Hmmm zal dan wel een nepstandaard hebben Heb hem van marktplaats en de gelijkenis met de echte is zo echt dat ik ervanuit ging dat het wel goed was. Zit nu een penatal emmer in maar die is een stuk kleiner dus daar zal de kleine na een paar maanden al uit zijn, terwijl ze in een shantala tot 12 maanden inkunnen :S
@ CVM, balen van je standaard zeg! @ Nikske, Hier nog totaal niet bezig met het versieren, denk dat we het maar simpel moeten houden wegens de ruimte... Wel leuke balonnen trouwens! @ brechtje, succes morgen
Sorry even de laatste dagen erg druk. Weekend weggeweest en daarna meteen weer druk aan t werk... Heb wel meegelezen, maar niet gereageerd. Alleen vandaag nog niet meegelezen. Hoop dit morgen even stiekem op mijn werk te kunnen doen hihi Net uurtje thuis uit mijn werk, wat dingen in huis gedaan. Nu even wat eten. Boodschappen doen en even een bakkie doen bij een vriendin van me! Gezellie Hier even snel ook nog een buik foto van vandaag X
Heerlijke buiken weer. Buikjes zijn het idd niet meer he.... daarvoor zijn ze toch echt te groot nu hihi. pino... vind je ballen niet vies hoor... leuk al die kleurtjes!!!!
@Borsten: Ik had een kleine B-cup, maar nu echt een volle C, en misschien zou ik zelfs al D passen! Nog nooit gehad, dus ik moet er nogal aan wennen! Ik ben zelf ook maar klein (1.63m) dus ik heb het idee dat het ook niet bij me past. Verder gelukkig nog wel vol en stevig, dus hopelijk kan ik dat een beetje zo houden @Versiering: geen idee, helemaal nog niet over nagedacht. Eerst maar eens bezig houden met het kaartje, want daar heb ik ook nog geen idee van. @Shoppen: Vanavond toch weer 2 setjes geshopt bij de C&A, extra korting omdat het begin van de vlaggetjesweek is. Dus een rompertje en een setje, voor bijna niks @CVM: Klinkt goed 4 zakken vol voor 85 euro! Super! @Pino: WOW grote buik al! Mooi hoor! Echt grappig om te zien hoe verschillend het bij iedereen is. @FB: ook al een flinke buik! Heel mooi!!
@Babyfoon: Heeft iemand toevallig de Alecto DBX-85? En zo ja: bevalt deze goed? We wilden eigenlijk voor de dbx-88 gaan, maar mn schoonouders hebben nog een spiksplinternieuwe dbx-85 staan, dus kunnen we die krijgen. Volgens mij is er niet veel verschil, behalve het displaytje en temperatuurweergave.
Hé bah wat jammer dat ze iets gevonden hebben op de echo dat niet helemaal goed was... Bedoel je dat de navelstreng maar twee vaten heeft (één in en één uit)? Normaal zijn dat er namelijk drie (weet niet of je er dan twee in of twee uit hebt). Ik ken een aantal meiden die dat ook hadden en die hebben gelukkig gewoon gezonde kinderen gebaard zonder afwijkingen, dus het kan ook helemaal zonder gevolgen zijn!
Ik denk dat het voor een kind leuker is om een broertje of zusje te hebben en dan maar minder (dure) dingen te kunnen doen, dan enigskind blijven en wel al die dingen doen. Maar ja, dat is mijn gevoel en iedereen voelt dat natuurlijk weer anders Het scheelt ook of je het al niet zo breed hebt of dat je meer geld hebt. Maar zowel als kind als vooral ook op langere termijn (onze leeftijd en ouder) heb ik het gevoel dat het veel meerwaarde heeft om een broer of zus te hebben die 'in hetzelfde schuitje zit' als jij, dus met wie je je tegen je ouders af kan zetten, met wie je als je ouder bent kan praten over hoe het thuis was en nog later met wie je de zorg om je ouderwordende ouders kunt delen. Dan maar geen vliegvakanties ofzo. Maar ja, nogmaals: that's me Seertje, cool hè, als papa het kindje ook kan voelen! En fijn dat het nog steeds een meisje is Isra, gefeliciteerd met de goede echo!
