Ja het kan wel als ze al 2 zwangerschapsringen zien. Echter zal ze dan ongetwijfeld ietsje verder blijken of het is wat vroeg. Natuurlijk verschijnt het nooit op dezelfde tijd bij iedereen.
Phoe... uhm.. de dag erna heb ik er last van gehad. Maar die van mij hebben ze goed kunnen zetten he. Had direct minder pijn dan daarvoor. Bij jou hebben ze hem niet goed kunnen zetten toch? Dus is er extra druk op gekomen zonder dat het iets heeft uitgemaakt. Kan dus nog wel even flink pijn doen. Wat mijn fysio wel zei is dat ik het zelf ook kon proberen op de goede plek te zetten. -Op je rug liggen met je knieen omhoog, voeten op de grond/bed. -Spieren volledig ontspannen en dan je knieen spreiden. Dit een paar keer rustig. -Als je spieren helemaal ontspannen zijn moet je je knieen naar buite laten vallen. Gewoon helemaal los laten. Kan geen kwaad en soms schiet hij hierbij spontaan terug.
is idd niet gelukt vandaag en gaat steeds meer gloeien en pijn doen ze heeft me allerlei truckjes vertelt en heb een heel boekwerk meegekregen waar ze instaan en tips ect
Bevallingslijst: uitgerekende datum, naam, hoeveelste kindje, waar wil je bevallen, borstvoeding (bv) of fles (fv)? 29 maart 2011 *Delilah, 2e kindje, hopelijk thuis, hopelijk bv *Aliekeleppink (Alieke), 2e kindje, thuis, fv 31 maart 2011 *Violet32, 3e kindje, ziekenhuis, bv *Athalia, 2e kindje, ziekenhuis, waarschijnlijk fv 2 april 2011 *BellNoor (Anne), 2e kindje, ziekenhuis, fv *Buddy (simone), 2e kindje, thuis, fv *Flower83, 1e kindje, ziekenhuis, fv 3 april 2011 *Kelly1980, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Pebbie, 1e kindje, ?,?, *FB1984, 1e kindje, ziekenhuis?, fv? *Seertje, 1e kindje, thuis, bv 4 april 2011 *Faith84, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Foeske, 1e kindje, ziekenhuis, fv *Chantico, 2e kindje, hopelijk met vk in ziekenhuis, bv *Niksks89, 1e kindje, ziekenhuis, fv 5 april 2011 *Touwtje, 1e kindje, thuis, bv *Cherish, 1e kindje, ziekenhuis, bv *titiana, 1e kindje, ziekenhuis, bv 6 april 2011 *Moetsyyy, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Pino2, 2e kindje (vriend ook 2e, onze 1e samen), ziekenhuis, bv 7 april 2011 *Enya, 2e kindje, ziekenhuis, bv *Janneke G, 2e kindje, ?, ? *Star2, 3e kindje, ziekenhuis, bv 8 april 2011 *Loepie, 1e kindje, thuis, bv *Sanne85, 2e kindje, ziekenhuis, fv *MiniMe81, 1e kindje, thuis, bv 10 april 2011 *Jojoki, 2e kindje, ziekenhuis, bv 11 april 2011 *Suus1982, 2e kindje, thuis, bv *Luckey, 2e kindje, ziekenhuis, bv *cvm1985, 1e kindje, ziekenhuis, bv 12 april 2011 *Me2, 3de kindje, ziekenhuis, bv *Moi1984, 2e kindje, thuis, bv 13 april 2011 *Musty, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv (hoop ik) *Laravelk, 1e kindje, ziekenhuis, hopelijk bv *Hanna79, 1e kindje, ziekenhuis, bv 14 april 2011 *Dagdromer, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, bv 15 april 2011 *Jeetjejom, 2de kindje, verplicht ziekenhuis, denk fv *Onsfrumpie, 2de kindje, in het ziekenhuis ivm eerdere KS, bv *Mama van Jay, 2e kindje, ziekenhuis, fv 18 april 2011 *Bailey1985, 1e kindje, thuis, bv *Dribbel, 