Okee tnx Mini en Musty! Vandaag zag ik het niet bij de Zeeman, alleen 50-56. Vandaag hadden we ons eerste echte kraambezoek! Met cadeau! En ik had van die leuk Wibra-cupjes gemaakt. Was super simpel om te maken trouwens. Werd er wel heel emo van, zo stom. Merk wel dat ik über voorzichtig ben met Maura en bezoek, maar gelukkig wordt dat begrepen. We hebben besloten dat alleen de oma's haar mogen vasthouden en verder (nog) niemand. Komt later wel. En verder wordt iedereen die snottert of anderszins ziekig is vermeden. Ze is toch gevoeliger dan anders.
Seertje dat zou ik ook doen hoor. al komen er bij ons zieke mensen ook niet in. ook niet als ze verkouden zijn..... veel te riskant met zo'n ukkie.... bij de wibra hebben ze ook maat 50 geloof ik
@Seertje: Heel begrijpelijk hoor! Zal iedereen toch ook wel begrijpen? En zo niet, dan hebben ze pech!
Seertje, helemaal begrijpelijk! Maat 50 alweer, wat knap! Ben zo benieuwd naar hoe het met Nikske is! Ik hoop maar dat ze vooral enorm aan het genieten zijn van hun zoon in hun armen en misschien al bezoek enzo. Of misschien ligt ze nog uit te slapen van de narcose. Bijzonder hè: weer eentje van ons die haar kleintje kan knuffelen!
Idd heel bijzonder! En komende week gaan er nog meer bijkomen. Sowieso FB en Foeske als het goed is. En mss Musty en Vica wel? En wie weet wie nog meer???
Ik ga zo maar eens aan de frambozenbladthee: ik had mijn vorige zs een beetje enthousiast ingekocht, dus daar staat nog een hele hoop van. Het zou de doorbloeding van de baarmoeder verbeteren en daarmee de bevalling vergemakkelijken, als ik het me goed herinner. Je mag het vanaf week 34 drinken in NL, maar in andere landen raden ze pas vanaf week 37 aan. En ook na de bevalling zou het helpen bij een voorspoedig herstel (en ook dat de bv goed op gang komt?). Anyway: ik ga een potje thee zetten
kwam nog effe spieken duik zo bedje in met pcm mag vanaaf de slaapmedicatie nog niet gebruiken ivm nasleep injecties @ seertje heel begrijpelijke ennnuh ze moeten t maar begrijpen!! ik en manlief waren al zo met onze meis overal ook flesjes alcohol voor de handen in huis stan ect hoop zo dat nikske kan bijkomen en lekker kan genieten van hun uk
@ chantico drinkse!.... had t bij mn dochtertje op t laatst maar kan niet zeggen dat t geholpen heeft en vond t toch enorm vies
BABYNIEUWS!!!! Na lang wachten, mislukte pogingen tot inleiden en uiteindelijk toch een keizersnede, mochten wij vandaag op 19-03-2011 om 17:42 uur dan eindelijk onze zoon vasthouden! Zijn naam is NAUD! Weegt 3615 gram en is 50 cm lang! Xx de trotse ouders R. & nikske Gefeliciteerd vanuit hier lieve schatten! En wat een prachtig manneke!!! Xxx
@Nikske, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Naud! Geniet ervan! @De rest, mag ik vanaf hier weer bijspringen? Heb ik verder wat gemist? Hier al sinds gisteravond hoofdpijn die steeds erger wordt. Wordt er helemaal gek van. Verder heb ik het de laatste tijd steeds warmer. Liep vandaag buiten en had het gevoel dat het wel 30 graden was en bij mijn schoonmoeder binnen was het helemaal afzien. Zij heeft het altijd koud door de chemo dus het is daar warm!!!! Bah bah bah... Stiefzoon naar huis gebracht vandaag. Werdt weer koortsig vanmiddag en was de hele dag hangerig. Hij wou graag naar huis. Logisch want we hebben hier niet veel speelgoed en geen digitale tv enzo... Dus niet echt veel te doen voor hem. Verder gaat het eigenlijk wel goed. Op regelmatig wat krampen na is het rustig..
Oh trouwens, hier wordt je zowat blij van de hardcore buren die wij hebben. Die hebben 2 avonden in de week muziek op staan. Hier boven wonen enorm veel kinderen volgens mij, constant enorm veel geren en gebonk. En nu komen we thuis..... horen we een hele groep muziek maken, zingen en dansen op afrikaanse rituelen muziek.. Trommels en veeeeel stampen enzo.. Ze lijken haast geesten te verzoeken hierboven.. creepy .
