April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hoi allemaal,

nou, onze beeb houd duidelijk van mcDonalds en Cola, want bij de 2e poging was het overduidelijk: Een meisje!!!!
    Mama is helemaal gelukkig. En papa en de grote broers ook :)

Helaas zijn de foto's niet heel duidelijk, maar de echoscopiste was héél zeker van haar zaak!

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ foeske.... proficiat met de goeie echo, na dit termijn kunnen de beebs helaas niet meer in het geheel op een echofoto ;) en proficiat met je baan!!!!

@ leonie..... oww wat een eigenwijsje, fijn dat je over 4 wk weer mag spieken

@ cvm.... ook al een dondersteentje... enn? echo al gehad? :D

@ sanne.... jeetje :$ wat ongelooflijk kl*te...

@ koeky.... spannend morgen!! en super dat je dochtertje zindelijk is!

@ pino.... whahaha idd nu al! voor onze meis zolang en nu na 7 mnd MMM al.... en wij vast vroeg aan de bel getrokken met in ons hoofd dat er zeker toch wel zon 2 jr overheen zou gaan :D

@ hier gegeten en gedaan en pooh! nog bij schoonmoeder op de koffie effe geweest en ganzen gevoerd en en en veel teveel vandaag weer maar goed zal vanacht of morgen wel gestraft worden
    manlief heeft onze meis gebaddert en ze was zo moe dat ze al KO ligt

dus nu effe helemaaaaal niks meer

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    proficiat!! :D

4. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2684 Fleuri, 10 nov 2010
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010
    Cvm gefeliciteerd met jullie meisje

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik heb veel gelezen over een eigenweis beebje, een MEISJE, over een baan die gekregen is en even denken hoor...
    oja over een lijdensweg van MMM.... gelukkig zijn ze uiteindelijk wel beloond met een meisje en een jongen zeg...

Pffff sorry hoor hihi, heb ik iedereen in vogelvlucht gehad????

Hier ging het werken boven verwachting goed.
    Nauwelijks rugklachten (bovenin beetje gespannen, maar onderin eignelijk geen last) dus de fysio heeft me goed behandeld.
    Ben helemaal happy.....

Verder nog een weekje...... grrrr maar goed die dagen vliegen ook wel om haha

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met jullie MEID!!!

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ leonie, Ik werk nu voor 28 uur op een beschermde woonvorm voor mensen met een psychiatrische achtergrond. Straks werk ik in een werk- leerbedrijf voor mensen met een psychiatrische achtergrond voor 20-24 uur. HEERLIJK, alleen nog maar overdag werken en geen pieperdiensten meer hmmmm...... ;)

@ CVM, gefeliciteerd!!!

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Musty: Wat een verhaal zeg, wat hebben jullie veel moeten doorstaan! Jullie beebje is in ieder geval meer dan gewenst en welkom!

@CVM: Van harte met je MEISJE!!!

@Foeske: Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Hartstikke goed!! Wanneer mag je beginnen??

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dames, even een genante vraag...
    Hebben jullie ook dat je tijdens de zwangerschap veel sterker ruikt van onderen??:):):)

10. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja tenminste dat viel me bij mij ook al op....
    Dus ja denk het wel;)
    Heb ook meer witte afscheiding..:S

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja afscheiding hier ook meer. Maar de geur vind ik toch wel erg genant. Het ruikt niet anders, maar wel veeeel sterker. Neem aan dat het bij een infectie anders zou ruiken en je ook andere klachten zou hebben toch?

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    heb wel meer afscheiding maar kan niet zeggen dat het sterker ruikt.... nou ja weet het eigenlijk ookk niet.
    heb een urine geurtje erdoorheen he....

13. Koeky

Koeky Fanatiek lid

CVM Gefeliciteerd met jullie meidje!

14. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij infectie lijkt het me dat je ook andere klachten hebt.

Maar mn urine ruikt ook wel wat sterker dus neem aan dat het er gewoon bij hoort, had er nog niet echt bji stil gestaan zeg maar..

15. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie dochter!

16. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    @ Foeske: gefeliciteerd met je baan! Super leuk!

@ hier: ik ben erg moe dus ik duik lekker mijn bedje in met een mooi boek!

Liefs!

17. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik kom hier weer even gezellig inspringen, was even veel te veel met gestress bezig maar misschien helpt een beetje forummen wel.

@pino, dat is mij inderdaad ook opgevallen :(

18. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    Cvm: gefeliciteerd!! Een meisje!!! Wauw, mooi dat de cola en de mac hebben gewerkt. Ben je bij baby focus geweest???

19. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Thanx allemaal,

Ja, bij babyfocus in almere. Die echoscopiste kwam wat stug over maar ze was wel heel aardig en nam alle tijd. Ze dacht ´s middags al aan een meisje maar wilde ons ´s avonds laten terug komen om er zeker van te zijn. Echt top service en zeker voor die 30 euro!

20. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Zo... Net terug van 5 daagjes Duitsland, heerlijk nog even saampies weg :D Er is zoveel gepost kan niet alles teruglezen, maar heb wel een vraagje:

Buikje begint nu eindelijk ietwat te komen, nog niet veel, maar wel zo dat de broeken al te strak zitten, zeker als ik zit.. Kun je ook positiekleding kopen voor een klein buikje? Of moet ik nu gewoon een broek kopen in een maat groter en als de buik echt dikker wordt pas positiemode?
    (rare vraag misschien, maar wil morgen op broekenjacht en weet niet goed waar ik naar moet gaan kijken) :(

Deel Deze Pagina