April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Vica: Wat belachelijk zeg! Zoals FB het zegt zou het nog logisch zijn idd, als ze het had omgedraaid.
    Ik snap sowieso niet waar ze zich mee bemoeit. Misschien vind jij het wel prima zonder veel vriendinnen toch? Ik heb ook niet veel vriendinnen, maar ik ben er gelukkig mee. Ik wil niet elke dag iets afspreken, ik ben ook graag alleen, en alleen met mn hubby (en straks de kleine natuurlijk!).
    Naar mijn mening denkt jouw vk teveel voor jou. Ik hoop dat je donderdag iemand anders hebt.

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja dat is waar ook. Ik heb geen internet daar.
    Maar ik heb internet op mijn telefoon en als het goed is kan hubby mijn laptop erop aansluiten ofzo. Maar dan gaat het wel heeeel erg langzaam, dus denk dat ik gewoon op mijn telefoon aanwezig zal zijn.

Uiteraard wel minder dan.. Want het is een stukje lastiger.

3. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Oei, dit wist ik niet, schrik er een beetje van. Ga het zo maar even uitproberen en hopen dat er niets gebeurd!

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja idd.. Ik ben ook niet iemand die veel dingen onderneemt. Veel contacten goed onderhoudt ofzo.. Ik ben namelijk erg graag lekker thuis. Een echte huismus. Dat is ook de reden dat ik niet veel vriendinnen heb. Ja jullie beschouw ik als vriendinnen haha. Ik vind dit namelijk net zo fijn! Ik kan mijn verhaal kwijt, jullie verhalen aanhoren en ervaringen en meningen delen..
    Niet iedereen heeft veel vriendinnen nodig toch? Ligt ook aan je persoonlijkheid en je eigen wensen.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja doe maar even. Want de hele dag golfjes verliezen klinkt niet echt goed. Hoewel het dus ook waterige afscheiding of urine kan zijn, komt het ook overeen met een klein scheurtje in de vliezen.

Dan kan deze test heeeel handig zijn.

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Sanne spannend hoor, mijn eerste reactie was ook vruchtwater eerlijk gezegd...

DKH.... spannend zeg!!!!

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #1187 Me2, 13 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
    Ha Luckey, nee denk dus van niet!
    Schattig dat Sem bij de bevalaling wol helpen hahaha
    Hier ook beduidend meer en vaker kramp in mijn benen de laatste 2 weken..is echt de zwangerschap, herken het nog van de vorige keren.

DKH: spannend, heb je ook andere symtomen? Je kan al weken een deel van de slijmprop verliezen voordat er iets gebeurd...
    Oh lees net dat je ook bloedverlies had en kwrampen! Hopelijk blijft de baby nog even zitten.

Vica: zou zeker de wonngbouw bellen! Huurders mogen geen overast veroorzaken!

CVM: dat heel normaal te zijn dat je je in het laatste deel avn de zwangerschap terugtrekt en afsluit van de buitenwereld! Ik herken het erg!

Leonie anita: spannend dat je deze keer moet wachten op de natuur!! Ik ook. Bij de eerste niet dus weet wel hoe het voelt, maar is toch wel weer erg onwerkelijk...

FB: jeuk inderdaad in de gaten houden. Ik zou echt dat inleiden met de gyn ebspreken...beetje raar dat ze het aan jou laten....

Sanne: hoop echt dat je vannacht een betere nacht hebt....
    Hier trouwens ook misselijk gedurende de halve dag en geen eetlust...al een week of anderhalf...
    Hier ook hele dunne afscheiding en af en toe golfje urine omdat baby tegen blaas drukt...hopelijk bij jou ook geen vruchtwaterverlies.....

Foeske: vanavond lekker vroeg naar bed even de slaap inhalen!

Mini: ook lekker aan je verlof begonnen! Ik kan nu echt geen klusjes meer laten liggen.....heel irritant...de nestaldrang is weer vol toegeslagen...alles moet tegelijk...
    Ja gek he dat je binnenkort ook zelf met zo'n klein hummeltje zit.
    Ik laat elk jaar een paar moedervlekken weghalen., Mijn dermatoloog deed het altijd maar mijn huisarts doet het ook zelf.

Heel eerlijk: ik vind het eigenlijk pas na een maand of 6 leuker worden en mijn man pas na het eerste jaar.... Maar neem maar van mij aan dat je van je 2de kindje net zoveel zal houden als van je eerste!!
    Wij hadden trouwens ook de eerste paar weken bij de eerste dat we elke keer achten wanneer komen zijn ouders hem nou ophalen hahahaha. heel raar dat hij gewoon echt voor altijd gaat blijven!

Mobius: lekker rustig aan gedaan dus! Succes met de laatste werkweek!!

Jojoki: fijn dat bijna alles klaar is!

Hier al 2 dagen 2 zieke kids en ze zijn daardoor echt niet in een goed humeur...ik kan dar op het moment echt niet tegen....

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

#1188 Chantico, 13 mrt 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2011
    DKH, hoop dat je snel weer rust in je buik hebt en naar huis mag!

Sanne, kom je snel even posten wat het resultaat van je blaastest was?

Vica, wat een rare vk. Ik heb ook zo'n vk in de praktijk die vol oordelen zit en vol van zichzelf is. Niet fijn. Lekker je afspraak omzetten en evt. bij een andere vk je beklag doen over de verkeerde interpretatie en vervelende manier van omgaan van die andere vk. Succes met de verhuizing naar je wisselwoning en hoop dat je nog wel hier kunt lezen/schrijven!

