2,5 kilo ongeveer, en heb het gevoel dat die in mn tieten en mn buik zitten Ik eet mezelf nochtans een slag in de rondte. Trouwens wel een goed idee om buikomtrek te meten.
nee nog niet veel aangekomen. was in begin 6 kilo afgevallen en bij laatste controle 2 weken geleden, stond ik op -3 (tov gewicht voor zwschap)... buikomvang heb ik eigenlijk nog niet gemeten....
CVM: wat leuk dat jullie nu een meisje in de familie brengen Hier hebben mijn schoonouders juist 2 kleindochters, dus die zijn heel blij met een kleinzoon Fredje: hopenlijk is het overgeven eenmalig geweest. Hier gelukkig echt bijna nooit meer last van misselijkheid!! Alleen soms met tandenpoetsen... Maar dat blijft altijd bij kokhalzen gelukkig. Hier moet vriendlief zaterdag en zondag werken helaas, morgenavond gaan we wel naar de bioscoop, maar verder nog niet echt plannen Luckey: Owwww lekker WOKKEN !!! Een van mijn favorieten als we gaan uiteten Wel spannend voor je schoonzusjes, ik weet zelf nog hoe spannend ik die IUI behandelingen vond. Laravelk: Ik heb hier het zwangerschapsdagboek van Pauline oud, ik moet daar elke 4 weken mijn gewicht en omtrek invullen. Bij week 16 was ik bijna 3 kg aangekomen. Volgende week bij week 20 dus weer meten en wegen
@CVM, ok dan was jij het niet.. weet nog niet wie het was, maar diegene herkende mij van hier . Wat leuk om vandaag het 1e pakje te halen! @Mama van Jay, veel schoonmaakplezier vandaag! En gezellig hoor uit eten! @Musty, ja toen mijn dochter net ging lopen sliep ze ook eventjes wat meer. @Fredje, balen van het overgeven! Gelukkig voel je je nu weer goed. @Luckey, spannend van je schoonzusjes! Sterkte met die misselijkheid nog steeds. @Lara, hier nu volgens mij 2 kilo aangekomen. @Weekendplannen, mijn dochter gaat bij mijn moeder logeren vanavond en heel misschien morgen ook. Mijn stiefzoon komt hier. En mijn dochter is NIET TE GENIETEN! Ze zit weer helemaal verstopt en het komt er gewoon niet uit. Gisteravond lactulose gegeven... Hopelijk komt het vandaag. Hier was mijn dochter gisteravond vaak wakker van de buikkramp dus vanmorgen moest ze nog even bij mij in bed slapen. Toch nog 1,5 uur in bed gelegen. 09.30 uur was het mis, ze moest poepen maar kon het niet. Zoo zielig vind ik dat dan he!
@Pino; Ah wat zielig!! Hoop dat de lactulose vandaag zijn werk doet zodat ze zich beter gaat voelen! @Allen; Ik ga jullie alvast een fijn weekend wensen..heb veel gepland dus zal weinig online zijn (en waarcshijnlijk veel missen)..probeer het maadnag weer allemaal bij te lezen.. en misschien tussen de drukte door in het weekend.. Liefs
@ pino mssn geen idee om gewoon om de dag een beetje lactulose te geven of om de 2 dg...... mn zusje kreeg t elke dag
Pino: hoop dat je dochter snel kan poepen. Bij ons waren ze het eerste jaar allebei chronisch verstopt (ondanks de bv!) dus hebe en jaar lang dagelijks lactulose en movicolon gegeven en toen was het over....Zoals Musty zei wellicht is het beter om dagelijks 5ml of om de dag te geven? Zodat het gewoon blijft lopen.... CVM: leuk eerste pakje kopen! Mijn moeder koopt trouwens ook veel bij het Haagje voor onze kids (ja ja ik kom daar uit de buurt maar ik woon er al jaren niet meer) Onze kinderen hebebn allebei hetzelfde eerste pakje aangehad dus de derde krijgt dat ook aan. Is nog in prima staat! Hier geen misselijkheid meer sinds een week of 14. Bij de andere twee ook tot die tijd. Veel sterkte voor de dames die er nog wel last van hebben!! Hier net 20 weken echo gehad. Met extra controle van hartje door kindercadioloog. Alles in orde. Was dit keer minder zenuwachtig dan bij de anbdere kids omdat ik al tig echo's had gehad de afgelopen tijd waar ze alles hadden bekeken en de vruchtwaterpunctie uitslagen waren ook goed, maar dan toch als je daar ligt is het even spannend of zie niet toch iets geks zien aangezien hoe verder je komt in de zwangerschap hoe beter ze alles kunnen zien. Met 30 weken gaan ze het hartje nog een keer beklijken of het goed groeit maar tot nu toe alles prima.
