PS: Was met mijn wc bezoek ook echt bang dat die kleine mee zou komen... Voelde (nog steeds eigenlijk) me eigen zwaar *#@^!&#^& *gelukkig voel ik onze uk nu weer heel de tijd goed bewegen. Maar hoe weet je eigenlijk of je vruchtwater gebroken is??? of dat er gewoon tergelijkertijd urine mee kwam? SORRY maar zit er echt mee!! en zou niet weten bij ik anders mijn verhaal kwijt moet
Foeske: veel plezier bij het teamuitje vanmiddag !! Violet: owww heerlijk oliebollen Ik had er laatst op een avond zo'n vreselijke zin in dat manlief op pad kon om te kijken waar er nog een kraam open was. Haha Fredje: wat leuk dat jullie naam vast staan Die van ons staat ook vast en ben er super blij mee, hihi Musty: wel vervelend dat je zo ziek bent en veel moet rusten !! Gelukkig kan je man thuis blijven. Wat leuk zeg dat jullie kleine meid haar broertje nu al via je navel mee helpt verzorgen. GEWELDIG !! FB: onze eerste proefdruk was van dezelfde site als die van jullie & inderdaad echt vreselijk. Wij hebben ze nu via www.kaartje2go.nl zelf ontworpen en ze zijn echt heel mooi, en helemaal niet duur !! Wat betreft de naam, die ga ik hier niet bekend maken. Wel ben ik inderdaad nieuwsgierig of niemand dezelfde heeft, hihi. Maar hij blijft echt vast staan !! Wat vervelend van je obstipatie zeg Ik heb opzich geen erge obstipatie, wel verlies ik steeds bloed bij mijn ontlasting (sorry voor details). Hopenlijk helpt het middeltje van je huisarts goed !! Hier even een wasje opvouwen en vanavond op kraamvisite bij vrienden -xxx-
even snel reageren op het laaste wat ik lees hier. Het is namelijk erg herkenbaar. Ik heb hier dus al weken last van verstopping en daardoor zelfs ook pijnlijke bloedende aambeien. Schijnt door de hormonen de spieren en ook je darmen "verslappen" waardoor verstopping zo erg kan worden. Ben nu aan de movicolon als het echt niet gaat..nam daarvoor lactulose, maar mijn gyn raadde dat weer af. Nu gaat het iets beter maar ik was een hele tijd bang om naar de wc te gaan, omdat toen ik nog erge bloedingen had het dan bij het drukken erger werd. Nu heb ik alleen dat ik veel meer afscheiding verlies elke keer dat ik ga zeg maar.. komt ook meer urine als het echt vast zit. Ik heb ook wel n's een heeele lange tijd voor moeten zitten met pijn waar je dubbel van klapt.. Zo charmant dat zwanger zijn. Als je je echt zorgen maakt om vruchtwater kan je als je darmen rustiger zijn op je hand blazen als je staat en kijken of je dan nog iets meer voelt lopen. Ook kan je een beetje in een inlegkruisje opvangen en kan de vk het met een stripje testen. --- Hier nog niet veel bijgelezen, ben een beetje grieperig en chagerijnig. Bij de meting dinsdag bij de gyn was de cervix weer korter geworden(van 2,6 naar 2,2).. moet volgende week weer terug. Ze grijpen eigenlijk pas in als het onder de 2 komt, maar misschien dat ik nu al progesteron zal krijgen. Hoop het eigenlijk wel, maak me nu wel een beetje zorgen. Ik wil eindelijk een beetje normaal zwanger zijn, verdorie.:x Bij de echo hadden ze even naar de kleine gespiekt en 1 van de 2 plexus cystes die hij in z'n hoofdje had is volledig opgelost. Iig wat goed nieuws Hij doet het verder heeel goed en is druk geworden.. ik heb nu elke dag een ritueel met m'n vriend dat ie 'm gedag schopt s'ochtends als hij naar z'n werk gaat en als ie thuis komt ook weer. Ik vraag me af of ie nu al z'n stem kan horen
@ titania.... oei dat verkort best snel @ fb... hoogstwaarschijnlijk gewoon urine wat mee komt al is t wel schrikken, tja obstipatie is gewoon kl*te.... je kan rocevicee laxo proberen (bij mij werkt fruitontbijt van hero super) pijn van bevalling is toch anders hoor, maak je daar niet te druk over meis @ borsten.... groeien als kool hier al 2 maten groter en zal nog wel even blijven groeien geen striemen gelukkig @ naam... wij zijn dr helemaal over uit zowel roepnaam als de 2e en 3e naam.... ik maak t wel bekend vind dat niet zon probleem persoonlijk.... denk niet dat iemand dezelfde naam heeft overigens @ geboortekaartje.... ik ben dr nog niet uit we maken hm weer helemaal zelf ben je thuis krijg je zo een theelepel thee in je navel gepropt Bekijk bijlage 113892
buikie gister net even gemaakt hij gaat nu aardig naar voren Bekijk bijlage 113893 ik ga weer tukkie doen zou ik al 2 uur geleden doen maar wilde toch effe wat doen
Ik maak de naam na de bevalling ook wel bekend hier, maar niet van te voren. Er moet natuurlijk wel nog IETS geheim blijven Wat een super foto zeg, haha...
