@ nikse : het komt vanxelf wel, als je er echt op ga zitten wachten heb je het gevoel dat het langer duurt.. Wij gaan voor lichtblauw over de hele muren en dan in het midden een band van Woezel & Pip. En dan voor hetraam klein gordijntje van w & p. De rest hebben we nog van jay dus dat is makkelijk. vriend lief is vanavond begonnen met de muur/tegel vloer in de babykamer eruit aan het halen Nu ff verdr kijken o rtl5
Luckey: nog nooit gevoed met voedingskussen. Gebruik hem wel tijdens de zwangerschappen om lekker te slapen en leg de baby er soms in om een dutje te doen. Koeky: het is toch niet te geloven!! Van harte!! Pino: mooi werk van de box!
hoi hoi, veel geschreven gisteravond! @ pino: ik heb geen uitnodigingen via hyves gehad... @luckey, mutsje is van BamBam, heb hem in Huizen gekocht bij het haagje (t haagje is echt een aanrader voor iedereen die in de buurt van huizen woont...klein maar zoooooveel leuke/exclusieve kleertjes en spullen! Wel wat duurder, zo was ik voor 1 mutsje 8 euro kwijt ik begrijp je kerstverhaal trouwens wel hoor! Hier hadden ze ook bedacht om dit jaar voor t eerst geen kadootjes te doen met kerst...ik heb er tegen gevochten! Al die jaren heb ik van alles gekocht voor mn nichtje, neefjes en de baby's op komst, en nu ben ik zwanger, stoppen we ermee!!! Mooi niet dus, en blijkbaar zijn mensen gevoelig voor zwangere hormoonbommen want we doen het nu toch ! Ik ga morgen met mn moeder en twee babyneefjes (mn moeder past op ze) de stad in, een eerste pakje uitkiezen voor ons meisje. Die wil mn moeder graag geven maar mag m zelf uitkiezen We hebben wat dat betreft zoooo'n mazzel met een meisje aangezien mn moeder maar 1 kleindochter en 6 kleinzoons heeft, en mn schoonmoeder alleen maar kleinzoons. Ze gaan helemaal los nu het eindelijk roze mag worden!
goeiemorge Ik heb zo'n onweerstaanbare drang om kleertjes te gaan kopen, gelukkig heb ik geen geld edit: maar wel de bankkaart van mijn vriend, zie ik net.... haha
goeiemorge dames, Hier ook drang om kleertjes te gaan kopen en ook deze week geen geld meer, al uitgegeven voor 5 dec En moet echt eerst jay zn dingetjes uitzoeken. Denk dat we vandaag heel de dag binnen blijven.. Wij gaan vanavond uiteten met mn vriend zn werk en mn vader komt oppassen (voor het eerst dat ze oppassen als de kleine nog wakker is) dus ff stofzuige & dweile en zorge dat alles aan kant is
ik zal toch nog naar buiten moeten boodschappies doen maar wat onze meis heeft om 7 uur uit bed en ze ligt inmiddels alweer 20 min KO voor andere mama's : is t normaal dat ze meer slapen met de sprong van zelf lopen ect?
Goedemorgen allemaal....vanmoregn was het weer even mis hoor.. na 2 weken moest ik ineens weer overgeven .>maar nu voel ik me weer helemaal top dus hoop dat het eenmalig is geweest .. heb ook altijd wel zin om te shoppen.. helaas moet ik vandaag werken en komen ze daarna de nieuwe deuren inhangen dus ben de hele dag binnen ..Morgen wel weer een shopdagje voor de boeg.. maar meer voor onze nieuwe badkamer..maar zal vast en zeker nog wel iets voor de kleine worden gekocht!!.. Ben ook nog opzoek naar leuek zwangerschapskleding. Vind het allemaal zo tegen vallen. Maar heb nu een winkeltje in de buurt gevonden via internet met kleding van o.a. noppies.. Zag er erg leuk uit dus ga eens kijken morgen..... Jullie nog leuke plannen voor het weekend?.. Liefs
@weekendplannen: driedubbele presentaties voorbereiden, moet nu mijn studie in sneltreintempo afmaken maar het vlot niet echt. We zouden morgen naar het bos gaan, maar ik zie dat het gaat regenen
voor de kinderen doen wel gewoon nog kado's. die snappen het weliswaar nog niet, maar toch... sneu anders. n is er nog maar 1 kleinkind hahahahaha dus dat zal verwennen worden....
