Leuk!! Heb m meteen bij de favorieten gezet en ga er binnenkort 1 bestellen, was al op zoek naar zoiets! Ik ga proberen om tot 4 weken van te voren door te werken, 10 weken erna lijkt me zo kort...
ik bof eigenlijk maar dat ik nog studeer en maar 1 dag per week college heb, na januari doe ik alles vanuit huis en ben ik sowieso tot eind augustus thuis. @FB, denk je dat je het een beetje vol gaat houden tot 4 weken voor uitgerekende datum?
Op mijn verjaardag haha leuk.. sterkte voor iedereen die zich rottig voelt vandaag! Hier nog steeds geen naam voor ons jochie.. dus voorlopig wordt ie nog steeds bij z'n werknaam "Bob" genoemd Hij schopt trouwens altijd tegen de laptop als ik die op schoot hou en hij heeft z'n papa ook al eergisteren voor het eerst geschopt. ben zelf een beetje brak, heb echt super slecht geslapen. Hele nacht pijnlijke harde buiken gehad, kon niet lekker op m'n zij liggen, zelfs met voedingskussen-vriendje. Ik kon dus alleen op m'n rug en nu ben ik echt stijf van de spierpijn.
FB: 10 weken erna vind ik ook kort, maar ik ga het niet volhouden tot 4 weken ervoor. En stel dat je in de ziektewet komt dan gaat je verlof zowieso 6 weken van te voren in, dus dan kan ik het maar net zo goed al vast zetten op 6 weken voor de bevalling! Lara: Wanneer studeer je af??? Titania: wat leuk dat "bob" al zo om zich heen schopt Wel balen dat je brak bent vandaag. Hopenlijk slaap je vanavond beter.
@Titania: lekker actief kindje, leuk @Nikske, als het meezit moet ik alleen mijn bachelorscriptie nog afschrijven in het tweede semester en ben ik klaar. Een master trekt me niet echt, zeker niet in Nederland (Ik studeer Finoegrische taalwetenschap in groningen)
Ik ga hopelijk ook 4 weken voor de bevalling met verlof. heb dat bij de andere 2 ook gedaan en dat ging echt prima (maar ik heb en zittend beroep dus geen enorme fysieke belasting ). Ga daarna nog een paar weken aan mijn verlof plakken want die 12 weken daaarna vond ik echt voorbij vliegen!
Ik mag hier helaas geen vakantie aan mijn verlof vast plakken, dat is wel balen!! Maar ik kom in Juni terug op mijn werk, en pak dan waarschijnlijk in september en december vakantie. Zo is het een beetje verdeeld.... Ik moet veel op en neer lopen in mijn werk, veel opstaan, bukken, dan weer zitten, ik ben dus blij als ik 6 weken van te voren kan stoppen!
Ik ga het ook proberen tot 4 weken van te voren... Nu gaat t eigenlijk best goed! Lukt t niet, dan ga (moet) ik idd automatisch 6 weken van te voren stoppen. Na mn zwangerschapsverlof wil ik ook nog wat weken verlof erachter aan plannen Ik bouw genoeg dagen op,dus dat zou wel lekker zijn. Moet alleen wel goed gekeurd worden. Maar het is sowieso zomervakantie,dus heb ik recht op 3 weken in juli of 3 weken in augustus En neem ook nog 2 weken verlof van dit jaar mee naar volgend jaar! Heerlijk... X
Getver, net een heel verhaal getypt, stopt m'n internet ermee.... Balen van je hypermobiliteit. Ik heb dit ook, vandaar dat ik ook al BI had voor de zwangerschap... Dit jaar heb ik ook mijn schouder deels uit de kom gehad hierdoor. Tip van mij is dus, let op en zorg dat je niet over je grenzen gaat (dat heb ik nu dus ook moeten ondervinden...) Ik heb een bekkenband, maar heb hem nog niet veel gedragen, ben bang dat ik straks verder in de zwangerschap anders geen steun meer van heb... (zal wel tussen m'n oren zitten, maar toch )
@foeske thanx voor je reactie. Wel fijn dat ik niet de enige ben! Mijn werkgever belde vanmiddag dat ze hebben geregeld dat ik vanaf volgende week halve kan werken, ga dus half de ziektewet in. Wel vroeg, ben dan 20 weken, maar wil inderdaad niet over mijn grenzen gaan en deze week gaat het echt niet met werken dus heb geen keus. Worden helaas wel de middagen dat ik ga werken, had liever de ochtenden gehad want ben dan op mn fitst, maar ben allang blij dat ze op mn werk zonder zeuren dit geregeld hebben. Moet gewoon goed opletten dat ik 's morgens echt rust neem en niet als een gek mn huishouden ga doen zodat ik smiddags mn werk goed kan doen. Strax weer naar de vk..hartje luisteren! En heb het eerste pakje (zacht jurkje met legging) gekocht! Zal later een foto plaatsen
Niske dat klinkt idd wel vroeg ja 16 februari, maar jij bent natuurlijk al 3 weken eerder uitgerekend dan mij en gaat 6 weken van te voren met verlof. Ik ga 4 weken van te voren met verlof, mijn laatste werkdag is 25 maart. Jeetje misschien zijn er dan al april mamas bevallen . En dan zal 22 juli mijn 1ste werkdag weer zijn kijk er stiekem wel naar uit HIHI. Ik heb overigens een zitten beroep voor 16 uur per week, dus verwacht wel dat ik dit ga volhouden tot 4 weken. Lucky succes met je echo. CvM succes bij de VK, leuk weer hartje luisteren.
