April 2011 mama's Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Musty, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die Nikske toch...
    Niet zoals ze gehoopt had natuurlijk...
    Maar straks kan ze dan eindelijk haar kleine mannetje zien en vasthouden.

2. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Nikske, pff meis! Jullie hebben enorm je best gedaan heb echt alle respect voor jullie! Succes bij de keizersnede en geniet van jullie zoon! En natuurlijk een spoedig herstel gewenst!!

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikske... toch een keizersnede... niet wat jullie gehoopt hadden, maar over een paar minuten/uurtje hebben jullie je zoon in de armen!!!!

4. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ach die nikske, na al die dagen toch een keizersnee. Hmm tis na zessen nu, kleine man is er elk moment!

Maagzuur: vervelend dat zoveel van ons er last van hebben! Hier ook hoor, maakt niet uit wat ik doe of eet, enige dat helpt is kleine slokjes melk tussendoor om het dragelijk te houden en regla ph als het echt niiet te houden is.

@achternamen: deze optie lijkt me het beste
    4. Mien Jansen & Kees Pietersen
    Teuntje

Alleen zou ik zelf de papa eerst doen (haha lekker geemanicpeerd ben ik...NOT) Zelf de naam van mijn man aangenomen, oa omdat ik het niet leuk vond als hubby, kids en beeb dezelfde naam hebben en ik als enige niet

5. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hier: hubby is druk geweest in de badkamer, alle schimmel is eruit, nieuw douchegrodijn hangt :) Morgen gaat ie even hyet kozijntje doen en plafond witten. Dan is het klaar :) Verder bed op klossen gezet, eindelijk gelukt met 9 klossen, maar met heel veel moeite/houte latjes enz. Ook matraszeil erop gelegd, maar heb daarover heen wel gewoon mijn eigen molton én daarover hoeslaken...gooi het molton wel weg als het niet meer schoon te krijgen is, maar ben anders bang voor nachtelijke zweetaanvallen ;) Nu heb ik die sowiezo nu wel, maar hoeven het niet te tarten toch? Zal wel even een nieuw molton halen voor na de bevalling, stel dat je dan ook een keer doorlekt of iets dergelijks...heb je nog vlekken in je matras!

verder even naar tuincentrum geweest, aardbeienplantjes gehaald....dit jaar verse beitjes uit de tuin!!! En radijszaadjes, ben benieuwd!

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: Jeeh, dat is wel balen na zoveel moeite en pijn, dan toch een keizersnee. Maar...het positieve is dat ze vandaag haar zoontje eindelijk mag ontmoeten!

7. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    @ niske:
    Nu zo ongeveer zal jullie wondertje er zijn!
    Je bent echt heel sterk geweest deze week met de inleiding, nu uiteindelijk toch jullie zoontje geboren middels een keizersnee... Hij is vast prachtig!
    Wens jou een goed herstel toe meid.. neem er wel de tijd voor! Hoop dat je niet al te veel pijn ervaart!

Lekker knuffelen met je zoon!

8. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Is Nikske ingeleid vanwege de jeuk en dus de bijbehorende complicaties?

Vandaag even wezen winkelen met z'n 3tjes, was heel fijn. Wat leuke setjes gekocht in maat 50 bij de Prenatal en de Zeeman. Maura was 1 week geleden 47 cm, dus haar huidige kleertjes beginnen wat krap te worden....Ze was trouwens donderdag gewogen op de CB: 2990 gram. Maandag hebben we de eerste afspraak en zal dus weer gemeten/gewogen worden. Ben benieuwd!

9. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Seertje: Dat is een heel mooi gewicht en lengte voor Maura!
    Ze doet het echt goed he. En vandaag lekker wezen shoppen dus, heerlijk toch! Hopelijk de komende tijd nog meer genieten met zn 3-tjes met dit heerlijke weer:)

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

Jeetje nikske, Hopelijk ben je nu lekker aan t genieten van jullie mannetje!

11. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Dank jullie wel lieve meiden voor de opbeurende reacties!
    Ben blij dat de mama's hier dit wel herkennen!

12. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wauw wat groeit Maura goed zeg!!!

Ja dat was volgens mij de belangrijkste reden om in te leiden bij nikske. Hoop zo dat ze haar jongetje nu in haar armen heeft!

Is er trouwens iemand die van die naamlabels heeft besteld voor kleding/flessen enz?
    Ergens vind ik het onzin om daar geld aan uit te geven, maar aan de andere kant...als op mijn werk de kinderen ongemerkte spullen meehebben zetten we alles met watervaste stift erop/in.
    En nu het om mijn eigen spullies gaat....hahaha dat wil ik niet!
    Maar weet ook hoe vervelend het is als ergens geen naam op staat (lees: 12 jasjes van de kapstok plukken die niet op hun plek hangen en waar geen naam in staat...heel fijn) dusss misschien toch labels bestellen?

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    normale harde buik is bij mij ongeveer rond de 40

weeen schommelend in hevigheid van 40 tot 80 tot nu

gisteravond was er geen moment dat buik rustig bleef
    buik leek continue hard en zeker elke 10 min een wee

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ chantico .... de toco % heb ik trouwens geen acht op geslagen

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) kom net bed uitgerold en kan nog meer slapen voor mn gevoel
    zo eerst even broodje eten

16. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Musty is lekker lui! Lekker aan toegeven ;)

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    whahaha seertje.... ik vind t moeilijk maar spieren zijn zo slap nog :)

18. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Weet iemand waar je goedkope rompers in maat 50 kunt kopen? Dus niet 50/56.

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Zeeman heeft rompers maat 50, en volgens mij vallen die van de HEMA (50/56) in zo'n verpakking van 3 of 5 ook erg klein (als ik het zo vergelijk met de rest)

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ seertje... idd zeeman

Deel Deze Pagina