@Nikske, flink verwend dan! Wij hebben 1 rompertje gehad van mijn moeder met de tekst: "Ik weet het ik ben leuk, dat heb ik van mijn oma..."
Slapen... ik hoef 's nachts nog niet mijn bed uit om te plassen, maar 's ochtend ben ik dan wel vroeg wakker en is mijn buik echt keihard! Dan kan ik echt rennen haha. Verder ben ik 's avonds rond 22.00 uur wel echt dood moe, dan moet ik echt naar bed!
Lara ja hier inderdaad flink verwend toen de mensen het hoorden, cadeautjes en kaarten kwamen echt uit alle hoeken. Was wel heel leuk!
@pino, mijn beide broertjes pasten er al heel snel niet meer in, ik weet niet of meisje-jongen nog scheelt?
Denk het niet want mijn meisje is vrij breed. Wat wel scheelt is de winkel waar je het haalt. Sommige maat 50 zijn net zo groot als een maat 62 en andersom.. Ik sorteer alles op grootte. Niet meer op maat. Dat verschilt te veel. Ik weet dat prenatal klein valt. Daar heb ik nu 1 ding van in maar 50. Maar die zak weinig gedragen worden denk ik zo klein. Met mijn budget haal ik veel bij de zeeman e.d. en dat valt allemaal net wat groter. Dat zal het verklaren.
Ik heb veel van Noppies, en Name it. Weet iemand of deze kleertjes groot of klein vallen?! De rompers heb ik voornamelijk van HEMA & Zeeman zag ik...
@nkske jezus wat veel kleerdjes!! ik hoop dat ie niet te hard groeit hahaha!! Ik zag dat je maar 3 flanellen luiers had, daar zou ik er nog een paar van halen die gebruik je nl op je verschoonings kussen en als ie een poeperd is heb je er wel 3 op een dag nodig.
Gebruik je hiervoor niet gewoon de hydrofiel luiers ?!?! Daar heb ik er 24 van !! De flanellen zijn toch om extra om de kruik te draaien is mij vertel bij prenatal...
Flanellen doeken heb je niet nodig. Zijn voor sommige dingen wel handig, maar zonder red je het ook prima, Idd wel lekker veel hydrofielen want die gaan hard!
Meiden, ik ga douchen, daarna zal mijn broertje wel hier zijn & dan straks bij mijn ouders eten! Ik zal dus voor het slapen gaan nog even spieken
huh t behang is niet 1 geheel bovenkant eerst behangen met creme/zand (wit vond ik te heftig) onderkant groen en die 'bergjes' zelf geknipt en die beestjes zijn faom 3 d beestjes had daar een hele lading van gekocht (15 vellen voor 15 eurie) en manlief alles opgemeten en gedeeld door aantal beestjes en plakken maar
mt 50 is idd riskant heb niks mt 50 alles 56 prenatal - is voor lange slanke kindjes (lengte van mouwen ect is lang) wibra: valt altijd 1 maat groter zeeman : ligt er net aan aangezien ik weleens t idee heb dat 2 mt 56 daar zelfs ongelijk zijn name it : valt groot hema: verschilt, rompers vallen net als de prenatal rompers maar pakjes daar kloppen de maten aardig van villa happ : viel kleiner maar bestaat niet meer feetje : valt groot dirkje : klopt met de maat mexx: valt 1 mt kleiner noppies: valt ook iets kleiner v&d :klopt ook aardig met de mt de nijntje serie van v&d verschilt ene keer groter andere keer kleiner heb je er wat aan?
die draaien ze erom heen als je geen kruikezakken heb daarnaast heeft de kraamzorg en wij ze zeker gebruikt! ondanks kruikenzakken waren die kruiken dusdanig gloeiend heet dat we een flanelle luier zo oprolde en die tussen de kleine en kruik inlegde verder zijn ze gewoon praktisch voor in kinderwagen ed zelf heb ik 24 hydrofiele luiers en 6 flanelle
Hahaha.. Wat grappig zo'n eigenwijsje..hahaha....En leuk een meisje!!!!Nu kun je flink voor roze dingetjes gaan shoppen.... liefs
Flanelle luiers: nooit gebruikt monddoekjes: nooit gebruikt schoentjes voordat ze 4/5 maanden zijn: nooit gebruikt, pas als het kouders werd. Ik heb de kruik bij onze dochter nauwelijks gebruikt (zij is van 7 april)... Vestjes: voor onze dochter nooit gebruikt. Het wordt nl zomer Mutsjes: hooguit 5 dagen 1 mutsje gebruikt. Het wordt immers zomer als de baby is geboren. IK heb al die dingen wel in tig-voud in huis .want je krijgt zoveel vind ik nog steeds zonde Ga maar eens wat weggeven hahahahaha Petit Bateau rompers vallen trouwens klein. Ik heb zelf heel veel rompers van Rainbowbabies (te bestellen online) en die gaan rustig 3 kinderen mee. Vallen trouwens vrij groot. Hier waarschijnlijk ook de laatste. 3 kinderen is mooi en 4 wordt wel heel onpraktisch denk ik (vakanties gaan dan niet echt meer met de auto en vliegen wordt een enorme aderlating en gewoon de aandacht die ze allemaal even veel verdienen). Mijn man wil dus een knoopje laten leggen. Ik zie wel of het gebeurt je weet bij ons nooit