2e kindje, ziekenhuis, fv 19 april 2011 *monica076, 1e kindje, ziekenhuis, bv *Sam28, 3de kindje, thuis, bv 20 april 2011 *Mary, 2e kindje, thuis, bv 21 april 2011 *Mimi1982, 2e kindje, thuis, bv 23 april 2011 *Isra, 2e kindje, verplicht ziekenhuis ivm eerdere KS, fv 27 april 2011 *Koeky, 2e kindje, ziekenhuis, hoop bv maar denk fv *Vuurtorentje84, 1e kindje, ziekenhuis, fv 28 april 2011 *Kipkip, 2e kindje, ziekenhuis, fv *Anouk31, 2e kindje, ziekenhuis ivm eerdere KS, bv 30 april 2011 *Kaat2000, 1e kindje, ziekenhuis, bv Afspraken: 13-10 - Cherish - controle gyn 13-10 - Hanna79 - controle vk 14-10 - Musty - gyn + 5de echo 17-10 - Laravelk - controle 20-10 - MiniMe - controle vk 20-10 - foeske - gewone pretecho 21-10 - Alieke - controle vk 22-10 - Pino2 - pretecho + geslachtsbepaling 16+2 26-10 - Nikske89 -pretecho + geslachtsbepaling 17+1 27-10 - Luckey - controle Gyn 27-10 - Seertje - controle vk 27-10 - Cherish - controle vk 27-10 - Jojoki - controle vk 30-10 - MiniMe - pretecho + geslachtsbepaling 17+1 01-11 - Pino2 - controle vk 01-11 - Musty - pretecho + geslachtsbepaling 02-11 - Nikske89 - controle vk 03-11 - Star2 - controle gyn 08-11 - Alieke- 20 weken echo 10-11 - foeske - vk - 2e echo 15-11 - FB1984 - 20 weken echo + geslachtsbepaling! 18-11 - Nikske89 - 20 weken echo, type 1 18-11 - Seertje - 20 weken echo + evt. geslachtsbepaling 29-11 - Jojoki - 20 weken echo + geslachtsbepaling 30-12 - Seertje - pretecho + geslachtsbepaling VK Ziekenhuis Overige onderzoeken en afspraken Geslachtsbepaling *** Sterretjes die helaas niet meer bij ons zijn *** -Jamejosie85 -Truusdemier -RoSa2009 -Esje78 -Lautjep -Kristel86 -Lindanna -Odess -Angela en Arjan (1 van 2ling) -Rachel85 -julia6 -Loepie Mezelf toegevoegd...
Pfff wat veel bijlezen... @titania dat zal schrikken geweest zijn! gelukkig is alles goed met de baby wel balen van je bedrust lijkt me erg vervelend. @pino en musty balen van jullie BI, is er dan echt helemaal niks tegen te doen? Ik hoop dat t niet erger wordt maar dat zal wel niet? @mamavan jay snap je hoor! als vriendje thuis is zit ik er ook minder achter(proberen) , beterschap voor je kereltje en hou ons op de hoogte he @nieuwe dames welkom hier!!! @all hier lekker rustig woensdag naar de verlos hopelijk alles goed, mn buikje begint nu ook echt te groeien
Wat een grote hoeveelheid berichtjes Ik heb net alle berichtjes van na de crash gelezen, maar ik weet gewoon niet meer wat ik allemaal gelezen heb (normaal gesproken heb ik echt een olifantengeheugen, maar dat is compleet weg...) Ik hoop maar dat iedereen bij wie het niet soepel verloopt snel van alle klachten af zijn en volop kunnen gaan genieten van de zwangerschap!!! Hier heb ik inmiddels al weer 7 weken bloedverlies, maar gelukkig sinds ruim 4 weken alleen 'oud' bloed. Bij mij zit het stolsel onder het kindje en de placenta, dus kan het volgens de gynaecoloog geen kwaad en mag ik weer terug naar de verloskundige (woensdag controle). In het begin moest ik wel rust houden, maar nu mag ik m'n activiteiten weer opbouwen (helaas niet alle activiteiten ). Fijne avond iedereen!
