April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

* Update 12.30 uur Nikske *

Om de 3 minuten flinke contracties nu, dus de katheter doet waarschijnlijk wel beter zijn werk.. Mijn vk kwam net nog even kijken want die had toevallig een bevalling.. En ze zei al dat het CTG er nu echt uit ziet van een vrouw die volop aan het bevallen is, maar ik heb gewoon pech dat de ontsluiting niet wil vorderen :(, dus wel pijn maar geen resultaat!!

* Update 17.00 uur *

Al vanaf vanmorgen eigenlijk hetzelfde, elke 3 minuten flinke contracties maar de ontsluiting blijft uit :( ben bang dat het nog heel zwaar gaat worden.. Maar goed we laten het op ons af komen!

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Trotsemama1, dank je! Jij veel plezier met de 1e verjaardag van je zoon!

@MiniMe, ik heb alleen ervaring met een moederstuur. Geen success wat mij betreft want je krijgt hem niet superstrak aangedraaid. Moederfiets zou makkelijker zijn!

3. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Och jee, die Nikske toch.
    Ik weet hoe het is om weeen te hebben die niet of nauwelijks ergens toe leiden....Ik hoop zo voor haar dat ze het kan volhouden en anders lekker een ruggenprik...

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Pfoe wat vermoeiend! Hopelijk komt het snel op gang voor haar!

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Wat sneu voor Nikske! Al dat werk en geen resultaat!
    Hoelang laten ze dat doorgaan? Op den duur wordt dan toch besloten voor een keizersnee of is dat niet zo?

6. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ nikske: oh jeeeee klinkt mij in de oren als een aanstaande keizersnee als het zo doorgaat!!! ( 2 vriendinnen van mij ook op deze manier, geen ontsluiting uiteindelijk uitgeput! na 28 uur weeen 6 cm) hopelijk vordert het bij nikske wel snel nu!

@moederfiets: ik hbe er een en die heb ik 2 jaar geleden in de winstpakker bij de makro gekocht en bevalt me prima! Is wel een onbestemd merk.

Ik vind het ideaal dat er een dubbel standaard op zit en de lage instap.
    Heb nu zitje voor en achterop maar wil nu nog een bagagedragerverlenger hebben want kan nu geen fietstassen kwijt en dat vind ik zooooo lastig.
    Heb wel een mand voorop maar kan er zo weinig in kwijt:(

@hier: lekker de kleine meid op bed en nu dus lekker banhangen!!! Heerlijk!
    Misschien tot zo ga eerst ff de co assistent kijken:)

7. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Arme Nikske :( Ja dat is wel vaak het gevolg van vroeg inleiden, dat het niet vordert. Hopen dat ze snel iets anders verzinnen!!!

Moederfiets: Mijn zus heeft die van sparte, dé mamafiets onder de fietsen. Wel prijzig geloof ik, maar hij fiets zooooo lekker! Toen ik regelmatig op haar 3 kids pastte had ik er 1 voorop, 1 achter en een fietskar voor de derde. Werkte prima!!! Inderdaad dubbele standaart is ideaal met je kleine in en uit het zitje tillen en verder een goed wijd stuur (voor in je eventuele volgende zwangerschap ;))

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik moet er ook om 11 uur zijn, krijg nu even de verloskundige

@ vica.... heb geen droger, zou er ook geen willen

@ mobius.... wat heerlijk dat alles goedgekeurd is, en tja gewicht, we zijn niet allemaal even zwaar of lang of dik of:)

@ cvm.... foei foei foe.... die nesteldrang ook heh ;)

@ sannne ....jeetje vloeibaar frituurvet geeft zon troep... gelukkig kwam hij t wel even melden ;)

@ minime.... geukkig ben je thuis gekomen

en manlief heeft volgende week vakantie

@ foeske.... yay! dus nog 1 weekie! spannend!

en zo terug visite

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ minime, M’n schoonzus heeft een mamafiets en is hier erg blij mee. Ze heeft nu echter wel het probleem dat er geen fietsstoeltje achterop past! (zit een stang in de weg of zo) Dus zou daar wel op letten als ik jou was.

@ Nikske, oef dat klinkt niet al te luchtig! Hoop dat de ontsluiting snel nadert om een ks te voorkomen :(.

Hier,
    Pff loopt de hond hier weg zeg! Tsjongejonge zie die eens te vangen :$ Gelukkig gelukt na 10 min. omdat hubby hem heeft kunnen oppikken met de jeep…

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Inleiden, het is inderdaad zo dat inleiden als je lichaam er nog niet aan toe is vaak leidt tot een keizersnede. Wat ook weer risico's met zich meee brengt (zoals elke operatie).
    Vandaar dat ze dan liever wachten als de kleine het nog goed doet.
    Stiefzus van hubby is 1 maart bevallen middels een keizersnede. Inleiden deed niks. Ze was 40 weken, maar alles was nog 'onrijp' van binnen. Bij haar wouden ze eigenlijk ook niet inleiden omdat de kleine het goed had, maar zij kon niks meer omdat ze steeds dreigde flauw te vallen enzo (door de beknelde ader die ook bekneld raakt als je op je rug ligt soms).

