Mobius, knap hoor, hoe jij nog de tijd vindt om zo netjes op iedereen te reageren! Bijna weekend, kun je het dan even lekker rustig aan doen?
Ladies! 'K heb geslapen als een os... heb zelfs Sven vannacht niet horen huilen / spoken dus manlief kon er 3 keer uit... wel sneu als je om 5.30 uur weer op je werk moet zijn.... .... Net terug van de gyn. Liep zoals gewoonlijk weer uit. De combi promethazine en loratadine geeft verlichting maar ik heb nog steeds wel jeuk.Voel de baby minder heftig bewegen. En dat heb ik heel duidelijk gezegd. Gyn was blij dat het wel iets draagelijker was voor me. Het minder heftig bewegen van de baby was te verwachten, zolang hij nog beweegt is het goed. ( ja, duh ) Afgesproken dat ik volgende week weer langs kom. Ben dan 36 en een halve week. Dan gaan we goed bespreken hoe we verder gaan. Krijg dan ook de uitslag van de galzouten al verwacht ze daar geen verandering in. We hebben nog even naar ons mannetje kunnen spieken en die maakt het nog steeds prima daar binnen. @ Nikske: veel succes vanmiddag! @ Luckey: wat een toestand met je schoonbroer en schoonzus. Naar hoor. @ Seertje: wat heerlijk, lekker een rooming-in! En dan vrijdag de kleine meid mee naar huis! Groot gelijk als je de kraam zaterdag pas laat komen, eerst maar eens thuis genieten met z'n drietjes! Succes met de laatste voorbereidingen. @Me2 & koeky: bijna verlof! @ FB: Even een dikke knuffel voor jou! @ Mobius: het einde is inzicht op je werk, wat moet dat goed voelen. Ik vond het klaarzetten van de ziekenhuistas ook meer werk dan ik dacht. Liefs!
Sanne: fijn dat de jeuk iets dragelijker is en dat jullie ventje het nog goed heeft! FB: maak je niet teveel zorgen over de baby (lekker makkeolijk gezegd), maar ze worden nu eenmaal ook wat rustiger doordat ze minder plek hebben. Mobuis: jij ook bijna laatste werkdag! Fijn dat het nu wel redelijk goed gaat!!
Nikske.. gelukkig lag je aan de CTG toen de hartslag daalde ze... ben benieuwd naar de ctg van vanmiddag.... duim voor je. Hier... gekke krampen aan de binnenkant van mijn been (bovenkant). alsof de spier ineens te kort is. Doet mega pijn als ik dan een stap zet...... even in de gaten houden. Kleine is me ook het pijnigen dus we kunnen de lol op vandaag. Nu maar eerst even de boom tegen de muur plakken en dan kadootjes voor sem inpakken, voor hij ze vindt
Tja, moet eerlijk toegeven dat het enkel hier op het werk nog gaat Dan zit ik toch aan de pc en kan ik tussendoor alles bijhouden. Eenmaal thuis zet ik de laptop vaak niet eens meer op. Dan is het thuiskomen, pyama aan en plat liggen Phoe...lees hier zo vaak dat de beebjes rustiger worden. Logisch dat jullie daardoor een beetje panikeren. Maar bij mij is het net andersom en wou het toch ook effe anders Hier een knaap die van s'ochtends tot s'avonds druk in de weer is. Dat ie veel minder plek heeft deert hem precies helemaal niet :x Kan jullie verzekeren dat het echt geen deugd doet als ie zo tekeer gaat in mijn buik (ach, ik moet toch wat te klagen hebben he )
Hejhej @ sanne: hopelijk blijft de jeuk dan op dit niveau (of minder) Wel fijn dat je hebt kunnen slapen!! @ luckey: wat een vervelend bericht voor jullie en je schoonbroer @ nikske: succes! @ vica: ben benieuwd of ze snel gastouder voor je hebben en of je een goed gevoel bij gastouder hbet!! @ ben vast heel veel vergeten.... sorry! @ hier: vanochtend naar gyn geweest voor echo en zoonlief wordt geschat op 2500 gram precies volgens het boekje!! Bloeddruk was ook omlaag dus egenlijk ziet alles er goed uit!!!! @chantico???: ik mag ook echt niet klagen hoor met mijn weinige klachten enige wat ik echt echt echt hoop (mijnman ook overigens..) is dat die spateaderen in en op mijn schaamlippen nog gaan wegtrekken na de bevalling! T is nu een hele blauwe hobbel de bobbel opgezette schaamlip zeg maar --> sorry voor de details! Kom later even weer, zo eerst ff inschrijven voor glasvezel en dan nog ff naar de bank om te kijken of ik ook gemachtigd kan worden voor de zaak van mijn man. (doe de administratie voor hem en nu heeft hij dus een cheque uit amerika gekregen maar ik mag hem niet inwisselen maar dat moet de eigenaar doen.) op zich geen probleem maar aangezien manlief ook nog een 40 urige baan heeft naast zijn bedrijfje red hij het nooit om binenn openingstijden naar de bank hier te gaan , zijn mega rare tijden!
