@ Vakantie... Denk niet dat wij volgend jaar op vakantie gaan. Wij zijn dit jaar nog lekker met z'n tweetjes naar Griekenland geweest met in gedachten dat we volgend jaar niet zouden gaan... Maar misschien dat we eind juni toch een weekje naar de belgische kust gaan ofzo. Niet naar het buitenland in elk geval, dat wil ik zo'n kleintje niet aandoen!! Jaar daarna wel weer gewoon
@ CVM: mooi kamertje Echt voor een meisje !! @ Bewegen van kindje: Hier voel ik hem echt volop, meer en meer !! Heerlijk gevoel Het heeft alleen 1 nadeel... Als ik hem dan even niet voel ga ik me afvragen wat er aan de hand is...
Dames, ik zou zaterdag naar Derek Ogilvie gaan met mijn zusje.. Alleen nu kan haar vriend geen vrij krijgen en mijn vriend heeft zijn zoontje.. We durven beide niet te rijden naar Amsterdam in het donker en zijn ook als de dood om met de trein te gaan. We moeten 1 keer overstappen met de trein, in amsterdam de tram of bus.. en zouden dan pas om 00.00 uur weer terug in Apeldoorn zijn... Nu zit ik er sterk aan te denken om mijn zusje een ander te laten vragen die mijn kaartje over kan kopen.. Zou het wel jammer vinden, maar niet heel erg ofzo. Zoooo stom dat ik niet heb gekeken naar de weekenden van Sem!
Pino, dat zou jammer zijn als je niet kunt gaan maar als je het toch niet heel erg vindt om je kaartje weg te doen... Mijn man vroeg gisteravond hoe het nou aanvoelt een baby die trapt in je buik..... tja omschrijf het gevoel maar eens. Heb gezegd dat het "begin" aanvoelt als rommelende darmen. Daarna komt het gevoel van luchtblaasjes die kapotspringen en nu voelt het net alsof je in de auto zit en iemand duwt met zijn knieeen tegen de stoelleuning aan.... Vinden jullie het een beetje overeenkomen of hebben jullie een betere beschrijving????? Vind het best lastig... net als een wee omschrijven.....
Hey Allemaal, Nou heb veel gemist zie ik!! Druk weekend gehad dus ben niet online gweest! Heb wel heel veel geshopt..hahaha.. Hoop dat ze het tijdens de echo goed gezien hebben want heb veel roze pakjes aangeschaft..hahaha.. @Leonie:gefeliciteerd met je meisje!! jij kunt nu dus ook helemaal los gaan op roze spulletjes.. @cvm; wat een lief kamertje!!Ons kamertje komt de4de week van januari pas.. ben nu allemaal accesoires aan het kopen.. Het kamertje zelf is wit..Maar de rest wordt roze.. Liefs
Goedemorgen, @leonie anita; gefeliciteerd een meid superleuk! @vakantie2011; wij zijn vorig jaar nog Frankrijk geweest. Dit jaar zijn we niet weg geweest en aankomend gaan we denk ook niet. Misschien wel een weekje landall ofso, en me ouders hebben een stacaravan daar kunnen we ook lekker vertoeven als het goed weer is. @pino; leuke foto's van de poes. @luckey; ik vind je beschrijving aardig kloppen!
@ Leonie Van harte met jullie aanstaande dochter! Wat leuk, ook omdat je het niet had verwacht. Ben ik niet de enige met een "Koningskoppel in wording" Wel grappig dat je aangeeft dat je zwangerschap van je zoon zo veel op deze zw lijkt. Ook ik had totaal geen idee/voorgevoel dat we een meisje zouden verwachten, maar ik merk wel duidelijke verschillen. De eerste zwschap echt NERGENS ook maar een 'zwangerschapskwaaltje' kunnen ontdekken. Bij deze: - eerste 3 mnd beetje misselijk - zin in rare dingen (McDonalds, hou ik normaal niet van, sandwich spread, mosterd en Optimel) - sneller moe (of komt dat omdat ik er al een heb?) - sinds 3 weken jeuk op mijn hele rug..... Ik klaag zeker niet hoor, maar ik vind het zo opvallend! Verder heb ik eindelijk een foto waar ik met mijn buikje op sta. Zal zo dadelijk even posten. @Sanne Heb jij deze week nou die extra echo i.v.m. het hartje van de kleine? @Musty Fijn dat je weer thuis bent. Maak het je zelf niet te druk! Iedereen fijne dag!
