Mijn moeder werkt bij een kringloop en hier haalt ze echt leuk speelgoed vandaan! Ziet er vaak nog netjes uit hoor.
Bmm was hier 40 mm en dat was helemaal perfect volgens hun! Dus lijkt mij dat die van jou ook goed is toch? Ik dacht zelf gelezen te hebben dat onder de 3 slecht kan zijn. Sterkte met je bekken!
He bah wat naar. Doe maar lekker rustig aan! In ieder geval een hele opluchting dat de baarmoederhals en mond gewoon goed waren! Dat was bij je dochter niet meer zo op deze termijn toch? En ja, ik merk het aan mezelf echt heel erg... als ik ook maar enigsinds druk in mijn hoofd ben OF lichamelijk druk dan heb ik voorweeen. Blijf ik heel rustig en ontspannen dan gaat het vrij goed. Het is moeilijk met een kleintje erbij, maar probeer zoveel mogelijk je rust te houden.
Hier met mijn oma weer op pad geweest. Ik heb een schuimrubberen matrasje gekocht voor in de kinderwagen. Deze is 2 keer zo dik. Denk zeker 4cm.. Omdat er toch een kans is dat de kleine in het begin heel veel daarin ligt wou ik toch een wat degelijker matrasje. Ook een nieuwe trui gekocht op de markt... zullen jullie zo wel zien want ik heb weer buikfoto's!
oei heftig meid, het zit je allemaal ook niet mee. Gelukkig was de bmh enz allemaal goed. Doe rustig aan en sterkte *grote knuffel* veel succes en plezier met de echo morgen! Als je met de trein komt mag je ff zwaaien (ik woon aan het spoor) ik wou nog een berichtje ergens in een tijdschrift in de wachtkamer zetten voor jou en Sanne, maar door de zenuwen ben ik het vergeten mijn kindje is trouwens helemaal niet zo hyper, af en toe een trapje of draai, maar ook tijdens de echo lag ie lekker te chillen..eigenlijk tijdens andere echo's ook nooit heel stuiterend. Grappig hoe ze nu al zo verschillend zijn. Vraag me af of het fabeltje gaat kloppen van rustige baby's in de buik die juist druk zijn als ze buiten zijn. @luckey, jouw baarmoederhals lengte is prima hoor.. normaal is tussen 3-4, onder 3 idd wat Pino zegt begint de risico factor. Mijne is 2,6 :/ Hier ook een kleine buik eigenaar en ook hier heeft iedereen er commentaar over..ik trek me er inmiddels niets van aan. Het kindje is tot op de dag prima in lengte en groei en dat is wat telt. Ik hoop alleen dat ik niet meer afval, dit is wel mooi zo en zou grappig zijn als ik achteraf weer op mijn startgewicht zou zitten. *ff afkloppen*
Titania: bij mij klopt dat tot nu toe. Rustige zoon in de buik, heel druk daarbuitenen dochter in de buik heel druk en daarbuiten een rustige baby (nu niet emer maar ze is nu een puberende dreumes). Deze baby is ook niet over actief dus ben benieuwd.... Musty: wat balen, maar gelukkig is alles goed met de bmh en bmm! Zal niet mee valken rust te houden met een kleintje! Heb je een beetje hulp?
@Titania, hier klopt dat niet. Mijn dochter was superdruk in de buik en nu nog steeds.. Ze kan heeeeel rustig zijn maar is meestal echt aanwezig en altijd bezig. Deze is nog veeeeeeel drukker in de buik.. Lijkt wel of dat kind nooit slaapt haha.
Hallo dames, Daar ben ik dan weer... Drukke week achter de rug en een te gek weekendje disney De beeb voel ik hier steeds vaker ff schoppen, erg gezellig die plopjes in mn buik... Nog 2 weekjes wn dan weer een echo voor ons, ben benieuwd of de beeb dan ook nog verstoppertje speelt... @ mama jay: zelf heb ik net mijn collectie little people erop gezet, en ik kijk regelmatig ook in de buurt wat er te vinden is aan leuk speelgoed... Dettol helpt goed hoor Lees goede berichten over de 20 weken echo's! Fijn!!! Geniet maar van de mijlpaal!! Alweer 20 weken! Voor de dames die nog moeten, succes!!!
