April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Titania:
    Heb je nog wel een overslagje/truitje en broekje ?
    Rompertje alleen is te koud

2. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wel een mooi kleurtje hoor!
    Opdruk is niet geheel mijn stijl, maar zou ook wat zijn als iedereen de zelfde smaak heeft.....

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden,,

Titania,, gezellig zo'n meidenavond :D Leuk rompertje trouwens, maar wat doe je eroverheen? Of zijn jullie daar nog niet uit?

Pino,, vervelend dat je stiefzoon jullie zo uittest. Een gesprekje met zijn moeder kan geen kwaad lijkt me zo!

Fleuri,, wat gebruik je als wikkeldoek?! Zo'n badcape of een dekentje?!

4. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    #3004 Fleuri, 14 nov 2010
    Laatst bewerkt: 14 nov 2010
    Foto weer weggehaald

5. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is een Lodger Wrapper.
    Echt geschikt voor de eerste maanden.
    Heerlijk zacht en comfortabel!

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
  7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    goedenmorgen allemaal...
    iedereen bekomen van de wateroverlast gisteren???

wij hadden een fleecedekentje als wikkeldoek...
    en geloof ik een badcape... zal eens fotos gaan organiseren van ons hummeltje.....

straks naar een doopfeest toe maar ik ben me toch een potje verkouden. je merkt het echt als je aan de kassa staat met opengaande deuren iedere keer hoor.
    pfffff. ik heb al dikke kleren aan en een sjaal om EN verwarming aan maar toch... alles doet me pijn.
    dalijk maar eens vrijstomen onder de douche.
    Daarna fotoshoot vd buik en dan plaats ik weer eentje hier....

Hoelang kun je zo'n lodger wrapper gebruiken trouwens????
    paar weken of toch wel paar maanden????

8. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wel dat merk inderdaad, maar die jij in de link hebt staan zijn van fleece.
    Dat wordt dan al snel te warm (zeker voor April baby's)
    De gene die ik bedoel zijn van katoen. Lodder Wrapper Dotty

Helaas zijn deze pastel kleuren niet meer in NL te verkrijgen. Als het goed is moeten ze nog wel de Cotton hebben, maar dan in wat fellere kleurtjes.

Ik heb onlangs de roze variant uit Australie laten overkomen...;)

9. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh ik zie nu pas dat ik niet ver genoeg naar beneden heb gescrolled, daar staat de Cotton!

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hmmm moet me maar eens bedenken wat ik als wikkeldeken ga gebruiken!

Vind die lodger cotton wel oke, maar niet super, zeker niet voor dat geld :)

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Luckey,, vervelend zo'n verkoudheid! Ik heb het ook elk jaar wel een paar keer te paken door mijn werk. Toch veel plezier op het doopfeest straks ;)

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, erg vervelend dat je zo verkouden bent. Maar de combi verwarming en opengaande deuren is echt funest! Maar ja, dat hou je toch in de winkel.

@Wikkeldoek, ik ga denk ik die van de kruidvat gebruiken. Die kan ook in de maxi-cosi (mocht ik in het ziekenhuis bevallen).
    Maar als het een keizersnede wordt kan het maarzo zijn dat ik nog een andere haal voor lekker in bed :p Die van de kruidvat is namelijk van fleece.
    Verder werkt een badcape ook heeeel goed hoor! :D

@20 weken echo, ik mag morgen!!!!!! Jeeeeeej! Vrijdag belde het ziekenhuis op.. Of de afspraak verzet kon worden, dus ik had al helemaal de balen erin haha. Maar hij hoefde maar 15 minuten verplaatst te worden :D. Dus morgen om 09.45 uur mag ik voor de GUO!

@1e pakje, ik neem zowiezo het witte pakje mee die ik had gekocht van de week. Ook een stoer blauw pakje. Lekker zacht ook :D. Moet alleen nog kiezen want ik heb hem effen en gestreept en het valt ook te mixen met elkaar.
    Verder neem ik ook nog een pakje maat 50 van de prenatal mee want die valt erg klein. De andere pakjes kan ook nog als die wat groter is. ;) Ik neem in totaal 3 pakjes mee. 2 voor de andere maat (maat 50 en 56) en een extra die ik mooi vind. Toevallig ook maat 50 maar valt wat groter denk ik ;)
    Ik heb van die superleuke en lieve polo's.. maar die neem ik maar niet mee. Denk dat ik beter voor gladde pakjes kan gaan toch?
    De polo's zijn ook glad alleen hebben een kraagje.

Ook een superleuke tuinbroek. Een ribbroekje. Wel licht gevoerd van binnen. Niet dat het heel warm is, maar wel dat hij lekker zacht zit. Die wou ik eerst het liefst als 1e pakje. Hij kan van onderen open gemaakt worden dus zou niet onhandig zijn.
    Dan heeft de baby niet die broek band in hun buik...
    Grrrr nou ik ga toch weer twijfelen.

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    wij hadden als eerste pakje bij sem een joggingpakje en een shirtje met boxpakje.
    zo ver ik meegekregen heb, heeft het ziekenhuis het eerste pakje aangetrokken....
    zal eens op zoek gaan naar een foto...
    vind zo gauw geen op de harde schijf maar op de website van sem kunnen jullie hem wel bekijken.
    www.semholzmann.peutersite.nl
    en dan in fotoalbum, maandfoto's hihi

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, leuke site! mooie foto's!:D

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Bekijk bijlage 108085

Zojuist gemaakt.
    Ik vind mijn buik er echt puntig uit zien.... nog niet rond zeg maar... hihi

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja het is idd een mooi puntje! Leuk hoor!

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier trouwens best weer aardig wat voorweeen dit weekend! Baal ik wel van want de rest van de week was het echt sporadisch dat ik er last van had.
    Ik had nog goede hoop dat het toch van het groeien kwam.

18. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    balen dat die voorweeen aanhouden zeg...
    hopelijk wordt het niet erger of gevaarlijk voor de rest vd zwangerschap...

vanavond (na het eten) maak ik weer een foto en dan zal je echt verschil zien. je ziet hem gewoon groeien door de dag heen.
    op de foto ziet hij er klein uit maar in het echt vind ik hem een stuk groter... gek he.. maarja van boven ziet alles er anders uit he haha

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja idd, van boven is het heel anders kijken. Maar ik vind hem ook groot hoor, aan jouw bouw te zien moet je normaal veel dunner zijn :p.

Ja morgen gaan ze ook het triple p onderzoek doen. Dus de baarmoedermond meten. Hopelijk doen de voorweeen niks en is die nog gewoon lekker lang :D.

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Luckey mooi buikje!

Pino balen van je voorweeen :( Spannend morgen je 20-weken echo! Mijn zenuwen beginnen nu langzaam toch ook wel te komen voor donderdag...

Deel Deze Pagina