@MiniMe, jeeeeej verlof!!!!! Geniet ervan! Wat leuk dat je allemaal afscheidskadotjes hebt gehad van je collega's. Ze zullen je vast missen! En wat fijn dat de beeb is ingedaald en zelfs al vast ligt! Super toch! Dat gevoel van je rug herken ik niet echt. Ik heb wel rugpijn maar dat is echt hele nare en stekende pijn of voorweeen (menstruatiekramp in je onderrug). Het gevoel dat je heel veel gesport hebt ofzo dat herken ik niet. @Saona, over dat geschatte gewicht... Ik hecht er niet al te veel waarde meer in. Mijn dochter werdt door middel van echo's geschat op een ruime 5 pond. De vk zei door middel van voelen dat ze minimaal 8 pond zeker zou gaan wegen. Uiteindelijk is ze geboren met 7 pond. Teveel verschil om er echt waarde aan te hechten. Bij deze geloof ik wel dat hij tussen de 7 en 8 pond zal liggen. Hij ligt de hele zwangerschap al iets boven gemiddeld (net als mijn dochter) dus dat zal wel kloppen. @Foeske, was het eten lekker? Klinkt in ieder geval heerlijk! Hier net mezelf verwend met een chocolademasker . Heerlijk! Alleen hubby was erg druk in zijn spel. Geloof dat hij een beetje schok toen hij tussendoor naar mij keek hahaha. Had een bruin gezicht hahaha. Nu aan het relaxen met hier en daar wat in dozen stoppen. Morgen wil ik echt best wel veel inpakken. De keuken wil ik leeg hebben en het liefst de woonkamer ook. Woonkamer is niet veel meer gelukkig. Het meeste werk in de woonkamer zal het uitzoeken van het speelgoed zijn. Vind dat wel moeilijk! Rebecca is supergek op tekenen. Echter zijn hier ook de meubels of muren nog wel eens de pineut. En dat mag dus echt niet gebeuren daar. Dus twijfel een beetje. Anders wat potloden meenemen in een dicht bakje en haar alleen laten tekenen in de kinderstoel. Ook wil ik geen hele kleine dingen meenemen omdat die onder de meubels gaan verdwijnen enzo.. Maar ja, wil wel dat ze goed kan spelen natuurlijk. Moeilijk, moeilijk.. Maar morgen heb ik ook nog in de planning om even een uurtje slaap te pakken op bed. Maar ja, mij kennende...... Zal het hubby maar even zeggen want dan schopt hij mij wel naar bed hahahaha.
@ Vica, Whahaha kan geloven dat hij schrok ... Het eten was heerlijk, alleen jammer dat er zolang bereiding aan zit en binnen een kwartier/half uur alles op is
@Vica: Ik heb echt spierpijn in mn rug, meer juist bovenin en midden van mn rug. Zal wel komen omdat ik hele dag op kantoor zit, dat dat toch iets te veel is nu (en gelukkig hoeft dat ook niet meer voorlopig ) Doe je wel een beetje rustig aan, ook morgen? Anders schoppen wij je wel een uurtje naar bed hoor
Dat Fail topic in de Lounge is echt hilarisch! Zit hier keihard te lachen in mn eentje op de bank hihi
Slaapt iedereen al??? Ga ik zo ook maar eens doen. Net lekker uurtje in bad gelegen, nu met warme anijsmelk op de bank Welterusten!
Fb: lastig, Inleiden is namelijk niet heel soepel, zeker als je lichaam er nog niet aan toe is. Ik zou het echt in overleg met gyn doen! Nikske: spannend hoor! Geniet nog maar van de stilte en laatste weekendje samen! Hoop dat eea voorspoedig gaat. 4 dagen lijkt me wat lang! Hier ook verlof! Heb alles et een grust hart kunnen achter laten, Ben net weer uit Nederland teruggekomen en ga nu nog even lekker genieten van mijn rust.
Goedemorgen! @Me2, fijn dat je verlof hebt! Hier rommelt het af en toe flink in mijn buik. Gisteravond wederom een flink stuk slijmprop verloren. Bij mijn meis had ik dit ook. Dagenlang verloor ik stukjes slijmprop en op na een aantal dagen de volledige slijmprop. Dag erna begonnen de voorweeen erger te worden en ongeveer 1,5 dag erna werden het rugweeen en kwamen ze ineens regelmatig.. Ben benieuwd hoe het nu gaat omdat ik nu nog zo 'vroeg' ben..
Minime... ik herken je pijn wel een beetje hoor. Hier ook regelmatig dat mijn hele bovenrug/schouders gewoon vast zitten.. Spierspanning!!! Geen idee wat je eraan kunt doen hoor, ik zeg het tegen de fysio en die masseert dan even lekker.... Vica... spannend zeg, je hebt dus het gevoel dat het begonnen is????
@Luckey, tja.. ik denk wel dat het een begin is. Maar ja het kan 2 dagen duren, maar ook zeker nog 2 weken ofzo. Maar mijn lichaam is zich in ieder geval goed aan het voorbereiden.
