April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ pino jeetje wat kl*te zeg :(
    zal straks wennen worden weer zon kleintje we zijn nu and 11,5 kilo gewent die we tillen en dragen :p

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    oww foeske:( knuffs!

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Pino: ja zou inderdaad met de HA bellen, zou jammer zijn als je onnodig te weinig lactulose aa je dochter gaf! Ik kreeg echt hele andere kindjes terug!
    Van dat aankomen tijdens de zwangerschap zou heel goed kunnen. Ik kom normaal namelijk als ik naar een boterham kijk al aan en tijdens de zwangerschappen kan ik eten wat ik wil en kom minder aan dat gemiddeld voor een kindje + vruchtwater + placenta staat.....ik heb altijd het gevoel dat mijn metabolisme dan opeens heel goed werkt en dat kan natuurlijk ook andersom gelden!

Wij noemen de baby nu ook steeds bij nam. Dat maakt het inderdaad echter. Maar nog niet waar onze andere kinderen bij zijn, want die zeggen alles na!! En voor de buitenwereld willen we het nog even geheim houden wat de naam is alhoewel mijn ouders het al hebben geraden zonder hints!!:p

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Foeske, he bah sterkte he! Krijg je de diagnose zwangerschapssuiker al na 1 test????
    Wel fijn dat je SEO goed was. En natuurlijk dat ze nu je kleintje continu in de gaten houden.

@Musty, ja kl*te is het zeker! Jaaaa zal heel erg wennen worden. Mijn dochter is bijna 11 kilo, maar straks een ukkie erbij, zal heel apart zijn :p

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    @foeske... balen zeg!!!!! had je ook liever thuis willen bevallen????

hier erg moe... elke 5 minuten mijn neus snuiten en mega lekkere honger....

striemen geen last van gehad, alleen in mijn zij 2-3 stuks, heb niet veel gesmeerd dus gewoon geluk gehad. kijken of we dit keer ook zo'n geluk hebben.

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Foeske: kan me helemaal voorstellen hoe je je nu voelt, want zo voelde ik me namelijk ook vorige zwangerschap toen ik de diagnose zwangerschapsdiabetes kreeg, maar geloof me......als je goed onder controle blijft en je keurig houdt aan de adviezen van de arts komt alles goed. Het grootste risico is dat je kindje te groot wordt. Mijn dochter is geboren met 3 kilo, hetgeen voor een normale baby al niet bijzonder veel is en voor een "suiker baby" al helemaal niet. Moest wel 4x per dag insuline spuiten en 5x per dag bloedwaarden meten, maar had het goed onder controle. Gekke is dat ik bij onze eerste nergens last van heb gehad maar helaas ga ik deze zwangerschap ga weer voor de bijl en spuit al sinds 5 weken savonds insuline, maar mijn waarden blijven nu wel mooi.
    Ik weet het, het is zwaar klote, maar je went er aan en niet onoverkomelijk!!! Als je vragen hebt oid mag je me altijd mailen.

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ luckey .... whahaha zit hier te kwijlen over de ketel stampot maar t is nog niet klaar ;)

@ striemen hier wel last van gehad maar ach kan er niet mee zitten :):D vind de littekens van de operatie bij mn navel en boven schaambot erger :) vooral die bij mn navel is enorm lelijk

betreft erfelijkheid en aankomen

mijn moeder kwam bij mij 27 kg aan en de andere zwangerschappen ook ongeveer.... mn zusje ook

en ik dus niet blijkbaar de goeie genen :p;)

mn moeder was t binnen 3 wk kwijt en mn zusje al 'eeuwen'
    ikzelf met 2 weken

8. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Hoi,
    Hier nog wel iets geshopt hihi 3 majo s en wat sokjes

@foeske balen meis!!

@wat een leuke baby fotos !! ik zal ook s ff spitten dit is mn eerste zoon!

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pino die verhalen over je ex, niet mogen versieren bij geboorte, foto's weggooien, etc etc. Pff meis jij hebt het ook niet makkelijk gehad zeg!!

Foeske logisch dat je zo baalt!! Ik zou ook hardstikke balen als ik jou was. Mijn zusje woont sinds 7 maanden ook in Zeeland, dus ik weet hoe onpraktisch het is om daar bij een ziekenhuis te komen. Gelukkig dat de echo afgelopen woensdag er goed uitzag. Meis je hebt alle recht tot balen, een dikke knuffel voor jou

10. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    en dit mn 2e

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Violet wat een mooie kindjes zeg!! Mag ik misschien vragen waar je eerste zoontje aan overleden is ?? :) Sorry als de vraag te gevoelig ligt!!

12. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    oeps t gaat over eerste pakjes zie ik nu, die zie je hier niet:)
    maar ach ff showen kan ook geen kwaad;)

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ violet wat een mooi gaaf manneke!

*edit* wat lijkt je 2de zoontje op hm! mooi!

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Violet, ook jij al van die mooie foto's! Wat een schatjes!

@Nikske, ach ja gelukkig kan hij herinneringen niet wissen. Ik vind het vooral heeeeel zielig voor Rebecca. Ik kan haar later niet de foto's laten zien die we straks wel van haar broertje hebben.

15. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    #2915 Sanne85, 12 nov 2010
    Laatst bewerkt: 12 nov 2010
    Ooh wat een schattige babyfoto's.... smelt....

@ Foeske: dikke knuffel voor jou! Balen zeg.... :(

16. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Sven een paar uur oud

we hadden een pakje van goodmoodkid.nl voor de 2e willen we weer een pakje van hen, die zijn zo soepel en zacht!

17. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    En wat veranderen ze snel he, zo zag Sven er een kleine 2 weken later uit:

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik vind de kleding van Imps & Elfs trouwens SUPER!!!
    Alleen is het wat boven ons budget. Echt super kwaliteit.

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Sanne, ook al van die super mooie foto's!

20. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    @nikske hij is overleden aan een virusinfectie zeldzaam maar t kan dus helaas.

@sanne lief hoor!! ze veranderen idd zoveel

@eerste pakjes waren hier van petitbateau en kate mack(kon ik toen goedkoop aankomen)

@pino imps en elfs is idd leuk moet je gewoon in de uitverkoop kopen, ik koop bijna alles in de uitverkoop of op mp

Deel Deze Pagina