April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Cvm, fijn dat de condoleance achter de rug is. Ik vind die opmerkingen van anderen soms ook gewoon niet fijn hoor! Helemaal niet op zo'n moment.. Iedereen weet dat het zo is, dat moet men op dat moment er niet in gaan zitten wrijven.

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    sorry meiden lig zelf beroerd op bed en t rommelt
    mn meis heeft buikgriep en dr oorontsteking is beroerder geworden

wilde nikske heeeel veeel succes wensen! en zet hm op!

hoop dat ik morgen wat meer op de been ben en kan reageren
    knufffs

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nikske: Heeeel veel succes! gaat vast goed komen..
    Volgende week hebben jullie je mannetje in jullie armen.
    Super!!!

xxx

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Me2: Werkse morgen, en goede reis naar huis!
    Dat je nog mag vliegen trouwens! Ik dacht dat de meeste airlines ongeveer 34 weken aanhielden. Vlieg je met KLM?

@Vica: Dat is balen inderdaad, dat je nog geen half jaar samen woont in 2010, dat geld had je vast goed kunnen gebruiken!

@Nikske: WOW wat een spannend bericht! Ik krijg er helemaal de kriebels van. Dus jij bent de eerstvolgende!!! Fijn dat je weet dat je het weekend nog hebt om laatste dingetjes te doen/regelen, want volgende week worden jullie papa en mama! Moet de baby dan nog even in de couveuse, of mag hij misschien gelijk mee naar huis (aangezien je dan al 37 wkn bent).
    In ieder geval wens ik je heeeeeeeel veel succes!!!!

@CVM: Klinkt als een zware avond. Ik snap die mensen op zich wel...maar ja wat moet jij ermee he. Sterkte.

@Musty: Beterschap voor jullie beiden!

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier sinds 17.45uur al last van constant harde buiken...!:(
    Word er gek van....

Gelukkig morgen weer naar t ziekenhuis, ga ik t meteen aangeven.
    En een gesprek met gyn!!
    Wil toch de mogelijkheid tot inleiding bespreken

xx

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier rommelt het ook flink.. Darmen worden ook flink geleegd helaas... Ook een stukje slijmprop verloren maar niet helemaal.

Nu even samen met hubby CSI miami kijken van zondag. Dan maar naar bed toe. Kan toch niet lekker zitten met die buikpijn.

Morgen middag mag ik naar de internist. Als er ook maar enig verhoogd risico is op trombose ga ik ook aandringen op inleiden. Ik vind het gewoon een te groot gezondheidsrisico voor mezelf. Vooral na de bevalling. De bevalling zelf maakt de kans op trombose groter, mijn overgewicht ook, het feit dat ik niet veel in beweging ben door de klachten ook,.. Als dan het risico nog hoger wordt door de bloedplaatjes lijkt het mij beter gewoon te bevallen zodat ik daarna aan de medicatie kan.
    Ben erg benieuwd wat er morgen uit gaat komen....

@MiniMe, ja we hadden het goed kunnen gebruiken, maar hubby krijgt ook nog 500 terug. Dus dat krijgen we gewoon. Ik heb trouwens nog wat open staan bij de belastingdienst. Teveel betaalde toeslag. Wordt dat direct verrekend? Of weet je dat niet?

@Musty, beterschap met je meis! Sterkte met het rommelen.

@FB, jij ook sterkte! Hopelijk kunnen ze morgen wat voor je betekenen!

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikske.... wow zeg... ik schiet gewoon helemaal vol.
    je hebt gewoon eind volgende week jullie mannetje in de armen....
    ik wil je heel veel sterkte wensen de komende dagen om alles naar wens te kunnen regelen!!!!!! toitoitoi voor de bevalling en we lezen alles daarna wel weer, zodra je er tijd/zin voor hebt.

kramp.... tijdens zit ook op momenten, zou ik daar echt voor moeten bellen??? ik wacht morgen vroeg nog eens af en anders kan ik altijd even een belletje doen naar de gyn he?

Vica... balen zeg dat je niet in handen krijgt. Wordt het wel meteen verrekend met de schuldsanering? Dus ben je er dan ook sneller vanaf????

Net een filmpje kunnen maken van een kleine die uit wilde breken uit de buik, pfff die ging even tekeer zeg LOL

8. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nikske: heeeeeeeel veel succes!!!!! we zijn benieuwd!!!

Ook veel succes met de laatste regeldingen!!!!!

9. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Nikske heel veel succes!!!!!!!!!!!
    Jij wordt zeer waarschijnlijk de eerstvolgende vroege april mama....