Weer een hele hoop gemist zie ik. @ Leonie, proficiat met jullie dochter! Sorry de rest heb ik niet meer gelezen.... Gister een hoop gerotzooi gehad op school omdat we in 4 van de 5 vakken in groepjes werken. In bijna al deze vakken zit ik in hetzelfde groepje (van 4 personen) en tja nu zijn er 2 gestopt met de opleiding uit ons groepje... Hij is fijn! Ik blijf nu dus met iemand over die er geen bal van snapt.... pff. Erg vermoeiend. Maar goed moet me nu geen 100% maar 200% gaan inzetten om dit te kunnen halen. Zal hier dus wat minder aanwezig zijn denk ik...
Vakantie Afgelopen jaar naar Frankrijk geweest (Vendee) Heerlijk gehad. We gaan hier in de toekomst zeker nog een keer naar toe. Aankomende zomer zullen we lekker naar Ameland gaan. We boeken dan altijd last-minute. Zo weet je zeker dat je mooi weer hebt! Tekst geboorte kaartje: niet storend! Lieve poes!
Zoooooo eindelijk aan toe gekomen om op jullie te reageren. @ Musty: hoe gaat het nu met je? @ Pino2: zijn jullie er al over uit om de kat over te nemen? Lekker dat jullie samen vakantie hebben.Nog plannen? Ow lees net dat de kat bij jullie mag komen. Leuk!! Wel spannend als je vriend allergisch is maar misschien zakt het inderdaad wel af. @ Afvallen: gisteren een deal gesloten met een maartmama in mijn omgevingok zij doet mee met de afslankclub 1-1-2012. Maar we gaan niet crashen maar gewoon goed opletten met een beetje hulp van Sonja en Mathijs. @ gewicht: ik ben niet aan het meten geslagen en ook een buikfoto nog niet gemaakt. Blijf dat moeilijk vinden om op die manier te genieten alhoewel ik mijn bolling een beetje begin te waarderen. Ik ben tot nu toe 6 kg aangekomen. (maar er zaten nog restkilos van de vorige zwangerschap) Weeg nu 80 kg en wil op 1-1-2012 65 kg wegen. @ Nikske: ik heb dat ook dat ik af en toe flink aan het opruimen sla. Heerlijk een opgeruimd huis als de kleine straks geboren is. @ Titania: heb je nog last gehad van je val? Ben zelf ook wel eens op mijn stuitje gevallen maar heb daar jaren last van gehad. @ CVM: haha leuk om te lezen hoe jij helemaal los gaat met (roze)shoppen. Bijna klaar ben je al en ik moet nog beginnen. Twee keer geboren kan wat mij betreft. Ow en dat is wel echt een meidenkamer he. @ mama van Jay: ow spannend: vandaag de 20 weken echo. Succes!! En wel rustig aan doen he! @ Luckey: raar verhaal met je gyn. Ben benieuwd welk antwoord je donderdag krijgt. @ Sanne: aj klinkt niet echt fijn die voorhoofdholte ontsteking waar je niks voor krijgt en dan ook nog last van je tanden. Hoe was het bij de tandarts? En hoe is het verder met je nu. Hoop dat je wat opgeknapt bent. Haha dat van die 7 kleuren herken ik wel. @ Isra: leuk dat je een keertje langskomt weer. Spannend vandaag de 20 weken echo. Ik duim voor je!! Doe maar stoer hoor haha dat het er voor 1-1 al af moet zijn. @Leonie Anita: jeetje wat vervelend van die afspraak bij de gyn. Snap helemaal dat je nog snel met babyfocus gebeld hebt. En wat leuk een MEISJE!!! Super leuk. @ Luckey: jammer van je zomervakantie maar ergens wel begrijpelijk inderdaad. Extra vervelend omdat je man vast zit aan de bouwvak. Eigenlijk zouden ze die af moeten schaffen. Zelf zitten wij vast aan de schoolvakanties omdat ik docent ben. Niet altijd even handig maar wel lekker veel vrij. Ow klinkt super dat aftellen naar 1 maart. @ vakantie: wij willen nog wel ergens een paar daagjes heen gaan maar beslissen pas net van tevoren. Hopelijk vinden we dan nog een lekker plekje voor 2 volwassenen, baby en drie honden. En anders .denk ik dat we genoeg van elkaar mogen genieten.
Hallo allemaal, Hier vandaag naar de verlos geweest, mn buik loopt iets voor maar dat schijnt normaal te zijn als je al meerdere kinderen hebt gebaard. Alles gelukkig goed en nog ff hartje geluisterd dus dat was leuk. @musty gelukkig ben je weer thuis rustig aan doen he meid @leonie wat leuk een meisje!!! gefeliciteerd @bramtim gelukkig kon je gelijk terecht en is alles goed, ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. @cvm wat een leuk kamertje en al helemaal af *jaloers* @alle die ik vergeten ben sorry Vakantie, we zijn in september naar italie geweest was echt heerlijk! ik denk dat we volgend jaar miss een paar dagen weg naar vlieland ofzo maar geen lange reis.