Ik heb ook de DBX-88 toevallig heb ik deze nog maar van gister binnen dus kan nog niet veel vertellen over mijn tevredenheid...
Wij hebben de DBX-88 zie ik nu, en die bevalt prima (hij staat wel vaak op de oplader, want de batterij gaat niet heel lang mee). Sorry, er is nog veel meer geschreven, maar ik heb geen puf meer om daar op te reageren. Wel mooie buikfoto's gezien (en de eerste kerstbomen ). Leuk hoor! Nou, iedereen lekker slapen straks!
felicitaties: TNX!! borsten: ja, worden wel groter. Maar groeien niet meer zo hard. Had al een E, nu denk ik iets van F ofzo?! Hier komt ook wat vocht uit als ik daar meer druk/knijp. Voelt heel glibberig en sticky versiering: die ballonnen zijn echt superleuk!!! Leuk idee!! Ik denk dat ik iets van een mooie raamsticker laat maken of een mooi bord voor in de tuin ofzo. Maar die rompers zijn ook een leuk idee cvm1985: fijn al die kleertjes! Kwam het ook een beetje overeen met het jaargetijde enzo? Balen van je emmer........ FB1984: ook al een aardige buik, leuk! Chantico: we hebben het hier echt niet slecht, maar toch beangstig dat mij dus nu dat het allemaal maar duurder wordt.....Krijg dan zo'n idee dat het straks niet te doen is ofzo met 2 kids?! We houden wel erg van wintersport (weliswaar zijn we beginners, maar verliefd!), sauna, uit eten enz. Aan de andere kant vinden we kamperen ook erg leuk. Tja, misschien is het een gevoel van nu en gaat dat straks wel over. Ach, eerst maar dit kleintje op de wereld zetten. Pff, wat klinkt dat toch zwaar Ja, heel gaaf dat hij het nu ook kan voelen Vandaag weer lekker vrij! Ben alleen al vanaf half 7 wakker Beetje jammer!
Goedemorgen, @Seertje, ik denk zelf ook dat een kindje een meerwaarde heeft aan een broertje of zusje. Maar dat is echt persoonlijk. Wat ik wel vaak hoor van volwassenen die enigskind zijn dat ze een broertje of zusje wel gemist hebben. Hier komt er hierna geen 1 meer. We zitten dan met 2 kids thuis en 1 om het weekend. Maar met leuke dingen doen zit je toch met 3 kids en dat is dus duur.. Maar ik ben wel van mening dat je de dingen zo aan kan passen naar je budget. In de eerste jaren is een camping ook leuker dan wintersport natuurlijk voor kleintjes... @Babyfoon, wij hebben een hele andere. Philips, het vierkantje bakje haha. Bevalt supergoed en kan wel 2 dagen van de lader af. Ik vond persoonlijk toch de temperatuurmeter wel erg fijn op de babykamer. Maar ja, dat kan je natuurlijk ook gewoon oplossen.... Hier gaat het supergoed met de kat. Hij is al helemaal thuis haha. Vannacht heeft hij zelfs de hele nacht bij ons op bed gelegen en mijn vriend heeft niet 1 keer geniest!!!! Denk zelf dat het er heel veel mee te maken zal hebben dat hier geen losse haren rondhangen en bij mijn moeder heel veel. Vandaag even een borstel halen voor de kat. Mag je katten gewoon dagelijks borstelen? Hij vind het heerlijk (gisteren even met een kam geprobeerd) en het helpt voor mijn vriend ook als er weinig losse haren zijn. Vanmiddag heb ik dan de infomiddag en sollicitatiegesprek voor de BBL opleiding. Begin wel zenuwachtig te worden eerlijk gezegd. We zullen zien hoe het gaat lopen.