@Musty, waarom zou je geen droger willen eigenlijk? Uit financieel oogpunt?
    Ik vind het zo lastig dat ik 2 wasrekken heb maar nooit de was helemaal weg krijg. Voor handdoeken en beddengoed zou ik het dus wel heeeel makkelijk vinden. Als het goed is krijgen wij er 1 als kraamkado van mijn schoonmoeder.

@Cvm, zo dat lijkt mij een gedoe! Fietsen met 3 kids!

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ FB.... dikke knuffels!... en tja inleiden....hier de vroege ontsluiting ect een geluk bij een ongeluk, inleiden zal ook geen probleem worden
    maar als alles nog potdicht zit:( knuffs

@ vica... yay goeie uitslag!

@ koeky... sterkte met de jeuk!

@ minime.... ik heb een mama fiets van cortina, ben er zeer tevrede over! nog geen 1 mankement (had hiervoor gloednieuwe batavus en dat was alleen maar ellende)

@ nikske :$ jeetje meis zit je absoluut niet mee zeg!

@ vica.... nee dat niet, maar vind handoeken uit de droger niet lekker afdrogen en daarnaast slijt alles zoveel sneller! vind ik zonde terwij ik een prachtruimte heb om alles lekker op te hangen

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Musty, ok ja dan is het wel beter als je een goede ruimte hebt om het op te hangen. Bij ons kan dat alleen op de kinderkamer eigenlijk. En daar ben ik toch ook niet zo'n voorstander van.

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zo, verlegen kwam jongste broertje even zn dinnetje voorstellen en computerspel oppikken :p
    zo leuk om hm beetje te jennen

@ hier..... wie o wie.... t laatste gedeelte van de lijmprop t bloed gedeelte zeg maar
    ik heb die bij mn dochtertje niet gezien
    maar hoe groot moet dat zijn?
    rond half 5 propje slijm/bloed verloren, maar was niet echt groot?

verder goeie dag voor onze meis eindelijk!!
    banaan geprakt met beschuit, alleen even water drinken en potje rijst, ze was blij en vrolijk en alles is erin gebleven zowel van onder als van boven *phew*

verder.... geloof dat t gehele huis in de dettol gedompelt is :):)

ben helemaal afgedraaid gelukkig alles weer fris en fruitig en klaar
    nu hopen dat ze niet meer gaat spugen ect

verder me verstapt en $%#@$ wat een helse pijn bij mn bekken zeg kan niks heben aan de linkerkant nu

en dat was t zon beetje

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @mamafiets: Bedankt voor jullie reacties en tips! Als ik morgen mn fiets naar de fietsenmaker breng, ga ik gelijk eens rondkijken om te orienteren.

@Musty: Wanneer zou jij aan de beurt zijn? Volgens mij zit die kleine er aan te komen hoor :)

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Fijn dat het goed gaat met je meis!!!

Balen van je bekken, helaas is het voor jou onderhand een gewoonte he :( Sterkte ermee :(.

Slijmprop...... Bij mijn dochter eerst veel stukjes verloren.. Allemaal zonder bloed.

Toen de avond voor de bevalling.... een stuk van wel 20 cm lang!!!! :$:$:$
    Echt zooooo verschikkelijk ranzig!!

Dit keer wederom stukjes verloren, waaronder 1 stuk met bloed. Maar niet zo groot als de vorige keer hahaha. En nu zal het ook lastig zijn om te herkennen aangezien we bij die nieuwe wc's niet echt meer kan terugvinden :) hahaha.

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    owww oki thnx vica, dan maak ik me nog geen zorgen, dan zal t wel een van de zoveel stukken zijn

bij mn dochtertje idd ook continue stukken verloren maar allemaal zonder bloed
    dat stuk kwam pas met vliezen prikken en heb t verder niet gezien

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ minime.... ik heb ingezet op 30 mrt, al in t begin van de zs ;)

geen idee waarom

ik ga met de benen omhoog en echt effe helemaal niks doen :)

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja ik vond die prop echt ranzig.. Zo groot en brrrr.....

Maar ja, volgens mij kan je die ook makkelijk verliezen met de 'grote' boodschap en dat je hem dan helemaal niet ziet zeg maar.

19. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi!

was super om zo'n klein ventje vast te houden! IK wil ook, ik wil ook!;)

Wat erg voor Nikske jeetje, op zelfde moment begonnen met inleiden als mijn schoonzusje en resultaat is erg verschillend! Schoonzusje was wel op 2 dagen na 40 weken zwanger en baarmoedermond was al beetje verweekt, hoop voor Nikske dat het geen keizersnede wordt..............

mama-fiets: hier een sparta, echt een superfiets, ik had toen een aanbieding met voor en achter een bobike stoeltje erbij. Mijn fiets is wel smurfenblauw want dat was de aanbiedingskleur, maar dan valt ie goed op haha

Slijmprop: niet gezien bij vorige zwangerschap, dus zou niet weten wat ik moet verwachten

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikske... wat een rit zeg, hoop dat het deze nacht beter vordert dan!!! anders zal het wel een keizersnede worden.

Musty... 30 maart??? ben benieuwd of je die gaat redden hihi

Rest.... sorry blanco....

Slijmprop... geen idee hoe die eruit ziet, nog nooit iets er ervan verloren...

Hier...vriendin smste net of ik al emo was ivm 4e verjaardag... Nee waarom??? Ben niet emotioneler dan met andere verjaardagen.....

Deel Deze Pagina