April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #2321 Me2, 5 nov 2010
    Laatst bewerkt: 5 nov 2010
    Bij de 2de hebben we de box al bijna helemaal niet meer gebruikt en spelen (buikliggen, rolle etc) doen ze bij ons op een speelkleed. Als ik de kinderen niet in beeld heb zit de baby bij mij in de wipper (onze oudste is nogal wild) of slaapt in de reiswieg of in bed. Als ze allemaal spelen ben ik erbij.

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Fb ik ga mijn box op het aller laatste moment neer zetten.

Enne wees blij dat je een proefdruk hebt laten maken van het kaartje. Gelukkig dat je er nu al achter bent gekomen dat dit hem zeker weten niet gaat lukken.

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik had de proefdruk besteld bij baby-cards....
    Ziet er op internet echt heel leuk uit, en ook écht niet duur.
    Maar nu snap ik dus waarom.
    Jammer hoor, want alleen die proefdruk maakt al een slecht indruk, na ja gelukkig maar dat ik m zo snel binnen had, kan ik weer verder zoeken:D

4. Seertje

Seertje Bekend lid

22 sep 2009
    778
    0
    0
    Operatieassistente
    Almere
    Niet zo'n zin om op iedereen te reageren, ook niet erg veel tijd :( Sorry......

@luckey: ik heb wel ervaring met cupcakes. Wat is je vraag?
    @nikske: dure lamp :$ Wellicht toch verder kijken of iets dergelijks ziet maar dan goedkoper? Wel een stoere lamp!
    @FB1984: jeetje, nu al een proefdruk?

Zal vandaag in het daglicht een foto maken van de taart en vanavond (hopelijk) hier plaatsen.
    Gister weer vanaf het einde van de ochtend last van mijn rug (laag). Niet ontzettend pijnlijk, maar meer een zeurderig gevoel. Met een knakje in mijn wervels tijdens het lopen. Ga van de week kijken of ik bij de fysio terecht kan. Kijken of hij oefeningen/adviezen heeft. Ik ben er van overtuigd dat het vanuit mijn bekken is.

Vandaag ga ik bij de verhuizing helpen van vrienden van ons. Ga natuurlijk niet sjouwen, maar de keuken indelen en het natje/droogje verzorgen.
    Er moet in huis nog zoveeeeeel gedaan worden aan huishoudelijk dingen :$ Van de week echt geen puf voor en op mijn vrije dag was ik natuurlijk aan het taartfröbelen, dus geen tijd. Zie er tegenop......
    Morgen een begin maken om het af te werken op zolder. De meubels worden immers over 4-6 weken geleverd, dus dan moet het kamertje tiptop in orde zijn ;)

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik wil gewoon zelf eens cupcakes maken maar geen idee wat ik daarvoor het beste kan gebruiken.
    rolfondant of marsepein...... hoelang kun je ze bewaren?
    hoe krijg je de cupcakes niet te bol (muffins???)

hier weer overgegeven vanmorgen... bah.....

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Pino, ik hoop dat je oma snel goed reageert op de medicijnen en dat ze dan weer gezellig wordt.

Violet, oh wat schattig hè, zo'n eerste setje kleertjes!

Nikske, kopen dan, die lamp!

Isra, hoe is het met jou?

FB, leuk dat jullie een naam hebben! Gelukkig dat je aan de proefdruk goed zag dat je daar niet wezen moet! Ik heb drie jaar geleden gekleurde hydrofielluiers gekocht bij Zeeman.

Me2, ja dat is ook zo, dat je er natuurlijk gewoon bij bent als ze spelen.

Ik denk dat wij de box lekker neerzetten, we hebben er een goede plek voor, en dan wel zien hoeveel of weinig we hem gebruiken.

Seertje, beterschap met je rug, ik hoop dat de fysio je goed kan helpen. En wat heerlijk dat het babykamertje dan straks klaar is!

Luckey, he bah, wéér overgegeven. Hoe voel je je nu?

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Nikske: Die lamp die jij wilt zag ik vandaag bij ons, bij Leen Bakker nu maar 65 euro!!!! Het was wel de laatste dacht ik... dat scheelt een hele berg geld!:D
    Geen idee of je in de buurt woont, maar misschien hebben ze bij jullie ook zo'n aanbieding??

8. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Hier niet zo heel veel te melden, ik hoop dat t met iedereen goed gaat en dat jullie aant genieten zijn van t weekend
    Oja heb een leuk wiegje gezien op mp! ik ga denk ik vanmiddag ff bellen.

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey meiden effe snel zoof zoof iedereen dikke knuffel,
    manlief gaat mn pc zo formateren en alles erop nieuw opzetten dus weet niet hoelang ik 'uit de lucht' ben ;)

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hi allemaal,

net de hele dag geshopt (veeelste vermoeiend maar o zo lekker af en toe) en het is gelukt, ik heb mn trouwjurk!!!! tis een lange witte jurk en mn buik komt er super in uit! Heb m bij it's time positiemode gekocht in Amersfoort, leuke winkel! En een klein stukje met bruidmode, echt perfect. Was niet veel keus maar ben er heel blij mee, tis geen stretchjurk maar zeg maar zo dat mn buik er wel enorm in kan worden, de jurk word dan alleen wat korter. Vind ik niet erg want te lang wilde ik toch niet omdat ik dan bang ben dat ik erover struikel met buik en al.
    Onder mn borsten word de jurk met een soort zijden lint strak gebonden (kan dus zo wijd als je zelf wilt/nodig is) en vandaaruit valt ie wijd naar beneden.
    Pfff nu nog drie maanden wachten, ga m denk ik voor de zekerheid elke maand even aandoen om zeker te weten dat ie nog past (ookal zei die verkoopster ook dan ie écht meer dan voldoende groeiruimte heeft ;))

Hoe is jullie weekend?

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hey hey,

Iedereen een leuke dag gehad?

@Cvm, fijn dat je een mooie jurk gevonden hebt :D.

Hier mijn dochter naar Eindhoven gebracht, boodschappen gedaan, gescheiden afval weggebracht, heel veel opgeruimd hier, gestofzuigt, gedweild....

Morgenochtend was opvouwen, nieuwe wasjes draaien plus ophangen, kinderkamer opruimen en de administratie doen. Dat laatste ga ik zo al mee beginnen.
    Heb echt last van mijn bekken nu! Maar ja, ik kan nu alleen rusten als alles gedaan is en nu kan vriend helpen EN is mijn dochter er niet.

Morgenmiddag verjaardag van vriend :D wordt vast gezellig!

Oh en ik heb gisteren en vandaag geen voorweeen gehad. Wel dreigingen zeg maar, maar het zette niet door :D

12. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Jeetje, wat een druk druk schema zeg ;)

En zo vroeg al last van de voorweeen?? Ik had er met 20 weken al last van en is heel de zs doorgebleven.. In t z`huis gelegen met weeenremmers en daarna was t wel minder maar is geen pretje !

Oja, wat ik nog wilde vragen en dat is niet om brutaal over te komen en als je er liever geen antwoord op wil geven of alleen via pb is ook prima maar jij/jullie zitten toch bij schuldhulp? Mag ik vragen met hoeveel jullie p week moeten doen?? En wij hebben alles nieuw in huis, maar is het dan ook zo dat zxe bij je in huis komen kijken wt je kan verkopen?

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

CMV, wat heerlijk dat je je jurk hebt gevonden! Ik zie het helemaal voor me na je omschrijving, mooi hoor!

Pino, fijn dat je al twee dagen geen voorweeën hebt gehad! Wel een drukke dag vandaag, aan je beschrijving te zien. Vanavond lekker met de voetjes omhoog op de bank?

14. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ze destijds voor onze dochter bij cardxl besteld.
    daar kun je ook een proefdrukje laten maken.

Misschien even het kijken waard?

15. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Nou ik zal morge maar alles is goed terug lezen want steds 2 pagina`s schiet ook niet op.

hoeveel meisjes zijn er al?? wij hopen het maandag te weten spannend.

lekker op de bank tv gaan kijken

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Je bent niet brutaal hoor.. Ik zit alleen in de schuldhulp. Dus mijn vriend hoeft niks in te leveren.
    Omdat mijn loon op het minimum zit wordt er voor mij een maximum bedrag van 60 euro ingeleverd. Ook wordt er 60 euro ingehouden om te sparen voor onverziene kosten geloof ik.
    Heb zelf aan het eind van de maand ruim 1000 euro leefgeld.

