@ chantico, heerlijk dat je goed geslapen hebt! Het is je gegund hoor @ Luckey, gefeliciteerd met je zoontje! @ kelly, spannend hoor dat je collega aan het bevallen is! @ star2, rustze! @ koeky, Ik zou me ook onzeker voelen geloof ik . Veel sterkte vanmiddag! Nu lekker ff wat eten en dan op reutel. Misschien tot vanaaf.
Nikske wat onwijs k.. kep er geen andere woorden voor. Buikweeen geen idee meer. Je schijnt weeen gelijk weer te herkennen zeggen ze. Stofzuigen is ook niet onspannend hihi maar goed moet wat verzinnen en daar was ik bijna mee begonnen toen de phone ging. Moet er om half 3 zijn.
Oh meiden wat wordt het hier onwijs spannend!!! Als ik het goed heb kan het zomaar even zijn dat hier vrijdag 3 nieuwe mama's zijn?? Vica: Geen idee wat ik me moet voorstellen bij weeën maar idd, naar het schijnt weet je meteen of het zo is of niet Nikske: probeer die 2 dagen echt goed bij te rusten. We denken hier aan je hoor meid Musty: Goh, dus toch vrijdag binnen? Is ook al snel he? Koeky: Dat is idd raar dat je nu al moet langsgaan. Hopen dat het nieuws een beetje meevalt. Ben echt benieuwd
Het is helaas al weer minder.. Nog steeds aanwezig maar niet meer zo heftig dat ik er misselijk van wordt, Zolang ik op mijn zij blijf liggen tenminste... Hou ik niet van he, steeds begint er iets maar zet niet door
@koeky: hoe laat moet je er vanmiddag zijn????...... spannend zeg! @vica: succes meid als het het echt is! tja ik ken eigenlijk de rugweeen , buikweeen niet echt.... @nikske: jeeej wat balen zeg!!!! bah zo'n strijd al en dan nog niets
Ik kom me ook weer bij jullie melden. Hier in huis is alles zo goed als klaar, dus heb toch weinig anders te doen. Lees dat het bij velen al rommelt. Spannend is het hoor, zo de laatste loodjes. Hopelijk komen er snel veel gezonde baby's ter wereld. Ik was vanmorgen nog bij de vk. Die vertelde me dat ze dacht dat de kleine nog wel 2 weken zou zitten. Dus ga me maar voorbereiden op overtijd lopen. Ach, zit ook nog niet op de bevalling te wachten eigenlijk. Al is het zo nu en dan wel erg zwaar
@Vica: Dat schiet dus ook niet op. Kan me voorstellen dat je dan maar gewoon echte weeen wilt, dan heb je straks tenminste je kleintje! Die voorweeen heb je zo weinig aan (alhoewel je bmm dan toch ook al voorbereid wordt/verweekt) @Alieke: Leuk je weer terug te zien! Waar baseert je vk dat op? Ik ben wel benieuwd of ze ook iets over die van mij kunnen zeggen. Ik moet vanavond weer, zal het eens vragen.
Ze hoorde aan de kleine dat hij/zij zich nog goed voelde in de buik. Een heel relaxte hartslag. Daarbij ben ik de vorige keer ook bevallen met 40+5. Toen zei ze het ook met 38 weken dat ze nog wel even zou blijven zitten. De dag voor ik bevallen ben was ik nog op het spreekuur en toen zei ze dat ze me vast het weekend terug zag en ben de volgende dag bevallen. Dus tja ik denk aan het hartje ofzo. Heb 2 weken geleden ook nog liggingsecho gehad, en toen zagen ze ook nog een kindje wat het heel fijn had in de buik.
oh nou ik ben heel benieuwd dan vanvavond. Ik zou ook wel een indicatie willen (ook al weet ik dat het natuurlijk altijd anders kan gaan) Maar hoe voel jij je? Alles nog goed?
