April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    goede morgen allemaal,
    @luckey gefeliciteerd met je meisje!! en wat fijn dat alles goed was.

@seertje wat goed dat de echo goed was ,jammer dat ze t geslacht niet echt zeker konden zeggen, ik kan me voorstellen dat je t toch wel zeker wil weten.

@fleuri jij ook gefeliciteerd met je goede echo!!

@nikske jij moet ook vandaag toch? succes!

@koeky veel plezier ik wil ook nog nieuwe bekleding maar zou niet weten waar ik zou moeten kijken:(

@FB oja dat ken ik, ik maak meestal een lijstje van dingen die ik niet kan die moet hij dus doen maarja....och hij is wel heel lief hoor en doet ook best veel maar niet dat wat ik nuuu gedaan wil hebben(hormonen:))

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Seertje en Fleuri, fijn dat de 20 weken echo goed was!

@Seertje, gefeli met een meisje. Ik zou ook voor de zekerheid nog een andere geslachtsbepaling laten doen.

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Gefeliciteerd! En ik zou ook balen hoor als ik jou was. Hopelijk doet hij vandaag in ieder geval nog iets ;) alle beetjes helpen!

4. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik maak het zelf. :) En rijdt straks naar sliedrecht daar zit een grote stoffen winkel. Of misschien rijdt ik eerst wel naar een stoffenwinkel hier in de buurt, ben er eigenlijk nog nooit geweest. Heb je geen handig persoon in de buurt met een naaimachien?

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik moet heel eerlijk zeggen :) wij hebben nog niks aan het kamertje gedaan.

6. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Seertje wat fijn dat jullie echo ook goed was en dat jullie naar alle waarschijnlijkheid ook een meisje verwachten!
    Luckey jij ook nog van harte met jullie meisje!

Nog even wachten op Nikske, maar ze had al aangegeven in de middag weer online te zijn. Zij had om 09uur ongeveer haar echo.

CVM mooie wieg!

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Seertje en Fleuri: fijn dat alles goed was en Seetje trekt het gemiddelde van de meisjes weer even omhoog!

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Sorry voor mijn late reactie, wij zijn na de echo eerst even wat gaan drinken bij Coffeelovers, daarna boodschappen gedaan en ben toen even een uurtje gaan slapen.

Maar goed...
    Ons mannetje (want ja het blijft echt een mannetje :p) Was voor 100% in orde. Ze kon echt niets vreemds vinden en twijfelde nergens over. Wat heerlijk zo'n goede uitslag :D

Seertje en Fleuri, ik las dat jullie ook goede uitslagen hadden. Wat fijn :D !!! Gefeliciteerd!!!

Verder niet echt veel bijgelezen :) Ga zo even wat was inruimen en administratie doen. Daarna bij mijn mams eten aangezien vriendlief net vertrokken is voor zijn middagdienst.

Oja FB ik zag wel dat jij en je vriend 5 jaar samen zijn, gefeliciteerd!!!! En inderdaad een beetje extra lief zijn hoor ;)

-xxxx-

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ook jij gefeliciteerd met de goede echo!!!
    Supermoooi!

10. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Nikske
    Wat fijn dat bij jullie ook alles goed is. Zeker ook met zijn ruggetje!
    Leuke aankleding van de kinderkamer.

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    kijk aan dit onderzoek zou ik dus echt wel willen meewerken, want ik heb dus fiks last van die incontinentieklachten....
    toch de gyn maar eens vragen de volgende keer.
    nu was het idd het triple P onderzoek.

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    mooi hoor... hier heeft manlief haar ook al gevoeld.
    gek hoor hoe je toch onbewust in de hemvorm blijft oppraten, ben mezelf constant het verbeteren....

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    jippie de meisjes zijn in opmars.
    hier was de echoscopiste toch wel overtuigd maar wil zelf nog een echo laten doen met 26-30 weken ofzo... gewoon voor de leuk haha

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik heb maar even wat gequote want onthouden is een ramp en heb geen papier bij d ehand.

Fijn dat voor iedereen de echos goed zijn zeg!!!!!

Boh ik ben nu alweer blanco... verkoudheid en zwangerschap maken me dementer dan ik al ben hahahahaha.

Nikske... mooi kamertje hoor!!!!! echt wel stoer.
    die van mij kan ik er maar niet toe zetten zijn rommel weg te ruimen dus tja......

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nikske: fijn dat ook bij jou alles er goed uit zag!

16. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Seertje en Fleuri: gefeliciteerd met jullie meiden en mooi echo's!!! Geweldig!!..:D
    Wij zijn ondertussen ook wel erg benieuwd naar het geslacht...nog 2 weekjes en dan hopen wij het ook te zien..

Liefs

17. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nikske: gefeliciteerd met jullie super uitslag!!!:D..

Liefs

18. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    @ 20 weken echo's: Gefeliciteerd met de goede 20 weken echo's!
    @ Nikske: Jij even een extra knuffel want je was best nerveus he? Kan het me heel goed voorstellen, ben nu al bloednerveus voor volgende week woensdag.
    @ Luckey: Jééj! Een Meisje! Wat super!
    @ Buikjes: Zag twee hele mooie buikjes voorbij komen, srry ben even vergeten van wie ze waren ;)
    @ eerste pakje: En ik zag een heel lief rood jurkje voorbij komen met zilveren schoentjes voor de sier.... SMELT!!!

@ Hier: Begin al dronken te worden van het vele water en de thee. Ren me suf naar de wc. Als ik vanavond niet te moe ben gaan we nog even babykleertjes kopen! Zin in!

19. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @20 weken echo's: Iedereen gefeliciteerd met de goede uitslagen!

@Luckey: JOEPIEEEEEEEEEEE een meisje!

Hier alles oké, morgen voor het eerst naar de gynaecoloog. Dat is wel ff spannend (vooral omdat ik niet weet wat te verwachten...) Daarna moet ik werken tot 22uur, dus doe m'n best om morgen nog te reageren....

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    proficiat!! :D

Deel Deze Pagina