@ pino hier ging ie ook eerst naar voor maar nu de rondte letterlijk in, dezelfde manier als bij mn dochtertje
@musty mooie buik hoor! @hier ook geen puf cursus mn bevallingen gingen zo snel dat ik niet eens tijd had voor dat rideltje van carita salome haha
Haha ik denk het dan... Hij is nu minder punterig.. minder ver naar voren. Maar wel hoger zeg maar. Is misschien moeilijker te zien in de kleding hahaha. Een blote buiken foto komt er niet hoor heb nog veeeel te vel hang vel en zebrapaden op mijn buik
Ik was trouwens ook 1 kg aangekomen van het weekend.. Nou hij is al een paar dagen weer verdwenen.. Echt vreemd !!!
ik was met 10 wk ook 1 kilo aangekomen en ben hm ook kwijt :S dus nog steeds -4 snap er geen snars van ook maar ja de kleine doet t goed dus
@Esje: Wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd!!! En fijn dat het zo snel weer is gelukt zeg. Juni is toch ook een prachtige maand om een kleintje te mogen krijgen! Heel veel geluk en geniet van je zwangerschap!
@Leonie Anita: Ik denk al vanaf het begin dat wij een jongetje krijgen, mn man ook . Waarom weet ik niet, gewoon een gevoel. Nog heel even wachten 30 okt hebben we pretecho! Ben zo benieuwd! Zowel jongen als meisje natuurlijk meer dan welkom, ik heb eerlijk gezegd geen voorkeur @Pino: Sterkte met je kies. Vervelend als het niet in een keer goed gaat... @Musty: Mooie fotocollage! Leuk gedaan! @Pino: Ook een mooie buik! Ik zie inderdaad niet heel veel verschil met een paar weken geleden, hij lijkt mij juist iets lager, idd minder naar voren stekend.
Ach ja, ik heb genoeg reservers voor de kleine hahaha.. Heb zelfs de opdracht gekregen van de HA (die bij mij niet eens mijn bekkenklachten herkende) dat ik niks mag aankomen om mijn bekken NOG meer gewicht te besparen.. Dacht bij mijzelf ja hallo, ik weet zelf ook wel dat ik te zwaar ben hoor. Hoef je echt niet zo duidelijk te maken.
Ja kan kloppen want zowel aan de onderkant als bovenkant ben ik wat gegroeid. Denk dat daarom ook die punt weg is zeg maar..
@pino, jij ook al zo n mooie buik wat gaat t toch snel he? Je ziet idd weinig verschil, hier ook hoor nu wat meer een zwangere buik zeg maar.
Leuk he hoe de buikjes nu zo langzaamaan echt tevoorschijn komen?! Geen darmenbuikjes meer, maar echte babybuikjes
Zijn er al meer dames die een buikje hebben om te showen?? Laat maar zien he! Ik zal van het weekend nog eens een fotootje nemen, kijken ik ook al iets kan laten zien
Ik ga zo even douchen en dan maak ik ook meteen even een buikfoto... en zal m er dan van de week hierop zetten! Gister zo'n pijn in mn bekken, buik, billen, stuitje... pfff niet normaal!!! Ging boodschappen doen met mn vriend, en kon niet meer, moest me écht inhouden om niet te gaan janken in de winkelEn daarna moest ik helaas nog gaan werken ook -> veel lopen dus!zat er echt doorheen gister! En vandaag, nergens last van... heeel vreemd!! Wij hebben ook pas met 20 weken een echo met geslachtsbepaling. Zou m ook wel heel graag binnenkort al willen (18 weken) maar twijfel nog! Vanaf het begin al het idee: meisje! Zeker weten. Nou hadden we vorige week een echo (14 weken), en vroeg ik of ze even tussen de beentjes wilde kijken. Ze wilde niet zeggen wat zij dacht omdat t niet altijd goed is. En vanaf toen we dat zagen dacht ik meteen: Toch een jongen?? hahaha, geduld hebben dus! Kom net uit mn werk, nu douche, en morgenochtend om half 9 weer werken helaas... Slaap lekker allemaal!!
Goedermorgen allemaal, Aardige buikjes zie ik weer voor bij komen! Zelf zie ik ook nog niet echt verschil met 2 weken geleden, idd even een groeistop voordat de groeispurt begint! @FB; balen meid dat je zo een last heb van je bekken. @geslacht; sinds vorige week hier ook twijfel, dacht echt eerst jongen, maar na die echo nu toch aan het twijfelen. Hebben meer mensen het steeds zo koud? Heb het de laatste dagen zo koud loop gewoon te rillen niet normaal. Heb zelfs binnen me sjaal al om?!
Goede morgen allemaal, Ik zal er ook snel s een buikfoto opzetten. @FB balen dat je zo n last hebt miss toch te veel gedaan, ik zou echt niet weten of t een jongen of een meisje is mn vriend neigt naar jongen ik een beetje naar meisje nou ja t maakt ook niet uit als t maar gezond is. @star ja ik heb t ook koud had ik bij mn vorige zwangerschappen niet trouwens. @all moet rond de 24 weken naar t ziekenhuis voor plan van aanpak ze willen dat ik net na de bevalling kweekjes neem van mij en de baby om te kijken of alles goed is waarom ze dat bij F toen niet gedaan hebben is ons een raadsel maar dit is ook ok als t maar in de gaten wordt gehouden.
Goedemorgens dames! @Star, hier heb ik het niet koud. Vorige zwangerschap wel heel erg. @Violet, wel fijn dat ze het nu in ieder geval wel controleren. @All, hier nog steeds ziekjes. Maar knap langzaam op gelukkig. Julli nog plannen voor vandaag?