Hier voel ik me weer een stuk beter. Vanmorgen inkopen wezen doen voor t kamertje. Heb verf gehaald voor de 3 muren die we gaan verven, word een beetje creme / mokka kleur (?) moeilijk uit te leggen haha. 2 muren hebben we al met structuurverf gedaan, alleen de grootste muur moet nog gedaan worden, maar eerst nog even de gaatjes opvullen. Dan kunnen we alle 3 de muren gaan verven. Voor de andere muur heb ik behang gehaald, beetje fel licht blauw. Wilde aqua blauw, maar nergens te krijgen!!!! Maar die we nu gekozen hebben is ook erg mooi! We wilde die muur ook met structuur verf doen, maar er zitten zóóóveel gaten in die beton muur, is niet te doen,en ook niet op te vullen met albastine, gaat dagen werk in zitten! Dus dan maar behangen Ik ga ook een mooie boom op die blauwe muur doen. Zal zo even een voorbeeld foto bijvoegen... Ik vind m écht super!! was al weken aan t zoeken op internet, en ineens kwam ik dé boom tegen die ik wilde hebben hihi. (kan de foto niet kopieeren, dus dan maar de link naar de site: Bloemen-vlinderboom 200 cm hoog 116 cm breed | Bomen | De BijZaak Onze boom word bruin, met bruine konijntjes, en de vlinders appelgroen, beige en donker/aqua blauw) Misschien vanmiddag al even beginnen met de laatste paar gaatjes opvullen in de muur die we nog met structuur verf moeten doen. Gaat nu opschieten Voor de rest van t weekend geen planning, gewoon lekker rustig aan doen, beetje luieren en misschien zo met de honden wandelen... Als ik dan goed opknap kan ik maandag weer gaan werken Fijn weekend! X
* gewicht: Ik ben nu ongv 3 kg aangekomen, maar heb me nu ongv 1,5 week niet meer gewogen, dus weet niet hoe het zit nu ik ook ziek ben geweest. Misschien wel afgevallen, of juist weer wat erbij! (hoop t niet) Alleen door t vele hoesten is mn buik wat kleiner geworden haha... Zeker buikspieren die zijn gaan aanspannen, wel vreemd hoor. * uk voelen: Onze uk voel ik echt steeds vaker en harder bewegen hihi Donderdag heeft mn vriend hem ook voor t eerst voelen bewegen, echt super joh... Ik geniet er echt van als ik die kleine voel. Savonds als ik op bed ga liggen laat hij altijd even iets van zich 'horen'. Hij gaat dan als een gek tekeer, gaat hij denk even goedliggen en weltrusten zeggen....
@FB1984: Leuk he zo bezig zijn met het kamertje! Jullie zijn dus ook al goed bezig! Heel mooi die boom! Leuk dat je vriend de kleine ook al voelt. Ik voel hem nu steeds vaker, maar zijn echt nog kleine plopjes. Zal nog wel even duren voordat manlief ook wat kan voelen. Iemand een idee? Wij hebben de muren dus blauw geverfd met witte wolkjes. Daarop wilden we eigenlijk muurstickers plakken van vogels, maar dat gaat dus blijkbaar niet omdat we een gestucte muur hebben (structuur, dus stickers plakken niet). Heeft iemand een idee hoe en wat voor vogeltjes we dan kunnen gebruiken? We dachten zelf al aan een mooi plaatje zoeken op internet, laten afdrukken op fotopapier en dan op triplex plakken en figuurzagen.
@ Titania, En welke naam kies je @FB, echt leuk zo'n boom! Wij kunnen in de stacaravan nauwelijks iets veranderen, misschien plakken we wat stickers op de muur ofzo.... Fijn dat je je weer beter voelt trouwens! gewicht, Ik ben nu 4 kg aangekomen, tvalt me nog alles mee! Hier, Vandaag lekker rustig aan gedaan. Wasje gedaan en hele middag bezig geweest voor school. Eindelijk heb ik me er eens goed toe kunnen zetten . Morgen lekker een rustig dagje houden denk ik. M'n vent is vandaag begonnen met metselen, nu komt er tenminste verandering in de verbouwing , leuk om te zien.
veel geschreven, veel gelezen en ook weer veel vergeten haha. musty.... hier sta ik ook nog steeds op -4 volgens mij hoor. vriendin van ons is zelfs mega veel afgevallen tijdens haar zwangerschap. zij is van kledingmaat 52 naar maat 40 gegaan en toch was alles goed met de kleine!!!! FB1984... mooi zeg die boom voor de muur. hier is manlief al wat bezig geweest aan de kamer maar er lijkt nu meer chaos dan daarvoor hahahaha werken ging redelijk. veel last van de rug/bekken en dus regelmatig wezen wandelen in de winkle om beweging te krijgen en dat hielp wel iets. heb wel een paracetamol genomen voor de pijn (en ook voor de verkoudheid/verstoptheid die kiespijn veroorzaakte).... afwachten hoe het de rest vd week gaat ....
@MiniMe81: jullie zijn echt al een heel eind met jullie kamertje, leuk! @Chantico: gefeliciteerd! Echt een babyboom bij jullie Trouwens, ze is gewoon op tijd. Je bent op tijd als je van 37 wkn t/m 42 wkn bevalt @FB1984: fijn dat je goed voelt! En wat een mooie boom! Hier ben ik vandaag vroeg op, sinds een half uurtje. Niet zo heel gek, aangezien ik net voor 10 uur gisteravond lag te slapen. Was ineens erg moe en ook zat Nu dus maar rustig ZP'en en tv kijken of tijdschriftje lezen. Als manlief wakker wordt, dan lekker ontbijten met croissantjes. Ons vast ritueel voor de zondag
Goede morgen allemaal, Alles goed hier? @FB wat een gave site zeg!, ik wilde eerst pip behang maar dit is ook erg leuk! wat goed cdat jullie al zo druk zijn met t kamertje. @minime miss behangen? @musty balen dat je afvalt, maar als je je goed voelt is t toch niet zo erg, anders ff met je gyn overleggen.