Voel me goed zolang ik niets doe. Als ik 3x in de auto ben gestapt kan ik geen stap meer zetten omdat mijn been dan zo'n pijn doet. Ook heb ik heel veel harde buiken, vooral de avond. Als ik overdag maar rustig aan doen, een beetje blijf bewegen, maar niet te veel of te snel dan gaat het goed. Maar als ik iets te hard wil lopen, of achter Danique aan moet (die de laatste dagen stront eigenwijs is) dan is het echt niet leuk meer 's avonds. Maar ja dat hoort erbij he
CVM: spannende dag vandaag!! Helaas gaan de zorgen niet over als het kindje er is, dan komen er weer anderen voor in de plaats Vica: succes met regelen van laatste dingen in de woning! Maar klinkt toch wel alsof er iets aan het geburen is bij jou!! Mobius: als je de juiste man tegenkomt kan het inderdaad zomaar zijn dat je het zwanger zijn heel anders ervaart! Lt20: bedankt voor de update! Heb met Nikske te doen!! Je raakt finaal uitgeput op deze manier....heel veel sterkte voor haar! Vrijdag hopelijk een voorspoedig einde! Musty: knuffel!! Succes bij de controle! Mooie buik en mooie collage! Spannend vrijdag naar ziekenhuis! Gaan ze dan ook inleiden? Mini: mooie buik hoor! Ja ik geniet ook zo van mijn buik en alles dat er bij komt kijken. Ook voel ik me zo bijzonder...dit is echt het enige dat ik alleen voor ons kindje kan doen. Dat maakt mij mega verantwoordelijk maar dat vind ik juist ook zo bijzonder! Fleuri: prachtige foto's en mooie buik hoor! Chantico: klinkt inderdaad als een heerlijk nacht! Aliekeleppink: hoop dat je niet te ver over tijd gaat! Koeky: good luck met de peuter Wel spannend vanmiddag..... Luckey: van harte met je ventje!!!! Ben benieuwd hoe hij echt naar school gaan gaat vinden! Kelly: voor jullie dus de laatste? Dan inderdaad nog maar even genieten van de buik! Hoop alles goed met je collega.... Saona: shop ze!! heerlijk hoor lekker ook iets voor jezelf kopen! Star: knuffel voor jou. Begrijpelijk dat die angsten nu toch weer boven komen....
Hier van morgen koffie gedaan met de buuv. Heb ik anders nooit tijd voor... Heb zo afspraak bij de kapper en daarna ga ik nog even lekker shoppen.
@Me2: Fijn zo he dat verlof Lekker nog even genieten van je eigen tijd voordat de drukte straks losbarst! Hier vanochtend ook al lekker geshopt, en straks nog een filmpje kijken en beetje relaxen
Wat heerlijk toch he verlof. Kan het me nog herinneren van de vorige keer. Lekker de hele dag dvdtjes kijken, lekker winkelen, koffie drinken. Toen voelde ik me een stuk fitter dan nu. Maar ja nu heb ik ook eigenwijze peuter rondlopen natuurlijk. Al geniet ik wel hoor van mijn verlof, heerlijk!!!
Vica.... lijkt me niet leuk als je eerst weeen hebt en opeens nemen ze weer af... heb het zelf nooit gehad maar toen de bevalling bij Sem begon heb ik ook heel lang gedacht dat het valse start was....nee dus.... Musty... vandaag al willen opnemen... om in te leiden of om je beter te laten slapen???? Vica/musty en alle anderen die willen... hoop gewoon dat de beeb zich snel aandient dan.... zal een stuk beter worden voor jullie he? Koeky... ojee langs komen... zou me dan ook druk maken hoor... Duim dat er niets ernstigs is.... Alieke... fijn om wat van je te horen... MiniMe... mooie buik zeg... echt nog geen striem op te zien he. Die van mij is ook nog striemvrij maar wel een landkaart met de rivieren ingetekend haha Lt/Nikske... balen zeg....2 dagen afzien en dan nog naar huis worden gestuurd.... Hoop dat ze het nog trekt allemaal!!!! Hier.... hij vond school geweldig en wilde niet naar huis, misschien toch maar vragen o/f hij morgen een hele dag mag blijven???? Hij mocht net al 2 kadootjes uitpakken maar de rest moet hij toch echt laten staan tot papa thuis is hihi....
Vica: ik heb bij de eerste bevalling alleen buikweeen gehad. Begon als menstruatie-achtige krampen in de hele buik. Ken je het gevoel dat je diarree krijgt ( sorry hoor) en onwijze krampen krijgt in je buik, van bijvoorbeeld verkeerd eten.....zoiets daar begint t mee....Wordt dan steeds heftiger met inderdaad wel echt een piek in het midden die daarna weer afzwakt.... Ik hoop voor je dat het doorzet!!! En buikweeen zijn de minst erge zeggen ze... Wat ongelooflijk k*t voor Nikske dat ze vrijdag pas weer verder gaan,pfff Me2 hier inderdaad geen 3de meer...Heb zometeen 2 ukken met behulp van de Medische Molen en dat vind ik genoeg, ben het ziekenhuis er ook erg dankbaar voor. Maar voor mij geen gefriemel meer aan mijn lijf na deze bevalling haha Trouwens niets meer gehoord van mijn collegaatje.......
@ alieke..... hi! lekker rustig aan doen @ me2... lekker aan t genieten van je verlof @ luckey... fijn dat hij t zo geweldig vond op school! @ de opname.... is alleen om bj te tanken... tenminste voor nu wet niet wat ze doen als blijkt dat ie t echt niet meer naar zn zin heeft heb mezelf in iedergeval ingsteld dat het zoiezo geen inleiden wordt voor de laatste controle volgende week