@mama van Jay: Zou best kunnen dat het misschien niet het zelfde voelt als een harde buik..haha.. Ik heb geen idee hoe dat voelt aangezien het de eerste is....Heb er vandaag wel veel minder last van nu ik de medicijnen heb genomen.. Dus gooi misschien alles door elkaar.. Oh, namen zijn erg moeilijk. We hebben zelf nog niet eens een jongensnaam..hahaha.. ..Mike misschien? Liefs
Haha namen voor een jongen was hier ook een drama!! Vriendlief kon niet wenen aan de "moderne" namen van mij, en ik vond zijn namen vreselijk. Totdat we opeens dezelfde naam zeiden!! Nou ik schrok me dood hahah, die hebben we dus maar meteen vast gelegd
Jay & Ryan Jay & Tyler Jay & Dylan Jay & Luke Jay & Justin Jay & Mason Jay & Aidan Hmmm moeilijk.. Ik weet natuurlijk niet wat je zoekt!
Ohh joh, dat van de weeen wist ik niet eens joh.. Jaa vince is ook een leuke naam mjaa helaas vind de BAAS het niks haha
Nikske: succes vandaag! Sanne: beterschap. Inderdaad veel drinken en zorgen dat je Fredje: ik weet buiten de zwangerschap altijd meteen dat ik blaasontsteking heb als voordat het duidelijk is uit de test. Tijdens de zwangerschap voel ik er niets van. Heb bij de 2de zwangerschap wel 4 keer blaasontsteking gehad zonder dat ik het wist dus wordt nu bij elke controle gecheckt. Het voelt dus echt anders tijdens de zwschap. Gelukkig gaat het nu al beter met je! Mamavan Jay: zoek je weer een Engelstalige naam?
Als ons meisje een jongetje was geweest, had hij waarschijnlijk Mats geheten. 20 weken echo: Wij hebben hem morgen om 09:00!
@Nikske, leuk he, die opmerkingen over je buik Ben net bij de fysio geweest en ze heeft vastgesteld dat ik hypermobiliteit heb. Zal proberen een beetje uit te leggen wat het ongeveer betekend. Het betekend dat de banden van je pezen/gewrichten te los zijn waardoor je bijvoorbeeld je gewrichten veel overstrekt. Ook de banden bij mn bekken zijn dus te los en om dat te corrigeren verharden mn spieren eromheen om de boel op zn plek te houden. Mn lichaam is eigenlijk continue bezig om mn gewrichten in balans te houden en daar komt de pijn en een stukje vermoeidheid vandaan. Nu dus veel oefeningen en twee x per week fysio om de pijn wat te verlichten. En moet zo'n steunband kopen voor om mn buik. Iemand er verder bekend mee?
hoihoi, heb tot 12 uur in mijn bed gelegen en daarna gedouched. Paar weken geleden (toen ik nog aan de medicatie lag) heb ik ook al zo'n fikse verkoudheid gehad met veel overgeven. Manlief was toen bij kruidvat iets halen voor te stomen en daar werd gezegd dat ik niets mocht hebben. Alleen otrivin en stomen met water :x Ga dalijk met manlief even de stad in, kijken of ik daar iets kan eten. Kan mezelf nog steeds geen broodje gezond ofzo klaarmaken, ergens anders eten gaat wel gelukkig. (tenminste dat hoop ik dan maar).... Namen... hier ook een crime. voornamen jongen is er maar de 2e naam niet. Laten we maar hopen dat we die ook niet hoeven te zoeken he Nog een paar uurtjes. 15.45 in zkh zijn..... Sanne... kl*** weer van de ketonen zeg.. hoop dat ziekenhuisopname bespaard blijft!!!!! Rustig aan doen en proberen te eten en drinken he, maar dat zal je zeker al het doen zijn hihi.
