Erg mooi geworden! Ik zou gaan voor een beetje matchende blauwe kleur raambekleding of juist wat lichter dus witachtig.
Mijn vk raade mij aan om zwangerschapsondergoed te gaan dragen voor de harde buiken enzo. Maar dat zie ik niet zitten. Wel verkopen ze bij ons op de praktijk een mooie (ziet er makkelijk en stevig uit) buikband voor steun. Denk dat ik maar eens ga kijken wat die kost.
He bah, wat lastig dat je steeds zo'n pijn in je buik hebt. Ik heb zelf ook wel eens het idee gehad dat mijn buik een week of 2 leek af te nemen. Dat is nu weer beter, dus misschien gaat die van jou ook een groeispurt krijgen binnenkort. Wanneer mag je naar de vk?
Ik ga ook even in de kruidvatfolder online kijken! Hier nog altijd een rustige dag. Even wat papieren weggewerkt en ben bijna klaar. Zo komt mijn meisje en kan ik haar weer lekker knuffelen!!!
Wauw superleuk kamertje met die wolkjes! Heb laatst donkerblauwe rolgordijntjes met sterren gezien, was erg schattig! Zelf ben ik op zoek naar roze glitterverf, maar das nog niet makkelijk...!
@CVM: Toen we laatst bij de Gamma waren hebben we glitterverf gezien! Je maakt de muur eerst gewoon roze met de kleur die je wilt, en daaroverheen verf je de glitters. Je hebt kleine glitters, maar ook grotere glitterstukjes (valt meer op, vond ik persoonlijk erg mooi!). Ik zal even voor je googlen of ik het merk kan vinden.
Het is van Histor: Histor - Verf | Kleur | Trends | Stylisten | Sjablonen | Inspiratietool | Kleurworkshop | Kleurwaaiers | Productadvies | Histor.nl Rainbow Pearl, Sparkling Sterling, Summer Gold en Glimmering Stone. Ik vond Rainbow Pearl erg mooi!! We zijn nog aan het bedenken of we die ook niet ergens op ons kamertje nog kunnen gebruiken
Mimi: leuk kamertje! Titania: succes morgen! Mama van Jay: waarom heb je niet zo'n goed gevoel over de controle? De grootte van je buik zegt echt iets over de groei van de baby en ik weet dat ik tot nu toe bij elke zwangerschap een periode heb gehad dat ik dacht dat mijn buik kleiner was geworden of dat hij niet groeide....Komt echt vast goed! Buikband. Ik heb er een van Anita volgens mij. Bij de eerste wel gedragen na een week of 28 , bij de 2de niet meer. Maar hij ondersteunt lekker als je dat nodig hebt!
goede tip van die flesjes zeg, ga ik morgen gelijk halen!!!! heb wel nog veel flessen van sem zijn tijd liggen, maarja of die nog goed zijn. (spenen toen allemaal weggegooid).... hier ook stilstand/teruggang in buik hoor maar gisteren kreeg manlief flinke trappen van ons meisje dus daarbinnen zit nog wel alles goed. hele dag weer hoofdpijn gehad, irritante drukkende hoofdpijn.... leve de paracetamol. (1 of 2 per dag maar hoor) morgenvroeg kan ik even lekker rustig starten zonder zoontje in de buurt, die is nachtje bij oma slapen... heb ik ook wel even nodig hihi.
Wouw Minime, jullie kamertje ziet er echt super uit! @cvm, hopelijk ben je geholpen met de steunband, zou fijn zijn! @titania, De zenuwen voor de echo lijken me meer dan logisch! Vergeet niet te genieten he?! Hopelijk is het stolsel ook voldoende gekrompen, kun je weer lekker wat dingetjes ondernemen! Succes morgen hier, Lekker rustig dagje gehad. Ben van plan om morgen een 7 punts curve te gaan prikken, deze kan ik dan al meenemen naar de dietiste dinsdagochtend. Vanavond uit eten geweest en was wel benieuwd naar m'n glucosewaarde na het eten, deze was 4.4. Niet te hoog dus maar wel al de lage kant voor het eten van vissoep, scampi's in de room en friet.... Ben benieuwd wat de dietiste hier op te zeggen heeft.... De kleine heeft het erg druk vandaag (of ik begin het steeds beter te voelen) want voel de hele dag door flinke activiteiten . Ik kan het aan de buitenkant nog niet voelen, jammer want zou dit graag met manlief wil delen, maar die moet nog ff wachten...
