Sorry voor mijn korte reacties. Heb niet alles doorgelezen. Jullie hebben veeeel gekletst vanavond! Hier dus uit eten geweest, was erg gezellig. De kleine is echt als een wilde bezig in mijn buik. Schopt echt al heel hard. Kan elke beweging voelen, kon ik bij mijn dochter niet door de voorliggende placenta (ja pas een week of 10 later). Helemaal leuk! Mijn vriend was ook voor het eerst optijd aanwezig hahaa. Hij heeft ook de schopjes gevoeld. Normaal zit hij veel spelletjes te spelen of is aan het werk Dus echt er voor zitten was nog niet gelukt. Hierbij mijn 20 weken buik!
@nikske: erg leuk jullie kamertje! Dus we zijn met z'n 3en ongeveer op hetzelfde tijdstip aan het echoën. Grappig! Vannacht goed geslapen, was niet onrustig. Wel ben ik 3 kwartier eerder wakker, kon niet meer slapen. Nog eventjes tot de echo
@Nikske, Seertje en Fleuri: Veel succes en vooral plezier vandaag bij de echo!!! @Nikske: Mooi kamertje, schattige spulletjes al! @Pino: Wow, mooie buik hoor!!
Goeiemorgen allemaal, Pino: Jij ook een mooie buik!!! Nikske: Te schattig kamertje, die auto is echt heel stoer! iedereen die gisteren een goeie echo had: Gefeliciteerd! En degene die vandaag mogen; Succes! Ik mag pas 29 november, ben dan 20+5. Vandaag werken van half 2-6 uur en daarna cursus va 7-10 ben erg benieuwd aangezien ik vaak om 9 uur al lig te slapen!
@CVM: Wat een schattig pakje.. En dat wiegje is echt geweldig!! .>Zo lief!! @Luckey: gefeliciteerd met je mooie echo! Een meisje!!LEUK!!.... @Verlof: ik probeer 4 weken van te voren te stoppen met werken..dat zou dus 22 maart zijn.. Dan heb ik 12 weekjes erna en plak ik er nog een vakantie achteraan..Afhankelijk van de lengte van mijn vakantie moet ik dat 1 of 8 augustus weer beginnen met werken..Denk dat ik 3 weekjes extra vakantie pak. Dat is wel lekker.. heb ik tenminste nog even om extra veel van de kleine te kunnen genieten.... Liefs
Ik ga officieel 2 maart met verlof, 6 weken van de voren, en zou dan 22 Juni alweer moeten beginnen. Vind het alleen echt niet ok om zo'n wurm van 10 weken al 4 dagen weg te brengen, dus neem er drie weken volledig oudersschapsverlof en 3.5 week vanatie achteraan. Dan begin ik 9 Augustus weer. Omdat mn lief dan nog een week vakantie heeft hoeft de kleine pas half augustus naar de opvang, dan is ze ruim 4 maanden. T kost wel even wat (zo'n 1000 euro aan ouderschapsverlof) Maar t scheelt ook 2 maanden kinderopvangkosten en denk dat de eigen bijdrage volgend jaar voor 3.5 dag ook zo'n 350-400 euro is, dus eigenlijk kost het dan maar 200 euro en daarvoor heb ik wel 5 maanden verlof. Vanwege de kids van mijn vriend (die eind juli/begin augustus bij ons zijn) kan ik ook niet mn vakantie zonder ouderschapsverlof erachteraan plakken want dan moet ik aan het werk als de kids komen en kunnen we dus niet als gezin weg...dus dan maar zo
@ fredje..... ik heb bij mn dochtertje 2 mnd vakantie erachter geplakt.... heerlijk! ben t nu zeker weer van plan @ cvm... oei sterkte vandaag lange dag en mooi wiegje! en mooi rond buikie! @ pino... buikie groeit goed!! heerlijk heh die schoppen vind t zalig nu manlief er ook meer van mee kan genieten @ luckey... proficiat met jullie meid!! super dat de echo helemaal top was @ chantico.... heerlijk jij ook al een super echo!! dat gaat goed @ titania.. wat een flauwekul om je daarvoor te kicken @ nikske.... prachtig kamertje!! @ seertje & fleuri ... veel succes met de echo vandaag! @ minime... top dat de echo goed was whahaha alles hangt dus nog tussen de benen zag leuke kleertjes ook voorbij komen verder *zeef* ben een rampeplan met concentreren op t moment
Succes met de echo's vandaag!! Luckey: van harte! Een meije! De damestjes worden nu even lekker aangevuld!! Chantico en CVM : ook fijn dat de 20 weken echo goed was! Mooie buiken (leuk topje ook Pino) en mooie spulletje CVM en Nikske! Schoentjes konden onze kinderen pas met 12 maanden aan (behalve de zachtje leren schoentjes van bijv. Boumy's of Bobux etc) omdat ze zulke kleine voetjes hebben)
Hallo!! ik heb een vrij dagje dus ik ga vandaag op pad voor stofjes voor het wiegje! Tot strakkies!!! @Luckey, gefeliciteerd een meid!!
