Ik heb dat dus ook dat ik dat super zonde vind. Nu ben ik geen koukleum dus als ik bijvoorbeeld naar mijn werk ga, ga ik met de auto en trek dan gewoon een net vest aan. Wel even koud van de auto tot binnen maar warm genoeg om niet ziek te worden. Als ik met de honden ga wandelen, heb ik sowieso niet altijd mijn mooiste kleren aan. Gewoon een positiespijkerbroek, wandelschoenen en tadaaaa een winterjas......maar dan het snowboardjack van mijn man. Daar heb ik nog genoeg ruimte in. Ja een beetje oversized maar daar geef ik niet zoveel om. Het staat me best leuk en ik voel me er happy in. Ik heb dus niet echt nette gelegenheden waar ik naartoe moet want anders zou het geen optie zijn. Dan kocht ik toch een leuke jas in de uitverkoop. Die van Mama Licious zijn leuk en niet super duur en dan kun je er vast deze winter mee doen.
hee ik voel dat de baby nu ook sinds een klein weekje af en toe de hik heeft.. Zoo goed herkenbaar van de vorige zwangerschap wel erg leuk gevoel
Afslankclubje: haha wij zitten volgens mij met zijn allen aan elkaar vast. Als onze kleine kanjers geboren zijn, beginnen we met afvallen om 1-1-2012 weer op gewicht te zijn. Leuk!! Leeftijd: tja.... ik wilde nooit kinderen, tot ruim 4 jaar geleden begon te kriebelen. Manlief was nog niet zover dus ik moest nog even wachten. 1-1-2008 ging de mirena eruit, meteen zwanger maar mk, daarna verklevingen en konden we er 9-2009 weer voor gaan, weer direct zwanger maar *Jurre werd veel te vroeg geboren waardoor hij overleed. Als zijn broertje er strakjes in april is, zijn we dus dik 3 jaar bezig en ben ik al.....................vijfendertig.....pffff
@ hier ff rustig.. wel in t thuis van me schoonvader maar jay & oma liggen op bed dus ff snel bijlezen. Zag wat staan over jassen, hier zit t nog net goed, maar denkniet dat we ermee kunnen doen tot februarie ofzo maar dat zien we dan wel. Het sneeuwt hier al ruim een duur dikke vlokken.. Gzellig hoor, alleen in de auto is t klote. @bramtim: was er een duidelijke aanweizing voor de vroeggeboorte van Jurre* of als ik te persoonlijk wordt sorry daarvoor.. Hoop dat ze je nu dan extra in de gaten houden anders @pino : fijne dag Las ook nog iets over verandering van gyn, ja dat is wel vreemd als ze dat niet kenbaar hebben gemaakt maar misschien wachten ze tot die datum zelf.. Maar is niet netjes. & steken in en rondon de vagina hier ook aanwezig op verschillende momenten..
Dames ik heb al heel erg lang niets van me laten horen doordat ik het zo druk heb. Ik probeer wel redelijk braaf bij te lezen, maar heb gewoon geen tijd om uitgebreid te reageren. Ik wilde even laten weten dat ik afgelopen donderdag de 20 weken echo heb gehad en alles was helemaal goed. We weten niet wat het wordt en willen dat ook niet weten.
Ja er is een heel duidelijke aanwijzing: cervixinsuffientie (gekregen na operaties aan verklevingen van de asherman). Dit wist men niet vooraf anders had ik nooit gewoon zwanger rond mogen lopen. Cervixinsuffientie houdt in dat de baarmoederhals niet in staat is het gewicht van baby en vruchtwater te dragen. Ik kreeg weeen en in het ziekenhuis bleek ik 3 cm ontsluiting te hebben en bmhals was volledig verweekt. Er is vanalles gedaan om de bevalling te remmen maar uiteindelijk is 2,5 week later ons mannetje geboren en overleden. Dit keer heb ik een cerclage gekregen om ervoor te zorgen dat de bmhals dicht blijft en sta ik inderdaad onder strenge controle.