awwww Musty, te schattig gewoon! Leuk dat jullie er een foto van hebben gemaakt! Je buik blijft er een waar ik U tegen zeg, mooi hoor Loopt Louise-Faye al? Wij hebben nog geen naam(behalve z'n werknaam "Bob" ), maar als ie er wel komt ga ik het ook pas bekend maken nadat hij er is. We delen hier toch idd al best veel he .. en toch fijn dat het kan, ik ga niet ff een vriendin bellen en over m'n aambeien hebben
onze jongensnaam is niet zon geheim meer maar officieel idd bij geboorte bekend @ titania.... ze kan helemaal loslopen maar heeft een hele lelijke val gemaakt paar weken terug (tandvlees lag helemaal open) sindsdien durft ze bijna niet, heb r daarna 1 keer betrapt dat ze los door de woonkamer liep maar ze houdt zich t liefst stevig vast nog ben te lui om naar de slaapkamer te lopen schaaam
Hoi, @musty gelukkig voel jeje nu weer wat beter, en dat lepeltje is echt schattig hier kijkt F er nog niet zo veel naar om , miss is t echt een meisjesding haha @FB wat titania zegt blazen en dan kijken of er wat meekomt en anders gewoon ff verlos bellen zij kunnen je vast geruststellen! Soms helpt t eten van een kiwi op de nuchtere maag succes!! @nikske oooh ik heb er al 3 op!! ik schaam me @naam nee die zeggen we nog niet hoor we waren er al wel gelijk uit dat scheelde weer.
@nikske en musty; aardig buikie's hoor! @namen; nog steeds op zoek tocht, moeilijk hoor voor een jongen een leuke naam vinden. @Shoppen; vanaaf ff naar de c&a vlaggentjes weken, moeten toch in de stad wezen voor de erkenning. @FB; wat vervelend, hier gaat het met de obstipatie ietsje beter(ff afkloppen). Eet en drink heel veel vezels en muesli want als ik daar van af stap is het weer raak, daarbij als ik een dag of 2 niet ben geweest neem ik colon clean, meestal kan ik de dag erna dan weer. @urineverlies; volgens mij heb ik er ook een beetje last van, merk het totaal niet alleen aan me inlegkruisjes.(sorry) Laat het voor de zekerheid wel even controleren morgen bij de gyn. @musty; wat schattig die foto! @hier; Heb de kleine vandaag erg weinig gevoelt, vind dat maar niks, heb liever dat hij wat drukker is. Weet dat het normaal is maar toch! Misschien omdat hij gister lekker actief was.
@FB: ik heb afgelopen zondag precies het zelfde gehad.. Jeetje was er ziek van.. kon niet naar het toilet (al dagen niet) en in een keer kreeg ik flink heftige buikkrampen. Dacht dat het mis ging zo erg.. Toch kwam alles er van voor en achter uit (Sorry voor de details!!)..Het was echt verschrikkelijk.. Dacht ook dat de kleine mee zou komen maar gelukkig is alles weer goed nu. Dit is al de 2de keer dat dit gebeurd..BAH..Wordt helemaal gek van de obstipatie! :xHeb al van alles geprobeerd maar niks lijkt te helpen.. Nu alweer 2 dagen helemaal verstopt!:x @Musty: Wat schattig die foto!! Ze is de baby echt eten aan het geven..haha.. @Naam: die wil ik liever nog niet bekend maken..Ben ook benieuwd naar de namen van iedereen maar denk toch dat we dan allemaal nieuwsgierig moeten afwachten. Liefs
@mutsy, fijn dat het beter gaat! Rust maar lekker. Mooie buik! @FB, balen dat je zo'n last van obstipatie hebt! Het schijnt wel 'normaal' te zijn. Ik heb het zelf nooit gehad. @Titania, he wat naar dat je cervix korter is geworden. Wel super dat 1 van die dingen in de hersentjes verdwenen is .