Goedemorgen, @Schoentjes, mijn dochter had direct al schoentjes aan als we weg gingen. Van die hele kleine soepele schoentjes die je ook wel eens bij de prenatal kan kopen. Anders waren we de sokjes steeds kwijt onderweg! Hier ga ik vast beginnen met het regelen van de renovatie. We moeten alles ingepakt hebben voor de renovatie. Aangezien ik OF net bevallen ben OF zeer hoog zwanger moet ik dus mensen gaan regelen die ons kunnen helpen. Alle babyspullen die ik voor het eerst nodig heb (kleertjes en flesjes enzo) doe ik allemaal in 1 doos de aankomende tijd. Maar wil dan eerst even wat zwitsal builtjes hebben want wil niet dat ze naar de doos gaan ruiken. Ik zag net in de brochure dat wij in de slaapkamer hele andere kozijnen krijgen. Moeten dus ook nieuwe gordijnen komen. Want de ramen die wij gaan krijgen komen tot aan de vloer! Heb ik pas geleden een nieuwe gekocht... grrr... Maar goed. Vandaag ga ik niks doen. We verwachten een pakketje dus ik moet toch thuis zijn voorlopig. Mijn schoonmoeder heeft gisteravond nog voor mij afgewassen, de schat! Nu even mijn meisje wat lekkers te drinken geven want ze is aan het zeuren haha.
Even snel via mijn phone. 20 weken echo was helemaal goed! alles goed kunnen beoordelen. Het is en blijft een meisje.
Hallo lieve meiden! Vond het allemaal erg spannend tijdens de echo, maar het was nergens voor nodig Alles ziet er goed uit en is dus prima. Een hele geruststelling!!! Verder kon ze het geslacht niet voor de volle 100% zeggen.....Ze denkt voor 80% dat we MEISJE verwachten. We houden dus alsnog een slag om de arm. Denk dat ik nog een echo wil voor de zekerheid. Heb geen zin om te wachten tot de pretecho op 30 december.......
@seertje & fleuri: Mooi zo dat jullie echo's goed waren!! Is toch weer een hele opluchting hè!! Nu nog op nikske wachten... Hier nog steeds goed ziek, pfff... Net half uurtje mn bed uit, dus heb wel wat langer kunnen slapen. Met veeel hoestend wakker tussendoor. Heb er gewoon pijn van in mn buik, hoop dat het geen kwaad kan De kleine voel ik nog wel goed en vaak bewegen,dus daar ben ik wel blij om. Zo weer effe een bakkie thee maken en meteen wat eten erbij Hopen dat mn vriend vandaag verder gaat met t kamertje... Hij heeft de laatste 2/3 dagen ook al niks gedaan, terwijl hij wel vrij is!:x En morgen moet hij weer 6 dgn werken. Dus hoop dat tie wat gaat doen,want zit me nu al op te vreten, want hij wilt zn bed niet uit!!! X