April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Jeetje jullie hebben weer zoveel gekletst......Kan het ff niet bijhouden door de drukte hier.
    Ben deze week voor 3 voedingen bij Maura, dat betekent dat ik er om 8.45 er ben tot ergens 13.00/13.30. En dat ik weer terug ben om 17.45. In de tussentijd moet ik naar huis rijden, slapen, kolven, koken, eten en weer terugrijden naar het zkh......

Mááááar er is goed nieuws!!! Ik mag vandaag gaan in-roomen!!! Dat betekent dat ik 24 uur in het zkh voor haar mag zorgen. Spannend!
    Vrijdag mag ze naar huis :D:D:D
    Heb gister als een gek de katten in bad gedaan, nog een babywasje met haar jas gewassen, de badkamer/wc schoongemaakt, boodschappen gedaan en versieringen voor in de woonkamer gekocht. In de hoop dat Ric het huis kan versieren. Ric is ziek thuis :( Ontzettend balen, want het komt eigenlijk gewoon niet uit.......Misschien meer fruit (dan wel vitaminepillen slikken) en stoppen met roken zou mijn advies zijn, hij is zo vaak ziek. Echt een weerstand van lik mijn ding!
    Afijn, ik denk dat ik de kraamzorg vanaf zaterdag laat komen. Ik verwacht dat we vrijdag ergens begin middag thuis zijn. Dan heeft het misschien niet zoveel zin om haar dan te laten komen. Bezoek moet nog even wachten, dan hebben we even een momentje met ons 3tjes!!

Hier alles goed??

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wat fijn dat Maura naar huis mag!!!
    Jullie meisje doet het echt super zeg!

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Seertje, wat een geweldig nieuws! Voor het weekend naar huis! Eindelijk naar waar ze echt hoort, bij haar papa en mama :)

4. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Dalijk Sem voor de laatste keer naar KDV brengen.... die 3 jaar zijn echt voorbij gevlogen, niet normaal meer.
    Vanaf woensdag mag dus elke dag de wekker gezet worden ipv 2 dagen in de week, zal wennen zijn voor mama.

Geboortekaartjes:
    Extra: winkels (c1000, plus en Jan Linders) en Wij Jonge Ouders (dan maak je ook nog eens kans op gratis pampers nl hihi)

Bellen/Mailen: Uitvaartverzekering, WA-Verzekering, Zorgverzekering, Huisarts, werk (maar krijgen ook een kaartje)

Pfff voor de rest valt me ook even niemand extras in.
    Mijn/onze collega's en vrienden krijgen een smsje op moment dat kleine geboren is, kaartje volgt dan vanzelf (1 kaartje naar werk, niet elke collega apart). Mijn moeder zal de familie wel bellen hahahahahaha

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Seertje ik heb een vreugdedans door de kamer gemaakt zeg.
    Wat een super super nieuws!!!!!!
    Hopelijk knapt Ric gauw op dat hij zich niet te belabberd voelt....

6. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeeee!
    Wat een super nieuws!
    Lekker voor net weekend naar huis.
    Veel plezier vandaag met in-roomen. Even helemaal voor het echie.
    Beterschap voor Ric

7. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kaartje:
    Wij geven er ook een aantal aan onze buren
    Hou er een paar reserve voor plakboek of een creatieve uitspatting

8. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ieeee nog 25 dagen tot due-date!

9. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Kaartjes: Hier ook voor de klassen van de jongens, de juffen op school zijn namelijk ook heel benieuwd ;)

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Seertje, wauw wat super zeg dat ze morgen dan echt mee naar huis mag!

@Kaartjes, hier stuur ik er ook 1 naar het echobureau. Ze zijn erg benieuwd hahaha.

@Luckey, jeej gaat Sem nou fulltime naar de basisschool.