Hi meiden, Ik dacht ik zal wel heel veel moeten bijlezen, maar nee dat valt reuze mee. Iedereen van zijn weekend aan het genieten?? Het is vandaag ook wel heerlijk weer geweest, wij hebben er ook van genoten. Seertje, ik werk op een reisbureau en 1 x in de 3 weken heb ik koopavond dan werk ik van 9 tot 21 uur, dus vandaar mijn lange dag. Violet en is je ragout gelukt ? Titania hihi wat lief van je neefje dat hij druk bezig is met namen verzinnen voor jullie baby. Chantico wat leuk een babyboom in de vriendengroep. Een vriendin bij mij uit de vriendengroep is 5 weken na mij uitgerekend. FB wat leuk dat je vriend jullie uk ook heeft gevoeld. Hier voel ik ons kleine purkie alleen nog maar van binnen. Pino super dat het kaartje helemaal naar jullie zin is. Titania geen ervaringen met buikbanden. Veel succes en plezier morgen. Minime wat een leuk kamertje zeg! Lucky sterkte met je hoofdpijn
Sorry, geen puf meer om te reageren. Ik ga lekker slapen meiden, tot morgen! Hoop dan weer mooi echo-nieuws te lezen!!!
Hoi hoi, minime: bedankt voor de tip! Dit is inderdaad wat ik zoek! Binnenkort met mn schoonvader naar de gamma voor verf ed. Vlak voor ik zwanger werd wilde ik stoppen met roken, hij wilde voor 100 euro wedden dat ik het niet vol zou houden....bleek ik 3 dagen later zwanger te zijn Eitje dus hahaha. Nu komt het geld mooi van pas, kunnen we de verf en dergelijke van inslaan. @titania: Succes met de echo vandaag!!! Spannend! Zelf strax naar de fysio en vanmiddag werken...en hopen dat ik mn baas er is zodat ik duidelijke afspraken met haar kan maken, want zoals het nu gaat kan het echt niet.
Nou net naar de gyn gebeld en kan i.p.v donderdag vanmiddag om 14.00 voor de controle want ohh die buikijnen pff zoo erg dat ik gewoon niet meer normaal kan lopen zeg bah!
@CVM: Dat scheelt inderdaad! Verf is ook nog redelijk duur. Voor het blauw in ons kamertje, hadden we net meer dan 1 blik nodig, ik had gehoopt dat het met 1 blik zou lukken. @Hier: Vandaag een dagje thuis. Ik heb een ontstoken oog, en kan echt mn lenzen niet inkrijgen. Zonder lenzen is geen optie, want dan ben ik praktisch blind (heb sterkte -8 )Het wordt tijd dat ik ook maar eens een bril aanschaf..... Ik voel me dan gelijk zo lullig. Ik ben niet echt ziek, maar moet me wel ziekmelden. Ik werk op kantoor, 8 uur achter de computer, dus dat gaat gewoon echt niet vandaag. Manlief gaat straks een zalfje halen bij de apotheek (druppels mag ik niet ivm zwangerschap). Hopelijk werkt dat!
@Mvj: Fijn dat je vanmiddag al terecht kan! Ik hoop dat ze je gerust kan stellen, en kan vertellen waar je die buikfijn van krijgt. Sterkte!
@MamavanJay, veel succes vandaag. Hopelijk betekend de buikpijn niks ernstigs. Misschien een blaasontsteking, dan ben je er snel vanaf met een ab kuur. @MiniMe, oeh dat is vervelend een ontstoken oog. Hopelijk gaat het snel over. @Cvm, veel succes op je werk! Hopelijk is je baas er! Hier een schoonmaakdagje in de planning. Het huis is weer eens een bende en morgen krijg ik de woningbouw thuis. Het officiele huisbezoek voor de renaovatie. Dan kan ik bespreken of een tussenmuur plaatsen mogelijk is en wat dat gaat kosten. En weet ik ook wat ik allemaal in moet pakken. Ik hoop zo dat ik de kledingkasten vol mag bouwen, volgens mij hoeven ze daar niet te zijn namelijk. Dat zou een hoop sjouwen schelen, helemaal omdat ik dan hoogzwanger of net bevallen ben!
Zo hier ben ik ook weer eens, heb het 1 en ander bijgelezen maar ben de helfd alweer vergeten...Dingen onthouden is op het moment niet me beste ding, I'm sorry!!! @gewicht; ben tot nu toe 4 kilo aangekomen. @baby voelen; voel de kleine nu ook elke dag, ene dag wel meer als de andere maar dat komt meer omdat ik zelf dan meer bezig ben, dan voel ik het niet echt. @minime; wat een gaaf kamertje zeg, heel leuk met die wolkjes. @titania; succes straks. @mamavanjay; fijn dat je vanmiddag al mag, vervelend die buikpijn hopelijk kunnen ze je vanmiddag gerust stellen en een oorzaak van de pijn vinden. Sterkte. @luckey; hier ook al 2 dagen last van hoofdpijn, tis niet echt knallende hoofdpijn maar dat zeurende. Erg vervelend maar idd gelukkig mag je een paracetamolletje. Hier zenuwachtig zijn voor de 20 weken echo vanmiddag. Heb er best wel zin in alleen duurt het nog een halve dag, mag pas om 15.45!