April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier hebben we de uk ook al aan de buitenkant zien schoppen :D ligt gewoon aan de kracht van je ukkie en hoe die ligt ect :D
    heerlijk genieten

ik zie ook precies waar ie ligt elke keer

@ nikske ik kan eventueel die pagina's uit mn boek wel inscannen voor je als je wilt?

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ruggenprik als jij het zwaar hebt met de weeen kan je kindje het moeilijk krijgen, (denk aan: wegzakken hartslag, zuurstoftekort of dergelijke). Dus ookal zeg ik nu dat ik geen ruggenprik wil, natuurlijk niet ten koste van alles!! Mijn kleine staat boven alles!!

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Musty dat zou ik heel lief vinden als je dat voor me wil doen!!
    Zal ik je dan even mijn mail adres PB-en zodat je het daarheen kunt sturen??

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    is goed dan scan ik ze morgen in zodra de kleine tukkie doet :)

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik wil zeker wel een bevallingsplan dit keer. Ik weet nu ongeveer hoe of wat. En ik wil het gewoon duidelijk geregeld hebben.

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nee hier niet, maar weet wel zeker dat het gebeurd haha. Het probleem hier is een behoorlijke lading los vel wat nog in de weg zit. Want de kleine schopt steeds heel laag.
    Ik kan dat dus zelf niet zien.
    Maar je voelt het zoo overduidelijk dat je weet dat je buik ervan beweegt.
    Dus dat kan prima hoor!

Hier was ook duidelijk verschil bij de vorige hoor. Daar lag die ook aan de voorkant. Nu achter en merk het verschil supererg!

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jeeeej super!

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sorry dubbel berichtje :p Zwangerschapsdementie :p

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Zou ik die pagina's ook mogen van jou?
    Of is dat teveel werk?

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nee hoor hoef ze maar 1 keer te scannen als ze eenmaal in de pc staan is t een kwestie van mailen :)

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier komt er zeker een bevallingsplan. Ik hou met alles rekening. Ik wil duidelijk hebben voor de vk dat mocht mijn moeder in huis zijn (als de bevalling bijv erg snel gaat, zij past op mijn dochter) dan wil ik haar er niet bij hebben tot ik zelf ga douchen. Ik wil na het schoonmaken van de kleine een moment samen met mijn vriend en de beeb. Daarna mag hij met de beeb naar de eventuele visite en ga ik douchen.

Ook wil ik het voor mijn vriend duidelijk op papier hebben.

Als de kleine is geboren mag hij zijn familie bellen.
    Mijn familie wordt minimaal een half uur later gebeld.
    (voor zijn familie is het ruim een half uur langer rijden).

Ik wil niet dat mijn moeder te snel binnen is, want dan kan ik mijn momenten met de baby vergeten.
    En dat laat ik niet gebeuren.

Allemaal van dat soort dingen.

Pff... hier lichtelijke voorweeen. De hele dag alweer.

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ nikske.... super trouwens dat je jullie mannetje voelt!! :D

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meiden ik ga richting bed! Morgen weer van 08.00 - 17.30 uur werken. Daarna wel lekker weekend :D Heerlijk...

Nou ik spreek jullie morgen, sweet dreams

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    thnx was ook onze opzet had hm nog nooit ergens gezien :D en aangezien we zelf een gietijzer bed hebben vond ik t er mooi bij passen en hij is heerlijk groot! en die hemel *smelt* :)

niet helemaal mee eens, ik MOEST ruggeprik had geen keus
    omdat ik zo min mogelijk pijn moest hebben omdat het een epileptische aanval kan opwekken
    dus t is net dr naar wat de situatie is

overigens niet dat die prik hier ook maar enigszins geholpen heeft
    ze konden hm elke keer op nieuw zetten en nog niks verdoofd, ja de kleine was stoned

kwamen ze ook nog met een ijsblokje om te kijken of ik echt alles voelde ;)

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    slaapse, hier ook zo onder de wol manlief heeft de laatste nacht gelukkig! en hij begint ziek te worden en als mannen ziek zijn ;)

16. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Slaap lekker en werkse morgen!

17. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL

Fijn dat er meer mensen zijn die dit al hebben gehad;)
    Wij vonden het toch wel beetje raar dat we dat nu al zagen.

Overigens is er nu al een weer heel actief aan het rondspoken in mn buik:D

18. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bevallingsplan: Wij gaan er wel een maken omdat we toch wat nare ervaringen hebben met de vorige bevalling

De vk raadt dit aan voor ons en zei wel dat we het niet eisend moeten maken maar wel duidelijk.
    En dat ik hem dus na de 34e week wel goed moest doornemen met de gyn.

Dus heb al iets in elkaar geflansd...

Nu ga ik ook lekker naar bed en morgen genieten van mn vrije dagje en dus mijn heerlijke weekendje:D

19. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    He dames even kort: mijn 20 weken echo was super, alles wat ze kon controleren zag er goed uit en pielemans was duidelijk zichtbaar!
    Kiddo lag alleen met zijn hoofdje heel laag in mijn bekken, met zijn beentjes onder mijn rechter heup, dus dat voelde ik goed na een uur porren met het echo-apparaat!

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ik zit al een tijdje na te denken over hoe wij het gaan doen met de honden als ik net bevallen ben....
    De eerste paar dagen/week (?) zal ik zelf onze 2 honden denk ik niet uit kunnen laten. Ik weet niet of de kraamzorg die wel zal doen, zal per persoon verschillend zijn. Maar ga er van uit dat dit niet gebeurd.
    Mijn vriend is misschien de eerste week wel gewoon werken, dus hoe doe ik dat (als mijn vriend werken is) met de honden?
    Hebben mensen hier ervaring mee??

En hoe hebben jullie dit later gedaan? Onze honden gaan bijv rond 23.00 / 24.00 uur nog uit voor de laatste keer. Maar als mijn vriend nacht heeft, ben ik dan dus alleen met de kleine.
    Hoe hebben jullie dit gedaan? kleine mee naar buiten of even snel uitlaten in de buurt?? (lijkt me helemaal niks)

Graag hoor ik jullie ervaringen..:):)

Deel Deze Pagina