Hier is het wachten op de dame van het gastouderbureau. Die kan elk moment komen. Daarna wordt mijn meis opgehaald door mijn moeder. Heerlijk even de middag alleen. Lekker naar bed toe en even wat inpakken.
    Vanavond lekker boerenkool eten :D.
    Verder komt de boekhouder vanavond voor de belastingaangifte.. Maar al met al een rustige dag!

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    ** Girls heel even een update.. **

Gister om 15.45uur dus bij de VK.. uitgelegd dat ik echt gek werd van de jeuk en dat de kleine ook rustiger was dan ik gewend ben van hem..

Zij dus overleggen met het ziekenhuis & die wouden dan ook voor de zekerheid gisteravond nog een CTG en een echo..

Op de echo waren wel wat lichte bewegingen
    te zien, maar tegen mijn placenta.. dus de arts-assistent zei al dat ik hem daardoor misschien minder zou voelen..

Toen aan de CTG.. dit ging goed tot ongeveer een minuut of 25 (eigenlijk net voordat ik ervanaf mocht).. Ik kreeg een pijnlijke harde buik en de hartslag van meneer zakte toen tot onder de 80.. hij vond het dus duidelijk niet leuk :$ dat was schrikken !!!!! Nou voor de zekerheid nog 3 kwartier extra eraan.. maar gelukkig herstelde hij zich goed..

Uiteindelijk dus weer terug naar huis.. straks om 13.30uur weer aan de CTG en daarna eindelijk gesprek met de gyn hoe nu verder !!

Ik ben alweer van 3.15uur wakker door de jeuk en ben dus echt bekaf :( Ik hoop echt dat de gyn me snel kan helpen..

Zodra ik vanmiddag klaar ben ik het ziekenhuis hoop ik hier weer normaal mee te kunnen kletsen.. maar voor nu ben ik daar echt te moe voor :)

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    :D :D :D Owww wat goed zeg :D :D :D

Nu maar hopen dat papa snel weer beter is zodat hij lekker fit is vrijdag !!!

Geniet ervan meis.. Het is jullie gegund :D :D :D

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hi meiden :| 20+ pagina's lol kan ik niet bijlezen hoor dus als iemand me een updateje kan geven graag. :)

Eergister een echo gehad van uk. Hij doet het nog steeds zeer goed, werkte goed mee ;). NOT maar dat mag de pret niet drukken. Nog maar 2,5 ochtend werken en dan eindelijk verlof. Die ik wel weer helemaal vol heb geplanned. hahaha Ach ik zie wel wat er van komt. :D

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Koeky, jeeej bijna verlof! Fijn dat de echo goed was!

@Nikske, Spannend dus nog vanmiddag! Hier heeft de kleine dat ook trouwens, dat de hartslag zo laag is tijdens voorweeen. Hebben ze nooit wat van gezegd verder ;).
    Ben benieuwd wat er vanmiddag uit komt voor je!

Hier een heel goed gevoel over het gastouderbureau! Superleuk en ze gaat op zoek voor me naar een leuke gastouder.
    Nu wachten tot mijn meis wordt opgehaald en dan lekker rusten!

15. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ Seertje, wat heerlijk dat je mag in-roomen en Maura morgen thuis zal zijn!! Geniet ervan met z’n 3en, jullie hebben het verdiend!!!

@ Nikske, Dikke knuff voor jou hoor! Hoop dat je vanmiddag wat duidelijkheid kunt krijgen zeg! Lijkt me echt schrikken als je weet dat de hartslag daalt en dan ook nog eens naar huis wordt gestuurd :(….

@ Koeky, heerlijk dat je bijna verlof hebt!

@ Hier,
    Gister met vent een preek gegeven over de plaats die hij in bed opeist haha. En warempel, ik heb me toch een plaats gehad vannacht!!!! Heerlijk :D:D:D Afgelopen nacht dus redelijk kunnen slapen. Ik ga nu maar eens afwassen (staat nog alles van de visite gister) en eens stofzuigen/dweilen. Vanmiddag ga ik ff naar m’n ouders toe. M’n pa moet voor controle naar de longarts dus ben benieuwd wat daar uitkomt (is zwaar asmatisch). Voor de rest een rustig dagje hier.

