April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Kelly: oh dat is toch prima gewicht van de baby avn je collega!! Mijn zoon was 3300 gram bij geboorte met 39+5. Gelukkig is alles goed gegaan met de collega!

CVM: oh wat fijn die geruststellingen! En zeker fijn de extra echo's! Schattig jurkje!!

FB: balen van je compu en de slechte nacht! Dat patatje klinkt wel heerlijk!

Sanne: fijn dat je gyn meedenkt en dat er een beslissing is genomen!

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

CVM, fijn dat de uitslagen goed waren en je vk je goed in de gaten houdt!

FB, jammer dat je nacht zo slecht was. Wordt je bekken steeds pijnlijker, of is het een beetje constant?

Sanne, wat heerlijk dat je weer hoopt hebt gekregen van het gesprek met je gyn! Ga je nou al eerder rommelen ook

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    oh oh oh wat een super schattig jurkje zeg!!!!

4. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Ik ben vrijdags altijd een volle week. Dus dan kan er een datum worden gepland vanaf 38,3.

5. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Nog geen nieuws van koeky? Hoop dat alles goed is!

6. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    CVM fijn dat alle uitslagen goed waren op bloedarmoede na dan....geeft de zwangere weer moed!

Sanne hopelijk kun je het netjes volhouden met een verdubbeling van de medicijnen en mag je volgende week een mooie datum prikken;)

en wat een schattig jurkje inderdaad, had hem ook gespot bij H&M ( heb er alleen niks aan hihi)

7. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Koeky waar blijf je? Hopelijk is alles goed met je!

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ben d'r weer :) met goed nieuws geen cholestase maar wel PUPPP. Dus heb hormooncreme mee gekregen. In de hoop dat die verlichten anders hebben we een probleem want PUPPP stopt pas 1 week na de bevalling.

9. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Sorry meiden wilde jullie niet in spanning laten zitten maar het consult duurde nogal lang omdat ze niet wisten wat het was. Na een andere ha erbij te hebben gehad en telefonisch consult met een dermatoloog kwam dit er dus uit. Moet het wel in de gate blijven houden, aangezien dit meestal gepaard gaat met striae die ik dus niet heb op m'n buik, komen er blaasjes op dan moet ik weer terug of wordt het erger want dan kon het wel weer eens wat anders zijn.

Bloed uitslagen van de gyn van het ongeluk waren ook okee. Dus das ook geregeld. Ik ga een happie eten en lekker rusten op de bank. Ben d'r gewoon moe van zo nerveus was ik.

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Fijn dat je even wat hebt geschreven, Koeky! Ik heb PUPPP gegoogled en het ziet er niet fijn uit, maar ook zeker niet gevaarlijk voor moeder of kind. Sterkte met de jeuk!

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Koeky: Gelukkig is t allemaal meegevallen bij de arts...!
    Heb ook even op google gekeken, t is gelukkig niet ernstig
    Hopelijk is t nog een beetje vol te houden

Inleiden: Spannend voor diegene die binnenkort ingeleid worden.

Ik ben vrijdag ook heel benieuwd naar mn gesprek en inwendig onderzoek bij de gyn.
    Al komen de twijfels wel steeds meer of ik wel ingeleid wil worden.
    Zeker na die verhalen van Nikske.
    Misschien omdat ik vandaag lekker in mn vel zit??

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Koeky, gelukkig viel het dus mee!

FB1984; ja spannend zeg inleiden of niet. Ze zeggen wel dat bij inleiden de bevalling heftiger is, maar of dat ook zo is weet ik eigenlijk niet.

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Koeky: Wat fijn dat de uitslag goed was! Heb ook even gegoogled, zo te zien een huidaandoening dus. Hopelijk helpt de creme die gekregen hebt. En nu weer ontspannen he, hopelijk slaap je goed vannacht :)

@Inleiden: Van wat er over gehoord heb, zou ik er niet voor kiezen, of je moet het al heel zwaar hebben (wat sommige hier zeker wel hebben). De weeen schijnen ook veel heftiger te zijn, en als je dan ook nog het verhaal van Nikske hoort....

14. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    @ alieke:
    Ik bekijk net jou banner, jouw eerste wonder is 5 dagen eerder geboren als mijn boeffie Bart (21-08-2008) Zal er dan nu bij ons ook 5 dagen tussen gaan zitten hihihi;)

@ fb: fijn dat je je happy voelt vandaag:)

15. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    @ koeky: Fijn dat de uitslag goed is. Puppp ziet er ook niet fijn uit, maar gelukkig is het niet gevaarlijk. Hoop dat de creme je wat verlichting gaat geven.