Zo heb alles snel even bijgelezen via m'n telefoon, is wel wat lastiger! maar ik zit lekker in center parks! heerlijk genieten! fijn weekend! maandag avond ben ik weer thuis, misschien tussendoor nog keertje bijlezen! x
Ohh jeetje bahh zeg..! stond me nog wel iets van bij dat je geopereerd werd voor de cerclage.. maar ook beetje vergeetachtig.. Maar das niet niks zeg! Hopen van harte dat alles goed gaat
@bramtim: Gelukkig dat de echo goed was, en dat je nu zo goed onder controle staat. Kan me voorstellen dat je pas echt kunt genieten als je strax een gezond jongetje in je armen houd. Hier: Ik baaaaaal van de sneeuw. Kan hier echt de weg niet veilig op, dus weg plannen. Zou met mn moeder positiekleding gaan shoppen want heb echt bijna niets meer (spijkerbroeken kan/mag ik niet meer aan omdat de schimmelinfectie erdoor verergerd/terugkomt) en zou bij ikea de kast gaan kopen die ik op de babykamer wil hebben Manlief is strondchagrijnig omdat zn kids vreselijk klierig zijn dus gaat ie vandaag niets in de babykamer doen want hij is het zat. Lekker dan!!!
Sam, gefeli met de goede 20-weken echo! Winterjas: hier gelukkig nog (net) in mn gewone winterjas. Heb nog geen idee waar ik een goedkope maar warme winterjas vandaan ga halen daarna Wil er inderdaad niet teveel geld aan uitgeven. Afvallen: als je bv geeft, mag je toch ook niet extra gaan lijnen? Ivm de afvalstoffen die dan vrij komen en in de bv gaan zitten? Van mij hoeft al die sneeuw niet, maar nu het er toch ligt gaan we vanmiddag maar eens lekker sleeën
hey meiden heel kort gaat al dagen niet lekker met mij koorts extreem zware hoofdpijn en nog een hele lijst net controle gehad van gyn na doorverwijzing van HaP en ik word vanacht zoiezo opgenomen teveel triggers aanwezig voor een heftige epeleptie aanval krijg voor de nacht ook een injectie kleine man doet t goed maar teveel risico's voor de kleine man om zo door te blijven tobben (aanval zuurstof tekort ect) nu even spullentjes pakken thuis en moet me om half 8 weer melden knufss
@Musty: Jeeh, dat is schrikken zeg! Ik hoop dat ze je goed in de gaten houden, en misschien wel goed om daar helemaal tot rust te komen! Thuis doe je toch altijd meer dan goed voor je is. Sterkte!!! *Knuffel*
@Afvallen: Je mag inderdaad niet actief afvallen als je borstvoeding geeft, ivm de afvalstoffen. Ik ga toch niet langer borstvoeding geven dan mn verlof, dus daarna zie ik wel hoe het ervoor staat, en of het nodig is om nog extra op dieet te gaan. Ik vind dat het allemaal best heel snel gaat zeg! Nog 14 weken werken en dan is het al tijd voor verlof! Dan zit ik al 4 weken voor de 'due date' dus wellicht dat ik al eerder stop (ligt eraan hoe het gaat).
Musty sterkte zeg!!!! hopelijk blijft een aanval uit en kom je lekker tot rust. Hier de laatste dagen (met name bij lang staan lopen) een onaangenaam gevoel in de buik. Harde buik kan ik het niet noemen want kan (bepaalde plaatsen van de ) buik gewoon induwen. Het voelt net alsof er een gewichtblok alles naar beneden trekt..... Winterjas... vandaag op zoek geweest en niets gevonden. Mijn max is toch wel 25 euro, zeker omdat ik het volgend jaar niet meer aankan. .. . Bramtim... blijf het een heftig verhaal vinden hoor pfffff
Jeeejjj Musty! Wat naar zeg! Nou ben je in ieder geval in het ziekenhuis wel op de goede plek waar ze je in de gaten kunnen houden! Sterkte.
@ Musty: jeetje wat naar..! Maargoed dat ze goed op jouw en je kleine man letten en hopen dat alles goed blijft goed en je voldoende uitrust.. Hier: Jay al vroeg wakker dus vroeg uit de veren.. Zag dat de sneeuw al voor een groot gedeelte hier was verminderd.. Lag gister zo`n 15 cm hierzo Zo ff snel het huis aan kant ruimen voor de visite vanmiddag en dan sinterklaas vieren..! Fijne dag dames, xx