@ minime, natuurlijk was ik wel meer bij de ha geweest maar die zei (denk ik heel begrijpelijk) dat ik misselijk was van de zwangerschap, wat zo vaak gebeurt. toen hij de urine ging nakijken zag hij dat het goed mis was... @ foeske, ja ik was echt geschrokken. dronk denk na een paar dagen pas echt door... @ chantico, dat hoop ik ook dat het nu beter met me gaat. (1 zorg minder, mijn werk, die belde vandaag dat ik ontslagen ben.... sukkels... 1 dag nadat je ontslagen ben uit het ziekenhuis... je verzint het toch niet) @ luckey, rustig houden doen we zeker!!
@ Nikske, veel plezier bij de Zwangerfit vanavond, hopelijk zijn ze een beetje lief voor je en kom je niet al te pijnigd thuis.. wel fijn zoiezo dat het onder professionele begeleiding gebeurd. Je beknelde zenuwklachten klinken precies als wat ik voelde met mijn hernia eerder dit jaar. Ook uitstraling naar de bil en door het been zakken. Zo'n rotgevoel.. Ik liep toen bij een neurloog van wie ik niet meer op het been mocht lopen voor een aantal weken, omdat hoe langer je er mee doorgaat, hoe groter de kans op zenuwbeschadiging.. ik weet niet wat ze bij jou hebben geadviseerd maar doe het ajb rustig aan meis. Zenuwpijn sucks :x Hanna, wat fijn dat het beter gaat en je lekker weer langzwaam actiever onder de mensen mag begeven! Super nieuws. Hopelijk is het bloeden snel helemaal weg. Wat voor werk doe je trouwens? Enig idee hoe lang je nog "andere activiteitenverbod" hebt?? Ik begin zelf bang te worden dat dat igg bij mij de rest van de zwangerschap wordt en dan nog de verplichte 6 weken erna.. iieek! @ Mutsy, ik krijg helemaal kippevel als je je pijnklachten beschrijft met het bekken goed zetten. Jij arme, echt vervelend dat het niet heeft geholpen. Ik hoop echt voor je dat je iets wonderbaarlijks vindt dat de rest van de zwangerschap iig met minder pijn laat verlopen dan wat je nu voelt. Ik hoop dat ze op je werk ook begrip hebben, volgens mij zit je al op de grens van je kunnen. @ Banaantje 81, super dat je zo'n mooie echo had. Ik heb inmiddels 7 gehad en het blijft een wonder zo mooi dat er zo'n klein minimens lekker zijn eigen ding aan het doen is binnen jou, zonder dat je het nog echt beseft! @ Fredje, hoi en welkom! @Mama van Jay, begrijpelijk dat je je meer focust op je gezinnetje. Sterkte met Jay en tot ziens hier weer als je wat meer tijd hebt. @Luckey, hoe is het met je misselijkheid gegaan deze dagen zonder medicijnen? Welke nam je trouwens? Ik had/heb zelf emesafene, maar die hielp helemaal niet.. @Seertje, is dit de zilveren chesterfield van de leenbakker?? Ik heb hem al in een aantal babykamers gezien, hij is erg leuk en blijft leuk als het kleintje groter wordt. @Dagdromer, BELACHELIJK van de autoinbraak.. een kinderstoel, wat een zielige malloten om die mee te nemen. Idd gelukkig dat de kinderwagen er niet in lag.. is bij een vriendin van me gebeurd met een nieuwe bugaboo, echt klote.
