April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

@Luckey, wat vervelend dat je man bij voorbaat al tegenwerkt voor een weekendje weg. Knuf!

@CVM, werkse vandaag. Je moet naar je lichaam luisteren he. Je hoeft geen erge klachten te hebben om helemaal op te zijn.

Hier slecht geslapen... Had 1 of andere vage droom dat ik met 28 weken een controle had en dit zo erg was dat ik diezelfde dag nog een ks zou krijgen..
    Het leek allemaal zooo echt!

Verder heb ik buikpijn :(. Moet straks nog boodschappen doen enzo. Heb er geeeeeen zin in! Maar helaas het moet wel.
    Mijn moeder liep gisteren te zeuren dat ik naar haar toe moest komen anders zou ze Rebecca niet meer zien voor ze naar de ouders van mijn ex gaat.. Ik trok het echt niet met mijn bekken. Maar ja, dat maakt voor haar niks uit natuurlijk :(.
    Ze had ook even hierheen kunnen fietsen ofzo, maar nee... zowiezo zal ze echt niet gaan fietsen als het niet persé moet en ze komt hier noooooit op visite.
    Ben ook heeeel bang dat ik straks met bedrust kom te zitten, want dat is gewoon onmogelijk voor mij! Mijn moeder is 2 dagen vrij door de weeks.. Dan zou Rebecca maar 1 dag willen hebben, maar moet ik haar wel brengen en halen. En de 2e dag heeft ze zelf nodig voor haar eigen rust (ze heeft een speciale baan en is 80% van de tijd ziek, stress, verdrietig, geen zin -allemaal redenen voor haar om niet te werken).
    Pfff.. laat ik daar maar niet over na gaan denken..

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #2262 Nikske89, 5 nov 2010
    Laatst bewerkt: 5 nov 2010
    Goedemorgen Meiden

Sow heb jullie allemaal bijgelezen maar ben bang dat ik heel veel ben vergeten :)

Sanne, ik zag dat je kereltje nu echt de griep heeft :( Beterschap!!

@ Vlaai: Heerlijk!! Maar dan wel de echt limburgse vlaai :D

CVM, mij vallen de 4 dagen werken ook zwaarder dan voor de zwangerschap hoor. Hier is het ook opstaan, werken, eten, en rond 9 uur naar bed (laatste week) helaas. Ik verheug me nu al op mijn weekje vakantie in December :)

Pino, vervelende droom zeg :( Ik heb gelukkig al een tijdje niet meer gedroomd. Doe je wel rustig aan met je buikpijn! Niet teveel boodschappen tillen he! ;)

3. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    morgen,
    Hier ook niet echt geweldige nacht gehad zonn om 5,30 al wakker pffff, gelukkig is de bult op mn hoofd niet groter geworden hij is wel een beetje blauw maar ik mag niet klagen..
    Ha ik voel me meisje lekker heen en weer springen dat maakt een hoop goed

4. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Allemaal,

Wat vervelend dat jullie allemaal zo moe zijn na een dag werken!!:(..De eerste 14 weken waren voor mij verschrikkelijk..veel moe en veel overgeven maar (afkloppen) het gaat nu goed.. Sta gewoon elke dag om half 7 op om te werken (van half 8 tot 5) en ga om de avond nog even lekker rustig sporten...:)..Heb vaak geen zin meer om te gaan maar als ik terug kom van het sporten voel ik me altijd een stuk beter! :)..Dus probeer het zo lang mogelijk vol te houden!!..
    Zal voor jullie duimen dat jullie je ook snel beter gaan voelen!!

@voelen: ik voel nog steeds niets.. probeer elke dag op te letten en soms denk ik dat ik voel maar dan is het ook alweer weg.. ben benieuwd wanneer het gaat beginnen! Ben erg jaloers op jullie :)..

liefs

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Titania, proficiat met je mannetje...
    Mijn man is 32 jaar geworden maar vond het helemaal niks haha.
    Mij boeit de leeftijd dus helemaal niet he, wordt zelf 32 in januari.

Och dat weekendje weg komt wel goed. Eerst commentaar geven en dan is hij het enthousiaste van allemaal.
    Hoop alleen dat het weer niet te triest is dan en dat het met mijn rug niet verslechterd.

vandaag afwachten of UWV mij gaat bellen, anders moet ik hun bellen en zorgen dat mijn herstelmelding ongedaan gemaakt wordt.

