April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Super om te horen dat de echos weer goed waren.
    20 weken echo vind ik toch wel de belangrijkste echo van alles....
    En een jongetje en meisje erbij!!!! Geweldig.
    Nog 1 week en dan mogen wij eindelijk eens tussen de beentjes gaan loeren.

BV het zal wel allemaal loslopen met kolven enzo, ik zie er wel tegenop om zo vroeg al te moeten kolven maar wil het gewoon niet missen.
    Had het liever gehad net als bij Sem, eerst 4 maanden volledig bv en toen eens begonnen met kolven en flesje proberen, maar dat gaat gewoon nu niet.
    Moet me dit keer gewoon even wat beter inlezen en vooral in mijn rechten qua kolftijd enzo.

Pino... mooie box hoor!!!! en voor dat geld zeker doen. (als hij niet teveel beschadigd is natuurlijk en stevig is)

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Volgens haar zitten er niet veel beschadigingen op en is hij stevig. Maar ja van een bopita kan je natuurlijk verwachten dat hij stevig zat is toch?

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Bopita is zeker stevig zat,, maar ligt er natuurlijk ook nog aan hoe de mensen ermee zijn omgegaan. Hebben er veel zware dingen ingelegen, is er veel aan gehangen, is hij al vaak uit elkaar geweest, enz enz...

Gewoon even eraan rammelen maar dan heb je een prima box voor een super prijs:D ;)

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja idd.. Hij ziet er verder echt netjes uit. Ben nu aan het afwachten op een mail wanneer ik hem op kan halen.
    Nu even douchen en hopelijk heb ik dan antwoord :D.

5. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi meiden,

Ik zie dat een aantal meiden weer een goede 20 weken echo hebben gehad. Helemaal toppie zeg. Ook ik vind deze echo toch wel zenuw makend. Heel vaak hoor je goede berichten, maar ook nog steeds krijgen a.s ouders geen goede berichten tijdens deze echo. En ik hoop dat de niet goede berichten iedereen bespaard wordt gebleven. Lijkt me verschrikkelijk om op zo'n moment een keuze te moeten maken.

Heb mijn zoontje ook FV gegeven en hij heeft het er heel goed op gedaan en het is een grote (kleine) gezonde knul, die vrijwel nooit ziek is. Ook hier ga ik weer voor de FV, gewoon omdat ik mezelf er heel veel prettiger bijvoel.

Vandaag voel ik me niet zo happy, denk dat ik een griepie heb, keelpijn, hoofdpijn, verkouden en mijn hele hoofd zit dicht. Niet echt fijn dus.

Voor de meiden die vandaag een echo hebben veel succes. Wij mogen 7 december voor de 20 wkn echo. Nog een maandje wachten dus. Spannend spannend.

6. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL

Woow pino dat is niet gek voor een bopita box!
    wij hebben er ook een bij de eerste aangeschaft en die was echt wel duur!

Dus als die box nog stevig is en in goede staat zou ik het zeker doen!!!

7. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama van jay,. van harte gefeliciteerd met jullie 2de zoon!! Wat leuk!!:D..

liefs

8. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Violet: Fijn dat de 20weken echo goed was!! Leuk om te zien als de kleine zo bewegelijk is hè?:D..verheug me nu al op onze echt..maar ben ook wel een beetje nerveus..Hoop natuurlijk dat alles goed is! (wie niet hè)..Maar heb er tot nu toe een geod gevoel over dus probeer dat vast te houden.:)

Liefs

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    #2509 Musty, 9 nov 2010
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jeejjj weer een mannetje erbij!!!:D
    Nu hebben we al 2 reserves in ons voetbalteam;)

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
  12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Musty, moooi buikje weer hoor !

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jezus musty, super mooie buik hoor, maar je hebt nog 22 weken te gaan!!! Wooowww :$

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) ik heb soms t idee dat ie nog klein is

effe wat aan de foto verandert vond t antieke effect tegenvallen *miepmiep*

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #2515 Me2, 9 nov 2010
    Laatst bewerkt: 9 nov 2010
    Je moet absoluut doen waar je je zelf goed bij voelt, daar ben ik een groot voorstander van, daarom vind ik het zo jammer dat ik veel dames zie die oneigenlijke argumenten gebruiken om het niet te doen. Er is niets ergs aan om te zeggen dat je ergens geen zin in hebt c.q. niets voor voelt.
    Ik heb al eens eerder geschreven dat bv echt helemaal niet bij mij past en ik er absoluut niet mee bezig was voordat onze oudste werd geboren, Ik dacht ik zie wel....direct na de geboorte kroop onze zoon meteen naar mijn borst en begon te drinken...... Ik heb uiteindelijk beide kinderen 7 maanden volledige bv gegeven en ik werk full time en heb gewoon alle dingen kunnen doen die ik normaal ook deed (juist denk ik vaak, omdat je je voeding altijd op temp bij je hebt zonder kunst en vliegwerk). Helaas zegt de eerste keer niets over een volgende keer dus ik hoop dat het dit keer weer zo goed gaat.

MvJay: van harte met de 2de zoon!!

Violet: fijn dat de 20 weken echo goed was!! Toch weer een spannend moment!
    Ik heb die van mij vrijdag. Ik ben dit keer lang niet zo zenuwachtig als bij mijn vorige, want heb nu al tig echo's gehad voor en tijdens de vruchtwaterpunctie waar ze alles al bekijken.

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Als het goed is kan ik de box morgen ochtend ophalen :D.

@Me2, ik denk toch dat het voor veel mensen moeilijk is om te zeggen dat je het gewoon niet ziet zitten.
    Je wordt er toch wel snel op aangevallen vind ik. (niet hier hoor, maar mijn vk bij mijn dochter was gewoon boos dat ik overstapte op fv zonder eerst te gaan kolven want het kwam niet op gang).

@All, weet iemand waar ik een lekker dik boxkleed kan vinden in turquoise of antraciet? Het liefst nog een combi van beide.

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    super pino!

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    BV, hier begon de verloskundige er laatst ook over en toen ik gewoon heel eerlijk zei dat het niets voor mij was en dat ik het te complex vind wou ze toch nog even door proberen. Heb toen meteen duidelijk gemaakt dat mijn keuze vast stond! Gelukkig ging ze er daarna niet meer op in...

Pino, wat fijn dat je de box kunt gaan halen :D Boxkleed misschien bij baby-dump?! Daar hebben ze best veel keus. Ik ga dalijk even voor je rondkijken op internet, heb toch pauze ;)

Hier belde babydump net dat onze klamboe met standaard binnen is :D :D Jeeeeej !!!

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Musty thanks.
    Wow wat een buik heb jij al zeg. Ik ben benieuwd hoe jij eruit ziet rond de 40 weken.

Pino ik ben zelf een koeka fan. Misschien dat dit merk wel een boxkleed heeft met jou kleuren combi.

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg

Deel Deze Pagina