Oorzaak was een slechtwerkende placenta en ook de navelstreng functioneerde niet naar behoren meer en dat zijn gevolgen van mijn hoge bloeddruk.. Het is maar goed dat hij geboren is, hij doet het nu echt super. De verpleging in het ziekenhuis is ook verbaasd dat hij alles zo goed doet, juist omdat hij zo superklein is (dat hoor je als papa en mama erg graag uiteraard)
Met mij gaat het goed, ik voel me prima. Gister was wel ff moeilijk, ik naar huis, Lars achterlaten in het ziekenhuis. Maar vandaag ging het prima. Het is ook fijn om te horen van de verpleging dat ze hem zo'n knappe vent vinden omdat hij zich goed op temperatuur houdt, zijn flesje goed leeg drinkt enz enz.. Dan ga je elke keer met een goed gevoel naar huis en het geeft hoop dat hij eerder naar huis mag dan de uitgerekende datum
@Niske: gefelciteerd met jullie zoon NAUD.. Geniet ervan het is de meest bijzondere tijd die je mee kunt maken
Nikske, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Ik hoop dat je een snel herstel hebt en dat jullie met z'n drietjes een heerlijke tijd tegemoet gaan!
@ CVM, jullie zijn heerlijk bezig zie ik wel lekker dat alles straks spik en span is! Ik heb vandaag het kraammatras op bed gelegd aangezien de matrasbeschermers al helemaal geschuurd waren Tja dat heb je als je niet stil kan liggen @ Seertje, Wauw Maura gaat echt goed! Al bijna 3 kilo! Leuk dat je hebt genoten van het shoppen Groot gelijk hoor dat jullie grenzen trekken betreft het kraambezoek! @ naamlabels, Wil deze ook bestellen voor op het KDV, zou er van balen om van alles kwijt te zijn! @ Musty, slappe spieren is niet handig, maar wel lekker dat je nu ff van je rust kunt genieten. @ Minime, misschien Sanne ook wel @ Nikske, Super zeg, mooie naam ook! En wat een grote knul al Nu bijkomen en heerlijk genieten van jullie gezinnetje @ Vica, Jullie hebben het ook al getroffen met jullie buren zeg @ Jorietje, Idd fijn om van anderen te horen dat Lars het zo goed doet! Nu lekker proberen te genieten en hoop van harte dat hij snel naar huis mag! @ hier, Net thuis en we hebben heerlijk gegeten met zn tweetjes Twas gezellig. Morgen nog lekker relaxed dagje (verjaardag + eten bij ouders). Kga zo naar bed. Trusten allemaal!
Bevallingslijst uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? Ik wil het niet weten of hou het geheim ♥ Ik krijg een zoon! ♥ Ik krijg een dochter! 29 maart 2011 *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 1 april 2011 *Leonie Anita, 2e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv 3 april 2011 *FB1984 (Fabienne), 1e kindje, ziekenhuis, fv 4 april 2011 *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Fleuri, 2e kindje, ziekenhuis, bv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Vica86, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Kelly1980, 2de kindje, ziekenhuis,fv 7 april 2011 *Mobius, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, thuis, bv *spirit70 , 3e kindje, ziekenhuis geplande keizersnede, bv 19 april 2011 *Fredje, 1ste kindje, ziekenhuis, bv (denk ik) 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 25 april 2011 *Bramtim, 2e kindje (Jurre*), ziekenhuis, bv 26 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, BV of FV 30 april 2011 *Saona, 2e kindje, thuis als het mag nav groeiecho 36 wkn, bv [FONT=Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif]11 [/FONT]jongens ♥ 5 meisjes ♥ 4 weet niet/geheim Geboren: 05-01-2011 - Laravelk - David - 26 weken 04-02-2011 - Seertje - Maura Elisa - 31+5 weken 12-03-2011 - Jorietje - Lars - 36 weken - 1870 gram - 44cm 19-03-2011 - Nikske89 - Naud - 37+5 weken - 3615 gram - 50cm Afspraken: 21-03 - Alieke - controle vk 21-03 - MiniMe81 - controle vk 22-03 - Sanne85 - Controle vk 23-03 - Saona - controle vk 23-03 - Luckey - Controle gyn 23-03 - Foeske - Inwendig onderzoek + inleiden 24-03 - Kelly1980 - controle vk 28-03 - Vica86 - controle vk 28-03 - Mobius - Contole gyn 30-03 - Bramtim - controle cerclage gyn 30-03 - Luckey - Controle gyn 01-04 - Saona Groeiecho 36 wkn zh 06-04 - Luckey - Controle gyn VK Ziekenhuis (Gyn.) Overige onderzoeken en afspraken *** Er zijn helaas 14 sterretjes in ons midden, waarvan 1 er 1 van een tweeling was. ***
@Foeske, ja echt he... Maar dit is echt extreem.... Gillen en gewoon echte trommels! Wat een gekkenwerk zeg. Ze zijn nog steeds bezig.
Nikske: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon NAUD!!! Eindelijk mogen jullie je ventje in jullie armen sluiten! Heel veel geluk met zn 3-tjes!
Nikske: Gefeliciteerd met jullie zoon NAUD!!! Hoop dat t allemaal meegevallen is voor je/jullie.... En dat alles goed gaat!! xx