@Nikske; succes! @seertje; wat goed, en morgen de kleine mee, heerlijk meis! @sanne; fijn dat de jeuk iets dragelijker is geworden. Hier gister intake gehad met kraamzorg, krijg 4 uurtjes per dag voor 8 dagen. Prima toch. Vanmorgen controle geweest in zk en de echo gehad. Was uiteraard nog moeilijk te meten maar de echoscopiste kwam uit rond de 2300gr. wat de kleine uk nu ongeveer weegt. Kan meer of iets minder wezen. Voor mij al een grote beeb! Daarna bij gyn geweest en gelijk aangekaart dat ik me de laatste dagen niet helemaal lekker voel. Bloeddruk blijfd hangen op 85 al heb ik zelf idee naa inspanning dat hij omhoog schiet ivm sterretjes/vlekjes en benauwd gevoel. Moest nog een x bloed laten prikken en morgen heb ik daar de uitslag van. Als me bloeddruk te hoog word of er tekenen komen/zijn van zwangerschapsvergiftiging lopen ze geen risico en halen ze de baby ivm het me vorige zs zo snel ontwikkelde. Maar tot nu toe alles netjes hopelijk me bloed uitslag morgen ook.
@ Vica, Fijn dat het Gastouderbureau goed voelt . @ Seertje, Whaa gefeliciteerd!! Spannend hoor morgen @ Foeske, hahaha gewoon je plek opeisen in bed hahha wel fijn dat ie er rekening mee houdt. @ Me2, joepie ook bijna verlof!! @ FB, Dikke knuffel! @ Chantico, ik voel me wel redelijk hoor maar dat varieerd per dag. Vooral lichamelijk moe. Maar goed nog maar een paar weken. *roep ik nu heel nuchter* @ Mobius, ook bijna verlof! @ Sanne, Jij ook een dikke knuffel! @ jojoki, spataderen?!? hoop dat dat idd weer weg trekt. Hier, ben nu lekker thuis en duik ff voor de tv beentjes omhoog. Misschien tot vnv.
Hoi daar ben ik weer even! Vandaag de vk gesproken ivm mijn jeuk. Ik moest het in de gaten houden maar zolang ik het zoals nu goed uit kon houden, geen andere kleur ontlasting had en het niet in rap tempo erger werd, hoefde ik me niet zo'n zorgen te maken..... Overdag heb ik ook weinig klachten het is voornamelijk 's avonds en s'nachts, dus valt nog mee Heb een beetje bijgelezen en zag een paar mooie buikjes voorbij komen... Ook een paar verontrustende berichtjes, hopelijk dames is alles goed met jullie!!!
Hoi hoi, Nikske: ben benieuwd hoe het gegaan is! Vica: Fijn dat je een goed gevoel hebt bij je gastouderbureau! Wel kortdag, nu nog een gastouder vinden voor 2 kids binnen 3 maanden! Voor twee dagen toch? Of ga je toch die wisselende diensten doen? Star: Fijn dat ze je in de gaten houden! Sanne: Eng dat je beebje duidelijk rustiger is, maar fijn dat ze het zo goed in de gaten houden en dat je eindelijk hebt kunnen slapen! Kelly: Ook al jeuk, gelukkig is het bij jou nog te houden! Mobius: Lekker dat je je weer beter voelt dan gisteren, en dat de tas iig klaar staat! Ben vast iemand vergeten maar weet het even niet meer Hier: Net een superschattig jurkje gekocht van duckybeau in 56. Wil hem al hebben sinds ik weet dat ik zwanger ben, en helemaal sinds ik weet dat het een meisje is. Maar hij was aardig aan de prijs (24 euro normaal) en dat ging me toch te ver. Nu 50% korting, dus was meant to be! En eindelijk 2 spijkerbroeken voor hubby gevonden, onmogelijk in zijn minimaat (30-32) dus blij dat het gelukt is Vanavond de condoleance van mn tante. Bah geen zin in, maar wie wel denk ik dan maar. Ze verwachten meer dan 300 mensen (jonge vrouw en zeer geliefd) dus hoop dat ik niet te lang in de rij hoef te staan, dat kan ik nu eigenlijk niet. Sinds beeb is ingedaalt voel ik mn bekken nog meer, maar dat zal wel logisch zijn...
Leuk dat je nu toch dat jurkje gekocht hebt! Heb je een foto binnenkort? Moet dan vast een geweldig jurkje zijn! Sterkte vanavond! Wbt de gastouder, dat wordt altijd kortdag geregeld. Gastouders willen vaak ook pas afspraken maken als het dichterbij komt. Dan hebben ze meer overzicht.
Fijn zeg dat de medicatie het wel verlicht! Lijkt me wel eng om te weten dat de beeb er rustig van wordt.
Dat gevoel herken ik wel. Meestal trekt het hier na een paar uurtjes wel weg, wat het is weet ik niet. Hoe gaat het nu bij jou? Nog steeds die kramp?
@ star, Mag ik vragen waarom je maar 4uur p.d. kraamzorg krijgt? Heb je hier zelf voor gekozen? Hoop dat je bloeddruk oké blijft! @ CVM, sterkte vanaaf! Hier, Net naar m'n ouders geweest. M'n pa z'n longen waren 'goed' (voor zover je het goed kunt noemen natuurlijk met astma ). De hond heeft intussen lekker kunnen ravotten met de hond van m'n ouders. Was alleen ff stout geweest wat was in de vijver gesprongen Tja tis en blijft een labrador... Hier last van hoofdpijn en heb enorm last van steken/spiersamentrekkingen in mijn rechter zij/rug... Pff hoop dat het zo een beetje wegtrekt!
CVM: fijn dat je bent geslaagd voor je man en het jurkje toch nog met korting hebt kunnen kopen! Heel veel sterkte vanavond! Vica: fijn van het gob!! Foeske: lekker zo'n natte hond hahahaha Hopelijk trekt de pijn snel weg bij je!