Andere dames met rommelende buikjes ook heel veel succes! Zometeen hebben we meer maart mama's als april-mama's haha. Ik ga nog steeds voor 1 april alhoewel ik dat nog wel lang vind duren hoor, heb er wel een beetje genoeg van.....

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    jeetje het lijkt erop dat er idd meer maartmama's dan aprilmama's gaan komen hier!
    Sterkte iedereen.

@Vica: ik weet niet of dat gelijk verrekend wordt eigenlijk. Lijkt me op zich wel logisch dat eerst het openstaande bedrag bij de Belastingdienst wordt verrekend en de rest naar de andere schuldeisers gaat. Ik hoop het, dan ben je daar ook weer vanaf toch?

CSI was spannend zondag! Hubby en ik gaan zondag het vervolg kijken:)

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiniMe, ja wij gaan zeker ook het vervolg kijken zondag! Was zeker spannend! Al wist ik wel gelijk wie de dader was..

@Kelly, wanneer ben je eigenlijk uitgerekend? Ik dacht namelijk dat wij tegelijk uitgerekend waren haha, maar de banners komen niet overeen.

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Joepie, het is 11 maart!!! Mn laatste dagje werken en dan heeeeeerlijk 19 weken verlof! (wie weet ga ik mn werk nog missen zeg...!)

@Me2: Werkse ook vandaag nog even!

@All: Fijne dag allemaal, hopelijk zonder al teveel klachten.

13. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Morgend dames :)

Nikske: Toch eerst even reageren op jouw updateje.. WAOW zeg!! Zo snel al! Kon amper mijn traantjes bedwingen :) Zo leuk om te weten dat jullie volgende week al mama en papa worden! Het gaat misschien even doorbijten worden door die lange opname, maar weet dat je er iets super voor terug kijkt.
    Neem nu maar even je tijd om je voor te bereiden (ook emotioneel) en dan kan je stilaan uitkijken naar het grote moment.
    Weet dat hier vele dames vol spanning aan je denken...elke dag, elk moment! We zijn gewoon bij je! :p
    TOITOITOI! En een super dikke knuf!! xxx

Maart baby's: daarmee idd de 3e maart baby :) Ik ben ook uitgerekend voor begin april dus ik had zowiezo wel rekening gehouden met een eventueel maart beebje ;)

CVM: Dat jurkje was idd meant to be ;)? Ben nu wel eens benieuwd naar een fotootje :p
    Zo'n condoleance is nooit leuk he? Maar al zeker niet als je daar als zwangere rondloopt en ook meteen te horen krijgt hoe 'dubbel' het wel niet is. Alsof je dat zelf nog niet wist! Tss :x
    Dat schuldig voelen ken ik helaas ook wel een beetje naar me moeder toe. Het gaat bij ons altijd over mijn zs, mijn buikje, de babyspulletjes, de kinderkamer, de kleertjes, de valies, de geboortekaartjes, de opvang,.... Terwijl mama eigenlijk ook moet afzien door haar behandeling. Maar daar wordt nooit wat over gezegd :( Durf zelf ook niet goed :( Maar mss heeft ze er ook gewoon nood aan maar durft ze er zelf niet over beginnen.. Pfff, ik weet het gewoon niet. Schuldgevoel komt hier ook weer aardig naar boven met het neerschrijven :(

Ach... terug aan de orde! kom op! Dorie! :)

Foeske: Toch even een positief berichtje dat de longen van je vader 'goed' waren ;)
    En ja, leuk he zo'n waterhond :D

Lucky: Denk dat je dat gewoon zelf moet aanvoelen of je de datum wil bekend maken. Ik denk dat ik het er gewoon zou uitfloepen :p Hier wist iedereen al meteen het geslacht en de naam ;)
    Maar sommigen houden het gewoon graag geheim tot aan de grote dag. Hier op het werk was vorig jaar ook iemand die een ks kreeg en iedereen hier wist de datum ;)

Minimi: Een geboortekaartje sturen naar het kdv is hier denk ik ook niet zo gebruikelijk bij een eerste. Als je al een kind in het kdv hebt wel natuurlijk. Ik ben ook ingeschreven in meerdere verblijven dus kan moeilijk naar ze allemaal een kaartje sturen. Die zullen denken: "wie is me dat in hemelsnaam" :D

Vica: oei, hopelijk voel je je vandaag beter. Ken het gevoel helemaal: buikpijn, harde buiken, benauwd,.. vrees dat het er gewoon allemaal bij hoort :). Maar we zijn aan het aftellen. Niet zo heel lang meer afzien! ;)
    Goh, balen van die 1800 euro zeg! :(. Gelukkig krijgt je man nog wat terug ;)