De schuldregeling is nog niet rond. Er zijn nog schuldeisers die het totale schuldbedrag door moeten geven. Als ze dat gedaan hebben dan moet ik accoord geven en wordt er een voorstel gedaan met het maximale wat ze kunnen krijgen.
    Meestal gaan de schuldeisers dan accooord. Als dat niet zo is wordt het accoord afgedwongen via de rechtbank.

Het kan zijn dat ze straks meer van mij gaan inhouden omdat mijn vriend nu bij mij woont. Hiervoor moeten wij 24 nov daarheen. Mijn vriend heeft geen superloon en ik raak alle toeslagen kwijt. Dus denk niet dat er veel verschil tussen gaat zitten.
    Er wordt dan gezegd, dat hij alles moet betalen wat ik tekort zou komen. Dus als ik totaal 400 euro tekort kom voor de vaste lasten moet hij dat meebetalen. Dus voor hem geen concequentie dat hij mee moet betalen aan schulden.

Spullen mag je allemaal houden. Ze komen niet bij je kijken.
    Echter als het gaat om een auto bijvoorbeeld dan willen ze geloof ik wel dat je die inlevert. Weet het niet zeker hoor. Maar dat hadden mijn ouders wel. Die moesten hem inleveren. Waarom? Omdat het maandelijks kosten met zich mee brengt.

Maar die zater via de rechter. Ik zit nog altijd gewoon bij de stadsbank. Zolang het niet naar de rechter hoeft zijn ze wat soepeler.
    Mijn vriend mag gewoon de auto houden, zowiezo. Omdat hij geen schulden heeft.

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedenavond meiden!!

Sow heb eventjes snel bijgelezen...

FB: Hebben ze die gekleurde hydrofiel luiers niet bij de baby-dump?! Dacht dat ik ze daar gezien had... En HEMA geloof ik ook! Waar hadden jullie de proefdruk aangevraagd?! Wij hadden er ook een aangevraagd, bij www.baby-cards.nl en opzich was het kaartje heel leuk, de tekst stond er ook mooi op, maar de inkt was inderdaad heel minimaal doorgedrukt. Viel me meteen op...

Seertje: Beterschap met je rug meis!! Hier vandaag weer te lang op pas geweest, betaal daar nu ook de prijs voor helaas :(

CVM: Wat fijn dat je zo'n mooie jurk gevonden hebt :D Heb je er geen plaatje van?! Sorry ben nieuwsgierig ;) Maar vind trouwjurken altijd zo speciaal!!!!

Hier: vandaag nog even lekker wezen babyshoppen en het toch DE lamp :D Hihi... Hij was eigenlijk te duur, tenminste voor een lamp dan :p Maar aangezien mijn moeder hem ook geweldig vond hebben we nog een deel van hun gekregen. Ideaal lijkt me zo :p Haha...

Hier een plaatje ervan... Wel nog wat onduidelijk aangezien de rest van de aankleding nog niet staat en hangt natuurlijk. Maar dat komt nog wel!!

18. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Hoi,
    @nikske leuk hoor!! past er wel erg goed

@cvm wat leuk dat je geslaagd bent!

All hier net even een mail gestuurd voor dat wiegje, ik hoop dat we morgen ff kunnen gaan kijken

19. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Okee dank je wel voor de uitleg.
    Wij zitten er ook over na te denken om toch bij de gemeente langs te gaan voor de schuldhulpregeling. Maar een kennis van een nicht van ons, die is een alleenstaande moeder met 2 kinderen en zij moet het doen met voedselbonnen en 40 euro leefgeld p/week incl luiers.. dus had al zoiets van dat kan toch haast niet!!

Maar goed, ik ga het er vandaag met mn vriend is goed over hebben want wil gewoon niet dat de kleintjer er onder lijden.

Fijne verjaardag!

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Wij hadden ook een proefdruk van baby cards ja:(Jammer dat t zo tegen viel,want zijn leuke goedkope kaartjes...

Toch de lamp!!! leuk hoor:D

Deel Deze Pagina