April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ CVM ... spannend!!!! en proficiat!! en ik ga voor blauw bij jou :D

@ nikske betreft de MMM onze ervaring is dat je geluk met ziekenhuis EN geluk met de gyn moet hebben

bij ons ging het pas in sneltreinvaart toen we van ziekenhuiswisselde en dus ook van gyneacologen
    de oplossing bleek zo simpel........ ook had het ziekenhuis ervoor (ikazia :x) er allang achter kunnen zijn van de verklevingen en is er onnodig veel ellende gebeurt
    daarnaast spelen t pco, b12 probleem en de schildklier een enorme rol of een zwangerschap goed mag gaan t moet allemaal precies in de goeie waardes zitten
    tussen louise-faye en ons manneke 3 vmk's gehad

maar goed t is nu goed en t heeft ons sterker gemaakt en ons een prachtig eindresultaat gegeven :D en ons manneke is voor ons echt een groot cadeau

2. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cvm: Wat een geweldige dag voor jullie vandaag!! heel veel plezier zometeen bij de echo! Ik kan ook niet wachten maar zal moeten want de bureau's zitten hier helemaal vol..:(..

En ik sluit me bij het roze aan..:D..al maakt het natuurlijk allemaal niets uit! Maar er zijn al zoveel jongens..denk dat de rest allemaal meisjes zijn :D..

Heb je zelf al een gevoel?

Liefs

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) ik ga even op 1 oor en daarna manlief oppikken en dan samen onze meis ophalen

4. mama van jay

mama van jay Actief lid

27 jul 2010
    351
    0
    0
    Verzorgende
    dordrecht
    Jeetje meid, dat valt dan ook niet mee zeg als je dat allemaal mee moest maken..!

Gelukkig hebben jullie nu weer een beetje positiviteit na alle ellende

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    #2665 Me2, 10 nov 2010
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010
    Musty: gelukkig is het eindrusutaat daar! Dat is inderdaad echt een groot cadeau!

CVM: ik ga ook voor orze bij jullie puur vanwege de statistiek, er moeten nl toch ook echt meisjes komen in april...:D
    Veel plezier vandaag en van harte op alle fronten!

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Musty, wat fijn dat het in ieder geval wel goed ging in het andere ziekenhuis! En je nu al je 2e wonder mag krijgen :D.

@CVM, ik denk absoluut een meid! Gefeliciteerd met jullie ondertrouw en de verjaardag van je stiefzoon! :D

7. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    CVM veel plezier zo bij de echo en ik denk ook dat jij een meisje krijgt. Anders zijn de 3 dametjes hier zo alleen!

Is er al bericht geweest van Foeske?

Afgelopen weekend weer wat roze geshopt, zo leuk!

Musty, dat is zeker een emotioneel traject voor jullie geweest!

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Morguh ;) hahaha nee hoor. Ben al aan het wassen geslagen en knutselen voor de sint de sint versieringen alvast tevoorschijn getoverd. Een patroon getekend voor een Pietenjurkje en we zitten nu het jaaroverzicht te kijken van het sintjournaal ;)

Ik ben ook helemaaaaaaaaaaaaaal niet nerveus voor morgen *stuiter**stuiter**stuiter**stuiter* :) verder gaat het lichamelijk wel weer aardig eigenlijk hoewel boven de wasmand vanochtend even staan kokken maar ach :) en heb een ijzertekort dus moet weer (3e keer dit jaar :S) aan de staalpillen bahhhh. Ow en dochterlief is "zindelijk" sinds dit weekend. *stuiter* :D

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey koeky

Dat is heel wat gestuiter daar vanachter jouw computer, kijk maar uit dat niet valt ;) Haha

Spannend zeg morgen de geslachtsbepaling :D En wat goed dat je dochter zindelijk is!! *jeeeeej*

Gezellig zo die tijd naar sinterklaas toe, zeker als je al een kindje hebt!

10. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    @ cvm: Als het goed is lig je nu op de echo-tafel.... spannend.. ik denk ook een meisje.

@nijntje: ik had het boxkleed bij de bart smit gekocht.

@ pakjes van de postbode: ik zit met smart te wachten... maar nog niets gezien...

@hier: vanmorgen even wezen 'werken', ik moet dossiers op orde maken want 2 dec krijgen we inspectie. Rotklus maar goed, je bent bezig he. Ben nu wel vreselijk moe. Vanavond even verf halen bij de bouwmarkt om de kozijnen ed vast te gaan verven.
    Verder nog een PIEIEIEIEIEIEP bericht gehad van de woningbouw. Sinds een tijd hebben we erg last van rooklucht van de buren wat door de vloer omhoog komt. Zomers ruik je het niet want dan roken ze buiten maar nu.... heel de dag / avond zitten ze sigaretten en sigaren te roken. Aangezien wij een rookvrij huis hebben is de lucht dus erg onaangenaam. Wout heeft de woningbouw gebeld, waarschijnlijk zit er een fout in houten vloer. Deze werd er nieuw ingelegd toen wij 2 jaar geleden de sleutel kregen ivm houtrot. Nu denken ze dat deze niet goed aansluit of dat ze geen rekening hebben gehouden met het werken van de balken...... Voor 80 procent zeker moet alles eruit........... aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh......... de aannemer die de houten vloer heeft gelegd moet deze week van zich laten horen wat we gaan doen.... pfffff.... Aan de andere kant, beter nu dan straks als ons mannetje zich aandient. Maar ja, met de feestdagen zit ik er ook niet echt op te wachten..... balen, balen.

Liefs!