Me2: Zo, jij hebt ook niet veel meer te doen zeg! :p Leuk gevoel he?
    Veel plezier met je laatste! Werk ze...not! haha :p

Fredje: Kan me jou niet zo goed meer herinneren, sorry :) Maar wel leuk van je te horen ;)

Minimi: jippiee! Laatste dagje! :D

Oei, ook veel gerommel in de buikjes lees ik :(
    Maar kop op meiden! We zijn er bijna!!! :):):):)

Hier: Ik ben beetje depri!!!!! :)
    Net een mail gelezen dat mijn vervangster begint op 14 maart!!! Kan ik dat mens nog een hele week achter me aan sleuren!! :x:x:x Had al aangegeven dat ik niet graag mensen opleid. Pff, zit ik er een hele week aan vast zeg! :x
    En dat wil eigenlijk zeggen dat ik geen hele dagen meer kan kletsen met jullie hier :):):) Oh, erg he? :p
    Ach ja, dan moet ik dat s'ochtends vroeg maar doen zoals nu, dan is ze d'r nog niet :D
    Had me mijn laatstse week gewoon anders gezien...lekker helemaal uitbollen en niets meer doen :p. Moet ik nog echt werken ook die laatste week! :x:x... lol :p

Ach...weten jullie wat...dan dan we toch gewoon vandaag niets!?! hahahaha (oh foei ikke!!) :D:D:D

14. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Even een kleine opmerking, een onbenullig weetje,.. :p

....

Van 28 februari tot vandaag (12 dagen!!!!) hebben we 100 paginaatjes vol gekletst! :D:D:D:D:D

15. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @foeske; geen idee, vin het zelf wel genoeg 4 uur p.d. heb verder veel hulp van me moeder en schoonmoeder ook.

@nikske; Spannend hoor, heel veel succes alvast!

@musty; bterschap voor jou en je meisje!

@voorweeën; meestal krijg ik ze savonds of snachts, best vervelend want slapen zit er dan meestal niet meer in.

@fredje; welkom back!

verder....?...veel weer vergeten, sorry!

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen,

@MiniMe, veel plezier met je laatste werkdag!

@Me2, jij ook veel plezier met je laatste werkdag!

@Mobius, oh dat is balen zeg dat je daadwerkelijk nog iemand in moet gaan werken in je laatste week!

Hier rommelt het nog steeds..
    Maar ja, ik weet niet beter dan dat ik dat bij mijn meis ook had.
    Hoewel ik heel goed geslapen heb ben ik toch nog doodop!
    Maarja, vanmiddag alleen naar de internist. Verder wat inpakken en wassen als de krampen het toelaten.

17. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Mobius balen dat je toch nog iemand achter je aan hebt hobbelen zeg..... maar misschien valt het wel allemaal mee...

Vica... succes bij de internist.

Hier... mijn mannetje heeft nesteldrang geloof ik. is nu de kamer van zoontje op het ruimen en het ordenen zodat hij beter kan spelen... de babykamer MOEST ook meer op orde whahahahahahaha. en ik maar achter de laptop zitten....

Slapen gaat een stuk beter als ik bij het naar bed gaan meteen een renny neem. Had alleen gisteren het topic FAIL in de lounge gelezen en daar staat 1 foto bij (verder heb ik niet gekeken in elk geval) waar ik de kriebels van kreeg en dat bleef me wel achtervolgen..... gatver ik haat dat soort foto's zeg....

18. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Vica ik heb verschillende uitgerekende data voorbij zien komen bij mij haha, eerst eind maart , toen heel lang 3 april ( daar staat mijn banner op), toen 8 april en daarna 6 april. Vk houdt het nu op 6 april aan de hand van 12 weken echo, maar helemaal duidelijk is het niet.........

Lang leve geen cyclus en clomid-tabletten hihi;)

19. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Succes bij de internist Vica!

Luckey haha een man met nesteldrang! Wel handig hoor!

Mobius balen zeg dat je je laatste week nog iemand moet inwerken bleh, je zou eigenlijk inderdaad steeds minder moeten doen!!Inderdaad vandaag dan maar relaxen.....

20. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Eerst even voor NIKSKE
    Ik wil jou heel veel succes wensen met de voorbereiding op jullie zoontje. Geniet ook nog even van z'n tweeen, het is jullie laatste weekendje voordat jullie papa en mama worden!
    Het lijkt allemaal zo onwerkelijk, maar volgende week hebben jullie je mannetje in de armen.
    Zoals Mobius al schrijft, zal de opname misschien wel vermoeiend zijn, maar jullie krijgen er het mooiste voor terug!
    We denken aan je!

Deel Deze Pagina