Pino wat vervelend dat je meisje zo verstopt is! Als je haar dagelijks lactulose of movicolon wil geven overleg dit dan wel goed met je huisarts of doktersassistente. Bij dagelijks gebruik moet de dosering namelijk goed aangepast worden! Me2 wat fijn dat de 20-weken echo goed was Ik vind de 20-weken echo toch ook wel spannend hoor! Dus kan me goed voorstellen dat je er misschien met minder zenuwen heen ging, maar dat het toch weer een hele opluchting is nu...
Nee nog niet.. Wil eerst overstappen van huisarts en dan even bij de ha langs met haar. Lactulose is officieel niet voor die hele kleintjes, maar moet nu een hele lage dosis geven van de apotheek.
Goedemorgen! Pfff....wat een gespook vannacht zeg.... ben er vreselijk moe van. Maar rustig aan doen vandaag. Net een pietenmuts met Sven geknutseld voor morgen. De rest van het weekend krijg ik mijn broertje te logeren. Dus ik zal ook niet veel online zijn. @ Koeky, zag dat je ook een jongen krijgt! Wat onwijs leuk! @ Kleertje: Heb ook de onweerstaanbare drang om kleertjes te kopen, maar ja, hier in het pietepeuterige stadje zit 1 zaakje met kleertjes die echt onwijs duur zijn. Dat gaat ´m dus niet worden. En om nou met die vreselijke wind op de fiets te stappen en naar het stadje verdop te gaan... haha, beetje te lui voor vandaag.
Hallo allemaal, Wat is er weer veel gekletst! @aangekomen ben ik bijna 3 kilo, ik probeer er wel een beetje op te letten want t is moeilijk ze daarna weer kwijt te raken. Bij de eerste ging dat nog vrij vlot maar bij de 2e.... @kleerdjes mijn handen jeuken ook om te shoppen en zeker om een eerste pakje te halen, ik vind t wel leuker om voor elk kind een ander pakje aan te schaffen maar miss komt dat ook omdat ik mn 2e zoon niet in t pakje van mn overleden zoontje wilde hijsen dat was zijn pakje. @meiden die nog last hebben van misselijkheid: sterkte wat balen dat t nog niet over is. @me2 gefeliciteerd met je goede echo!!! @all ik ga t weekend niet veel doen, vriend moet werken ik denk dat ik miss ff naar mn ouders ga.
@ aankomen / afvallen: zit op - 9 ... ook niet zo gek na al de gespuug denk ik. Gelukkig kan ik het missen!
Mijn kinderarts zegt juist dat lactulose voor de allerkleinsten is en dat ze na een maand of 6 over kunnen op movicolon.
Ik ben trouwens tijdens geen enkele zwangerschap veel aangekomen. Hooguit totaal 9 kilo. Ze waren er bij mij ook in no time weer af door de borstvoeding. Tot op heden een kilo of 3/4 aangekomen. Violet: kan me voorstellen dat je daarom voor elk kind een ander pakje wilt...
maf mn zusje heeft zelf darmproblemen van kleins af aan en dr zoontje ook vanaf geboorte en die kreeg als baby al gewoon lactulose van de HA
ik ben bij mn dochtertje 12 kilo aangekomen en precies 2 wk na de bevalling 16 kwijt elk lichaam reageert er anders op ik had geluk denk ik