April 2011 mama's - Na de crash - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suus1982, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    sociaal pedagogisch hulpverlener bij Vitree
    Almere, Flevoland
    Fijn dat je me dit nog ff zegt!!! Heb net al 5 x de dvd bekeken en vergeleken met verschillende foto's op google.. maar het lijkt mij nu ook een meisje... Ben benieuwd wat de gyn vrijdag zegt.. Haha, zal wat wezen als hij zegt jullie krijgen een jongetje hahahahaha...

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Bramtim, geweldig dat alles er zo goed uit zag. Een hele opluchting, ook voor ons :) Dikke knuffel en hopelijk kun je nu weer met vertrouwen zwanger zijn.

CVM, mooi kamertje hoor! Geweldig dat het af is. Hier moeten we nog steeds beginnen 8)

Hier wel opruimwoede, maar geen poetswoede meer. Die had ik een paar weken geleden, en heb toen gelukkig een paar achterstallige poetsklussen gedaan, dus we kunnen er wel weer even tegenaan wat dat betreft :D Het opruimen gaat lekker, er komt steeds meer ruimte vrij waarvan ik dacht 'zo ruimtelijk en schoon was het dus eigenlijk bedoeld', maar ja, ik heb alles al die tijd volgestouwd met dozen en stapels en dingetjes enzo. Ik verheug me er zo op dat straks alles opgeruimd en schoon is en ik het dan heel makkelijk kan bijhouden :D Toch een soort nesteldrang misschien, al is het ook wel een beetje het seizoen om je cocoon fijn te maken.

De échte nesteldrang bereiken we waarschijnlijk als we onze man/vriend gaan uitfoeteren omdat hij een snippertje papier naast de papierbak heeft laten vallen, of een kuil in de kussens van de bank achterlaat, dus of hij daar niet meer tegenaan wil zitten ;) Hoogzwangere vrouwen hebben dat soort onredelijke wensen :D8)

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Toen ik bij de 20 weken echo van mijn dochter hoorde dat het een meisje was heb ik direct een afspraak gemaakt bij een echobureau om het te bevestigen.
    Jij hebt vrijdag weer een echo toch? Als ze het dan bevestigen kan het zowiezo al niet meer fout gaan hoor ;).

Ik zag bij mijn dochter echt overduidelijk 3 streepjes...

4. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    Almere, Flevoland
    @ pino:
    Ik heb inderdaad vrijdag weer een echo, dus dan krijgen we hopelijk de 2e bevestiging!!! ;))

5. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    leonie anita super leuk een meisje, leuk hoor een koningskoppel.

BramTim fijn om te horen dat alles okay is met je, hele opluchting.

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    BramTim... fijn dat je mocht komen en konden geruststellen zeg.

CVM... mooi kamertje zeg!!!! helemaal mijn kleurtjes en die muur komt er bij ons ook uit te zien zo... (dat rose hihi)

leonie anita.... wat gaaf een meisje zeg.
    ik wil zelf nog graag een echo om het te bevestigen maar manlief vond het overduidelijk dus niet nodig... grrrr.... nog even verder zeuren.

Verlof.... het is goedgekeurd.
    We gaan in februari een weekend weg met vrienden. GOED.
    Zwangerschapsverlof met extra dagen tot man terug is van Noorwegen (visvakantie) GOED.
    Zomervakantie... HELAAS... omdat ik dan net pas een maand terug ben van verlof moet ik wachten tot iedereen is geweest met keuze maken en dan mag ik kiezen. Gaat er maar 1 iemand in de weken 31 en 32, mag ik ook anders pies ik naast de boot.
    Helaas, best irritant want manlief is eigenlijk gebonden aan bouwvak, maar ook wel begrijpelijk.
    Nog 12 weken werken dus en vakantie vanaf 1 maart!!!!!!

7. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    Almere, Flevoland

HIer hoefde ik manlief niet te overtuigen om vandaag een echo te doen en ervoor te betalen;) Mijn vriend zag mijn teleurgestelde gezicht, en hij zei toen we buiten het ziekenhuis waren, bel maar gewoon het echo buro op,dan maar 30 euro betalen, maar dan weten we het wel. :) zo lief, en nu heb ik de hele tijd het gevoel als of ik zweef. Was er zelf zo van uit gegaan dat ik echt een jongens mama zou zijn.. maar nu mag ik gaan TUTTEN...

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hihi, was vergeten de pagina te verversen en zie dus nu dat ik een heleboel berichtjes had gemist.

Leonie, gefeliciteerd met je dochter! Heerlijk tutten!

Luckey, fijn dat een groot deel van je verlofaanvragen wel is goedgekeurd. Met een beetje geluk komt het met de zomer ook goed.

Vakantie 2011: hebben jullie eigenlijk al vakantieplannen? Ik kan me heel goed voorstellen dat wij dit jaar de zomervakantie (het weggaan dan) overslaan: gewoon lekker thuis aan klooien met ons nieuwe gezinnetje-van-vier. Dagjes weg, niet teveel gedoe. Of misschien toch een huisje huren ergens in NL. Niet naar het buitenland in ieder geval, dat weet ik al wel zeker. Vorig jaar gekampeerd met onze dreumes, dat beviel heel goed. Maar weet niet of ik dat ook al aandurf met een baby van een paar maanden. Lijkt me toch wel een gedoe met nachtvoedingen enzo. (Geen idee meer hoe lang die doorgaan, of dat die in de zomer al wel weer achter de rug horen te zijn :)).