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ecven vlug. Morgen alatste werk dag en moet nog veeel doen! daarna kan ik weer lekker emekletsen!

Seertje: wat een goed nieuws! geniet van het in-roomen!

Luckey: wat een rotbericht van je schoonbroer!

Nikske: succes vanmiddag en sterkte!!

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Seertje: Ohh wat een super nieuws!! Heel spannend hoor voor jullie! Kunnen jullie eindelijk gaan genieten....
    Ik zou toch even kraamzorg bellen,want hier is het zo: zodra je thuis kom, moet de kraamzorg er ook meteen die dag zijn, het liefst tergelijkertijd...
    Misschien omdat Maura al wat ouder is dat het niet hoeft?
    Maar om teleurstelling te voorkomen...;)
    Ben zooo blij voor jullie!!!

Nikske: Oei dat was wel schrikken zeker!! Gelukkig herstelde hij zich daarna weer snel...! Hopelijk is je CTG vandaag weer goed. Wel zou ik goeie afspraken maken met de gyn waar je jezelf goed bij voelt!:)
    En niet denken dat je faalt, want je mannetje is t belangrijkst!!

Me2: Lekker nog maar een dagje werken!!!

Hier: Best wel lekker geslapen, alleen wel heel vaak wakker!!:( Ik ben me veel te druk aan t maken over de bloed uitslagen van gister...
    Telkens word ik wakker en denk ik: oei ik voel m niet bewegen, en dan blijf ik net zo lang porren totdat ik hem voel, of dat ik zelf in slaap val.
    Dit is dus geen doen...:(
    Gelukkig moet ik morgen ochtend weer op controle, en dan ga ik meteen een gesprek aanvragen met gyn. Want ben bang dat ik dit niet trek.
    De kleine beweegt ook minder dan voorheen...:(

xx

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Seertje, ooooo het komt nu echt dichtbij dat Maura naar huis mag! Heel veel plezier bij het in-roomen! En beterschap voor Ric.

Luckey, dat lijkt me ook zo ‘erg’ aan school: dat je ze opeens vijf dagen per week op tijd ergens moet afleveren…

Fleuri, inderdaad nog een paar kaartjes extra voor plakboek enzo. De buren weet ik niet of ik die een kaartje ‘stuur’, zo goed contact heb ik niet met ze. Misschien een paar wel en een paar niet (al is dat ook een beetje raar en ‘riskant’, mochten ze het er dan met elkaar over hebben…)

Nikske, wat rot dat je nog steeds zo’n last van jeuk hebt. Wel ‘goed’ dat je net nog met die harde buik aan het CTG lag. Schrikken! Gelukkig herstelde hij zich, dat is fijn. Ik hoop dat de gyn je kan helpen!

Pfff, ik vraag me ook af of er nog wel babietjes blijven zitten tot april!

Koeky, heerlijk bijna verlof! Fijn dat het met ukkie goed gaat. Hoe voel jij je?

Vica, top dat het g.o.bureau goed voelde. Is straks voor beide kindjes, neem ik aan? Vanaf wanneer wil je het laten beginnen?

Foeske, haha die preek heeft goed geholpen. Gelukkig maar, want zwangere vrouwen hebben nu eenmaal ietsje meer ruimte nodig in bed!

Me2, succes met je laatste werkdag!

FB, wat word je daar onzeker van als je je kindje minder voelt hè?! Hier ook af en toe zo'n rustige buik dat ik even flink ga porren. Heb je misschien nog een Angelsound, waarmee je jezelf gerust kunt stellen?

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Foeske, fijn dat je beter geslapen hebt haha. De preek heeft dus geholpen :D..

