ;) stekrte ook!

@ foeske... whahaha weet niet of ik mn gyn wel effe kan uitlenen

geloof dat ik bij ben sorry als ik iemand vergeet

ben echt helemaal verrot, heb manlief ook naar huis laten komen kon de kleine niet meer tillen of iets

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Musty, fijn dat jullie nu eindelijk serieus genomen worden zeg!

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Vica: Joehoe 36 weken! Gefeliciteerd!

@CVM: Hier ook (nog) geen last van jeuk gelukkig, maar wel veel last van slapende handen. Of eigenlijk alleen mn rechterhand! ‘s Ochtends is het het ergst, maar ik heb ook last als ik op de fiets zit, en ‘s nachts natuurlijk.

Goed van je dat je zo je wensen op papier hebt gezet. Misschien moet ik dat ook nog doen.

Wat betreft KDV, ik had in september al een akkoord voor de dagen die ik had aangevraagd gelukkig.
    Er zijn 2 baby groepen bij ons, maar maakt mij niet uit welke het wordt, dus dat zie ik wel.

@Fleuri: Goed nieuws dus! Nu moet ze blijven liggen zo he!
    De kans wordt steeds kleiner dat ze nog gaat draaien gelukkig.

@Musty: Leuk zo’n opdracht! Ook wel spannend natuurlijk, maar gaaf als je het kan!

@Sanne: Wat fijn zo’n meelevende vk! Wel heel spannend nu, dat je al zo snel je beebje in je armen mag sluiten! Spannend!!!

@FB: Zeker spannend, en vervelend dat je nog niet weet waar je aan toe bent, en nog langer moet afwachten. Ik duim voor je dat je toch geen zwangerschapsvergiftiging hebt!!
    Wel goed dat ze je zo goed onder controle houden.

@Chantico: Ja ik herken het wel hoor, dat alles zo goed gaat! Ik ben ook gezegend met een probleemloze zwangerschap, ik vind het heerlijk! Mn enige kwaaltje op dit moment is dat mn vingers af en toe tintelen, maar dat stelt nauwelijks iets voor. Verder kan ik alles nog, en gaat het gewoon heel goed. Vrijdag is mn laatste werkdag omdat je minstens 4 weken van te voren MOET stoppen, maar ik had ook nog wel 2 weken langer door kunnen gaan. Ik voel me zeker bevoorrecht, zeker als ik al die verhalen hier lees.
    Het ergste waar ik me nu druk over maak, of ik niet teveel aankom;) (dat zegt al genoeg denk ik dan)

@Maart/April: Ik ga nog steeds voor een aprilbaby hoor !:D Ik gok op de eerste week van april, dus ergens tussen 39-40 weken, lijkt me wel wat;)

@Hier: Weinig nieuws vandaag. Weer gewerkt natuurlijk. Vanavond beetje relaxen en tv kijken, want ja strijken kan ik nog niet;) (Zaterdag nieuwe plank halen).
    Morgen nog wat lekkers halen om te trakteren op mn werk voor vrijdag, mn laatste dagje!

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiniMe, oh lekker zeg! Nog 2 daagjes tot je verlof!!!!

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hierbij even een foto van vandaag.
    Kan je nagaan dat ik gewoon een positieshirt aan heb.
    Zou toch aannemen dat die lang genoeg zou moeten zijn om om een buik heen te blijven passen. ;)

13. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    @all: jeeej meiden at een klachten joh!! Ben idd ook benieuwd wie hier als eerste gaat bevallen en wanneer....

@hier : kom morgen even weer flink kletsen denk ik maar ga nu even naar de gymgroep waar ik normaal altijd aan mee doe, kwam erachter dat ik schandalig lang niet ben geweest!!!! Geloof dat met 17 eken ofzo laatste keer was : schaam schaam:

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Vica, mooie buik!!!!

En ja, nog 2 dagen werken, zo´n gek idee! Ook omdat collega´s het nu constant tegen me zeggen/vragen. Ik realiseer me nog niet helemaal denk ik dat ik er straks 19 (!!!) weken niet ben! Ben nog nooit zo lang vrij geweest :) Uiteindelijk ben ik heel blij dat ik tot 4 weken voor de due date heb doorgewerkt, want ik weet echt niet wat ik 6 weken thuis had moeten doen. Dan liever als de kleine er is, dan heb ik vast genoeg te doen haha :D

15. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hey meiden,

Even snel bijgelezen. Niet echt puf om te reageren, voel me nogal groggy door de medicatie. :)
    Manlief vindt dat ik zo maar naar bed toe moet gaan...

Thnx voor jullie lieve reacties!

Liefs!

16. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Wauw vica, mooie buik hoor!

Haha, hier beginnen de zs-broeken ook al krapper te zitten.

17. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hoi hoi,

fb: schrikken! Fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden!

Chantico: Lekker toch, geen klachten. is ook leuk om te lezen haha, anders durft niemand ooit nog zwanger te worden :p

Mini: ook weinig klachten, lekker. Respect hoor, dat je nog wel door zou willen werken.

Musty: Ach arme L-F! Fijn dat je eindelijk gehoord bent zeg!

Vica: Mooie buik! Pas hier idd ook niet echt meer in mn positiekleding. Mn joggingbroek van de scapino in maat 3x XL zit nu het lekkerste ;)

Slapende handen: Hou het wel in de gaten, dacht idd al dat het door het vocht kwam. Zal het voor de zekerheid wel aangeven volgende week bij de vk, maar past wel tussen de rest van mijn klachten (hogere bloeddruk, veel vochtsvasthouden enz)

Buik: Ook weer een foto gemaakt, zal m zo even plaatsen ;)

18. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Foto van vandaag, precies 35 weken :) Buik is overduidelijk gezakt!

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Cvm, wauw jij hebt ook een mooie megabuik!

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Zo zeg wat een buiken hahahaha. Heerlijk om te zien hoor!!!!!

Hier net een mega jeukende buik, jullie steken me virtueel aan zeg. Meteen even ingesmeerd en nu gaat het wel. Misschien gewoon de buikband die jeukte....

Deel Deze Pagina