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0

Hier willen we dus wel graag een weekje weg. Hoeft niet ver te zijn want dat wil ik de kleine niet aandoen, maar toch even eruit.
    Huisje ergens, dan heb je toch je vrijheid.
    nachtvoedingen hangt van kindje af he... die van mij was er vanaf met 6 weken (tot 6 maanden en toen begon het weer tot 1,5 jaar, maar ik heb ze nooit "verboden").
    Als het nou niet lukt met de zomervakantie inde bouwvak, probeert manlief door te werken dat we in september ofzo kunnen gaan.... we zien wel....

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier geen vakantie.. Dus zullen hooguit dagjes weg worden. Ach we hebben straks direct na de bevalling vakantie in ons gerenoveerde huis ;)

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    we zijn al 4 jaar niet meer op vakantie gweest, alleen weekendjes weg.
    Bewuste keuzes want we hebben elk jaar ons huis beetje verbouwd.
    We hadden dus echt zoiets van... egal wat gebeurd volgend jaar gaan wij in de bouwvak weg.... maar goed nu komt er een kindje bij en echt ver gaan we toch niet weg....

12. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    Almere, Flevoland
    vakantieplannen:
    Wij hebben net een stacaravan gekocht in beekbergen, dus daar zal ik lekker vaak zitten met de kids, aangezien ik achter mijn verlof nog vakantie plak, zit ik er wel tot 1 augustus. Ik dien alvast mijn verzoek voor de vakantiedagen van 2011 ook in en dan hoop ik tot eind augustus nog het te kunnen rekken. ;)

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh dus ik ben niet de enige ;).

Ik ben al 7 jaar niet op vakantie geweest. En toen ik wel ging kreeg ik een weekje turkije van mijn ouders voor mijn diploma.. Had mijn vriend meegenomen.. Nou mooi niet dat hij voor 14.00 uur zijn bed uit kwam hoor! En dan regelrecht naar de 1e gelegenheid waar ze EK voetbal uitzonden!!!! :x:x:x:x:x:x

Daarvoor ook nauwelijks op vakantie geweest, 3 keer buiten nederland in mijn hele jeugd. Ben het dus wel gewend. :p

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ah en dan gezellig komen shoppen in onze leuke stad (dorp) he ;)

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Stacaravan hebben wij ook jaren gehad in oisterwijk. Heerlijk daar hoor.

Nee ben wel vaker op vakantie geweest en soms heb je het gewoon even echt nodig om zon en strand te zien en gewoon even helemaal niks te doen.
    Vliegen wil ik nu niet met kleintje erbij en ver rijden ook niet, 4 uur rijden is echt de max hoor.
    maarja ardennen/kust is ook heel erg leuk.....
    Nee "vakantie" van 1 maart t/m 29 juni is niet verkeerd (als de kleine op tijd komt heet dat)

16. leonie anita

leonie anita Actief lid

12 okt 2010
    243
    0
    0
    Almere, Flevoland
    @ pinio:
    als je dan nog leuke shop tips hebt hor ik ze graag:)

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Haha ik ben helaas niet zo'n shopper... Maar Apeldoorn is best gezellig vind ik ;) En we hebben sinds kort een Name-it winkel hier :p Ben er maar 1 keer binnen geweest maar goed ;)

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Pff hier echt een druk weekend gehad, vandaag ook weer zo'n gekke dag !! Als jullie het goed vinden spring ik hier dus weer in...
    Hoop dat ik het kan gaan bijhouden...

Hier niet heel veel nieuws te melden... Vandaag een vriendin van ons bevallen van een dochtertje, donderdag gaan we kijken.
    Owwww kan niet wachten tot onze man er is :D Vandaag 23 weekjes, het lijkt nu echt opeens heel langzaam te gaan voor mijn gevoel :) Morgen weer een half dagje werken en dan 's middags weer even lekker tijd voor mezelf.

Liefs
    xx

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hi meiden, hier ben ik ook weer even. Net al wat reacties getypt, is alles in ineens weer weg... Zal even uit mn hoofd doen wat ik nog weet....

@Musty: Fijn dat je weer terug bent thuis, nu lekker ontspannen!!

@Pino: Wat leuk dat je je vriend overgehaald hebt om het katje over te nemen. Heb je al een fotootje?

@MvJ: Ik voel ons beebje ook alleen als ik er bewust voor ga zitten/liggen, en zelfs dan nog niet eens altijd. Ik kan niet wachten tot hij echt gaat schoppen!:)

@Bramtim: Gelukkig dat alles goed is, een hele opluchting!

@Leonie: Gefeliciteerd met je meisje!!

@CVM: Mooi kamertje hoor, lekker roze! Echte meidenkamer!

@Vakantie: Wij gaan eind mei een weekje naar Duitsland met mn schoonfamilie. Dat doen we elk jaar, was dus al gepland. Ons beebje is dan zo'n 6/7 weken als het goed is. Verder gaan we niet op vakantie, maar gewoon lekker thuis genieten van ons nieuwe gezinnetje (en hopelijk de zon!)

@Cursus: Vanavond de 1e les van Zwangerfit gehad. Was wel leuk, maar niet wat ik echt actief noem. Wel goed om oefeningen te leren voor mn bekken, en sowieso wat theorie en ademhalingsoefeningen te krijgen voor de bevalling straks.

20. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL

He pino! Woon jij dan in adoorn of arnhem??

Deel Deze Pagina