Nou gesprek ging heel goed vond ik! En het goede nieuws is, krijg morgen tussen 09.00 en 11.30 uur al te horen of ik aangenomen ben voor september of niet ..... SPANNENDDDDD
Ik ga even ego zijn hoor. heb wel alles gelezen maar even tijdgebrek om te reageren... Mijn eigen gyn zit nog maar wegens weet ik veel wat kon die afspraak niet doorgaan. Volgende keer ben ik gewoon weer bij hem (als hij niet weer afgezegd wordt hihi). Gewicht +4 (wel nu winterboots aan) Heb beeb zelf gevoeld en dus hoofd en billen in mijn handen, heel apart. Wist niet dat zij al zooo groot was. Gewoon vanmijn linkerheup tot rechterheup haha. Nou vanavond reageeer ik op iedereen hoor (als ik niet te moe ben van het werken). sorry
Wij hebben waarschijnlijk nu ook de jongensnaam gevonden. Wat mij betreft wordt het hem helemaal. Hubbie moet hem nog even langer laten bezinken. |Ik ben er in elk geval heeeeeeeeeel blij mee. Meisjesnaam was dezelfde als vorige keer: Janne. Maar het is weer een jongetje dus wij krijgen definitief geen Janne meer.
@ star... ik kreeg in t ziekenhuis te horen van een vk dat je de kleine pas vanaf 25/26 weken elke dag regelmatig moet voelen @ pino.... duim voor je voor goed nieuws morgen! @ bramtim.... fijn waarschijnlijk DE naam! @ luckey.... niet te hard werken heh? ik duikel mn bedje in, wil morgen proberen toch wat te gaan ondernemen
@Pino: Wat fijn dat het katje het zo goed doet bij jullie! En dat je vriend er nog geen last van heeft. Wij hebben een rode kat die erg verhaart. We hebben een paardensteen waarmee we hem borstelen. Eigenlijk doen we dat maar heel af en toe, maar het werkt wel heel goed! Ik denk ook dat elke dag wat veel is, eerder een of twee keer per week. Misschien in overgang van winter naar lente wat vaker, als hij meer gaat verharen. @Nikske: Nee eigenlijk nog geen idee voor het kaartje. Of ben ik nu al heel laat??? Ik heb wel al ergens een hele leuke tekst/zin gelezen, die we er zeker op gaan zetten. Verder qua design....kan nog alle kanten op. Ik zal me binnenkort eens gaan orienteren @Pino: Hier dus geen echte kattenborstel, maar een paardensteen. Vindt onze kat veel fijner, en de haren kleven er mooi aan vast, dus kan je in een hoopje er vanaf halen. Veel makkelijker dan een borstel. @Nikske: Jouw buik groeit ook goed hoor! Heel mooi!!! @Fredje: Ja, wij hebben ook de naam al. Al sinds begin september zelfs! Ik kan nu ook niet meer wijzigen hoor, dat zou niet meer bij ons kindje passen voor mijn idee. Wij hadden trouwens dezelfde naam voor als het een meisje zou zijn, maar dan anders geschreven....hihi lekker vaag he. @Musty: Wat vervelend dat je je zo ellendig hebt gevoeld! Wel heel fijn dat je man veel bij je kon/kan zijn. Blijf lekker rustig aan doen, en laat je goed verwennen! *Knuffel!* @FB1984: Ik heb een tijd geleden ook last van obstipatie gehad, weet niet meer hoeveel weken ik toen was. Nu eet ik nog dagelijks yoghurt met lijnzaad, en heb Roosvicee Laxo wat toen ook goed hielp! Sterkte ermee, het is een erg vervelende kwaal! @Titania: Goed nieuws dat er al 1 cyste is opgelost!! Fijn! Volgens mij kunnen onze kleintjes vanaf nu (of 2 wkn geleden ofzo) ook al geluiden horen @Musty: hihi leuke foto! Is ze haar kleine broertje aan het voeren?? Mooie buikcollage weer trouwens! @Pino: Wat goed van je gesprek! Ik ga voor je duimen voor morgen!!!! @Touwtje: Mooie buik! Qua grootte is dat ook ongeveer wat mijn buik nu is denk ik.