@Nikske: wat spannend!!! Heel fijn dat jullie mannetje dan al 37 weken is bij de geboorte en dat jij dan verlost bent van die verschrikkelijke jeuk! @cvm: sterkte vandaag. Laat je niet gek maken door alle opmerkingen van andere mensen. Die mensen weten waarschijnlijk ook niet goed wat ze moeten zeggen en tja, zwangere vrouwen vallen nu eenmaal op... @Japan: heftig die aardbeving en tsunami! Hopelijk kunnen de mensen op andere eilanden op tijd vluchten voor het water. @verlof: geniet ervan!!! Hier ook nog maar een paar dagen @rommelende buiken: sterkte allemaal. hier is het weer rustig, al is ons meisje nu juist erg druk (inclusief nachtelijke hoe-schop-ik-het-beste-tegen-ribben-oefeningen). Alvast een fijn weekend allemaal!
@Luckey, jammer dat je man niet wat meer last van nesteldrang had hahaha. @Saona, welkom terug. Kan begrijpen hoor dat je het niet bijgehouden hebt hahaha. Mooie traktaties! @Kelly, ja dan is het idd lastig te schatten. Ik ben volgens de 12 weken echo 6 april uitgerekend. De echo met 11 weken en met 13 weken gaven allebei eind maart aan. Maar ja, ze houden de 12 weken echo aan. Dus dan doe ik dat ook maar he. @Fleuri, ga ook maar eens kijken. Zag wel wat op hyves staan van de ontbijtnieuws hyves. Maar heb verder nog niet gekeken wat er is gebeurd. Ik ben best wel zenuwachtig voor de internist. Ben bang om afgewimpeld te worden.. Verder heb ik mega hoofdpijn en nog steeds regelmatig krampen...
@aardbeving/tsunami-Japan; iid verschikkelijk zeg, zag net de beelden. Het vriendinnetje van me dochtertje woont oorspronkelijk in Japan, haar vader is hier voor werk vandaar dat ze hier nu zijn tot september, dan gaan ze weer terug. Hoop dat alles goed is met de familie van ze. @luckey; kan de foto ook niet zo gauw vinden, wete je toevallig nog welke pagina? Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden!
Hey meiden, @ nikske: Geniet van jullie laatste weekendje samen en heel veel succes met de bevalling! Dikke knuffel!! @ aardbeving/tsunami: pfff wat heftig zeg, zag net de beelden. @ CVM: Veel sterkte vandaag! @ Hier: Vandaag 36 weken maar voel me niet happy. Ben moe van de medicatie en zit gewoon ook niet lekker in m'n vel. Heb sinds vanmorgen drukkend gevoel onder mijn ribben en dat trekt ook maar niet weg.Toen ik vanmorgen wakker werd zag ik gewoon dubbel ?! Vanmorgenvroeg een paar flinke oefenweeën gehad.... Nee dit is niet mijn dag geloof ik. Morgen heb ik een zussendagje, hopelijk voel ik me dan beter! Liefs!
Veel plezier met teruglezen Tja, zijn er grootste dingen gebeurd? weet het eigenlijk niet meer zo vanbuiten Alleen dat Maura vandaag naar huis mag!! Die kleine meid heeft het gewoon fantastisch gedaan! En de tante van CVM is helaas gestorven Voor de rest weer wat nieuwe data voor maart bij gekomen Maar verder weet ik het ook even niet meer Leuke flesjes Oei, ga zo ook eens even kijken wat er in Japan gebeurd is. Jeetje, wat is me dat toch met al die natuurrampen tegenwoordig
@Sanne, anders even bellen hoor! Dat drukkende gevoel is toch een teken dat er iets niet goed KAN zijn. Wellicht kan je dan vandaag nog langskomen en morgen dan met veel meer rust naar je zussendag!
@ Vica: Verder heb ik geen klachten, is dat dan niet raar? Het drukt alleen zo erg. Mijn baarmoeder ligt ook heel hoog van nature dus onze finn zit ook lekker met zijn voeten onder mijn ribben.... ik kijk het denk ik nog eventjes aan....denk ik.... @ datum bij inleiden: Als ze hier besluiten om met 37 weken te gaan inleiden of om te gaan strippen met 38 weken dan vertel ik dat alleen tegen de peetouders van sven, die moeten hem namelijk opvangen. Voor de rest houden we het geheim en krijgen de families een telefoontje als finn er is. Denk wel dat ik het hier kom melden, weet zeker dat er geen mee lezers zijn .