CVM... succes in amersfoort. hoop dat je wat leuks vindt.

Knuf

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Ik zie eigenlijk vrij weinig op de echo foto ja ! Maar bij onze echo zouden ze het alleen zeggen als ze het 100 % zeker wisten.
    Hebben ze bij jullie ook gekeken naar zijn balletjes, bij ons wel en die waren duidelijk te zien! dus kan niet anders....

Of even stoppen met shoppen;)

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    De echofoto is inderdaad wat onduidelijk, omdat ik de dvd zo snel mogelijk op pauze heb gezet en daar een foto van heb gemaakt :p

Maar de echoscopiste zei dat het overduidelijk een jongetje was en dat hij er geen geheim van maakte. En ikzelf en mijn schoonmoeder zagen het ook meteen!

Ik ga er maar vanuit dat ze het goed gezien hebben :p Og en anders komen die kleertjes vast wel goed terecht bij mijn nicht die zwanger is van een jongetje. Hihi

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Komt vast goed dan!!
    Als je het zelf al goed ziet, zegt t al genoeg toch;)

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ben weer even gerustgesteld.
    UWV belde net, ze hadden nog geen herstelmelding binnengekregen.
    Per 1 nov ben ik 50% gezond en per 8 nov 100%.
    Afwachten natuurlijk hoe mijn rugklachten zich ontwikkelen maar dan ga ik gewoon opnieuw de ziektewet in....
    Ik ga er vanuit dat ik voorlopig gewoon kan werken, met tussendoor zitten en lopen moet dit goedkomen...

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gisterenavond naar de jonge gezinnen beurs geweest...
    Heen weg alleen maar in de file gestaan en 2 uur en 50 min over gedaan (wat normaal 50a60 min is):x
    Mn moeder en ik waren het al hélemaal zat toen we naar binnen gingen!!

Eenmaal binnen vond ik t ook best wel tegen vallen...;)
    Heel veel roze dingen bij kraampjes enzo.
    Wel 1 super leuke kraam gevonden en daar heb ik me helemaal suf gekocht :D
    Kon het niet meer dragen zoveel.
    Heb onder andere gekocht: boxkleed, lakentjes, matrashoesjes, dekentje, maxi-cosi hoes, aankleedkussen hoezen, hydrofiel washandjes en nog wat dingen.. En precies de kleur die we wilden voor het kamertje, aqua blauw en lime groen!!
    Was toch nog een geslaagde avond....
    O ja ook nog een super lief speentje van woezel en pip gekocht! Heel leuk, had m nog nooit gezien.

Ben aan t werk,dus ga snel weer verder.

Heb trouwens ook sinds 3 dagen af en toe last van harde buiken! Denk dat het er bij zal horen, aangezien meerere hier last van hebben.

Straks om 1 uur voor t eerst een afspraak met de VK in t ziekenhuis, ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft.. Daarna lekker weekend!!!

X

11. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @FB: wat leuk dat je zoveel gevonden hebt!!:D wij gaan morgen flink shoppen..

@ allen: Nou meiden, Ik ga jullie allemaal een fijn weekend wensen. Weet niet of ik veel online kan komen in het weekend want heb het erg volgepland...:D..Zaterdag babyshoppen en op de kids avn mijn zus letten en zondag 2 verjaardagen..:D.. gezellig druk dus! jullie nog leuke plannen??

Alasvt fijn weekend,

liefs

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    iedereen heeft leuke dingetjes gepland en lekker geshopt en ik nog helemaal niks.
    weet nog geen geslacht dus wil nog wachten met shoppen.
    kamerjte is nog een puinhoop en manlief schiet maar niet op, dus kan de "oude" dozen van Sem niet doorspitten. Geen idee dus wat ik allemaal nodig heb.
    Zou eignelijk met buurvrouwtjes naar de KerstcreatiesBeurs in Den Bosch gaan maar dat trek ik niet met de rug... afgezegd dus.
    Ga wel 's avonds uit eten met de oudercommissie van KDV...