Vandaag goed doorstaan zonder medicijnen. Ik had al een paar dagen de avondportie weggelaten maar vandaag dus de eerste keer de ochtendzetpil. Morgen weer proberen..... Moest wel normaal rustig doen en smorgens nog even gekokhalsd maar verder toppie.... dacht zelfs al aan werken als dit zo doorgaat (vanaf 25 oktober ofzo), maar mijn moeder begon gelijk te schelden
Dag meiden, wel alles gelezen, maar geen puf meer om te reageren. Sorry... Iedereen die het moeilijk heeft, heel veel sterkte. Slaap lekker! Chanti
Goedemorgen, @musty; balen dat je zoveel last heb van je BI, beterschap en hoop dat het snel wat beter gaat! @annemie; wat stom zeg en onbeschoft, dat mag toch niet, zal dat toch eens uitzoeken als ik jou was. @hanna; fijn dat het wat betermet je gaat. @luckey; wat goed, hopelijk kan je gauw zonder die medicijnen! Hier niet veel bijzonders, stond vanmorgen alleen op met verschikkelijke kramp in me buik, schrok me rot, waar het vandaan kwam weet ik niet misschien die vervelende darmen, of bandenpijn, kunnen je banden ook krampachtige pijn geven of iemand weet? Het is nu gelukkig wel iets gezakt gelukkig.
Goedemorgen allemaal! @Star, kan bandenpijn zijn maar ook gewoon groeipijn... Hopelijk gaat het snel helemaal weg. Hier mijn dochter uitgeslapen tot 08.30 uur!!! Werd tegelijkertijd wakker gebeld, vriend ook en de huismeester stond aan de deur;.. Pff was even heftig wakker worden haha. Vandaag even boodschapjes doen en opruimen enzo.
Mensen mensen kheb echt een geheugen als een vergiet.... Kheb net bijgelezen en wou reageren, maar weet het gewoon niet meer. gister had ik het op een briefje gezet... Zal ik in het vervolgd toch maar volhouden geloof ik haha. Ik mag om 13.00uur op sollicitatiegesprek voor een nieuwe functie binnen ons eigen team. Ik ben echt super super zenuwachtig. Het zou zo lekker zijn om aangenomen te worden. Ten eerste vind ik de functie super en ten tweede zijn de werktijden ideaal voor mij, man en kind. Ik heb dan alleen nog maar kantooruren en heb de weekenden vrij... (werk nu onregelmatig). Maar helaas ik ben niet de enige, dus zal m'n best moeten doen en de keus aan de anderen laten...
ik zal voor je duimen foeske... ik zou wel graag thuiswerk willen doen maar is zo moeilijk te vinden. alles is kaarten vouwen of balpennen draaien. wil dan graag iets administratiefs of teksten typen ofzo.... (of gewoon een baan onder schooltijd) boh ik heb het al de hele dag zo koud he... verwarming op 20 graden en nog niet warm te krijgen.... zoonlief was al om 7 uur wakker, hij heeft lekker beneden gespeeld en ik mocht blijven liggen van hem, lief he.. hij kwam me om 8 uur wakker maken met een verhaaltje voorlezen...
Hoi allemaal, Hier net de vk gebeld vanwege die pijn links bij mn stuitje. Volgens de (assistent) vk kan het nooit mn bekken zijn zo vroeg al, ze vermoed een gedraaide bilspier ofzo. Dus moest maar de ha of fysio bellen. Wacht het wel een weekje af, moet volgende week toch ter controle naar de vk en als ik dan nog last heb wijs ik het wel aan. Verder alles goed hier, misselijkheid is zo goed als verdwenen en heb ook wat meer energie, heerlijk!
Foeske: Hoe is je sollicitatie gegaan?? CVM: je bekken hebben niets te maken met hoelang je zwanger bent, ik zou zowieso wel naar een fysio gaan. Dan wijs je hem/haar de plek aan, die hebben er toch altijd net wat meer verstand van dan de VK als ze er niet eens heen kijkt.... Je niet zomaar af laten schepen hoor, want bekken klachten worden alleen maar erger als je er niest mee doet!! Nou hier gister voor het eerst naar de zwanger fit cursus geweest, het was echt heftig. Voelde mijn rug/bekken erna echt niet meer, maar vanochtend voelde het wel allemaal wat soepeler bij het opstaan. Ik blijf het dus wel proberen... Vandaag echt dood moe, verheug me nu al op mijn bed!