@Spulletjes aanschaffen: goed om te lezen dat die flanelle luiers niet gebruikt worden.. Ga ik die al niet aanschaffen ..Je kopt idd al snel veel te veel,, Weet iemand trouwens of we het beste rompertjes met lange of met korte mouwen nodig hebben in april? Heb er geen idee van? Of van beide een beetje?.. Liefs
Hallo dames hier is ik ook weer nou we zijn geweest en ik durf het bijna niet meer te zeggen ...........
Ik zit even lekker onderuit op de bank en heb een van mijn favoriete tv zenders opstaan... Maar nu is er een programma op: "toddler en tiaras" Dat is een reality programma over moeders die hun dochters mee laten doen aan miss verkiezingen in Amerika. Die meisjes doen gewoon al mee vanaf 6 weken !!!!! Bij 2 jaar, worden ze al bruin gespoten, krijgen ze neptanden in en pruiken op, en dat alles buiten de kilo's make-up SHOCKING
ooh goeie tip! ik was op zoek naar kwalitatief goede basics..die zien er leuk uit! ik heb hier eigenlijk niets in baby-blauw .. ik vind zelf grijs/zwart/donker blauw/(gebroken)wit mooier. heb ook heel veel dingen met streepjes. Ik ben echt super happy met elk kledingstukje tot nu toe.. is wel jammer dat ze er zo snel uitgroeien. Ik heb trouwens een vraagje, heeft iemand hier last(gehad) van lage bloeddruk?? Ik heb sinds zo'n 2 weken regelmatig dat mijn oren dichtslaan, tintelingen krijg en ik een flauw/wazig gevoel krijg. Gaat ook vaak gepaard met harde buik. Nou bleek din bij de gyn dat het door lage broeddruk komt. Hij zei dat het geen kwaad kan en vooral vervelend is voor mij. Lage bloeddruk is volgens hem zelfs een goede reactie van het lichaam op de extra circulatie. Liever dat dan hoog iig. Ik word er toch niet heel blij van, want als ik straks potentieel meer activiteiten mag opbouwen ben ik bang dat ik elke keer als ik de deur uit ga mogelijk binnen de kortste keren op het randje van flauwvallen sta.
Koeky Gefeliciteerd Titania ik heb ook soms last van die "aanvallen" op die momenten heb ik vaak mijn bloeddruk opgemeten, en altijd was hij te laag. Wat goed helpt is dan 2 zoute dropjes nemen, dan stijgt je bloeddruk weer even en voel je je wat beter! Ook wat extra zout op je avondeten wil goed helpen!
Discovery Travel&Living... Hoort bij de extra zenders van Ziggo digitale tv. Nummer 203 als je dat hebt!
@koeky: gefeliciteerd!!.. @titiana: ik heb er ook best wel last van.. Maar de gyn zei het zelfde tegen mij! ben nu flink aan de dropjes en de cup-a-soup tussendoor...>ben helemaal gek op zoute dingen nu dus vind het eigenlijk niet zo erg om extra zout te eten.. Als moet je natuurlijk weer opletten dat je er niet te veel van binnen krijgt! Mijn zus had 2x tot 6 maanden een veel te lage bloeddruk en vanaf 6 maanden kreeg ze last van een veel te hoge bloeddruk en moest ze uiteindelijk zoutloos gaan eten .>Dus het kan alle kanten op!! Liefs