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sanne wat een rot nieuws zeg van de woningbouw :( Nu maar hopen dat het snel opgelost word en dat je tijdens de feestdagen niet in de rotzooi zit !!!

12. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hi all,

nou, onze beeb is een kleine dwarskop, hij houd mooi zn voetjes voor zn kruis! Heb moeten springen, plassen enz maar veranderde na een half uur niets! Mag over een uurtje terugkomen en moet voor die tijd eten en cola (niet light) drinken om de baby op te peppen...wel leuk hoor, nu al een eigen willetje!
    Dus later meer nieuws ;)

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Owww dat meen je niet :p Whaha...

Wel fijn dat je nog terug mag komen vandaag!! Nou je houd het spannend ;)

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Foeske & Leonie Anita: hoe is jullie 20-weken echo gegaan meiden?!?! Alles goed hoop ik...

Bramtim: hoe was de controle van de cerclage vandaag??

CVM: als het goed is lig je nu ongeveer op de tafel voor poging 2 :D SPANNEND !!

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

CVM, haha wat een eigenwijsje is het al zeg! hopelijk weet je inmiddels meer :p.

16. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    Hallo hallo,

Vandaag hier de 20 week echo gehad... Bij de gyn in het ziekenhuis. Maar beeb heeft nu al een lekker karakter en heeft nog lekker de ruimte om zich te verstoppen bij mij dus we konden wel zien dat zijn of haar ruggetje goed was en gesloten lippen/ verhemelte... Maar hartje maag niertjes was niet zo goed te zien... Deze gyn heeft dus voor ons over 4 weken weer een echo gepland, mogen we nog een keer spieken naar de beeb... Maar helaas dus niet bekend of we blauw of roze moeten gaan halen. Heeft nu al lekker een eigen willetje, past wel bij de karakters hier;) en dat terwijl ik ( voor manlief maakt het niet uit) graag het geslacht wil weten... Nu nog 4 week langer in spanning;)
    Cmv succes, ben benieuwd of jij het wel weet straks;)

Nikske: mooi en orgineel kamertje zeg!!!
    Hier word het woezel en pip, had bart ook en daar veel kraamkadoos van gekregen dus die gaan hier voor ronde 2!

Liefs leonie

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ sanne, dat is idd PIIIEEEEEP nieuws zeg! succes met alles!

Hier,
    Ik heb jullie wel lang laten wachten hé?! Sorry hiervoor, ik zal ff uitleggen hoe dit kwam :).
    Ik wist niet beter of we hadden een afspraak om 9.00uur bij de verloskundige. Dus wij zorgen dat we iets eerder waren zodat ik nog 'ff' naar het lab kon i.v.m. testen van zwangerschapsdiabetici. Mijn nuchtere waarde was 5,7 (voor de kenners onder ons), dus goed, maar wist ik veel dat ik ook nog een vies suikerdrankje kreeg en 2 uur mijn gemak moest houden en vervolgens nog eens mijn suikerwaarden moest laten controleren......;)
    Geen punt dacht ik, ik heb tussendoor de echo dus de tijd gaat zo wel lekker snel. Om 9.45uur werden we nog niet naar binnen geroepen... Ik kijken in m'n 2 agenda's, op beiden stond 9 uur, ook op mijn afspraken kaart (wel zelf ingevuld) stond 9 uur... Pfff, oja dacht ik, ik heb ook het moederboekje nog. En tja daar stond de echte afspraak in..... om 11 uur...... HAHA waren we in ieder geval lekker op tijd. Het probleem was echter dat ik om 11 uur terug in het lab moest zijn en bij de verloskundige. 'Gelukkig' liep het laatste uit zodat dit elkaar niet overlapte... Mijn suikerwaarde was nu 8.2 (iets te hoog), dus krijg eind januari een extra echo i.v.m. de groei van de baby en zal over een aantal weken weer terug op controle moeten voor mijn suiker (ben vergeten wanneer).
    Al met al vond ik niet zo veel aan de SEO.... Omdat we het geslacht niet willen weten mochten we de helft van het onderzoek niet kijken, maar alles was goed dus daar zijn we blij mee! De kleine is net zo dwars als zijn/haar moeder want een vooraanzicht van het hoofdje is niet gelukt :p, dat wordt de volgende keer....
    We hebben 3 foto's meegekregen maar niet van de baby in het geheel maar van deeltjes, jammer :(.
    Eenmaal buiten kreeg ik een beetje een benauwend gevoel want het was al 12.25uur en om 13.00uur moest ik al op de sollicitatie zijn.... Pff wat een gejakker. Ondanks dat ik me niet meer heb kunnen voorbereiden is het gesprek lekker relaxed verlopen. En IK HEB DE BAAN! Ben er echt superblij mee!

Nou wat een verhaal weer.... :$. Vanavond lekker gaan sporten en ik spreek jullie morgen weer. Fijne avond allemaal!

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Foeske, gefeliciteerd met je baan!!!!!!! En fijn dat alles goed was met de echo!

19. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    @ foeske:
    We hebben beide een eigenwijze beeb;) beloofd nog wat!!
    Super van je baan!!! Wat ga je nu eigenlijk precies doen??? Misschien had je t ooit wel getypt maar ben t ff kwijt!

Xxx

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Jeetje Sanne wat een bud nieuws daar zit je met de feestdagen in het vooruitzicht echt niet op te wachten.

Leonie wat een eigenwijsje zeg :)

CMV spannend!!!

Foeske gefeliciteerd!!!

Ik duik er straks al heerlijk in al dat gestuiter pffffff wordt er ook nog moe van ;) hahaha

Deel Deze Pagina