goedenmorgen... plannen weekend mijn schoonzusjes komen en hopelijk brengen ze goed nieuws mee. ze zijn met IUI bezig en afgelopen week ergens was NOD, maar heb nog niets gehoord erover en wil niet altijd vragen...... duimduimduim. Ik moet verder werken en na het werk treffen we ons bij de WOK voor lekker eten. Zondag hebben we een doopfeest en kanik mijn nieuwe outfit aan, zal foto's maken!!! Fredje... balen dat je weer hebt overgegeven... hopelijk maar eenmalig. Hier blijven de ochtenden moeilijk. tandenpoetsen/eten zorgt voor overgeven (gal) maar als ik het niet doe (later doe) dan ben ik weer misselijk omdat ik iets moet eten en smaak in mijn mond. Zucht.....
@luckey: Oh vervelend voor je meid! Ik nmoet ook altijd kokhalsen tijdens het tandenpoesten.. gelukkig hoef ik niet altijd over te geven maar vanochtend ging het dus mis.. Hoe voel je je de rest van de dag? Dan ook nog misselijk??Hoop dat het de komende weken toch minder gaat worden!! Liefs
nou het begint al als ik zit te plassen (leve de geur) dan is het snel doorspoelen en kokhalzen. soms komt er gal mee, soms niet en blijft het bij hoesten enzo. tandenpoetsen gaat op zich wel goed maar ongeveer 5-10 minuten laten weer kokhalzen met vaak gal/schuim tot gevolg. brood hoef ik gewoon niet te proberen, dat gaat fout. heel vaak wacht ik dus tot een uur of 10 voor ik uberhaupt wat eet (daarvoor hapje koekje of mentos ofzo)... dan gaat het wel goed. broodje gezond kan ik dan ook gewoon eten. Als ik moet werken gaat het echter niet, dan moet ik wel.... Mijn verkoudheid nu werkt echter ook niet mee tot niet spugen hahaha Maarja zolang ik mijn ding kan doen, vind ik de ochtendrituelen zo niet zo erg....
@luckey: wat vervelend! Dat is me wel een ochtendritueel zeg..POEH! Ik had de eerste 15 weken precies het zelfde. gelukkig is het nu afgezwakt naar af en toe misselijk in de ochtend! Hoop dat hij bij jou ook nog zal afnemen!!.. Liefs
laravelk.. bij sem was ik ook wel misselijk maar gaf ik gewoon elk half uur over tot een uur of 12 en toen was het goed. vanaf 16 weken had ik NERGENS meer last van en was het puur genieten. Nu lag ik de 1e 16 weken plat en kon mezelf nog niet eens verzorgen van de misselijkheid. Overgeven viel wel mee maar het constante misselijke gevoel en de lamlendigheid was gewoon geen doen. och als het zo blijft zoals het nu is, vind ik het acceptabel hoor... mijn urineverlies vind ik erger... ik hoef maar te hoesten en tja.... en ik hoest me wat af sinds gisteren...
@Laravelk; Ja ik wel!! Nu al 5 kilo..hahaha.. Hoop dat het de komende weken een beetje stil blijft staan want gaat wel heel hard in een keer!! mijn buikomvang is ook binnen 1 week 3 cm gegroeid!! Ongelofelijk.. Jij??\ Liefs
echt balen die misselijkheid zeg (gelukkig nooit last van gehad in zon erge mate *afkloppen*) @ lara.... hier 5 kilo kwijt