Ik ga 5 weken van te voren stoppen. Per 1 augustus ga ik weer aan het werk. Ik werk ook 2 avonden 17:30 tot 22 uur. In juli ga ik dan al een paar avonden werken. Omdat ik naast mijn werk woon, kan ik mijn 'kolftijd' van 1 uur lekker thuis doen. Ik ben dan dus om 21uur weer thuis om BV te geven! Zo maak ik toch wat uurtjes, kolftijd wordt immers doorbetaald, hoeft er geen opvang geregeld te worden en kan ik even het huis uit. Per 1 augustus gaat ons meisje samen met T naar het zelfde KDV. CVM ben benieuwd naar je pakje. Bij Hennes hebben ze trouwens een roze en wit overslag rompertje samen voor maar 5 euro. Heb er gelijk een paar van mee genomen
Ik heb niet bijgelezen en heb daar helaas vanavond ook geen tijd voor Maar wilde toch even zeggen dat bij de 20-weken echo alles helemaal goed er uit zag! Ik was toch wel een beetje zenuwachtig, maar het één na het andere zag er keurig uit, dus toen we weg gingen waren we helemaal in de gloria!
Hier vast de foto van de eerste kleertjes Ben er zooo blij mee! Schoentjes zijn voor de sier hoor, zal ze in t begin zeker nog niet aan doen ga nu gauw naar de vk
@Zieken: Iedereen veel beterschap! Onze weerstand is nu wat minder, dus ook eerder ziek helaas. Ik merk het vooral aan mn koortslip (de 2e al deze maand). Verder gelukkig nog niet ziek of verkouden. @Pino: Gefeliciteerd met de mijpaal! @Nikske: Leuk he als mensen je buikje zien! Ik krijg ook steeds vaker te horen dat je nu toch echt wel wat begint te zien! @CVM: Mooie echo! Volgens mij zie ik heel vaag iets, maar alleen omdat ik weet dat ik naar een meisje moet zoeken @Naam: Wij hebben de naam al sinds begin september! Ik vond het ook heel moeilijk, er is tot nu toe maar 1 naam die we allebei heel mooi vinden! Wij zijn geinspireerd door een film @FB1984: Ik denk net zoals jij Ik leef naar de echo's toe, en dan straks een weekje vakantie tussen Kerst en Oud & Nieuw, en dan is het nog maar 2 maandjes! En dan heeeel lang verlof tot eind juli (heb er vakantie achteraan geplakt). @Nikske: Jij 18Feb al je laatste dag? Bij mij pas 11 maart ofzo (weet niet precies), maar ik werk wel tot 4 weken door (is mn planning). Ik werk op kantoor, dus moet lukken, zolang er niks geks gebeurd. @Laravelk: Finoegrische taalwetenschap?? Wat is dat precies? Heb ik nog nooit van gehoord! @CVM: Fijn dat je hebt kunnen regelen dat je nog maar halve dagen hoeft te werken. Zal wel een stuk schelen. @Chantico: Gefeliciteerd met jullie mooie echo!!! @CVM: Schattig setje Ook gave schoentjes, ook al zijn ze voor de sier. @Hier: Nu even snel douchen, we vertrekken om 20.00 naar het ziekenhuis voor de 20-weken echo! Spannend!! Vanochtend bij de mondhygieniste geweest. Toen ze aan het tandplaque krabben was, en met tandenstokers in de weer was, leek ik wel dracula! Heel veel bloed in mn mond tussen mn tanden. Maar schijnt normaal te zijn tijdens de zwangerschap. Smaakt altijd zo vies. Maar goed, mn gebit is weer goed gereinigd
hallo allemaal, 20 weken echo was helemaal in orde. Alles perfect naar wens, al duurde het even voor ze de bovenlip kon controleren op hazelipje. Beeb deed nl de hele tijd de hand voor de mond hihi. het geslacht was ook heeeeeeel duidelijk te zien, of eigenlijk niet haha. We krijgen een meisje!!!!! Ben helemaal happy. Noorwegen: hij gaat van 16 juni tot 28 juni naar noorwegen om te vissen, maar bij op tijd bevallen (dus 11 april) zou ik 13 juni weer moeten beginnen met werken (10 weken na de bevalling), dit zie ik dus niet zitten..... veel te veel geregel en zo alleen. dus wil ik daarna beginnen. Hopelijk gaan ze daar op het werk mee accoord, vooral om dat we in augustus nog samen vakantie willen hebben. 2 weekjes. verder even blanco hoor....n sorry
fantastisch dat alles goed was en GEFELICITEERD met jullie meisje!! dat wordt een roze sjaal dus ! Ik weet dat je het stiekem al hoopte, super leuk! Vindt Sem het ook leuk?
Heel erg veel succes/plezier bij de echo!!! ik heb hier heel veel last van bloedend en gevoelig tandvlees sinds ik zwanger ben.. heb echt 3x van tandenborstel moeten wisselen, nu heb ik een super zachte en daar gaat het goed mee.