April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Even een ego berichtje....

Voel me vandaag behoorlijk K**
    Heb vanmorgen weer lopen spugen, ondanks de primperam... :( en ik heb zo'n last van mijn bekken en mijn rug.... en zoooo moe.... pfffff.....

Echo een Off-day.

Heb mijn werk ook maar afgebeld, moest eigenlijk 2 uur therapeutisch werken. Maar 't gaat vandaag echt niet... bah, bah, bah :(

Liefs,

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Als het goed is kan die ook niet wandelen ;) Hij is waarschijnlijk met de groei van de achterwand mee getrokken.

Oh ja flesjes enzo had ik ook al gekocht.. hmmm... mijn uitgaven zijn toch nog duurder geweest :p

Jij ook gefeliciteerd met je 20 weken!

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Sterkte!

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zal even wat foto's spammen:

Hoofdje

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nog een foto

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

en het geslacht...

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sanne Gun jezelf maar een lekker rustig dagje vandaag. Dikke knuffel!!

Pino wat een mooie duidelijke foto's :D

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sanne: wat balen dat je nu weer zo moet spugen! Sterkte!

10. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    @ kleertjes: Ik had voor sven 3 pakjes van maat 56 mee naar het ziekenhuis. Dit had ik gedaan omdat ik hoorde dat de meeste babies misselijk zijn na de bevalling. Sven was dat inderdaad ook dus die 3 pakjes op 1 dag waren zeeeeer welkom ;)

@ Musty: Als jij nou iets overtijd loopt en ik ben op tijd... kunnen we samen in gorinchem liggen ;) :p Leuk kaartje trouwens zo in twee 'talen' .

@ aankondiging: Wij zetten wel op het geboortje kaartje dat Finn het broertje van Sven is.

Verder veeeel gelezen na zo'n weekend offline. ;)

Liefs!

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ sanne beterschap!! en wat niet gaat gaat niet!
    ik denk niet dat ik overtijd ga lopen als de epileptie weer op gaat spelen
    'moet' jij ook in gorinchem bevallen :)?
    ga deze keer wel naar de avond bevallen in t beatrix
    ging bij ons dochtertje gewoon eigenwijs vanuit dat ik thuis zou bevallen, dus werd erg verrast door alles ;) en aangezien ze aan t verbouwen zijn

@ pino ... super echo!

@ uitgaven ..... geloof dat we zon 30-40 euro uit hebben gegeven voor t eerste setje met alles erop en eraan en knuffel en deken
    vanmiddag met manlief weer snuffelen als ie wakker is :D

en ja ja mn strijkmand is leeg! op 2 dingen na, strijken vind ik persoonlijk nooit safe als de kleine op is en die werd wakker dus

geloof dat ik eerdaags ook meegesleept ga worden door mn zusje babydump ect af

@ titania... LOL en ik denken dat ik erg was met kleertjes ;) leuk heh :D super dat de bloedingen minder zijn! nu groen licht van gyn

@ geboortekaartje..... is en blijft heel persoonlijk wij hebben onze meis er bewust wel bij betrokken ook omdat ze zo kortopeen zijn en er weinig mensen wisten dat we de MMM alweer in waren gegaan ;)

@ nikske :D kleine krijgt zekers limburgs van mij over dr heen
    eerste liedje wat ik voor dr zong in t ziekenhuis was ook plat maastrichts, je kan er maar vroeg bij zijn
    in maastricht hebben we ook t leesplenkske vaan mestreechter toal gekocht :D die hangt uiteraard op de babykamer
    hoe gaat t nu met harde buiken??

@ luckey... thanx van pb :D

hier vanochtend fysio gehad
    man man man oefeningen ect gedaan
    ben verrot, toch effe doorgebeten want die mand strijk stond al een maand :) kan je nagaan hoeveel kleding onze meis heeft
    nu wachten tot manlief wakker is en dan naar de winkels :D
    verder enorm moe, lijkt wel hoe erger de BI hoe moeier ik word

12. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pino: gefeliciteerd met de geweldige echo!! Ben ook zo benieuwd!!:D..1 december is het voor ons zover!! hoop dat we net zo'n geweldige uitslag krijgen!!..

@Sanne: wat vervelend dat je je zo ellendig voelt! Hoop dat het snel beter wordt en dat het spugen voorbij is!

@Kosten: Nou ben al behoorlijk veel geld kwijt! :)..Kinderkamer (incl alles) al €1.400,00 dan al een heleboel kleertjes (heb eigenlijk nog niet eens geteld wat dat heeft gekost!).. en de baby/kinderstoel van 270 euro..;).. Nou, en dan heb ik dus nog lang niet alles!! Zaterdag gaan we shoppen voord e basic dingetjes (hydrofiele luiers, kruiken, etc) :D.>Zal ik wel weer een hoop geld kwijt zijn..:D.>Maar ach, we hoeven gelukkig niet op de centjes te letten en het is voor een goed doel hè?:D...

Liefs

13. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat leesplenkske heb ik ook gekregen :D! Kan het meteen goed oefenen hè?.. :D..

Liefs

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Musty: leuk zo'n leesplenkske :D Inderdaad vroeg mee beginnen, hihi!

@ uitgaves: wij hebben de kinderwagen van mijn ouders cadeau gekregen, en van mijn schoonouders een bijdrage aan de babykamer, anders hadden we nu toch al op zo'n 3000 gezeten. Excl kleertjes trouwens, die koop ik gewoon tussendoor dus daar let ik niet zo op :)

@ Fredje: hebben jullie de bloom fresco kinderstoel?!

15. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja die hebben we idd. De classic. :)..Leek me handig..
    Heb jij hem ook?

Liefs

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nee ik heb hem niet, wij hebben een ouder huis en geen super strakke inrichting, dus vond hem niet zo mooi voor bij ons.

Maar door de prijs kon het bijna niet missen, vandaar ;)

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Sanne, rot dat je zo'n off day hebt... Beterschap!

Pino, mooie echofoto's zeg!

Wij hebben bij de eerste natuurlijk flinke uitgaven gedaan :D dus wel fijn dat we daar nu nog profijt van hebben.

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff pauze is weer voorbij :( Ik ga weer even terug aan het werk! Hopenlijk blijft het een beetje rustig vanmiddag. Ben dood moe :)

19. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, kan idd niet missen. Is er maar een zo duur.. vind altijd de duurtste dingen het mooiste!!;) Ongelofelijk hoe ik altijd weer voor elkaar krijg.. met de kinderkamer was het het zelfde verhaal..
    Maar goed..maakt het ook uit.. Bij de tweede hebben we het dan tenminste allemaal..dus dan hebben we dan niet zoveel uitgaven..:)..

liefs

20. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes. Ik ga ook weer eens even verder :).

Liefs

Deel Deze Pagina