@ hier: voel me ontzettend opgelucht dat ik nog maar iets meer dan een week hoef. Heerlijk gevoel, hoop alleen wel dat het inleiden bij mij wat beter gaat dan bij nikske. Maar dat moeten we natuurlijk afwachten. ( pfff, terwijl ik dit schrijf heb ik een ontzettende opvlieger, vingers glijden gewoon van het toetsenbord af... ;) ) Manlief heeft internet op zijn mob geïnstalleerd zodat we jullie tegen die tijd wat gemakkelijker op de hoogte kunnen houden. Ga op tijd naar bed vanavond, ben moe van het gesprek en van de aanhoudende menstruatiepijnen.
    Morgen ga ik met mijn zusjes en moeder naar alkmaar, eerst lekker lunchen en daarna mogen we de trouwjurk van mijn zusje (23 jaar ) zien!!! Ben zoooo benieuwd!!

16. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Gyncheck: alles in orde maar dat wist ik al. Toen ik vroeg wanneer de beeb nou eens in ging dalen, kreeg ik als antwoord: hij ligt ingedaald en vast in het bekken. huh,...wanneer heeft hij dat nu weer voor elkaar gekregen.

Weer goedgekeurd voor twee weken dus op naar de 36.

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Even een vlugge blik ik ga namelijk naar m'n bed ;).

Gelukkig valt het idd alles mee. En gaat het gelukkig na de zwangerschap over. Maar de HA mag me echt nooit meer zo laten schrikken. Pfff of zeggen dat er niks is dan hoef ik me ook geen zorgen te maken.

@BramTim, dat is goed nieuws! :D

@Sanne leuk dat je de jurk van je zusje mag zien.

Meiden tot morgen en weltrusten!

18. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ Vica, Je loopt toch nog rond zie ik ;) Ben benieuwd hoe de nacht gaat verlopen…

@ alieke, Wat fijn dat dat de kleine het zo goed maakt :D en natuurlijk welkom terug!

@ Me2, volgens mij heb je een heerlijk dagje gehad! Nog iets leuks gekocht?

@ Luckey, Wat fijn zeg dat zijn schooldag zo goed beviel! Is toch een geruststelling ;)

@ Nikske, Had zo gehoopt dat jullie met baby naar huis zouden gaan… Hoop dat het jullie v.a. vrijdag beter af gaat! Veel succes!

@ musty, verstandig dat je je niet hebt ingesteld op inleiden! Kan het alleen maar meevallen toch?! Alvast veel sterkte gewenst en hoop echt uit de grond van m’n hart dat je er baad bij hebt!

@ Kelly, Fijn om te weten dat ze vlotjes is bevallen. Kun je straks weer heerlijk op bezoek ;)

@ CVM, Wat fijn dat toch alles in orde blijkt te zijn! Groot gelijk dat je bij de vk wat extra controle middels echo vraagt hoor. Kan beter eens extra kijken dan een keer te weinig!

@ FB, heerlijk dat je er ff uit bent geweest :D

@ Sanne, ooo wat ben ik blij voor je zeg! Was zo bang dat ze je klachten weg zouden wuiven… Toi toi toi de komende week. Je komt over als een sterke vrouw dus volgens mij komt dat wel goed;)! Veel plezier morgen :D

@ Koeky, moest ff googelen wat PUPPP was. Krijg al jeuk als ik de plaatjes zie :( Hoop dat de creme je verluchting geeft. Ik las wel dat het geen kwaad kan voor de beeb, das wel een geruststelling zeg! O haha lees net dat ik niet de enige ben die op google heb gekeken ;)

@ inleiden, Er is ook een forum op zp met heel veel positieve verhalen het verschilt gewoon heel erg per persoon en situatie denk ik!

@ Bramtim, heerlijk zeg om wederom goed nieuws van je te krijgen :D:D

@ hier,
    Een relaxte middag gehad bij m’n ouders! Zat er zo op m’n gemak dat het voor ik het wist 17.00uur was :$.... M’n ouders op de hoogte gebracht dat ze volgende week opa en oma zullen zijn (als alles goed verloopt). Ze zijn nu al helemaal lyrisch haha! Nu lekker bankhangen en straks met hubby het tapijt uit de caravan halen (ligt een deel vloerbedekking in, maar willen het voor de hygiëne met de hond/beeb het eruit hebben… Ligt gelukkig los :D)

19. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    CVM: Wat een geruststelling dat de bloeduitslag goed was.
    En zalig mooi jurkje! :)

Sanne: Jij kan dus ook gaan aftellen ;)

Koeky: Nooit van PUPPP gehoord maar hoop dat de creme helpt

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Even snel bijgelezen hoor.

@Koeky, fijn dat de uitslag toch geen cholestase is! Hopelijk ggaat de creme werken.

@Cvm, prachtig jurkje!

@Sanne, fijn dat je meer duidelijkheid hebt nu!

Uhm.... meer weet ik niet meer sorry.

Hier loop ik inderdaad nog gewoon rond hoor, met beeb in de buik hahaha.

Weeen waren gewoon ineens gestopt... ;)

Nu begin ik weer langzaamaan krampen te krijgen. We zullen dus zien hoe de avond en nacht gaan verlopen. Morgen naar de vk....

Deel Deze Pagina