@FB, gelukkig heb je morgen weer een controle. Probeer je niet al te druk te maken (makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het) want als jij je druk maakt kan je kindje daar ook op reageren door minder te bewegen. Dan maak jij je nog meer druk en blijft het zo doorgaan. Ik duim voor je dat de uren snel voorbij gaan en je morgen wellicht goed nieuws, of in ieder geval duidelijkheid krijgt!

@Me2, werkse nog even.

@Chantico, ja het is inderdaad voor beide kindjes. Als het goed is gaat het dan in juni in, direct na mijn verlof. Maar het is flexibele opvang gelukkig dus aan te passen aan het werk gelukkig.

Vraagje, weten jullie of de baby-mee voor de maxi-cosi ook echt alleen voor het merk maxi-cosi is?

20. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Vica: Mooie buik zeg! Ik heb dat probleem hier ook al met die positiekledij. Ga blij zijn als ik verlof heb. Hoef ik enkel nog maar overgrote leggings aan :p

CVM: Ook een mooie buik en idd al een heel stuk gezakt :p

Lucky: Wat erg van je schoonbroer :( Is daar idd wel snel gegaan allemaal

Foeske: Leuk he? zo'n vriendinnen dagje? En al helemaal als ze lekkere dingen meebrengen :p

Chantico: Hier hoef ik buiten familie en vrienden niet zo veel mensen op de hoogte te brengen. Gaat allemaal vanzelf. Moet enkel op mijn werk en op de gemeente de geboorte aangeven.
    Ik heb een kort lijstje van mensen die ik in het zh al sms, de rest krijgt gewoon een kaartje. Buren, mensen van het koor waar ik bij zing,...

Seertje: Oh wat leuk dat je vandaag mag gaan in-roomen! :D

Hanna: Als het een deel van de slijmprop was kan het nog weken duren hebben ze mij hier in het zh verteld. Dus geen zorgen maken ;)

Star: Diezelfde dingen voel ik dus ook. Ben benieuwd naar je afspraak van vanmorgen. Wat hebben ze gezegd?

Vica: Leuk dat je al een gastouder hebt toegewezen gekregen. Weer een zorg minder ;)
    De gezichtsbehandeling was dus leuk :D Ja, zo op onze rug liggen is niet meer al te comfi he? :)

Musty: Gelukkig heeft de KNO arts nu zelf kunnen zien dat het menens was! Nemen ze je tenminste eens serieus! Hopelijk kan de anesthesist verder helpen. Lijkt me hoog tijd dat er een oplossing komt voor je meis

Lucky: Wat gaat dat wennen zijn nu sem niet meer naar het kdv hoeft :D

Koeky: Ja, wat kletsen ze hier veel he. Geen wonder dat je zo 20 pagina's moet bijlezen :D
    Fijn dat de echo weer goed was! En ook al bijna verlof! :)

Nikske: Ben heel benieuwd hoe het vanmiddag in het zh gaat.

Me2: Nog maar een dagje werken!! Goed zeg!! :)

FB: Dat is natuurlijk niet leuk als je zo vaak wakker ligt van het piekeren. Gelukkig kan je morgen op controle

Hier weinig te melden eigenlijk. gaat me redelijk goed af momenteel. Gisteren toch maar even de ziekenhuistas helemaal klaargezet. Verschoot er wel van hoe lang ik daar eigenlijk mee bezig geweest ben! Maar alles staat nu klaar dus effe relaxen nu :p
    Morgen weer de laatste van de week dus kan weer een weekendje goed door rusten. Kijk enorm uit naar volgende week dinsdag want dan kan ik eindelijk naar de gyn, EN dan zit ik in mijn laatste week!! JIPPPIIIEEEE :p:p:p

Vandaag 36 weken dus we gaan vooruit...we gaan vooruit...we gaan verbazend goed vooruit! :D

Deel Deze Pagina