Spannend Vica! Hopelijk zet het snel door, maar niet te snel even wachten tot 37 weken haha Schoonzusje die 3 weken verder is in zwangerschap wordt maandag ingeleid ivm ineens veel te hoge bloeddruk. Eigenlijk wel schandalig dat als het vrijdagmiddag is je gewoon het weekend naar huis gestuurd wordt met medicatie en je je maandags mag melden... Maar goed ik ben volgende week tante! Zag een aantal goeie ziekenhuisuitslagen voorbij komen, goed zo dames!
@ Kelly, Wat leuk dat je weet dat je volgende week tante wordt @ Vica, O spannend zeg dat je merkt dat je lichaam zich gereed maakt! Straks ben jij nog de volgende?! Hier, Man wat ben ik blij dat ik m'n vent van die week een preek heb gegeven over de ruimte die hij tijdens het slapen nodig had! Ik heb nu namelijk al 3 redelijk goede nachten achter de rug Kheb nog steeds wel pijn, maar omdat ik meer plaats heb om te kunnen draaien heb ik overdag minder pijn in m'n bekken, en dat is ooooo zoooo fijn!! Vandaag heb ik alleen m'n bed verschoond, tzit nu in de was dus kan ik het zo lekker ophangen. Vanmiddag doe ik niks want hebben vanavond een verjaardag (anders houd ik het niet vol ). Kben trouwens echt aan het aftellen voor de controle a.s. dinsdag! Kwil zo graag meer weten over het inleiden en waar ik aan toe ben! Ben ook benieuwd of ik al een inwendig onderzoek krijg. Is er trouwens iemand die weet hoe je voelt of je bmh al wat aan het verweken is?? Sorry misschien een rare vraag maar ik blijf een leek haha
@Foeske, eerlijk gezegd weet ik niet precies hoe het voelt. Ik weet alleen dat als je een puntje voelt zoals de punt van je neus er zowiezo nog niks verweekt is. @Kelly, ja dat is idd schandalig! Maar wel leuk dat je volgende week tante bent! Ja de kleine moet hier zowiezo nog tot woensdag blijven zitten hoor haha. Dan ben ik 37 weken. Heb wel de hele dag het idee dat de kleine eruit valt zeg.. Zo hard zit hij te drukken van onderen..... Niet prettig, zeker niet met inpakken! Mijn meis is opgehaald en hubby ligt nog in bed. Ik denk dat ik er nu maar even naast kruip nog hahaha. Heb ik de hele middag om aan het werk te gaan. Al denk ik dat het echt niet veel meer is wat ik moet doen.
Foeske... dat is ook wel schandalig zeg... dan vallen de risicos toch wel mee anders hielden ze toch wel daar of niet? Zelfde met nikske die moet toch ook nog een paar dagen doorbijten en maandag/dinsdag gaan ze "beginnen".... Vica... lekker nog even liggen en dan fanatiek ertegenaan... Hier nog maar eens met hubby overleggen welke kleding we aandoen tijdens de shoot. Ben nu in zwart maar misschien ook wit????
Goedemorgen meiden! Hier al vroeg wakker voor mijn doen (7 uur) in het weekend. Normaal slaap ik altijd wel wat langer uit, maar ik lag gewoon niet lekker. Ik merk duidelijk dat mn buik zwaarder wordt, en geen enkele houding ligt meer fijn....straks nog even een uurtje op de bank inhalen denk ik Het voordeel van vroeg wakker zijn, is dat we al naar de stad zijn geweest om alles te halen wat we nodig hadden. Nu alleen het huis een beetje op orde maken, maar hoeft niet allemaal vandaag, want ik heb toch de komende tijd vrij!! Wel een nieuwe strijkplank gekocht, dus ik kan weer verder met de babywasjes haha. Vanochtend wel weer ontzettend steken in mn zij bij het lopen. Ik voel me echt een beetje gehandicapt hoor, dat ik nauwelijks nog 5 min door de stad kan lopen. Hebben jullie die steken ook nog bij het lopen? Is dat bandenpijn??? Ik heb woensdag afgesproken om met mn zus te gaan winkelen, maar zal ook wel veel koffieleuten worden
@Vica: Oh heel spannend zeg!!! De baby's zitten er echt aan te komen allemaal he! @Luckey: Kan je niet 2 setjes kleding meenemen? Ik denk dat het wel leuk is om evt allebei te hebben, ligt ook aan de achtergrond natuurlijk. @Foeske: Succes met wachten tot dinsdag....spannend ook voor jou dus!
Als ik me omdraai in bed doet het soms pijn aan mn buik, omdat die zo zwaar is! Hebben jullie dat ook?? En dat de baby dan echt naar een kant gaat hangen?
Voca: spannend hoor. Je lichaam is zich deuielijk aan het voorbereiden. Hier savonds nu ook voorweeen en hele dunne afscheiding gedurende de dag...
@ Luckey, ik denk dat je kelly bedoeld @ Minime, Ja wat het draaien betreft herken ik idd wel. Is ook vrij logisch denk ik (zwaartekracht)...
Bij Nikske besluiten ze in te leiden bij 37 weken. Dat is ze maandag. Voor die tijd is weer risicovol he.
Het uurtje slapen zijn er ineens 2,5 geworden hahaha. Nu maar snel even wakker worden en dan ertegenaan.