@Sanne, heb je na vanmorgen niet meer dubbel gezien? Hou het wel in de gaten he. Het gaat bij jou al niet van een leien dakje.. @Datum, door jullie ben ik al flink aan het nadenken geweest hahaha. Maar ben bang dat ik het dan echt mijn moeder zou moeten vertellen. Maar wellicht doe ik dat pas de dag ervoor. Mijn moeder houdt gewoon 200% zeker haar mond niet! Of het moet op een woensdag of donderdag vallen dan probeer ik met een smoes of Rebecca bij hun mag logeren.
Nee heb na vanmorgen gelukkig niet meer dubbel gezien gelukkig. Ga het gewoon goed in de gaten houden en als het niet gaat dan bel ik.
@ saona, Welkom terug Een 9ponder vind ik toch ook best flink klinken hoor! Gelukkig krijg je over een paar weken nog een groeiecho @ Japan, Had hier s ochtends nog geen tv/radio aangehad dus pfff. Maak me best zorgen aangezien de tsunami verder gaat richting Australië, indonesië e.d. Laat nu net mn tante op vakantie zijn in Bali .. Kheb al ge-smst maar nog niets terug gehoord bah! @ Vica, wie niet waagt die niet wint toch?! @ Sanne, hoop idd dat je je morgen beter voelt! Wanneer moet je terug op controle?
Zo meiden ik spring hier weer in hoor. De crematie is achter de rug. Het was een hele mooie dienst, wel heel erg emotioneel vooral toen haar kinderen gingen praten. Bah, slechte combi hoor, zwangerschapshormonen en crematies. Kleine meid hielp me niet echt, was behoorlijk aan het schoppen! Moest er meteen aan denken dat ik haar wellicht ook ooit moet achterlaten Maar goed, laten we er maar vanuit gaan dat ik 100 word, dan is zij tegen die tijd in ieder geval al 75
volgens mij is er hier in het begin van dit topic het laatst aan veranderd. Maar heb even geen tijd om em op te zoeken
Enge foto... hij staat op blz 7. Ik durf er niet eens meer heen te kijken. ik kreeg al de kriebels toen ik op de goede bladzijde kwam..... in het rondje zie je niks, links ervan zien sommige een jongetje met rare benen en/of een vreemd freaky wezen..... Paranormale dingen vind ik heel interessant maar wil zelf niks zien. Foto's zijn vaak tricky maar soms ook niet eng.... weet niet hoe ik het moet omschrijven... Weet niet of dit onder de noemer paranormaal valt hoor.... ik kijk niet lang genoeg naar de foto om het "wezen' te ontdekken....
hey meiden heb wel t een en t ander terug gelzen maar t is echt gekkenhuis hier @ cvm.... dikke knuffels, fijn dat het een 'mooi' afscheid was @ sanne.... veel plezier morgen op zussendag! hopelijk wilt je lijf een beetje meewerken @ saona... pooh een 9 ponder flinke beeb @ heb nog geen nieuws gezien vandaag maar tsunami @ all dikke knuffels en wat een hoop rommelende buiken kleine meis is hondsziek, oorontsteking en buikgriep.... feest zat/zit tegen uitdroging aan, HA komt gelukkig nu aan huis om even bij dr te checken zodat ik niet meer daarheen hoef te waggelen eindelijk 1 plasluiertje gehad en begint kleine beetjes te drinken ze ligt enorm veel te slapen inmiddels draait de wasmachine zich echt suf gister middag is dinnetje de hele middag geweest om te helpen vanacht begon manlief met overgeven en al en als mannen ziek zijn, man man man zelf alleen flinke legingen van darmen gehad gister en vanacht verder rommelt t enorm, elke keer te dubben bellen of niet kleine is ook erg stil maar wacht nog even af ben zelf ook helemaal afgedraaid naar dit alles dus net effe lekker onder de douche geweest