April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @CVM: Jeeh inderdaad een megabuik zeg!

Ik heb dus ook al een tijdje last van slapende handen/tintelende vingers. Ik heb het ook al aangegeven bij de vk, maar zij zei dat het normaal was, heet carpaal tunnel syndroom, komt inderdaad doordat je vocht vasthoudt en zo een zenuw afknelt.

@Vica: Jij hebt toch dat 'Liefde is..'nachthemd van de Wibra?
    Ik wil die morgen gaan halen, maar hoe groot valt die? Is 1 maat groter dan normaal voldoende, of moet ik 2 maten groter?

2. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Daar ben ik dan ook weer even

FB
    Wat een gedoe he! Spannend hoor....

Sanne
    Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de VK
    En helemaal super dat je eindelijk weer eens een goede nacht hebt gehad!
    Succes morgen bij de gyn

Nikske
    Ook jij morgen succes bij de gyn.
    Kan me goed voorstellen dat je een beetje zenuwachtig bent.
    Hoe is het nu met de jeuk

MiniMe
    Ohhh lekker. Ook jij nog heel even en dan heb je ook verlof.
    Het gaat dan toch nog best snel he!

Chantico
    Buiten het feit dat onze kleine meid een draaikont is en ik dus wat onzeker ben over haar ligging, heb ik ook niks te klagen!
    Alleen maar fijn toch! Gewoon van genieten!

Dames die al een datum hebben
    Wat lijkt me dat spannend, krijg er helemaal de kriebels van. (in positieve zin hoor)
    Het echte aftellen is begonnen.

Buiken:
    Komen weer een paar mooie grote buiken voorbij.

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    kreeg net telefoontje van schoonbroer. hij en zijn vrouw (mei 2010 getrouwd) hadden een uittijd ingelast en het gaat niet meer goedkomen. Zijn (ex)vrouw heeft gezegd dat er toch meer kapot is gegaan dan in eerste instantie gedacht.
    Vond het al geen goed idee dat ze apart gingen wonen, maar wie ben ik.
    Vind het echt rot voor hem, kon ik er maar even heen om een knuffel te geven, helaas is 3 uur auto rijden toch teveel van het goede op dit moment.....

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiniMe, weet ik niet eerlijk gezegd. Ik heb de grootste gepakt die er was (xxl ofzo) ivm mijn megabuik..

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jeetje dat is ook niet fijn! En zo snel al!

Persoonlijk ben ik ook geen voorstander van apart wonen hoor.

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nou zit inmiddels op telefoon te wachten van hap, gaat niet goed met onze meis en dat verstikkende hoesten

ze blijft die spuugbuien houden en houd niets binnen

@ positiebroeken heb er nog 1 die lekker zit, dus snel wassen en drogen en hop aan whahaha

@ buiken moooi!
    zal even mijn foto's beetje opfleuren zo

@ luckey.... bha wat rot dat t zo gelopen is voor je zwager

@ apart wonen..... tja mn schoonvader en zn vriendin wonden al vanaf t begin apart, express bewuste keus en gaat nog altijd goed

zelf zijn we er geen voorstander van

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    we hadden een tijd het gevoel dat het niet goed ging maar toen vertelden ze ons dat ze op vakantie (dus in het "geheim") getrouwd zijn dus tja... achteraf bleek dat ze gewoon niet met elkaar kunnen praten en veel dingen apart deden. Hij weg met zijn vrienden, zij met haar vriendinnen en naar ons idee zelden samen thuis... maar goed vanaf een afstand is het moeilijk oordelen he...
    Begin januari vertelden ze ons dat ze een tijdje apart gingen wonen (initiatief schoonzus) omdat het gewoon niet gaat (schoonbroer is ook geen makkelijke, maar zij is ook een 'aparte').
    Ik zag daar het nut niet van in, scheld mekaar liever de huid vol, praat met elkaar!!!!!! maar goed voor sommige mensen werkt het wel. Toen hij echter vertelde dat ze een woning had gehuurd voor de komende tijd, wist ik al genoeg.
    Relatietherapie is wel gestart maar zal nu dus afgebroken worden.....

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    @musty.... zij hebben na 6 maanden een apartement gekocht (nou ja schoonouders kochten het en zij huurden het weer) en woonden al sinds 2004 samen..... sinds jan dit jaar dus weer apart).......

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje das wel effe een overhaaste beslissing geweest

10. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @Cvm; ook een mooie buik hoor!

11. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @musty; wat zielig voor je meisje, beterschap met haar!

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey: Jeeh, wel heftig hoor! Hubby en ik zijn ook sinds 2004 samen, en zijn ook in mei 2010 getrouwd. Kan me echt niks bij voorstellen dat het nu al over zou zijn! Ongelooflijk! :(

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    achteraf vertelde schoonbroer dat op moment van trouwen al niet goed ging, maar ze het hebben laten doorgaan omdat ze er al veel geld hadden ingestoken.... zucht.. hoe dom ben je dan...
    maar goed wij weten maar een beetje van wat allemaal is voorgevallen (geen grote ruzies of wat dan ook, gewoon uit elkaar geleefd) en het is hun beslissing......

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    musty hoop dat je meisje zich gauw beter voelt hoor en dat het overgeven ophoudt!!!!!

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sorry effe geen zin om te reageren...
    Lees wel alles mee

xxx

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :p met trots presenteer ik uuuuuuuuuu ons indalende manneke!

jees wat een enorm verschil met vorige week, verklaart de weeen van t weekend

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Ik breek ff in!
    Net 4 vriendinnen op bezoek gehad, fijn om weer ff bij te kletsen! Er had er zelfs 1 taart voor me gebakken... Super zulke meiden :D:D:D.

Net nog mooie buiken voorbij zien komen. Hier trouwens ook shirts en broeken die krap aan beginnen worden :(.

@ me2, fijn dat alles goed was.

Morgen reageer ik weer ff op de rest!

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    gezellig foeske :D

@ foto.... heb totaal geen nieuwe striae erbij gekregen (nog niet klopt af)

ik ga aan de warme melk e hubby pesten

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik heb eerder op de avond een groot deel gelezen, maar kon toen niet reageren. En nu weet ik niet meer wat ik allemaal gelezen heb :)

Wilde Musty even sterkte wensen en vooral beterschap voor haar meiske. Hoop dat ze heeeeel snel iets voor haar kunnen betekenen!

En wat een mooie buiken zijn er toch weer voorbijgekomen. Hier nog steeds een vrij bescheiden buik, al is ie echt wel behoorlijk zwanger hoor. Maar wel compact, zeg maar.

Bedankt voor de reacties dat ik me niet bezwaard hoef te voelen om te vertellen dat ik vrijwel geen klachten heb. En fijn dat er nog meer zijn bij wie het voorspoedig gaat.

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

#920 Chantico, 9 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2011
    Ik heb vandaag weer flink op het geboortekaartje zitten broeden en er ligt nu een soort van mogelijk definitief concept :D

Het scheelt al dat het geslacht vanmiddag gelukkig nog hetzelfde was, dus ik durf nu wel echt in te zetten op die ene naam (de 'reservenaam' voor mocht het toch het andere geslacht zijn is denk ik niet nodig en da's maar goed ook want daar zijn we helemaal nog niet uit).

Maar ook over plaatje en tekstje heb ik nu een redelijk goed gevoel. Moet het nog wel even een paar nachtjes laten bezinken (en natuurlijk even aan vriendlief voorleggen, hihi ;)), maar er ligt in ieder geval iéts waar ik wel mee kan leven :) Da's toch een groot ding van m'n lijstje wat van 'prioriteit hoog' naar 'prioriteit middel' kan :D

Maar nu kan ik toch echt niet langer voor me uit schuiven dat ik de adreslijst voor de geboortekaartjes compleet moet maken en vooral ook de lijsten voor rondom de bevalling (lijstje ziekenhuistas, lijstje telefoonnummers en andere niet te vergeten dingen, lijstje hoe het met onze dochter moet in de verschillende scenario's en evt. een lijstje bevallingswensen)

Geboortekaartjes: wie gaan jullie allemaal (naast familie en vrienden) op de hoogte brengen van de geboorte, al dan niet met een kaartje? Ik dacht zelf aan het volgende:

Bellen/mailen: werk, ziektekostenverzekering, w.a.-verzekering, huisarts, tandarts (?), WIJ Jonge Ouders (voor babydoos en tijdschrift) en later evt. ook andere verzekeringen.

Extra kaartjes voor: verloskundige, kraamverzorgster, sommige supermarkten (voor kadodozen, volgens mij bij C1000, Plus, Super de Boer)

Hebben jullie nog aanvullingen?

Deel Deze Pagina