Ja vind dat echt heel irritant dat, volgens mij vooral vk's, je echt pushen om bv te geven en zelf boos op je worden als je het niet doet (en vervolgens als je het wel doet weinig tot geen begeleiding erin geven ....)
Pino ben je niet handig met de naaimachine?! Dan kun je heel makkelijk zelf een mooi boxkleed maken en heb je meteen de goede kleuren....
Die bovenste vind ik heel leuk.. Maar idd de combi die ik wil is nergens te vinden hahaha. Maar is niet erg. Ik ga heeeel lang doorzoeken en als het niet lukt dan ga ik voor een andere
Ik heb zo`n 2wkn geleden bij de prenatal gezien, weet alleen niet dat die kostte. Mooie box hoor, en zeker voor dat geld. En bopita is zeker een goed merk! Wel fijn dat je morgen al gelijk kan komen
@Isra, ik ga eens kijken bij Koeka boxkleden. @Nikske, mijn naaimachine heeft het begeven.. Misschien heeft mijn oma die van haar nog, dan kan ik die lenen.
Hier druk druk druk. Kijk wel vaak even snel hier. Ik heb een mooie kinderkamer voorbij zien komen, van Nikske volgens mij. Ook een paar mooie buiken, maar Jeeeeeee wat een grote buik heb jij al Mutsy. Hoera weer een jongetje erbij! Fijn voor de meiden die al een goede 20 weken echo hebben gehad. BV ik zou het gewoon eerst proberen, al is het maar voor een paar weekje. Je geeft je kleintje dan toch wat extra mee. Maar goed iedereen zijn eigen keuzes en gelukkig kan dat tegenwoordig. Ik hoop weer 7 maanden te kunnen voeden.
Dames, wat vinden jullie van deze? Hij heeft wel wat bijtsporen.. Maar ziet er wel steviger uit dan de ander. Deze mag ik hebben voor 20 euro incl boxtas en boxkleed. (Kleed zou alleen als reserver in de kast eindigen denk ik. de ander was ook met klees maar met rode bloemen )
hi allemaal, Musy: Wauw wat een buik En weer een paar goeie echo's zag ik, fijn! En weer een jongetje erbij...staan de meisjes nog steeds op 3? Ik begin nu wel héél nieuwsgierig te worden naar die van ons hoor...nog 20 dagen!!! Hier vanmorgen voor t eerst naar de fysio geweest (zwangerschapsfitness bleek t niet te zijn voor mij, mn problemen waren te complex en het was me te zwaar zeker na een dag werken) Jeetje wat heb k een pijn nu!!! Moest al om 8 uur en bleek dat mn hele houding fout is (ruggengraat/bekken) Nu wist ik dat wel want heb er al mensendieck ed voor gehad, maar nu zitten mn bekken als het ware 'vast' aan mn onderrug, althans de spieren eromheen zijn helemaal gespannen en daardoor heb ik zoveel pijn bij tillen/bukken/traplopen en aan bij teveel lopen, telang zitten enz. Moet nu allerlei oefeningen doen thuis en elke week naar fysio om de boel los te masseren bij mn bekken en mn onderrug/bekken te versterken. Ben na de fysio wel naar n werk gegaan maar na een uur heb ik voor mezelf gekozen en ben ik weer weggegaan. had teveel pijn. De fysio had dat ook wel voorspeld hoor, omdat ze overal natuurlijk lekker op heeft lopen drukken (en doet dit pijn??? JA!!!!) Lig nu dus op de bank met een kussentje in mn rug. Hopelijk gaat de fysio snel werken!
Pino: ik vind dat boxkleed met BOY heel leuk!! Ik zou persoonlijk voor de minst beschadigde box gaan. Op gebied van stevigheid zal er niet veel inzitten, die bopita box is zeker goed!! CVM: ja pijnlijk is dat terug komen van de fysio he?! Ik plande het meestal op het eind van de dag of op een vrije dag. De oefeningen thuis zijn echt belangrijk!! Zwangerschapsfitness, viel mij de eerste 3x ook onwijs zwaar. Echt met tranen daarna naar huis. Nu gaat het vrij goed, wel op eigen tempo natuurlijk!!! Ik doe niet volledig met de groep mee.
@Nikske, het zijn beide bopita boxen geloof ik.. Was al aan het kijken voor verf ofzo om die beschadigde box bij te verven. Als ik hem voor 15 euro mag ophalen dan ga ik denk ik voor die. Heb gemaild dat ik er max 15 euro voor wil geven door de beschadigingen.
Sterkte met de pijn! Bij mij hadden ze ook fitness gedaan bij de zwangerschap van mijn dochter. Voor mijn bekken. Maar het werdt er echt alleen maar erger van. Paar maanden gedaan maar was echt geen doen meer. Dus dat wou ik dit keer absoluut niet weer.
Baby-dump belde vanochtend dat onze klamboe binnen was Meteen vriendlief even wakker gebeld (na zijn nachtdienst, en vanavond weer nachtdienst ) Dus die is nu braaf onderweg om hem op te halen. Hihi!!!! Ik ga vanavond het schilderij voor boven de commode afmaken en dan zijn we weer een klein stapje dichter bij het eindresultaat. Ben bang dat ik de kamer rond 25 weken helemaal af heb
nou meiden schiet mij maar lek net tukkie gedaan was heeeeel diep in slaap maar verga weer van de pijn
Nee k ben 1x naar de fysiofitness gegaan maar omdat mn houding ook helemaal slecht is naast mn bekkenklachten vonden ze het daar ook beter als ik gewone fysio zou krijgen, dus daar nu voor t eerst geweest. Maar hoop niet dat ik er elke keer met zoveel pijn vandaan kom! Volgende keer in ieder geval ná mn werk gepland, lijkt me beter. Musty, balen dat jij ook zoveel pijn hebt nu! Nikske, leuk van je kamertje!
MvJay: Gefeliciteerd met jullie 2e zoon! @ Hier: Lekker rustig dagje vandaag. Sven ligt nog heerlijk te slapen ( heeft heel de nacht liggen spoken ) Beetje aan het rommelen voor mijn moeder haar 50e verjaardag. Oh ja, en ik heb een boxkleed van nijntje gekocht. Super schattig. Verder op internet een beetje aan het neuzen naar babyspullen Prima vol te houden met een kopje thee Liefs!