@Musty, jeetje schrikken zeg. Gelukkig gaat het goed met je kleine, maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Succes! @Pino: mooie buik! @Baby voelen: ons meisje liet zich net duidelijk voelen dan ooit te voren, is natuurlijk ook de bedoeling dat je het steeds duidelijker voelt, maar vond het zo mooi! Weer een reden om te huilen natuurlijk, maar goed, traantje van ontroering mag wel toch? Heb vandaag een walgelijk over de top haarbandje gekocht, roze met een wit strikje en in het strikje een heel klein roosje. Kon het gewoon niet laten! Nooit gedacht dat ik zo'n moeder zou worden!
helemaal mee eens hoor, maar goed ik vind die van mij echt mega gegroeid sinds maandag dus laat ze maar lullen he....
morgen naar de kapper, mijn haar hangt er bij op een lengte die gewoon niet meer kan... irritante overgangslengte van kort naar halflang. eraf dus maar die handel. het moet wel een kapsel worden dat makkelijk zit smorgens want ben nog altijd neit echt in staat om me echt te stylen en op te maken enzo.. (iets wat ik voor de zwschap wel was). het boeit me ook minder hoe ik er nu bij loop, niet slonzig maar ook niet in de mode. gemakkelijk en snel is het toverwoord hier haha
Musty, he bah wat een spannend gedoe vandaag! Neem maar zo veel rust als mogelijk is, ik hoop dat de echo morgen helemaal perfect is en de voorweeën snel stoppen! Ik weet niet of het meestal zo is dat de (ontsluitings)weeën even ophouden tijdens het vervoer naar het zh, maar ik heb het zeker vaker gehoord. Het heeft te maken met dat je je als vrouw dan even niet 'veilig' voelt en je lijf daarom even wacht met bevallen. Maar ja, ik ben ook maar één voorbeeld daarvan en ik ben dus met 5cm ontsluiting over gegaan. Hoe later je gaat, hoe minder kans je misschien hebt op dat ze even ophouden. Als je eerste bevalling vlekkeloos verliep, kan ik me heel goed voorstellen dat je graag de tweede thuis wil doen! Gewoon proberen! Mooie buik! Nikske, gisteren (eergisteren?) niet gereageerd op je buik, maar het is zeker een mooie! Fredje, het is met deze termijn heel normaal om je kindje veel, af en toe of nog helemaal niet te voelen. Je hoeft er nu ook nog niet op te letten zoals je dat op het einde moet. Als je stil ligt en rust en aandacht hebt, voel je vaak meer dan wanneer je druk bezig bent en afleiding hebt. Het wordt alleen maar meer en meer de komende weken! Verlof: als ik vier weken van tevoren aanvraag (langer kan inderdaad altijd nog), dan heb ik verlof van 8 maart tot en met 27 juni 8) Heeeeerlijk! Met zes weken vantevoren mag ik van 22 februari tot en met 13 juni thuis zitten. Klinkt ook wel lekker. CVM, lekker ander ondergoed gaan dragen, dat helpt vast! Rot hè, zulke genante problemen Sudo is zinkzalf, dus dat zou ik niet meer smeren als dat bij jou nu niet helpt. MvJ, ik gooi Little People ook in de wasmachine (in een kussenhoes), dus zou je best tweedehands kunnen kopen denk ik.
@ Musty, vervelend zeg! dikke knuf voor jou . @ Pino, mooi buikje hoor! Hier toch ff gebadmintont vanavond. Wel geprobeerd om hierbij niet te lopen... Kmoet zeggen dat het redelijk gelukt is want ik loop nog steeds als een tierelier . De kleine is lekker bewegelijk, heerlijk! Heb de neiging om extra naar voor te gaan zitten zo voel ik het nog beter .
@Musty: wat schrik ik hier van zeg Heel veel succes vandaag! Gister bij de vk geweest. Mijn bloeddruk was mooi gezakt van 140/80 naar 124/70. Verder was de beeb erg aan het bewegen, zo hoorden wij Mijn bm was 1 vinger boven mijn navel. Dus 2 vingers gegroeid in 4 weken! Er is ook voor het eerst gemeten met een meetlint. Wat ik ook ineens zag op de uitslag van de 20-wkn echo is dat ons kleintje vorige week 367 gram geschat is.