Nikske, je leest dit vast niet, maar wil je héééél veel succes wensen de komende dagen! Hoop snel heel mooi nieuws van je te horen!

9. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Ik denk dat het urine verlies is, heb nu maar de tena-lady uit het kraampakket gepakt want een inlegkruisje kan ik wel blijven verschonen. Ik hou het wel in de gaten. Bedankt voor de tip vica!!

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Vica wat een belachelijke reactie van je vk trouwens.... pfffff ik heb ook geen bergen vriendinnen, ben ik dan ook overspannen.... bahbahbah

Kindje "leuk" vinden. Elke leeftijd heeft zijn charme maar ik kan me nog goed herinneren dat ik het pas leuk begon te vinden vanaf het moment dat ik reactie kreeg. Daarvoor deed ik niets anders dan luiers verwisselen, voeden en in bed leggen.
    heb me er toen geregeld echt rot omgevoeld.
    Alsof ik niet van mijn kindje hield..... (wat eerlijk gezegd ook heeft moeten groeien en eigenlijk pas na 2 weken aanwezig was... heel gek)

11. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Bij mij duurde het ook eventje hoor voordat ik sven echt 'leuk' vond. in eerste instantie was ik vooral overdonderd dat zo'n mannetje uit mij kon komen en was ik echt bezig om de bevalling te verwerken en te wennen aan mijn lichaam. En natuurlijk druk met luiers, voeden en naar bed brengen. Na een week of 3 begon Sven met verschrikkelijke huilbuien en spuugde hij echt golven voeding uit. Het voeden ging toen steeds moeilijker en sven viel ook wat af, ik maakte me echt heel erg zorgen en op dat moment ervaarde ik pas écht voor het eerst onvoorwaardelijke liefde voor hem.
    Ik denk dat wel meer vrouwen dit hebben en dat dit een heel normaal proces is, maar het is een beetje taboe denk ik om het uit te spreken.

12. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Het enige waar ik nu mee worstel voor de bevalling ( behalve de angst voor wéér beenweeën ) is of dat ik straks wel evenveel van dit mannetje kan houden zoals ik nu van Sven hou.....

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    precies taboe om het uit te spreken.
    Heel lullig maar ik denk dat als in de 1e 2 weken iemand was gekomen die had gezegd: bedankt voor het oppassen, ik neem hem nu weer mee.... dat ik hem had meegegeven...
    Ik besefte het nog niet echt dat dat kleine mannetje van MIJ is.... Nu als iemand aan hem komt, sla ik hem de handen tot aan de ellebogen af (bij wijze van).......

Foto... heb de foto op gezamelijk hyves gezet....
    Ga je wel nog even uitnodigen ME2.....

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik ga mn bedje maar opzoeken.... Ga me steeds beroerder voelen:(

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Kindje leuk vinden, ik vond juist de begin tijd erg leuk. Het feit dat het zo gelukkig is na een voeding, een knuffel, een liedje zingen enz...
    Daarna is het nog steeds leuk natuurlijk, maar de periode waar mijn dochter nu in zit vind ik helemaaaaal geweldig. Een heerlijke eigenwijze tante die nu letterlijk aangeeft wat ze wel en niet wilt. Die echt verteld wat er in haar hoofd om gaat.

16. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Lekker slapen FB misschien voel je je morgen dan wat beter!

@ Lucky: hahahaha ja dat herken ik, kom niet aan Sven, dan kom je aan mij! Van de zomer was hij uit het tuinhekje gelopen met zijn anderhalf jaar, ik dacht dat ik het bestierf van ongerustheid.
    @ Vica: Ja, de leeftijd die sven nu heeft en hoe hij zich ontwikkelt! Ongelooflijk wat gaat dat hard zeg! Sinds een twee weken probeert hij ook echt zinnetjes te spreken en kan hij steeds duidelijker aangeven wat hij wel en niet wil, zo bijzonder.

17. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Ik ga mijn bedje ook opzoeken, moet straks weer die stomme pil innemen....

Tot morgen!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Sanne, ja geweldig vind ik dat! Hoewel het nu ook wel erg zwaar is omdat ze ook echt duidelijk laten merken waarom ze tegestribbelen enzo. Maar ik vond vooral het feit dat je bij een kleintje niet weet wat er is erg verontrustend.

Hier trouwens ook 2 weken gehad dat mijn meis alleen maar krijsde. Dat vond ik een hel.. Ze kunnen niet zeggen wat ze hebben en artsen schepen je erg graag af met het feit dat je gewoon een huilbaby hebt. Gelukkig nam 1 arts het serieus en kreeg ze na die 2 weken zantac voor de reflux. Wat een verandering ineens zeg!

Ik heb trouwens ook wel lang gehad dat ik niet echt besefte dat ze mijn kindje was. Voelde allemaal nog zo vreemd! Ook had ik moeite met het verwerken van de bevalling. Die ging mij te snel en te heftig. Heb de helft maar bewust meegekregen en dan ook nog een weeenstorm zonder pauzes met rugweeen. Verschikkelijk!

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@FB en Sanne, slaap lekker!

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    bah, kan niet slapen, ik heb al elke half uur op de klok gezien!
    Sinds vannacht heb ik ook ineens erg last van maagzuur! Ik wist niet dat dat zo vervelend kon zijn! Het doet pijn en ik voel me misselijk...
    Heeft iemand tips die echt goed werken, want ik wil er straks gelijk iets voor gaan halen...

Deel Deze Pagina