Ja lijkt wel of iedereen ziek is hier... Ik in ieder geval wel, pfff echt goed ziek!! Gelukkig vanacht wel weer redelijk geslapen. Ja namen, lastig he! Ik had heel veel leuke meiden namen... Maar wij krijgen een jongen! Moeilijk hoor! Mn vriend wilde pas gaan nadenken als hij wist wat het zou worden. Dus paar dagen na de geslachtsecho lagen we in bed en begon hij uit het niets namen te noemen, van alles en nog wat. Van leuk naar onzin namen.., haha En ineens had hij een naam, waarvan ik ook dacht:jaa die is leuk!! Maar allebei nog paar dagen laten bezinken, maar toch die naam gekozen... Nu staat hij vast! Vond t best eng, dacht echt van; shit straks vind ik m over paar dagen/weken niet leuk meer. Maar ga zn naam steeds leuker vinden, en het word nu echt echt!! leuk!! Nu nog paar maandjes geduld, maar vliegt voorbij. Elke keer weer iets om naar toe te lezen, maandag 20 weken echo gehad, met sinterklaas een lang weekend weg, dan komt kerst, oud & nieuw. En dan hoef ik alleen nog maar jan en febr te werken. Gaat opschieten. Ook zijn we lekker bezig in t kamertje. Knapt steeds iets meer op. Dus nog paar daagies/weekies en dan kunnen de meubels erin en kan ik gaan inruimen!leukkk kan niet wachten! Vandaag gaat mn vriend te muren met voorstrijk doen. Als die wakker word, want die luilak ligt nog steeds te slapen!! Om 1 uur wakker gemaakt, maar hij is nog moe (lui dus) Ik ga weer tv kijken/boekie lezen.. Lekker op de bank onder mn dekbed, hopend dat ik snel beter ben, want dan kan ik verf gaan uitkiezen voor t kamertje X
Fleuri: gezellig dan liggen we morgenvroeg dus samen op de echo tafel Haha, ik zal aan je denken CVM: ja die opmerkingen zijn nu wel echt leuk! In het begin waren de patienten nog wat voorzichtig, maar nu vinden ze het opeens overduidelijk Wel vervelend zeg van je hypermobiliteit, ik heb het gelukkig zelf niet. Maar heb ik mijn naaste kenissenkring wel een meisje (18 jaar) die het zo erg heeft dat ze er vaak door in een rolstoel zit. Dan gaat haar heup de hele tijd uit de kom, ook schouders vingers enz enz schieten bij haar meerdere keren per weer uit de kom. Hopenlijk geeft de band en de fysio je wel verlichting!! FB: leuk dat jullie ook aan het kamertje bezig zijn & de naam hebben gevonden Wij hebben nu in december ook vanalles om naar toe te leven: * Sinterklaas * Verjaardag vriend * Weekendje naar Zeeland * Kerst En dan 18-02-2011 maak ik de laatste dag op mijn werk Wat vliegt de tijd!!!!!
Violet ja gezellig gevoel he dat getrappel in je buik, ik kan er ook zo van genieten. Foeske oeps, tja het hoort er ook bij, maar fijn dat het alleen gebeurde waar je vriend bij was. Chantico heftig verhaal hoor van die vrouw op de yoga die net haar man is verloren, pfff zou er niet aan moeten denken. Echt verschrikkelijk! MvJ leuk dat de spulletjes voor de babykamer zijn binnengekomen. Sanne sterkte! Fredje fijn een extra controle te hebben gehad, vervelend zeg een blaasonsteking, sterkte! Namen, pff ik dacht de we eruit waren met onze jongensnaam, maar achteraf gezien vonden we hem beide toch niet zo heel leuk dus we zijn weer zoekende. Onze meisjes naam staat nog steeds vast, die hadden we al bij Ryan en is zoooooooo leuk FB succes met het kamertje!
@luckey: wat rottig dat je nog zo verkouden bent. Ik haalde altijd kruiden bij `de tuinen` die mag je bij mijn weten wel gewoon gebruiken. Ik voel de baby nog steeds erg weinig, heb ook niet het gevoel dat ik hem/haar in vergelijking met vorige week meer ben gaan voelen. Ik weet niet of ik me daar zorgen over moet maken, ga ik maar niet doen denk ik Volgende week mag ik weer op controle, de dag voor de 20weken-echo.
Stop jij 6 weken van te voren?? Of neem je verlof dagen op? Klinkt ook wel lekker zeg 18 febr. Heerlijk hoor om naar toe te leven....
Ik stop 6 weken van te voren! Mijn verlofdagen gebruik ik om vanaf volgende week elke dinsdagmiddag vrij te nemen tot aan mijn verlof... Ik heb dus 6 ervoor en 10 erna
Meiden die nog opzoek waren naar een wikkeldeken... Hier kun je er 1 laten maken met de naam van je kleintje!! Badjas-Badcape-Poncho met naam Kado met naam - Kraamkado - Naamkado - Gepersonaliseerde cadeaus | Koter Kado
Nikske... dat is al snel zeg 18-2 de laatste werkdag. klinkt wel vroeg... ik heb nog geen idee wanneer ik met verlof ga. denk ook 6 weken van te voren, die heb ik wel nodig denk ik. kom dan op 28 februari uit. Geen idee wanneer ik dat definitief moet doorgeven... Moet sowieso verlof hebben tot 28 juni want dan is manlief pas terug van Noorwegen.... spannend allemaal zeg. Nu moeten we echt dingen gaan regelen...... zo gaaf!!!! Jongens nog een uur, zenuwen beginnen toch wel te komen. Zou alles in orde zijn?????
gave site zeg... ga er denk ik zeker iets bestellen... zo'n fleecedeken of badcape met naam denk ik... badjasjes heb ik nooit gebruikt en zelfs de badcape blijft op het haakje hangen.... (alleen als we gaan zwemmen worden beiden gebruikt)
18-2 is precies 6 weken voor mijn uitgerekende datum Heerlijk, ik kijk er al naar uit hahaha Wanneer gaat je man naar noorwegen?! Toch niet vlak na de bevalling?!?! *duim duim duim* voor jou, maar het komt vast allemaal goed. Als ik zou kunnen zou ik de klok een uur vooruit zetten voor je!!