Snif heb even een emo dagje hoor.
    Belde mijn moeder een half uur geleden om te vertellen van UWV maar had klanten dus zou terugbellen, nog niets gehoord, zal het wel weer vergeten zijn.....
    grrrrr

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey,

@Luckey, het gaat nog niet echt lekker bij jou he? Lijkt wel of alles je tegen zit op dit moment. Lijkt mij zoooo vervelend!
    Hopelijk gaat het binnenkort allemaal de goede kant op voor jou!
    Fijn dat het positief was met de arbo.

@Fredje, fijn weekend! Klinkt als een gezellig weekend :D

@FB, leuk geshopt dus! Wel balen dat de rest tegenviel. Veel succes bij de vk straks. Harde buiken zijn idd normaal in deze periode.

@Nikske, ik vond de echofoto wel duidelijk hoor. Je moet hem alleen even door hebben ;)

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    och het komt misschien allemaal dramatischer over dan het is hoor... maar wil zo graag spulletjes kopen en dan gericht.....
    moet nog even inhouden tot 17 nov.
    wil we morgen alle rommel uit het kamertje halen zodat ik kan uitzoeken en misschien de meubeltjes opzetten....
    Nog maar 22 weken tijd he.... het gaat zo snel voorbij hahahahaha (leve de nesteldrang)

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja je moet inderdaad eventjes zien waar je moet kijken :p Links is een bovenbeen, dan dat kleine frummeltje lijkt me het geheimpje van ons kereltje, en het rechterbovenbeentje is deels weggevallen...

Nja we zullen het wel zien :) Over 13 dagen de 20-weken echo :D

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier de boodschappen voor de verjaardag in huis.. Sinterklaaskadotjes die ik al had liggen zijn inmiddels ingepakt.
    Rebecca ligt nu in bed dus ik ga vast de papieren uitzoeken en oud papier op de stapel leggen.
    Er lagen ook nog babykleertjes tussen hahahaha. Dingen voor Rebecca en de kleine. :D Helemaal goed.

Gisteren heb ik nog een bestelling geplaatst bij prenatal.
    2 turquoise hoeslakens voor de wieg en een grijze gebreide deken voor de wieg. En een schattig pyamatje die was nu maar 2,99.
    Hoop dat ik het morgen nog binnenkrijg :p. Kan ik het bedje gelijk opmaken..
    Dan 1 hoeslaken wassen en klaarleggen voor de kraamzorg, want die gaath et bedje opnieuw verschonen als ze begint toch?

Verder heb ik een leuk verjaardagskado gevonden voor mijn zusje.. We gaan samen naar Derrick Oglivie ofzo :p.
    Vinden we allebei erg leuk! We gaan 11 december.. heb hem net geboek hahaha.

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha ja idd lang leve de nesteldrang! Ik ben blij dat de commode en wieg hier gewoon klaar staat!
    Heb er al helemaal zin in!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ohh spannend hahaha.
    Zal vast nog steeds een kereltje zijn :p

Ik heb de 15e de 20 weken echo. Heb 2 keer te horen gekregen dat het een jochie is dus ga er ook maar vanuit hahhaha.

19. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @Pino, M'n vriendin en ik zijn ook naar Derek geweest afgelopen zomer. Ik vond het erg bijzonder!

@ Nikske, Ik zou niet twijfelen hoor of het een jongen is of niet ;).

@harde buiken, hier gelukkig geen last van.

Hier, Vanochtend even naar onze pruts geluisterd. Zijn jullie ook allemaal zo verliefd? Ik wel hoor en heb nog helemaal niets tastsbaars :p...
    O ik heb trouwens wel geluk met m'n werk, ze zijn erg meegaand. Ik wil graag van mijn avonddiensten en bereikbaarheidsdiensten af. Maar weet dat ik dan niet op mijn huidige werk kan blijven.... Ik heb al eerder gesolliciteerd naar een functie waarin ik overdag kan werken, maar ben hier niet voor aangenomen. Nu staat er weer een vacature voor een werk- leerbedrijf binnen dezelfde stichting dus heb gesolliciteerd. Ik kreeg net bericht dat ik aankomende woensdagmiddag op gesprek mag :D. Ik heb er altijd invalwerk gedaan dus hoop zooooooooooooooo dat ik het wordt....:)

20. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh super, dus het is mooi om daarheen te gaan?

Wel fijn dat ze meegaand zijn op je werk. Spannend van het gesprek! Hopelijk wordt je aangenomen!

Hier ook altijd in love als ik de angelsound aan zet :D

Deel Deze Pagina