Goedemorgen allemaal. @Musty, Zolang je gewoon goed eet maakt het niks uit dat je afvalt hoor. Als je echt weinig eet dan is het nog niet slecht hoor, tenzij je nul komma niks voorraad hebt. Maar ik neem aan dat je gewoon voldoende eet toch? @Titania, ohh wat leuk die naamsuggesties! @FB, wat een leuk idee zo'n boom! @MiniMe, Ik denk dat dat idd de beste oplossing is voor de vogeltjes. @All die ik vergeet, sorry! Hier gisteravond al om 20.00 uur in bed! Was zoooo moe! En vanmorgen om 09.00 uur eruit. Heb in ieder geval bijgeslapen nu hahaha. Wij hebben de proefdruk van het kaartje binnen gehad! Helemaal super! We zijn er zoooo blij mee! Nu moet er nog een apart gedichtje op (voor de proefdruk gewoon een standaard gedichtje gepakt) en dan zijn we klaar! Vandaag weer een heerlijk rustig dagje! Vanmiddag komt mijn meisje weer thuis joepiiee! Jullie nog plannen voor vandaag?
FB, mooie boom voor jullie kamertje!! Mini, ik dacht ook meteen aan figuurzagen, maar dat was jullie eigen idee dus al
meiden, ff een vraagje.. draagt iemand van jullie een speciale buik-steunband? Ik heb zo'n ontzettende last van harde en pijnlijke buiken en op veel sites staat dat zo'n band zou kunnen helpen, omdat het de spier van de baarmoeder beter zou ondersteunen. Nou heb ik van m'n moeder een band, die eigenlijk een figuurcorrigerend is in maat M, niet voor zwangerschap. Hij valt stevig om m'n buik, houdt alles wat compacter op z'n plaats zeg maar is niet suuuper strak ofzo. maar nu weet ik niet hoe strak zoiets zou mogen zijn.. of waar ik een speciale buiksteunband voor zwangerschap kan kopen. Iemand een idee? ik ben trouwens super zenuwachtig voor de echo morgen, gelukkig moet ik heel vroeg, 9:15, dus alleen vandaag nog de dag doorkomen
@ titanie: ik heb ook steeds zo`n last van mn onderbuik en een vriendin van mij raadde dus ook aan om zo`n band aan te schaffen. Die zijn volgens haar bij de prenatal te koop. Ik moet van de week eerst controle bij de gyn en dan vraag ik gelijk hoe hun er over denken. Misschien dat jij dat morgen ook kan doen? @hier: paar dagen druk geweest vandaar weinig laten horen. Nog steeds veel buikpijn en naar mijn mening krimpt me buikje steeds Eerst maar even de controle afwachten maar heb erniet zo`n best gevoel over.. Helaas.. Misschien is het wel helemaal nergens voor nodig. jay ligt heerlijk te slapen en ik doe vandaag helemaal niks pff
Hi all, rustig hier zeg Zag wat leuke ideetjes voor kamers voorbij komen, ga zo eens kijken voor verfstalen op internet. Denk dat wij de commode en 1 muur roze maken en misschien het raamkozijn, verder houden we het wit en met weinig fratsen. Wil wel een muziekschilderij met naam (een kennis van me maakt zelf hele leuke dingen en verkoopt ze via www.mamanou.nl heel exclusief en echte blikvangers!) Ons kamertje is héél klein dus anders word het al snel te vol. Nog een ideetje voor gestucte kamers: er is via internet heel veel te kopen van foam....dat blijft prima zitten. Mn zus heeft het ook op de kamertjes van haar kids. @steunband: Ik moet er ook één op advies van de fysio, in ieder geval voor tijdens werk/huishouden. Vk vond het ook een goed idee, dus heb er één besteld bij babywalz. Zijn er ook wel wat te koop via marktplaats maar vooral grote maten en je kunt ze idd bij babywinkels meestal wel krijgen
* Tip: Ik kreeg net het foldertje binnen van kruidvat! Ze hebben deze week wat leuke aanbiedingen. Onder andere een startersset van Tommee Tippee flesjes, voor maar 17,50. En ook natusan babydoekjes, 2 dozen @ 6 pakjes van 64 voor 15 euro. Geen geld Ik ga het even halen deze week. Ook hebben ze nog leuke andere dingetjes voor de ukkies, voor niet veel geld Fijn weekend!
Ons babykamertje in wording Bekijk bijlage 109588 Iemand een idee voor een leuk rolgordijnjte (of andere raamdecoratie) hierbij????
@CVM: Bedankt voor de tip, ik ga een googlen op foam figuren @MvJ: Misschien staat de groei van je buik gewoon even stil. Probeer je geen zorgen te maken, je beebje groeit vast gewoon goed. @FB: Bedankt voor de tip, ik ga de folder even op internet bekijken. Bij ons komt ie vaak pas op donderdag (!!), als veel aanbiedingen al niet meer verkrijgbaar zijn @Hier: Vandaag weer druk geweest met het babykamertje (zie foto hierboven). De muren zijn dus overal blauw met wolkjes (vanaf het laminaat). Nu nog op zoek naar een leuk rolgordijntje.
Dat klinkt niet fijn, MvJ. Beterschap en ik hoop dat je snel gerustgesteld kunt worden dat het met het kindje prima gaat! MiniMe, het kamertje is mooi geworden zeg! Ik heb eigenlijk geen idee voor een rolgordijn.