hahaha dank je wel ik heb 2 keer boxpakjes gebruikt vond het vervelend met verschonen. En ik vond het alleen handig met naar bed gaan om dan in te slapen maar voor de rest niks
Nee nee mijn !!! waren positief bedoeld hoor. Vind het heerlijk om buikfotos te kijken, had beter leuke kunnen kiezen dan lekkere.... foute woordkeuze!!!! Maar heerlijk buikje, dat bedoel ik daarmee hihi las dat er trouwens ook leggings gebruikt worden hier, hebben jullie dan de positieleggings of de gewone???
hahah sorry voor mn rare gedrag gelijk.. ben beetje opstandig vandaag Ik draag gewone leggings. Van pieces bv.. gewoon spijkerstof in allerlei kleuren
leve de hormonen he..... nee hoor alles positief hier de laatste dagen en op geweldige fotos van buikjes ga ik geen negatief commentaar geven hahahaha.... ik heb dus ook gewone leggings/maillots aan maar die laten zo'n vreselijke naad na op de buik. Hebben positieleggings/maillots dit ook, vroeg ik me dan af????
Ohh daar kan ik geen antwoord op geven. Ik draag sinds de vorige zwngerschap een hemdje.. Heel stom maar had toen altijd een koude buik.. En sinds ik toen hempjes ben gaan dragen niet meer hahaha Jaa die hormenen zeg pff.. t valt ozich nog wel mee maar ben wel erg opvliegend en niks is goed.. En ik kan best nog wel iedere middag een dutje doen hahahah.
Ik draag ook 5 van de 7 dagen een hempje, en heb ook geen last van de elastiek op mijn buik. Ik draag nog gewone leggings! Heb ze wel in M gekocht in plaats van S (dit had ik voor mijn zwangerschap) Dat dutje klinkt goed zeg!!! *gaaaaaap* Ben dood moe... Om half 6 klaar met werken, dan om half 7 zwangerfit, daarna eten douchen en naar bed!! Heerlijk kan me er al op verheugen
Broekje en pakjes bij Hema vind ik niet tuttig en van Ptit bateau ook niet. Heb van Ralph LAuren en Scapa ook een paar mooie stoere boxpakjes. Bij H&N heb ik ook broekjes gekocht met voetjes kan ik me herinneren. Ik ga ook meer voor stoere kleding voor onze zoon maar de eerste weken gaat comfort echt voor "er leuk uitzien" aangezien de baby het meeste van de tijd slaapt en dan in kleertjes van spijkerstof of ander hard materiaal ed gewoon niet lekker ligt.
Wa helemaal vergeten te reageren op het huis gedeelte! Wat een grote plannen zeg! Wel superleuk haha.
Nee ik heb ook allemaal wel zachte stofjes gekocht, pas 1 spijkerbroekje maar dat is maatje 62, dus dat duurt wel eventjes! Maar ik was nog niets leuks tegen gekomen met voetjes eraan. Dan maar eens even zoeken naar die merken wat jij noemde. THNX!!!
Is er verder al iemand die vocht vast houdt? Ik doe het nu al erg! Pas mijn horloge niet meer, zelfs 'slofsokken', van die wijde dingen, laten afdrukken achter op mijn benen die gewoon niet weg gaan. Pas na een paar uur. Baal er zoooo verschikkelijk van!
Musty, wat rot dat het niet lekker gaat. Beterschap meis! Luckey, wat fijn dat het met jou juist wél beter gaat, geniet er van! Meiden met een 20-weken echo vandaag, Alieke en Violet: heel veel plezier gewenst, ik hoop dat alles er prachtig gezond uit ziet! En wat een leuke foto's en verhalen over nieuwe aankopen. Heerlijk hoe de babys nu steeds concreter een plekje in ons leven gaan krijgen! Oh, en vergeet ik gewoon te vertellen dat m'n vriend gisteren de baby ook gevoeld heeft Zo bijzonder! Ik voel de kleine echt alleen nog maar via m'n handen, niet via m'n buik zelf. Raar. Maar wel dus al schopjes en draaibewegingen. Heel verleidelijk om uren met m'n handen op m'n buik te gaan liggen dus. Maar ja, thuis kan dat nog wel ('s avonds eventjes), maar op m'n werk ofzo staat dat zo raar Dus ik hoop dat ik de baby ook binnenkort 'met losse handen' ga voelen
Ik heb onze dochter nóóit broekjes/pakjes met de sokjes eraan aangetrokken. Vond ze er suf uit zien en het was ook helemaal niet nodig: ze hield keurig haar sokjes aan. Dus vooral niet veel van die dingen kopen als je ze eigenlijk niet mooi vindt, want voor het zelfde geld is het onnodig Vocht houd ik nog niet vast, voor zover ik weet.
zijn er trouwes ook al dames die vaak last hebben van slapende benen? Als je normaal zit, of met je benen onder je kont of over elkaar heen? Heb het namelijk bast vaak. En wat is de hyves van de april mama`s?
Ja, slapende benen heb ik nu wel sneller. De doorbloeding is minder door de hormonen (slappere vaten), daar ligt het vast aan. Ik probeer zo te zitten dat m'n benen niet knellen en als het dreigt een beetje wiebelen met m'n tenen om de bloedsomloop te prikkelen.
Vocht.. Ja 's avonds staan de sokken echt wel UREN in mijn enkels afgedrukt, daar had ik eerder nooit last van. Verder nog nergens vocht... Slapende benen.. Ik heb er zo'n 2x per dag last van... Weet niet of dat veel is?! Kleertjes.. Ik vind de kleding van NOPPIES zo leuk, maar daar hebben ze echt geen boxpakjes! Denk dus dat ik gewoon voor broekjes met sokjes blijf gaan. Zou de kleine die sokjes nou echt onwijs erg uittrappen kan ik altijd nog 2 of 3 boxpakjes ergens halen...
Wat ook een superschattige en fashion-verantwoorde oplossing voor sokjes-uitschoppende-babys is, zijn leren slofjes. Zijn heel veel merken van en alle kleuren en stijlen. En het duurt echt maanden (zoniet jaren ) voordat een kind z'n motoriek zover heeft ontwikkeld dat ie zelf z'n sloffen uit kan trekken. Ik weet alleen niet hoe groot de kleinste maat valt. Ik hoor (= lees op zp) trouwens heel goede dingen over de sokjes van (geloof ik) het Kruidvat. Die hebben een eigen babymerk (heet dat merk niet Bambino ofzo, weet iemamd dat?) waarvan de sokjes legendarisch zijn in het trotseren van uittrappelende babys.